PDA

Bekijk Volledige Versie : Nu Nova: Verdonk pakt Nederlandse nationaliteit af van Ayan Hirsi Magan



Dwaalspoor
15-05-06, 21:22
Verdonk:Hirsi Ali geen Nederlandse

starttijd=00:00:00&speelduur=00:00:00

` Het VVD-Kamerlid Hirsi Ali "wordt
geacht het Nederlanderschap niet te
hebben verkregen".Dat schrijft minister
Verdonk vanavond aan Hirsi Ali.

Het zijn de eerste resultaten van het
onderzoek van Verdonk naar aanleiding
van het tv-programma Zembla.Daarin werd
vorige week gemeld dat Hirsi Ali heeft
gelogen tijdens haar asielverzoek in
Nederland in 1992.Wie liegt kan formeel
geen Nederlander worden.

Hirsi Ali heeft zes weken tijd om op de
bevindingen van Verdonk te reageren.
Vandaag werd duidelijk dat Hirsi Ali
los van deze zaak heeft besloten om een
baan in Washington te aanvaarden.

Bron: NOVA

~Panthera~
15-05-06, 21:25
beetje laat he ? leuk verkiezingsstuntje. :moe:

Nelis70
15-05-06, 21:29
Geplaatst door Dwaalspoor
108 Teletekst ma 15 mei
***************************************
Verdonk:Hirsi Ali geen Nederlandse

***********************************
` Het VVD-Kamerlid Hirsi Ali "wordt
geacht het Nederlanderschap niet te
hebben verkregen".Dat schrijft minister
Verdonk vanavond aan Hirsi Ali.

Het zijn de eerste resultaten van het
onderzoek van Verdonk naar aanleiding
van het tv-programma Zembla.Daarin werd
vorige week gemeld dat Hirsi Ali heeft
gelogen tijdens haar asielverzoek in
Nederland in 1992.Wie liegt kan formeel
geen Nederlander worden.

Hirsi Ali heeft zes weken tijd om op de
bevindingen van Verdonk te reageren.
Vandaag werd duidelijk dat Hirsi Ali
los van deze zaak heeft besloten om een
baan in Washington te aanvaarden.
***********************************

Stoere actie van Verdonk.

super ick
15-05-06, 21:32
Geplaatst door Nelis70
Stoere actie van Verdonk.

Tot nu toe houdt ze zich aan haar slogan.
Ik ben niet links, niet rechts maar recht door zee.

Nog even en ze heeft geen bewaking meer nodig. Wordt ze nog geliefd.

Victory
15-05-06, 21:38
Oh yeah.

De "zet Hoershi uit" club heeft hier hard voor moeten lobbyen. Ik wil hierbij alle leden bedanken voor hun inzet.

:haha:

rambo
15-05-06, 21:40
Geplaatst door ~Panthera~
beetje laat he ? leuk verkiezingsstuntje. :moe:
Niet zo negatief! Tis nooit te laat! Dit heeft namelijk ook consequenties voor haar 'toekomst' in Amerika.

Ik ben juist trots op minister Verdonk. Dit maakt haar stukken geloofwaardiger :tik:

Rambo :rambo:

rambo
15-05-06, 21:41
Geplaatst door Victory
Oh yeah.

De "zet Hoershi uit" club heeft hier hard voor moeten lobbyen. Ik wil hierbij alle leden bedanken voor hun inzet.

:haha:
! :haha:

Rambo :rambo:

rafiq
15-05-06, 21:43
"onnauwkeurig met de waarheid omgesprongen"
aldus Neelie "sentimenteel" Kroes.

Waar hebben wij dit meer gehoord?

Dit alles was niet aan het licht gekomen als een groep Somaliers even de waarheid hadden gezegd over mevrouw Hirshi Magan.

