PDA

Bekijk Volledige Versie : 'Ayaan vertrekt uit Nederland'



De groeten
15-05-06, 13:29
'Hirsi Ali vertrekt uit Nederland'

Uitgegeven: 15 mei 2006 14:04
Laatst gewijzigd: 15 mei 2006 14:19

AMSTERDAM - In Den Haag wordt rekening gehouden met het vertrek van Ayaan Hirsi Ali. Het VVD-Kamerlid treedt per 1 september in dienst van het American Enterprise Institute (AEI), een conservatieve denktank in Washington. Dit meldt De Volkskrant maandag.

Ingewijden bevestigden het bericht uit de Volkskrant. Volgens het ochtendblad zou Hirsi Ali niet eerder dan op 1 mei volgend jaar naar de Verenigde Staten vertrekken. Maar omdat zij op 27 augustus haar huis in Den Haag moet ontruimen, heeft zij het AEI verzocht of zij per 1 september terecht kon.


Leugens

Hirsi Ali kwam deze maand in opspraak toen ze opnieuw moest toegeven dat ze bij haar komst naar Nederland gelogen heeft, onder meer over haar naam. Ze zou eigenlijk in mei 2007 naar de VS gaan, maar omdat ze al in augustus haar huis uit moet, is dat vervroegd. Hirsi Ali wil in de VS haar boek 'Een korte weg naar de verlichting' gaan afmaken.

Bron: http://www.nu.nl/news/732606/11/%27Hirsi_Ali_vertrekt_uit_Nederland%27.html

De groeten
15-05-06, 13:39
Ook Elsevier meldt het nu: morgen om 4 uur zal Ayaan Hirsi Ali dit op een persconferentie bekendmaken.

http://www.elsevier.nl/nieuws/nederland/nieuwsbericht/asp/artnr/98689/index.html

Seif
15-05-06, 13:40
Gisteren was Orakel het nog met me oneens, toen ik de houding van veel mensen jegens Ayaan een obsessie noemde.

Vraag me af wat ie nu vindt, na het 23646ste Ayaan topic.

NIS
15-05-06, 13:45
Sjiiit... nu is ze nog gevaarlijker voor de Moslims. Maar hopelijk niet wanneer een democraat de volgende verkiezingen gaat winnen.

:fplet:

NIS
15-05-06, 13:49
Geplaatst door De groeten
Hirsi Ali wil in de VS haar boek 'Een korte weg naar de verlichting' gaan afmaken.
[/B]

Een korte weg naar de verlichting middels leugens!

vlegeltje
15-05-06, 14:17
Geplaatst door De groeten
'Hirsi Ali vertrekt uit Nederland'

Economische vluchteling :)

~Panthera~
15-05-06, 14:21
Ik moet het haar nageven: slim is ze wel, heeft alles goed gepland.

Via het zogenaamde "helpen van vrouwen" omhoog klimmen, en eigenlijk niets voor ze gedaan hebbende, de top bereiken, en hem dan smeren. :duim:

De groeten
15-05-06, 14:25
Het artikel op nu.nl is inmiddels uitgebreid met:


Wiegel

Het aanstaande vertrek is "geen verlies voor de VVD" en ook niet voor de Tweede Kamer. Dat zei VVD-coryfee Wiegel maandag in het radioprogramma 1opdeMiddag. Hirsi Ali is een "dappere vrouw", maar ze heeft volgens hem standpunten die polariserend zijn.

Wiegel noemde als voorbeeld haar opvattingen over de vrijheid van onderwijs en minderheden. "Ik was het niet met die lijn eens", zei Wiegel. Hij denkt niet dat we nog veel van Hirsi Ali zullen horen als ze eenmaal in de Verenigde Staten werkt. "Dat vind ik niet zo erg", erkende Wiegel.

Dwaalspoor
15-05-06, 14:27
Geplaatst door NIS
Een korte weg naar de verlichting middels leugens!

Lies & Islambashing, A short way to personal succes.

