PDA

Bekijk Volledige Versie : Quote: Partij voor VolksVerlakkerij: Ayaan moet weg



vgeld
15-05-06, 22:25
Volgens de partij van VolksVerlakkerij (=VVD) is Ayaan geen Nederlander. Toen Ayaan bruikbaar was werd ze met open armen en trommelgeroffel binnengehaald. Nu Rita (Een overloper ) en de partij van de VolksVerlakkerij een andere koers hebben uitgestippeld, is Ayaan niet meer bruikbaar en dus is ze geen Nederlandse.
Ayaan is (zoals veel naïeve allochtonen ) voor het karretje van de carrièremakers gespannen. Nu Ayaan haar werk heeft verricht, wordt ze afgedankt.
Hoewel ik een criticus was van Ayaan, ervaar ik (door mijn kennis van kolonialisme over de 19 en de 20 eeuw) de standpunten van Partij voor volksVerlakkerij als kolonialisme. Wat met Ayaan staat te gebeuren kan (onder het mom van juridisch geblaat) iedere allochtone zelfs van de 10 generatie gebeuren. Ik roep daarom in eerste instantie de Marokkanen die Ayaan (i.h.b. Ali Eddaoudi) groot hebben gemaakt om vierkant achter haar te gaan staan.

vgeld
15-05-06, 22:47
De Partij VolksVerlakkerij heeft nu al haar blog opgedoekt en laat het nu verwijzen naar de Partij van VolksVerlakkerij

waterfiets
15-05-06, 22:55
Geplaatst door vgeld
De Partij VolksVerlakkerij heeft nu al haar blog opgedoekt en laat het nu verwijzen naar de Partij van VolksVerlakkerij

De online encyclopedie Wikipedia is ook al heel snel bijgewerkt:

Nederlanderschap

Ayaan Hirsi Ali werd in 1997 genaturaliseerd tot Nederlander. In het programma Zembla van 11 mei 2006[3] kwam aan de orde dat haar het Nederlanderschap en het Kamerlidmaatschap ontnomen zouden kunnen worden, omdat ze bij haar asielaanvraag een valse naam heeft opgegeven en loog over haar land van herkomst; er blijkt jurisprudentie te bestaan die zegt dat als er gelogen is bij het naturalisatieverzoek, het Nederlands paspoort moet worden ingetrokken.[10] Minister Verdonk van Vreemdelingenzaken meldde aanvankelijk dat de affaire wat haar betreft zonder gevolgen zou blijven,[11] maar besloot daags later toch een onderzoek in te stellen.[12]

Op 15 mei 2006 werd bekend dat Hirsi Ali per 1 september vertrekt uit de Tweede Kamer. Ze gaat werken voor een Amerikaanse neoconservatieve denktank, het American Enterprise Institute.[13]

bron:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ayaan_Hirsi_Ali

rja2
15-05-06, 23:30
Als Verdonk dit in haar eentje bekokstoofd heeft , zonder overleg met de VVD top en de tweede kamer fractie van de VVD.

Zie ik Verdonks kop nog rollen, voor de einde van de week, Minister af en geen kanditaat lijsttrekker voor de VVD meer..

gh.wille
15-05-06, 23:56
Geplaatst door rja2
Als Verdonk dit in haar eentje bekokstoofd heeft , zonder overleg met de VVD top en de tweede kamer fractie van de VVD.

Zie ik Verdonks kop nog rollen, voor de einde van de week, Minister af en geen kanditaat lijsttrekker voor de VVD meer..

De ''klucht '' gaat zo langzamerhand over in een DRAMA van ....bedrijven .
:hihi:

observer
16-05-06, 08:23
Geplaatst door rja2
Als Verdonk dit in haar eentje bekokstoofd heeft , zonder overleg met de VVD top en de tweede kamer fractie van de VVD.

Zie ik Verdonks kop nog rollen, voor de einde van de week, Minister af en geen kanditaat lijsttrekker voor de VVD meer.. ze heeft gereageerd op kamervragen gaat ongeveer zo

als iemand liegt om het nederlandse paspoort te krijgen zegt de wet dat het onterecht is klopt dat?

ja dat klopt

daar kan de vvd verdonk niets mee maken immers zo is het nu eenmaal

met deze 2 zaken zal het nu wel kijken worden wat er met de ongetwijfeld duizenden anderen die gelogen hebt gaat gebeuren want wat voor deze 2 gevallen geldt is natuurlijk niet het einde

rja
16-05-06, 08:58
Geplaatst door observer
ze heeft gereageerd op kamervragen gaat ongeveer zo

als iemand liegt om het nederlandse paspoort te krijgen zegt de wet dat het onterecht is klopt dat?

ja dat klopt

daar kan de vvd verdonk niets mee maken immers zo is het nu eenmaal

met deze 2 zaken zal het nu wel kijken worden wat er met de ongetwijfeld duizenden anderen die gelogen hebt gaat gebeuren want wat voor deze 2 gevallen geldt is natuurlijk niet het einde
Dat is ze binnen 2 dagen een beslissing neemt, waar mee ze rekening houdt met houdt met alle consequenties van deze beslissing, Hirsi Ali wordt statenloos, als ze wordt gestuurd wordt naar Somalie wordt ze vermoord. Dat Iraakse gezin, dat ook de Nederlandse nationaliteit is afgepakt, zitten nu in Irak en hebben hun Iraakse nationaliteit weer terug.

Dit is gewoon scoringsdrang van Verdonk, wie door de publicatie van Zemba, een paar puntjes wilt scoren over het lijk van Hirsi Ali in haar strijd over het lijsttrekkers in de VVD en bij de kiezers.

observer
16-05-06, 12:52
Geplaatst door rja
Dat is ze binnen 2 dagen een beslissing neemt, waar mee ze rekening houdt met houdt met alle consequenties van deze beslissing, Hirsi Ali wordt statenloos, als ze wordt gestuurd wordt naar Somalie wordt ze vermoord. Dat Iraakse gezin, dat ook de Nederlandse nationaliteit is afgepakt, zitten nu in Irak en hebben hun Iraakse nationaliteit weer terug.

Dit is gewoon scoringsdrang van Verdonk, wie door de publicatie van Zemba, een paar puntjes wilt scoren over het lijk van Hirsi Ali in haar strijd over het lijsttrekkers in de VVD en bij de kiezers. viel ook weinig te beslissen aangezien de hoge raad heeft beslist dat wie valse info heeft gegeven nooit nederlands staatsburger is geweest, een beslissing van de hoge raad negeren is bijna onmogelijk