Politiek is zeer lelijk.

barfly
15-05-06, 21:47
Fouten zijn er om recht te zetten. Ik hoop dat Verdonk AHM inderdaad gewoon illegaal verklaard. Kijken wie d'r eerst is. AHM met een ticket VS of Verdonk met een ticket Somalië :duim:

rja2
15-05-06, 21:55
Belachelijke actie van Verdonk, voor politiek gewin, slachtoffert ze een mede VVD parlements lid.

Binnen 3 dagen na de Zembla uitzending, ze wisten van dit bedrog

Willen ze Hirsi Ali statenloos maken of terugsturen naar Kenia of Somalie waar ze zeker vermoord wordt ?

Die Verdonk gaat over lijken, letterlijk.

Meer mensen die gesjoemeld hebben, raken hun Nederlandse nationaliteit kwijt, let maar op.

Elbaskue
15-05-06, 22:15
Hirsi Illi Gali Mag Gaan :zwaai:!

Elbaskue
15-05-06, 22:20
Geplaatst door rja2
Belachelijke actie van Verdonk, voor politiek gewin, slachtoffert ze een mede VVD parlements lid.

Binnen 3 dagen na de Zembla uitzending, ze wisten van dit bedrog

Willen ze Hirsi Ali statenloos maken of terugsturen naar Kenia of Somalie waar ze zeker vermoord wordt ?

Die Verdonk gaat over lijken, letterlijk.

Meer mensen die gesjoemeld hebben, raken hun Nederlandse nationaliteit kwijt, let maar op.

In Kenia is het veilig hoor :D!

Seif
15-05-06, 22:20
Ben benieuwd wie de volgende is die men gaat elimineren. Fortuyn, van Gogh, Hirsi Magan...who's next?

Kopje thee iemand?

Elbaskue
15-05-06, 22:22
Geplaatst door Seif
Ben benieuwd wie de volgende is die men gaat elimineren. Fortuyn, van Gogh, Hirsi Magan...who's next?

Kopje thee iemand?

Wilders mag meegaan hoor. En ze mogen die kikker van een Umar ook in de koffers stoppen :D!

waterfiets
15-05-06, 22:23
Geplaatst door rja2
Belachelijke actie van Verdonk, voor politiek gewin, slachtoffert ze een mede VVD parlements lid.


En al die VVD leden in de wandelgangen van de 2e kamer die niet willen reageren. Morgen zeggen ze natuurlijk dat het heel verstandig is dat ze is teruggetreden. Wat een walgelijke partij die VVD. Ik heb nooit wat in AHA gezien als politica. Maar de wijze waarop de VVD haar als een soort popster heeft binnengehaald en nu via de achterdeur het land uit stuurt is op zijn zachtst gezegd nogal walgelijk.

~Panthera~
15-05-06, 22:25
Geplaatst door waterfiets
En al die VVD leden in de wandelgangen van de 2e kamer die niet willen reageren. Morgen zeggen ze natuurlijk dat het heel verstandig is dat ze is teruggetreden. Wat een walgelijke partij die VVD. Ik heb nooit wat in AHA gezien als politica. Maar de wijze waarop de VVD haar als een soort popster heeft binnengehaald en nu via de achterdeur het land uit stuurt is op zijn zachtst gezegd nogal walgelijk.


Das de VVD.

Gebruiken en gebruikt worden. :vierkant:

mulan
15-05-06, 22:25
Waren alle moraalridders hier maar net zo begaan met alle andere asielzoekers....

Tomas
15-05-06, 22:26
Geplaatst door waterfiets
En al die VVD leden in de wandelgangen van de 2e kamer die niet willen reageren. Morgen zeggen ze natuurlijk dat het heel verstandig is dat ze is teruggetreden. Wat een walgelijke partij die VVD. Ik heb nooit wat in AHA gezien als politica. Maar de wijze waarop de VVD haar als een soort popster heeft binnengehaald en nu via de achterdeur het land uit stuurt is op zijn zachtst gezegd nogal walgelijk.

Tja, dat ze mohammed beledigde was tot daar aantoe, maar bij het beledigen van de profeet uit friesland ging ze nu eenmaal een brug te ver. Ze mag blij zijn dat ze nog leeft.