De groeten
15-05-06, 14:47
De berichtgeving op nu.nl wordt steeds langer. Dit kwam er nog bij:

Plek

Onderzoeker Peter van Ham van Instituut Clingendael verwacht dat Ayaan Hirsi Ali niet op haar plek zal zijn in het American Enterprise Institute (AEI). "Je zou Geert Wilders daar eerder verwachten dan Hirsi Ali", zei de onderzoeker naar aanleiding van het aanstaande vertrek van de politica.

Volgens Van Ham is het AEI een zeer conservatief instituut, dat floreert sinds president George Bush aan het hoofd van de Verenigde Staten staat. "Het is bepaald geen liberaal bolwerk", concludeert Van Ham. Hij verwacht dat Hirsi Ali daar niet aan hoeft te komen met onderwerpen als euthanasie, homoseksualiteit en abortus.

Grote vis

Van Ham: "De mensen die er werken hebben veelal een zeer gekleurd religieus wereldbeeld. Ik denk dat Hirsi Ali daar volstrekt claustrofobisch wordt." Toch begrijpt hij wel dat de politica naar Amerika vertrekt. "Ze is hier een hele grote vis in een erg kleine vijver. Daar is ze een kleine vis in een zeer grote vijver. Je moet daar heel wat doen om zoveel kritiek te krijgen als hier in Nederland", aldus Van Ham. "Ze zal het wel zat zijn om constant het pispaaltje te zijn."

Victory
15-05-06, 14:55
Geplaatst door ~Panthera~
Ik moet het haar nageven: slim is ze wel, heeft alles goed gepland.

Via het zogenaamde "helpen van vrouwen" omhoog klimmen, en eigenlijk niets voor ze gedaan hebbende, de top bereiken, en hem dan smeren. :duim:
Ze is inderdaad slim als ze weggaat voordat haar Nederlanderschap afgenomen wordt.

Spoetnik
15-05-06, 15:09
De AEI is in elk geval een goed platform om islamhaat verder vorm te geven.

Veel bekende namen http://www.aei.org/scholars/filter.all/scholar_byname.asp

Overigens is de AEI eerder een neocon instituut, en dat heeft weinig met conservatisme te maken.

jochie
15-05-06, 15:31
Ik vind het bewonderenswaardig van Ayaan, dat zij in een conservatief bolwerk, gaat proberen wat liberalisme te brengen... Moedig!! Goed hoor!!

Mill
15-05-06, 15:32
Jarenlang moslims zieken omdat ze anti-homo, anti-vrouwenrechten zijn en geloven in religieuze flauwekul, en dan bij die ratten van AEI gaan werken.

Wat een vieze pisvlek is dat mens zeg. :kotsen:

waterfiets
15-05-06, 15:36
Geplaatst door Victory
Ze is inderdaad slim als ze weggaat voordat haar Nederlanderschap afgenomen wordt.

Volgens mij is daar helemaal geen sprake van. Maar toen ze in de USA gefilmd was in het kader van de een of andere award die ze ontving had ik al de indruk dat als die bewieroking die haar ten deel viel in de USA wel eens erg aantrekkelijk voor haar kunnen zijn. Ze was lyrisch, ook over het land. Het vreemde is dat ze nu weer binnengehaald is door een conservatief instituut dat haar opvattingen helemaal niet deelt maar haar blijkbaar voor hun doeleinde kan gebruiken. Bij de VVD was eigenlijk ook iets dergelijks aan de hand. Ze laat zich gebruiken en gebruikt anderen. Het is jammer dat ze dat zelf niet doorziet.

Tat-teg
15-05-06, 15:39
Geplaatst door Mill
Jarenlang moslims zieken omdat ze anti-homo, anti-vrouwenrechten zijn en geloven in religieuze flauwekul, en dan bij die ratten van AEI gaan werken.

Wat een vieze pisvlek is dat mens zeg. :kotsen:

helder.

mulan
15-05-06, 15:41
Geplaatst door waterfiets
Het is jammer dat ze dat zelf niet doorziet.

Ik denk dat mevrouw daar wel pienter genoeg voor is om dit door hebben.

