PDA

Bekijk Volledige Versie : Inna Allaho sari3o elhisab, Allah rekent snel af



chliha
16-05-06, 11:24
AHA of AM moet het Nederlanderschap inleveren, omdat ze t nooit heeft gekregen. Dat wist de VVD-top 4 jaar geleden al, maar blijkbaar hadden ze haar toen nodig. Nu niet, Verdonk is de nieuwe AHA voor de VVD, waar ze de verkiezingen mee moeten winnen.
Ik vind het best als ze weggaat, ze heeft niks gebracht, behalve polarisatie, anti-islam sentimenten en mij als moslima als nooit tevoren als onderdrukte vrouw neergezet voor de buitenwereld. Veder was ze vooral bezig geweest met d'r eigen carriere.

Dit alles kan ik hebben, dat kan allemaal in een democratie. Maar de uitspraken over de profeet , vrede zij met hem, het doel om dat soort dingen te ventileren heb ik nooit begrepen. Althans het opbouwende wat je als kamerlid moet hebben. Is dit dan haar straf? Boontje komt om zijn loontje? Zij was er destijds voor om die studente terug te sturen nog voor ze haar eindexamen had gedaan. Dan is dit ook fair.

Toch zit t me niet lekker. Kan niet precies aangeven waarom.
Wordt vervolgd.....

observer
16-05-06, 14:04
dus wat je zegt is dat verdonk door allah gezonden is :schok:

reason
16-05-06, 14:23
Geplaatst door chliha
AHA of AM moet het Nederlanderschap inleveren, omdat ze t nooit heeft gekregen. Dat wist de VVD-top 4 jaar geleden al, maar blijkbaar hadden ze haar toen nodig.


IEDEREEN wist het al jaren. Hoe vaak heb ik het bv. op deze site al niet zien staan.
AHA is er altijd behoorlijk openhartig over geweest.
Dat maakt het allemaal wel erg vreemd...

reason
16-05-06, 14:26
En Allah rekent snel af? Dat meen je niet serieus.
Er lopen heel wat grote moorddadige smeerlappen rond waarmee Hij dan wel af zou rekenen.
Maar zo werkt Hij niet. De wereld (schepping zo je wilt) zit anders in elkaar.

Julien
16-05-06, 14:55
Daarnaast zou ik maar niet te vroeg juichen. Want in de VS zou Ayaan heel wat meer kunnen bereiken dan ze hier in Nederland kan bereiken. En qua macht zal ze er ook wel op vooruitgaan.

sater
16-05-06, 17:42
Geplaatst door chliha
AHA of AM moet het Nederlanderschap inleveren, omdat ze t nooit heeft gekregen. Dat wist de VVD-top 4 jaar geleden al, maar blijkbaar hadden ze haar toen nodig. Nu niet, Verdonk is de nieuwe AHA voor de VVD, waar ze de verkiezingen mee moeten winnen.
Ik vind het best als ze weggaat, ze heeft niks gebracht, behalve polarisatie, anti-islam sentimenten en mij als moslima als nooit tevoren als onderdrukte vrouw neergezet voor de buitenwereld. Veder was ze vooral bezig geweest met d'r eigen carriere.

Dit alles kan ik hebben, dat kan allemaal in een democratie. Maar de uitspraken over de profeet , vrede zij met hem, het doel om dat soort dingen te ventileren heb ik nooit begrepen. Althans het opbouwende wat je als kamerlid moet hebben. Is dit dan haar straf? Boontje komt om zijn loontje? Zij was er destijds voor om die studente terug te sturen nog voor ze haar eindexamen had gedaan. Dan is dit ook fair.

Toch zit t me niet lekker. Kan niet precies aangeven waarom.
Wordt vervolgd.....

M.b.t. 1e alinea: VVD, en voordien PvdA, boter op het partijhoofd? Pragmatisch met de partijpolitieke mantel der liefde door AHA toegegeven leugentjes bedekken? In welk opzicht is AHA opmerkingen m.b.t. onderdrukte moslimvrouwen bezijden de waarheid?

M.b.t. 2e alinea: juist Ayaan vroeg minister Verdonk om clementie t.a.v. Taïda Pasic. Derhalve kan hier geen sprake zijn van boontjes die om loontjes komen.

waterfiets
16-05-06, 17:48
Geplaatst door sater

M.b.t. 2e alinea: juist Ayaan vroeg minister Verdonk om clementie t.a.v. Taïda Pasic. Derhalve kan hier geen sprake zijn van boontjes die om loontjes komen.

Dat is waar. Ze belde zelfs Rita met de opmerking "ik heb ook gelogen". Nou toen echt geen onderzoek binnen 48 uur! Daarvoor moest eerst Zembla met een "onthullende documentaire" komen. Echt een rechte rug die Rita!