Bar
15-05-06, 22:26
Geplaatst door rja2


Meer mensen die gesjoemeld hebben, raken hun Nederlandse nationaliteit kwijt, let maar op.

Aangezien bijna alle vroegere asielzoekers leugens in hun vluchtverhaal hebben verwerkt, komt er nu in de komende jaren een golf van ontzeggingen van het nederlanderschap.

En een eventueel generaal pardon is nu ook wel definitief van de baan.

Vara en de overige linkse kerk bedankt!

mark61
15-05-06, 22:26
Geplaatst door waterfiets
En al die VVD leden in de wandelgangen van de 2e kamer die niet willen reageren. Morgen zeggen ze natuurlijk dat het heel verstandig is dat ze is teruggetreden. Wat een walgelijke partij die VVD. Ik heb nooit wat in AHA gezien als politica. Maar de wijze waarop de VVD haar als een soort popster heeft binnengehaald en nu via de achterdeur het land uit stuurt is op zijn zachtst gezegd nogal walgelijk.

Tis tamelijk ranzig. Vroeg me al eerder af hoe ze dr zouden afvoeren. Normaal gesproken zachtjes op een onverkiesbare plaats zetten.

Elbaskue
15-05-06, 22:28
http://img457.imageshack.us/img457/4439/mogadishu1gv.jpg (http://imageshack.us)

Hirsi What's Her Name heeft wel geluk: Het begint net heel erg gezellig te worden in Mogadishu :D!

gh.wille
15-05-06, 22:29
Geplaatst door superdick
Tot nu toe houdt ze zich aan haar slogan.
Ik ben niet links, niet rechts maar recht door zee.

Nog even en ze heeft geen bewaking meer nodig. Wordt ze nog geliefd.

Ja vooral bij al die (koppen ) die nu rollen gaan ,de uittocht kan beginnen willen alle asiel zoekers die gelogen hebben zich vast gaan op stellen in ''rotte van VIJF * "!!!

:duim:

Standbeeld voor VERDONK ??

Namens VIC en z,n aanhang lijkt me hier wel op z,n plaats .

:hihi:

* telt makkelijker als vier !

:stout:

tukkersterror
15-05-06, 22:35
Geplaatst door Bar
Aangezien bijna alle vroegere asielzoekers leugens in hun vluchtverhaal hebben verwerkt, komt er nu in de komende jaren een golf van ontzeggingen van het nederlanderschap.

En een eventueel generaal pardon is nu ook wel definitief van de baan.

Vara en de overige linkse kerk bedankt!

Wat denk je van de linkse kerk hier op maroc.nl die zo hard lopen te schreeuwen dat zij weg moet.

Verraden door haar eigen volk :hihi:

En inderdaad wie is de volgende, na de jodenvervolging, jacht op leugenachtige asielzoekers 40-45 een datum kijk op 5 jaar kijk nu eens naar deze datum en wat valt jullie op 2006 = 06 + 5 jaar= 11^dus het magische getal 06 11 :schok:

rja2
15-05-06, 22:37
Geplaatst door Elbaskue
In Kenia is het veilig hoor :D!
Werkelijk, daar leven ook genoeg moslims.

Zonder bescherming is Hirsi Ali, binnen de korstste keren dood.

mulan
15-05-06, 22:39
Geplaatst door rja2
Werkelijk, daar leven ook genoeg moslims.

Zonder bescherming is Hirsi Ali, binnen de korstste keren dood.

Kennen ze haar daar ook al. Knap. En moslim is niet synoniem voor moordenaar hoor.

mulan
15-05-06, 22:42
Geplaatst door mark61
Tis tamelijk ranzig. Vroeg me al eerder af hoe ze dr zouden afvoeren. Normaal gesproken zachtjes op een onverkiesbare plaats zetten.

Ze hebben elkaar gebruikt. Wie het laatst lacht is nog niet duidelijk.

mark61
15-05-06, 22:47
Geplaatst door mulan
Ze hebben elkaar gebruikt. Wie het laatst lacht is nog niet duidelijk.