Tat-teg
15-05-06, 15:43
Geplaatst door waterfiets
Volgens mij is daar helemaal geen sprake van. Maar toen ze in de USA gefilmd was in het kader van de een of andere award die ze ontving had ik al de indruk dat als die bewieroking die haar ten deel viel in de USA wel eens erg aantrekkelijk voor haar kunnen zijn. Ze was lyrisch, ook over het land. Het vreemde is dat ze nu weer binnengehaald is door een conservatief instituut dat haar opvattingen helemaal niet deelt maar haar blijkbaar voor hun doeleinde kan gebruiken. Bij de VVD was eigenlijk ook iets dergelijks aan de hand. Ze laat zich gebruiken en gebruikt anderen. Het is jammer dat ze dat zelf niet doorziet.

Ik denk dat ze dat juist heel goed ziet. Het feit dat ze zo snel van ideologien kan switchen geeft dat voor mij aan. ze heeft steeds de verschillende ideologieen gebruikt.

islam, atheisme, pvda, vvd, aei.

rja2
15-05-06, 19:49
Geplaatst door Tat-teg
Ik denk dat ze dat juist heel goed ziet. Het feit dat ze zo snel van ideologien kan switchen geeft dat voor mij aan. ze heeft steeds de verschillende ideologieen gebruikt.

islam, atheisme, pvda, vvd, aei.
Hirsi Ali is een inteligente dame met een sterke wil.

Die redt zich wel.

Ze heeft na al een goed netwerk, maar bij een denktank te werken die regering adviseert is niet verkeerd, krijgt ze toch contacten op het hoogste nivo, die kan haar later weer verder helpen.

Marsipulami
15-05-06, 21:08
Nederland zal allicht een stuk veiliger worden als Ayaan Hirsi weg is.

Tomas
15-05-06, 21:10
Geplaatst door Marsipulami
Nederland zal allicht een stuk veiliger worden als Ayaan Hirsi weg is.

Ach, dan concentreren ze zich wel weer op de nu -dankzij ayaan- ietwat onderbelichte sletten en hoeren. Wees dus niet bang.

rja2
15-05-06, 21:16
Geplaatst door Marsipulami
Nederland zal allicht een stuk veiliger worden als Ayaan Hirsi weg is.
Veiliger voor Ayaan bedoel je.

Ze moest beveiligd worden, omdat dat moslims in dit land niet kunnen omgaan met de vrijheid van meningsuiting.

Ze bedreigen gewoon iemand, die een mening heeft die ze niet aanstaat, achter die dreigementen lopen heel wat moslims aan.

Vroeger konden politici op de fiets naar het werk, nu zitten ze in gepantersde auto's met bodyguards, dankzij dreigementen van moslims, kan niet zeggen dat Nederland er vrijer op geworden is , sinds we moslims ons land binnen laten.

MaRiaH
15-05-06, 21:44
generaliseren is ook een kunst.. :moe:

gh.wille
16-05-06, 03:08
Geplaatst door rja2
Veiliger voor Ayaan bedoel je.

Ze moest beveiligd worden, omdat dat moslims in dit land niet kunnen omgaan met de vrijheid van meningsuiting.

Ze bedreigen gewoon iemand, die een mening heeft die ze niet aanstaat, achter die dreigementen lopen heel wat moslims aan.

Vroeger konden politici op de fiets naar het werk, nu zitten ze in gepantersde auto's met bodyguards, dankzij dreigementen van moslims, kan niet zeggen dat Nederland er vrijer op geworden is , sinds we moslims ons land binnen laten.

Begin ff met dit :rotpc: !
Was al uitgelogd !

Sorry rja2 maar jij scheert alles en iedereen over een kam !
Als je voor! het woord MOSLIMS enkele had gezegd of sommige , Dan kon ik het gedeeltelijk met je eens zijn , je kunt nu eenmaal niet goedwillende MOSLIMS over een kamscheren met degene die de Dreigementen uiten en evt NOG ERGER ten uitvoer brengen !
Gelukkig zijn de laatste zoals gewoonlijk ver in de minderheid .

nu ga ik echt :slapen:

Coolassprov MC
16-05-06, 06:40
Zijn er meer die ''het'' voorzien hadden?

http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&postid=2450769