PDA

Bekijk Volledige Versie : Familie Hirsi: NL media was niet geintereseerd in de waarheid



Lost_lady
16-05-06, 15:41
Al jaren proberende de familieleden waar onder haar half broers/zussen van haar vader kant en kennis de NL media de waarheid te vertellen. Toen de Somalische groep die Ayaan zelf in Zembla docu.over had hebben te trachten naar de media te stappen,maar de Nederlandse media was toen niet in geintereseerd.
Toen Netwerk documentair maakten over Somalieers in Leicester die van NL naar UK zijn verhuisd hebben haar vrouwelijk familieleden waar van sommige gescheiden zijn die daar wonen met Netwerk gesproken over haar leugen en ze vroegden zich af waarom er in Nederland over haar leugens niet worden bericht. De Nederlandse kranten en media waren niet geintereseerd.
Pas toen Engles media lucht van krijgt,van het feiten dat haar vader die in London woonde zijn naam Magan en the Guardian haar intervieuw vroeg; je vader Magan woont toch in London, dus je echt naam is Magan etc. Toen pas was Zembla opeens geintereseerd.
...We moeten ons zelf vragen waarom NL media al die tijd niet in was geintereseerd!!!

Er is nog veel meer leugen over haar die tot nu toe niet buiten is gekomen, ach het doet het ook niet meer toe.

Zo is haar haat jegens Islam niet onstaan door wat ze beweerd(onderdrukking, uithuwelijken, eerwraak etc)
Nee, Hirsi Ali heeft nooit in haar leven hoofddoek gedragen of hoefde te dragen,nooit uitgehuwelijk etc.
Haar haat jegens Islam is eigelijk gebaseerd op haar haat tegen Saudi-arabie. Ze haat Saudi-arabie mensen en het land, haar haat is ontstaan toen ze in Saudi-arabie was in 1976..Ik ga niet op details in, het moet van mond komen van haar familieleden in Uk die dit vertellen.
Ze associeerd Islam en de Profeet(pbuh) met Saudi-arabie.
Islam is voor haar gelijk aan Saudi-arabie en de haat en de afkeer die ze voor die mensen en voor die land heeft kan ze niet onderscheiden van Islam.

Dwaalspoor
16-05-06, 15:55
DE Nederlandse politiek zit vol smerige hypocrieten. Ze hebben haar expres aangesteld om voor hun de moslims en de Islam aan te pakken en aan te vallen zodat ze zelf niet van discriminatie beschuldigd konden worden.

En Hirsi de egoist die geilt op succes deed lekker mee maar ze was nog niet goed genoeg geintegreerd in Nederland om te snappen dat ze haar uiteindelijk altijd eruit zouden trappen. Zo gaat dat met domme allochtonen die zich uitlenen voor de vuile klussen van de sneeky racistische witman.

De winst hebben ze inmiddels al uit haar gehaald, de islam is al zwaar gecriminaliseerd en de discriminerende wetten zijn al door het parlement geloodst.

David
16-05-06, 15:57
Geplaatst door Dwaalspoor
DE Nederlandse politiek zit vol smerige hypocrieten. Ze hebben haar expres aangesteld om voor hun de moslims en de Islam aan te pakken en aan te vallen zodat ze zelf niet van discriminatie beschuldigd konden worden.

En Hirsi de egoist die geilt op succes deed lekker mee maar ze was nog niet goed genoeg geintegreerd in Nederland om te snappen dat ze haar uiteindelijk altijd eruit zouden trappen. Zo gaat dat met domme allochtonen die zich uitlenen voor de vuile klussen van de sneeky racistische witman.


Enalaprilmaleaat :moe:

waterfiets
16-05-06, 16:01
Geplaatst door Lost_lady
Islam is voor haar gelijk aan Saudi-arabie en de haat en de afkeer die ze voor die mensen en voor die land heeft kan ze niet onderscheiden van Islam.

Dat lijkt mij sterk want ze heeft vanmiddag verklaard dat ze van Saoedische of in ieder geval Arabische afkomst is:

Nu vraagt u zich wellicht af: Hoe heet ik?

Ik ben Ayaan,

de dochter van Hirsi,

die de zoon is van Magan,

de zoon van Isse,

de zoon van Guleid,

die de zoon was van Ali,

die de zoon was van Wai’ays,

die de zoon was van Muhammad,

van Ali, van Umar,

van het geslacht Osman, de zoon van Mahamud.

Ik ben van deze clan. Mijn oervader is Darod, die achthonderd jaar geleden vanuit Arabië naar Somalië kwam en de grote stam van de Darod stichtte. Ik ben een Darod, een Macherten, een Osman Mahamud, en een Magan.

DEMOcraat
16-05-06, 19:32
Geplaatst door waterfiets
Dat lijkt mij sterk want ze heeft vanmiddag verklaard dat ze van Saoedische of in ieder geval Arabische afkomst is:

Nu vraagt u zich wellicht af: Hoe heet ik?

Ik ben Ayaan,

de dochter van Hirsi,

die de zoon is van Magan,

de zoon van Isse,

de zoon van Guleid,

die de zoon was van Ali,

die de zoon was van Wai’ays,

die de zoon was van Muhammad,

van Ali, van Umar,

van het geslacht Osman, de zoon van Mahamud.