Ik in ieder geval niet. Van de VVD zijn we nog niet af. :cheefbek:

~Panthera~
15-05-06, 22:47
Iedereen is toch niet zo naief, dat ie denkt dat ze dit niet al ruim van te voren al in haar hoofd had zitten he ? :moe:

Wakey, wakey. :zwaai:

Dwaalspoor
15-05-06, 22:48
Geplaatst door ~Panthera~
Das de VVD.

Gebruiken en gebruikt worden. :vierkant:

Anderhalf jaar geleden al geplaatst door ZS:


Geplaatst door Zwarte Schaap
Dat denk ik ook, maar ze wordt zelf ook misbruikt in het grote spel. Het is één en al orgie van misbruik.

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=1797385#post1797385

tukkersterror
15-05-06, 22:53
Geplaatst door Dwaalspoor
Anderhalf jaar geleden al geplaatst door ZS:



http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=1797385#post1797385

Schaap is dood, leve het schaap!

barfly
15-05-06, 23:03
De vVD is gewoon een prima partij en Verdonk een minister die tenminste eens doet wat ze zegt.

Taida was een jokkebrok en ging eruit, AHM is een jokkebrok en gaat eruit. Who's next?! :regie:

waterfiets
15-05-06, 23:06
En ze is ook al dakloos .... :huil: ... en zoals terecht gemeld in NOVA heeft daar ook geen politicus op gereageerd. Enfin, het komt wel goed met haar. Nu wordt ze weer ingezet door een rechtse denktank die haar ook weer uitkotst zodra ze gewoon gaat zeggen wat ze denkt .... onbegrijpelijke keuze van haar. Of zou ze een soort variant op Mabel zijn?

Overigens vroeg Nawijn zich in NOVA af of ze nu de VS wel in mag. Die zijn immers zeer streng geworden met paspoorten na de aanslagen.

Seif
15-05-06, 23:07
Geplaatst door barfly
Taida was een jokkebrok en ging eruit, AHM is een jokkebrok en gaat eruit. Who's next?! :regie:

Laten we beginnen met al die leugenachtige schijnhuwelijken. Is het woningtekort ook meteen weg. :)

Dwaalspoor
15-05-06, 23:13
Geplaatst door barfly
De vVD is gewoon een prima partij en Verdonk een minister die tenminste eens doet wat ze zegt.

Taida was een jokkebrok en ging eruit, AHM is een jokkebrok en gaat eruit. Who's next?! :regie:

De VVD wist allang dat de Hirsi Magan gelogen had maar toen ze nog bruikbaar was werd ze met de loftrompet binnengehaald en nu er een serieuze programma er aandacht aan heeft besteed en de verkiezingen in gevaar komen en de geloofwaardigheid van de VVD in gevaar lopen dumpen ze haar als een baksteen. Dit heb ik al zeker minstens 2 jaar eerder voorspeld. Ik schreef toen dat Hirsi Magan nog niet goed geintegreerd was en dat ze de Nederlandse politiek nog niet goed genoeg kende.

Fuck Hirsi Magan en de VVD aasgieren.

Eerst de hete kastanjes door een debiele egotripper uit het vuur laten halen en schade toebrengen aan de moslims en anderen en dan zogenaamd een andere lijn trekken. Zo werkt de Nederlandse politiek.

barfly
15-05-06, 23:40
Geplaatst door Dwaalspoor
De VVD wist allang dat de Hirsi Magan gelogen had maar toen ze nog bruikbaar was werd ze met de loftrompet binnengehaald en nu er een serieuze programma er aandacht aan heeft besteed en de verkiezingen in gevaar komen en de geloofwaardigheid van de VVD in gevaar lopen dumpen ze haar als een baksteen. Dit heb ik al zeker minstens 2 jaar eerder voorspeld. Ik schreef toen dat Hirsi Magan nog niet goed geintegreerd was en dat ze de Nederlandse politiek nog niet goed genoeg kende.

