PDA

Bekijk Volledige Versie : Ik kots als ik orthodoxe joden kapitalen zie uitgeven in de Media Markt in Antwerpen



Dwaalspoor
16-05-06, 11:00
'Media Markt opgebouwd met SS-geld'

BRUSSEL (ANP) - De Duitse keten van televisie- en witgoedzaken Media Markt is volgens de Nederlandse onderzoeksjournalist Hans Knoop opgericht met geld dat afkomstig is van geheime rekeningen van de Duitse SS. Dat beweert Knoop dinsdag in de Vlaamse krant De Morgen.

De journalist zegt zich te baseren op uitgebreid onderzoek, onder meer in de bibliotheek van de vroegere Duitse Wehrmacht. Media Markt-eigenaar Otto Beisheim was volgens Knoop in de oorlog officier van de Duitse elitetroepen van de SS. Hij zou verantwoordelijk zijn geweest voor het doorsluizen van geheime fondsen naar diverse Zwiterse rekeningen.

Door zich tijdig uit de SS terug te trekken en zich voor te doen als eenvoudige soldaat van de Wehrmacht wist Beisheim volgens Knoop de dans te ontspringen. Met het geld van de Zwitserse rekeningen bouwde hij later zijn zakenimperium uit, beweert de journalist van joodse origine, die ook oorlogsmisdadiger Pieter Menten in 1976 aan de schandpaal nagelde.

Beisheim is eigenaar van de holding Metro AG, dat naast drieduizend Media Markt-winkels ook de warenhuizen van Kaufhof bezit. Inmiddels is het concern ook beursgenoteerd.

Beisheim was al eerder in verband gebracht met de elitetroepen van Adolf Hitler, maar nog nooit eerder werd de link gelegd met kapitaal dat afkomstig zou zijn van de SS. Knoop zegt dit aan de kaak te willen stellen, ,,omdat ik ervan kots als ik die orthodoxe joden kapitalen zie uitgeven in de Media Markt in de diamantbuurt in Antwerpen''.

http://www.nrc.nl/anp/buitenland/article318298.ece

Nelis70
16-05-06, 12:54
Geplaatst door TENACH
Weer zo'n joodse geldwolf die uit is op geld. :kotsen2:

Hoezo, staat er ergens dat die journalist geld terugeist?
Waar slaat deze opmerking op?


Wat nu, gaan de joden Media-markt boycotten of zo?

Is het omdat media-markt bijna iedere televisie- en witgoedzaak uit de markt speelt?

Is media markt nu plotsklaps opgezet door de van joodse afgepakte gelden tijden de WOII??? :engel:

Nou, dat heb je dan tenminste wel begrepen, dat gaan ze misschien nu onderzoeken.


Ja, ja tijd om geld te eisen. :D

Snap je waarom ik hierop kots?

nee, of het moet zijn omdat je misselijk bent omdat je gisteren bedorven pruimen hebt gegeten.

observer
16-05-06, 12:58
nee eigenlijk niet lees het net maar geloof niet dat er iemand om geld heeft gevraagd, al is het opmerkelijk dat zoiets nu pas ontdekt wordt

reason
16-05-06, 13:29
Wat een anti-semitische dombo, die Tenach...

Trouwens , de titel van deze topic is wel wat misleidend.

Nelis70
16-05-06, 14:18
Geplaatst door TENACH
Ben je nou zo dom dat je jezelf in 2 regels tegenspreekt, vervolgens heb je dat niet eens in de gaten.

begin eens met nijntje, je snapt helemaal niet wat ik schrijf.


Als joden geld ruiken dan gaan ze over lijken, en dat is echt geen publiek geheim meer. Al moeten ze honderd eeuwen terug om e.e.a. eenzijdig te herleiden. :zwaai:

hahaha


Eem echte jood gunt je geen stuk kaas op je brood, en als jood moet jij het wel weten. :fuckit:
als je een achterhoeker en een jood niet uit elkaar kan houden, zegt dat gelijk genoeg over de rest vn je analyses. Jeetje, wat praat jij dom.

TENACH
16-05-06, 14:49
Geplaatst door Nelis70
als je een achterhoeker en een jood niet uit elkaar kan houden, zegt dat gelijk genoeg over de rest vn je analyses. Jeetje, wat praat jij dom.

Ach jeetje idd, dom van me, er wonen geen joden in de Achterhoek. :D

tukkersterror
16-05-06, 15:25
Geplaatst door Dwaalspoor
'Media Markt opgebouwd met SS-geld'

Media Markt is een onderdeel van de Metro Group, net als de Makro en is ontstaan in 1996 door het samengaan van verschillende bedrijven in Duitsland.


BRUSSEL (ANP) - De Duitse keten van televisie- en witgoedzaken Media Markt is volgens de Nederlandse onderzoeksjournalist Hans Knoop opgericht met geld dat afkomstig is van geheime rekeningen van de Duitse SS. Dat beweert Knoop dinsdag in de Vlaamse krant De Morgen.
Ik denk dat deze verslaggever in de war is met RoVaTo, het bedrijf van Rost Van Tongeren.



Door zich tijdig uit de SS terug te trekken en zich voor te doen als eenvoudige soldaat van de Wehrmacht wist Beisheim volgens Knoop de dans te ontspringen. Met het geld van de Zwitserse rekeningen bouwde hij later zijn zakenimperium uit, beweert de journalist van joodse origine, die ook oorlogsmisdadiger Pieter Menten in 1976 aan de schandpaal nagelde.
Pieter Menten was inderdaad een stille vernoot in het Rovato project



Beisheim is eigenaar van de holding Metro AG, dat naast drieduizend Media Markt-winkels ook de warenhuizen van Kaufhof bezit. Inmiddels is het concern ook beursgenoteerd.
Wederom een fout Real SB heten de warenhuizen in duitsland van Metro concern.

http://www.nrc.nl/anp/buitenland/article318298.ece [/B][/QUOTE]



Kijk even op http://www.metrogroup.de/servlet/PB/menu/1000080_l1/index.html

Nelis70
16-05-06, 15:31
Geplaatst door TENACH
Ach jeetje idd, dom van me, er wonen geen joden in de Achterhoek. :D

Als dat het enige domme van je eerdere reactie was dan was het nog wel meegevallen.

tukkersterror
16-05-06, 15:37
Geplaatst door Nelis70
Als dat het enige domme van je eerdere reactie was dan was het nog wel meegevallen.

Hoken, hoken, hoken is normoal :zwaai:

Biertje? :cola:

Nelis70
16-05-06, 15:53
Geplaatst door tukkersterror
Hoken, hoken, hoken is normoal :zwaai:

Biertje? :cola:

zoep'n en op de knien noar huus toe kroep'n.

tukkersterror
16-05-06, 15:57
Geplaatst door Nelis70
zoep'n en op de knien noar huus toe kroep'n.

Of nich doan, doar keune wie wa fon mit proaten zoep'n en angoan!

ronald
16-05-06, 16:20
Geplaatst door TENACH
Anti-semitische????
Zie je wel, typisch joods, meteen in een slachtoffer rol kruipen. :fuckit2:

Dombo?? Vraag maar aan jouw "big mama", zij zal wel een joodse mammoet zijn.


Wat ben je toch lekker voorspelbaar faker.