Ik ben van deze clan. Mijn oervader is Darod, die achthonderd jaar geleden vanuit Arabië naar Somalië kwam en de grote stam van de Darod stichtte. Ik ben een Darod, een Macherten, een Osman Mahamud, en een Magan.
en dat geloof je...dat zijn volgens mij zijn volgende leugens bedoelt voor amerika..

Coolassprov MC
16-05-06, 21:40
Geplaatst door waterfiets
Dat lijkt mij sterk want ze heeft vanmiddag verklaard dat ze van Saoedische of in ieder geval Arabische afkomst is:

Nu vraagt u zich wellicht af: Hoe heet ik?

Ik ben Ayaan,

de dochter van Hirsi,

die de zoon is van Magan,

de zoon van Isse,

de zoon van Guleid,

die de zoon was van Ali,

die de zoon was van Wai’ays,

die de zoon was van Muhammad,

van Ali, van Umar,

van het geslacht Osman, de zoon van Mahamud.

Ik ben van deze clan. Mijn oervader is Darod, die achthonderd jaar geleden vanuit Arabië naar Somalië kwam en de grote stam van de Darod stichtte. Ik ben een Darod, een Macherten, een Osman Mahamud, en een Magan.

O, nu volg ik jow logica ook:

Haar stamboom van leugenachtige tribalistische asielzoekers geeft haar ieder recht om ruim een zesde van de wereldbevoling gelijk te stellen criminelen, pedofielen, terroristen, slachters of slachtgewillige vee.

Dat ik daar niet zelf op kwam!

Lost_lady
16-05-06, 21:55
Geplaatst door waterfiets
Dat lijkt mij sterk want ze heeft vanmiddag verklaard dat ze van Saoedische of in ieder geval Arabische afkomst is:

Nu vraagt u zich wellicht af: Hoe heet ik?

Ik ben Ayaan,

de dochter van Hirsi,

die de zoon is van Magan,

de zoon van Isse,

de zoon van Guleid,

die de zoon was van Ali,

die de zoon was van Wai’ays,

die de zoon was van Muhammad,

van Ali, van Umar,

van het geslacht Osman, de zoon van Mahamud.

Ik ben van deze clan. Mijn oervader is Darod, die achthonderd jaar geleden vanuit Arabië naar Somalië kwam en de grote stam van de Darod stichtte. Ik ben een Darod, een Macherten, een Osman Mahamud, en een Magan.

er zit wel 2 Ali, om die Ali goed te maken :o

Nelis70
17-05-06, 10:00
Geplaatst door Dwaalspoor
DE Nederlandse politiek zit vol smerige hypocrieten. Ze hebben haar expres aangesteld om voor hun de moslims en de Islam aan te pakken en aan te vallen zodat ze zelf niet van discriminatie beschuldigd konden worden.

En Hirsi de egoist die geilt op succes deed lekker mee maar ze was nog niet goed genoeg geintegreerd in Nederland om te snappen dat ze haar uiteindelijk altijd eruit zouden trappen. Zo gaat dat met domme allochtonen die zich uitlenen voor de vuile
klussen van de sneeky racistische witman.

Ja, precies, en jij hebt ook niet door dat WIJ jou gebruiken om ook winst te halen en JULLIE straks het land weer uit te trappen. MAROC.NL is alleen maar een undercover organisatie van de HYPOCRIETE nederlandse overheid om de DOMME ALLOCHTONEN langzaam te FILEREN, en zo te komen tot een WITTE OVERHEERSING.


De winst hebben ze inmiddels al uit haar gehaald, de islam is al zwaar gecriminaliseerd en de discriminerende wetten zijn al door het parlement geloodst.
Precies, dat is immers het doel van de VVD. De VVD van voor de komst van de ISLAM in nederland had helemaal geen bestaansrecht, want ze hadden JULLIE nog niet om zich tegen af te zetten. Een soort strijders zonder vijand. Eigenlijk was de VVD voor JULLIE komst een lege wapenrusting, alvast opgericht om de krijger toe te kunnen rusten die het tegen de ALLOCHTONEN en de MOSLIMS op moet nemen. Je kan het gevaar maar beter voor zijn.

waterfiets
17-05-06, 10:28
Geplaatst door DEMOcraat
en dat geloof je...dat zijn volgens mij zijn volgende leugens bedoelt voor amerika..

Ik zou het niet weten. Ik vond het stilistich wel mooi maar of het iets met de waarheid te maken heeft dat zou ik net zo min weten als van al die mooie stambomen die in de Bijbel staan. Dat één van haar voorvaderen uit Arabië komen zou best kunnen natuurlijk. Maar zo belangrijk is het verder niet voor haar zaak.

Coolassprov MC
17-05-06, 18:41
Geplaatst door waterfiets
Ik zou het niet weten. Ik vond het stilistich wel mooi maar of het iets met de waarheid te maken heeft dat zou ik net zo min weten als van al die mooie stambomen die in de Bijbel staan. Dat één van haar voorvaderen uit Arabië komen zou best kunnen natuurlijk. Maar zo belangrijk is het verder niet voor haar zaak.

Maar wel belangrijk in het geval van argumenten-armoede?