Fuck Hirsi Magan en de VVD aasgieren.

Eerst de hete kastanjes door een debiele egotripper uit het vuur laten halen en schade toebrengen aan de moslims en anderen en dan zogenaamd een andere lijn trekken. Zo werkt de Nederlandse politiek.

Ach je ziet het allemaal veel te negatief. Overigens hebben alle politieke partijen boter op hoofd als het erop aankomt. Neem Groen Links met Molukker Pormes? Zo zijn er vast meer te vinden.

Het meest stuit me trouwens Neelie Kroes tegen de borst:

Schaamte

Europees commissaris Neelie Kroes zegt zich "te schamen voor Nederland dat een buitengewoon de moeite waard persoon als Ayaan Hirsi Ali op dit moment het land wordt uitgeduwd". Volgens Kroes heeft Hirsi Ali een grote waarde voor Nederland, omdat zij de discussie over integratie in beweging heeft gebracht.

"De standpunten van Hirsi Ali werden soms op een on-Hollandse manier naar buiten gebracht, maar dat was ook goed voor het debat", aldus Kroes. De Euro commissaris vindt ook dat Nederland Hirsi Ali "doordat zij nu geen huisvesting meer heeft voor de zoveelste keer op de vlucht jaagt".

Bron: nu.nl (http://www.nu.nl/news/732894/11/Verdonk%3A_Hirsi_Ali_geen_Nederlander.html)

Kroes was een van die mensen die inderdaad op de hoogte was van het begin af aan.

Ik blijf erbij dat ik het goed vind van Verdonk dat ze voet bij stuk houdt.

Niet dat een andere partij AHM had kunnen of willen handhaven trouwens.

rja2
16-05-06, 00:33
Geplaatst door barfly
Ik blijf erbij dat ik het goed vind van Verdonk dat ze voet bij stuk houdt.
[/B]
Ze heeft vandaag een lijsttrekkers debat, met Rutten, ze wou even scoren over het lijk van Hirsi Ali heen.

~Panthera~
16-05-06, 00:45
Geplaatst door rja2
Ze heeft vandaag een lijsttrekkers debat, met Rutten, ze wou even scoren over het lijk van Hirsi Ali heen.


http://members.ams.chello.nl/b.lameris/rita.jpg

Het Rita Promotie Team nam het zekere voor het onzekere en ging om 19.30 uur met 'n eigen Rita en Kay naar Café de Gouverneur aan de Oude Groenmarkt in Haarlem, want dat was de plek waar in ieder geval Mark zou voortploeteren in zijn strijd om de meeste stemmen binnen de VVD.

Na 'n kort bezoek aan het terras, waarbij weer de nodige flyers werden uitgedeeld, werden ook alle andere naburige terrassen bezocht aan de Grote Markt. Daarna nog maar eens gekeken of Rutte inmiddels gearriveerd was. Niet dus; dan maar door naar de terrassen aan de Botermarkt.
Het overgrote deel van de hapjes en drankjes verorberende Haarlemmers reageerde enthousiast of lachend op de komst van onze eigen Rita, Kay en het Rita Promotie Team.

Een enkele aanhanger van Rita verscheurde de flyer in de overtuiging dat het R.P.T. 'tegen' Rita zou zijn... Wat natuurlijk op 'n enorm misverstand moet berusten, aangezien het R.P.T. haar juist alleen maar wil ondersteunen met yells zoals: "Hup Rita Hup, Voor de Deportatie Cup!", "Dit land heeft 'n ex-gevangenisdirecteur nodig als leider" en "Steun Rita; de redster van ons Vaderland!".
Juist Rita's daadkracht werd weer eens krachtig onderstreept met het eindeloze lijstje aan voorbeelden van haar adequaate beleid: asielzoekers die uitgeleverd zijn aan geheime diensten, jonge asielzoekers die zoek raken en zoek blijven, kinderen die in de cel belanden, de vele vluchtelingen die na jarenlange procedures illegaal worden, meisjes zoals Taïda die vlak voor hun examen worden weggejaagd, enz.

Rond 20.30 uur hield onze eigen Rita (vanaf 'n verhogingkje!) nog 'n vlammend betoog gericht aan alle terraszitters van café de Gouverneur waarbij ze haar plannen nog eens verhelderde voor Kamp Nederland waar voortaan orde, tucht en regelmaat zou gaan heersen onder haar voortreffelijke leiding.
Daarna vond ook Kay en het R.P.T. het welletjes; een feestelijke afsluiting in de vorm van 'n geweldige polonaise werd in gang gezet. Het werd de hoogste tijd om de handen op de schouder van 'n ander te leggen! Een lange sliert die vooral 'Rita is oké' brulde, liep dwars door het café en restaurant naar het o-zo-warme zaaltje waar Rutte de avond aan het doorzweten was.

Het gedachtegoed van Rita staat voor oerhollandse tradities: dus wat is er mooier dan in polonaise 'n politiek café binnenkomen?!
Verbaasd, geamuseerd en lachend onderging Mark's publiek het optreden van Rita's Polonaise Team. Opnieuw werd er geflyerd en de avond had heel mooi kunnen eindigen, ware het niet dat Rutte weigerde 'n hand te geven aan onze eigen Rita.
Hoewel... Heel even gaf hij haar 'n hand, maar toen allerlei fotografen daar 'n leuk plaatje van wilde schieten, trok Mark ijlings zijn hand terug.
Onze eigen Rita in volstrekte verbijstering achterlatend.
Het leek 'n nationale ramp: opnieuw weigerde iemand haar 'n hand te geven. Zelfs aandringen (dat kan je gerust aan Rita wel overlaten!) hielp niet. Rita bleef ook nu weer met lege handen achter.

Nog 'n extra reden om Rita te blijven steunen: Mark hoort terstond 'n inburgeringscursus te gaan volgen!

Zonder verdere problemen slingerde Rita's Polonaise Team zich daarna weer naar buiten.

:lol:

Alles behoorlijk sarcastisch bedoeld. :D

gh.wille
16-05-06, 00:46
Geplaatst door rja2
Ze heeft vandaag een lijsttrekkers debat, met Rutten, ze wou even scoren over het lijk van Hirsi Ali heen.

De "klucht"' komt nu pas echt op gang ,dat mens kan het nu nergens meer goed doen !
Straks rolt het hele KABINET nog om Let op mijn Woorden!

~Panthera~
16-05-06, 01:06
Geplaatst door gh.wille

Straks rolt het hele KABINET nog om Let op mijn Woorden!

http://www.mainzelahr.de/smile/froehlich/123.gif :hihi:

super ick
16-05-06, 06:59
Geplaatst door Elbaskue
Wilders mag meegaan hoor. En ze mogen die kikker van een Umar ook in de koffers stoppen :D!

Zulke oplossingen schijnen altijd op een of andere manier zeer tot de verbeelding te spreken.
Ik kan je vast vertellen dat waar ze nu gaat werken ze nog veel meer kwaad kan gaan doen voor de Moslims.
Ze mag straks regelrecht George Dubbeljoe gaan adviseren.

reason
16-05-06, 07:52
Geplaatst door Victory
Oh yeah.

De "zet Hoershi uit" club heeft hier hard voor moeten lobbyen. Ik wil hierbij alle leden bedanken voor hun inzet.

:haha:

Ja, en nu Victory nog.
Ik stel voor dat we de naam omdopen in de "Zet Vickie het land uit"club.

Bar
16-05-06, 08:19
Geplaatst door waterfiets
En ze is ook al dakloos .... :huil: ... en zoals terecht gemeld in NOVA heeft daar ook geen politicus op gereageerd. Enfin, het komt wel goed met haar. Nu wordt ze weer ingezet door een rechtse denktank die haar ook weer uitkotst zodra ze gewoon gaat zeggen wat ze denkt ....

Ik voorzie het volgende scenario.
AHA krijgt het aan de stok met de conservatieve denktank op het moment dat Hillary Rodham zich kandidaat stelt voor het presidentschap. AHA wordt dan opgenomen in het campagneteam van Hillary. Die wordt dan president van de VS en AHA wordt de nieuwe Condoleezza Rice.

mulan
16-05-06, 10:35
Geplaatst door superdick
Ze mag straks regelrecht George Dubbeljoe gaan adviseren.

Zegt wederom meer over haar ....

Dwaalspoor
16-05-06, 12:47
Nu Nederland 2 live persconferentie met Ayan Hirsi Magan en Gerrit zalm. De teksten zullen zometeen beschikbaar zijn op de VVD website.

Elbaskue
16-05-06, 12:52
Wahahaha, hoor je die overslaande stem? Ze wil bijna janken :giechel:!

H.P.Pas
16-05-06, 13:07
Geplaatst door Elbaskue
Wahahaha, hoor je die overslaande stem? Ze wil bijna janken :giechel:!


That the saints may enjoy their beatitude and the grace of God more abundantly they are permitted to see the punishment of the damned in hell.
-- Thomas Aquinas, Summa Theologica

reason
16-05-06, 13:41
Geplaatst door barfly
Ach je ziet het allemaal veel te negatief. Overigens hebben alle politieke partijen boter op hoofd als het erop aankomt. Neem Groen Links met Molukker Pormes? Zo zijn er vast meer te vinden.

Het meest stuit me trouwens Neelie Kroes tegen de borst:

Schaamte

Europees commissaris Neelie Kroes zegt zich "te schamen voor Nederland dat een buitengewoon de moeite waard persoon als Ayaan Hirsi Ali op dit moment het land wordt uitgeduwd". Volgens Kroes heeft Hirsi Ali een grote waarde voor Nederland, omdat zij de discussie over integratie in beweging heeft gebracht.

"De standpunten van Hirsi Ali werden soms op een on-Hollandse manier naar buiten gebracht, maar dat was ook goed voor het debat", aldus Kroes. De Euro commissaris vindt ook dat Nederland Hirsi Ali "doordat zij nu geen huisvesting meer heeft voor de zoveelste keer op de vlucht jaagt".

Bron: nu.nl (http://www.nu.nl/news/732894/11/Verdonk%3A_Hirsi_Ali_geen_Nederlander.html)

Kroes was een van die mensen die inderdaad op de hoogte was van het begin af aan.

Ik blijf erbij dat ik het goed vind van Verdonk dat ze voet bij stuk houdt.

Niet dat een andere partij AHM had kunnen of willen handhaven trouwens.

Ik denk dat Kroes het wel goed ziet.
Want nogmaals:
niet alleen de VVD, maar IEDEREEN wist, of kon weten, dat het AHA gelogen heeft over haar vluchtverhaal.
Hoe vaak heb ik daarover gelezen, ook op deze site.
Die tv-uitzending heeft weinig nieuws gebracht.
Met name het cruciale feit, dat ze haar naam heeft verzonnen, was al lang bekend.
Ayaan is daar openhartig over geweest.
Zij deed destijds iets wat vele anderen ook deden.

Als het juridisch niet anders kan dan haar Nederlandse paspoort af te nemen, dan is dat zo.
Maar dat doet niets af aan het respect dat ik heb voor haar moed, en bereidheid om af te zien voor haar ideeën.
Dat respect zouden anderen ook moeten hebben, al ben je het niet met haar eens.

Ze moet nu uit het parlement, en haar paspoort inleveren.
Maar als iemand het heeft verdiend om per ommegaande genaturaliseerd te worden een Nederlandse pas te krijgen, dan is zij het.

super ick
16-05-06, 15:43
Respect? Haar eerste reden om zsm weg te gaan is omdat ze haar huis uit moet en ze niet meer voldoende bewaakt kan worden. Omdat haar leven gevaar loopt.
Daar lees je hier niet zo veel over. Wel over haar, soms verkeerd gebrachte maar terrechte kritiek op de Islam en de positie van de vrouw.