PDA

Bekijk Volledige Versie : Het bewijs als basis voor het vonnis tegen weblogger Ertan



Coolassprov MC
17-05-06, 18:01
http://www.ertan.biz/

http://ertan.ertan.biz/2004/08/open-brief-aan-minister-verdonk.html


Open brief aan minister Verdonk
Beste Maria Cornelia Frederika (Rita),

Op je website schrijf je dat je in deze kabinetsperiode het integratieproces aanzienlijk gaat verbeteren. Ik had toch graag gewild dat je eerst even bij mij was langsgekomen voor een praatje. Ik ben namelijk van mening dat integreren in de Nederlandse samenleving voor een moslim onmogelijk is. Dat behoeft voor jou natuurlijk wat uitleg wat ik je ook graag zal geven.

Wil een moslim het etiket 'geïntegreerd' opgeplakt krijgen dan moet hij daarvoor eerst de eigen moslimidentiteit overboord gooien. Dat is ook de reden waarom 'moslims' die al een groot deel van hun moslimidentiteit hebben opgegeven, en dus verwesterd zijn, als geïntegreerd worden beschouwd, ongeacht de genoten opleiding en de verblijfsduur in Nederland. Een goed voorbeeld is jouw eigen partijgenoot Ayaantje die haar moslimidentiteit geheel overboord heeft gegooid en hier relatief nieuw is. In tegenstelling tot een moslima die in Nederland geboren en getogen is wordt zij wél als geïntegreerd gezien, want zij loopt niet rond met een hoofddoek.

De maatstaf voor integratie van de moslim is dus niet de taal of de opleiding maar de mate van opgave van de eigen moslimidentiteit in ruil voor de seculiere, Nederlandse identiteit. Als je het mij vraagt zal ik nooit en te nimmer mijn moslimidentiteit inruilen voor de in mijn ogen minderwaardige seculiere, Nederlandse identiteit. Als ik hier alleen in zou staan dan maakte je nog wel kans je doel, het integratieproces aanzienlijk te verbeteren, te halen. Helaas voor jou sta ik hier geheel niet alleen in.

Toch wil ik je van harte succes wensen bij je pogingen om van mij en mijn moslimbroeders en -zusters minderwaardige seculiere Nederlanders te maken en wil ik graag afsluiten met een kleine anekdote.

Laatst was ik met mijn zoontje naar de kinderboerderij. We raakten in een diepgaand gesprek wat ongeveer als volgt verliep:

- "Hé pap, wat is dat voor een vreemd dier?"
Dat, mijn jong, is een vette zeug, maar wij noemen ze een Verdonkje.
- "Het is wel een erg vies dier, hè pap?"
Ja jongen, Verdonkjes zijn altijd zeer onrein.
- "Hé pap, daar ligt een steen, mag ik 't naar haar hoofd gooien?"
Uhh, nee, dat mag jij niet. Van wie heb je dat geleerd? Zo mag je niet omgaan met dieren.
- "Alstublieft! Alstublieft!"
Nou, vooruit dan maar, voor deze ene keer.
- "Hoi! Hoi!"
Mik op haar voorhoofd. Kom op jongen, je kunt 't. Stenig haar!

Met vriendelijke groet,
ErTaN

http://ertan.ertan.biz/2004/04/de-weg-van-ertan.html


De weg van Ertan
Je zou denken dat ik een streng-religieuze opvoeding heb gehad, maar in werkelijkheid was ik tot voor kort wat men noemt een 'gematigde moslim'. De islam praktiseerde ik niet en ging alleen om met Nederlanders. Gaandeweg is het gevoel van acceptatie door de Nederlanders bij mij echter uitgegaan als een kaars. Ik voelde mij steeds minder welkom in Nederland. Het ware gezicht van de Nederlander deed mij 180 graden draaien. Voor de Nederlander zal ik altijd een allochtoon blijven. Zij accepteerden mij niet, zij gedoogden mij.

Op een gegeven moment besloot ik me te verdiepen in de islam. Hoe kon ik zo ongelofelijk dom zijn om mijn eigen geloof, mijn eigen identiteit, mijn eigen ik al die tijd zo te hebben verwaarloosd? Ik koos voor een andere levensdoel. Het aansporen tot het goede en het afhouden van het kwade. De strijd aanbinden met onheil en onrechtvaardigheid en nimmer onderdrukking accepteren. "En zij zullen niet ophouden, u te bevechten, totdat zij u van uw geloof hebben afgebracht, als zij kunnen." Koran 2:217.

Dit keer wordt van ons verwacht dat we afstand nemen van de inhoud van een boek wat gebaseerd is op de Koran en de traditie. Dit komt erop neer dat wij als moslims ons moeten distantiëren van Gods woord. De joden en christenen zouden immers ook afstand hebben genomen van teksten als: "Het is toegestaan het lichaam en het leven van een ongelovige (= niet-jood) te nemen." Sepher ikkarim III c 25 en "Als een man met een andere man omgang heeft zoals met een vrouw, begaan beiden een afschuwelijke daad. Zij moeten ter dood worden gebracht." Leviticus 20:13.

Dat het Contactorgaan Moslims en Overheid (CMO), een gematigd clubje, zich gedistantieerd heeft van de teksten kan ik me heel goed voorstellen. Straks wordt de subsidiekraan nog dichtgedraaid en dat kunnen we natuurlijk niet hebben. Nee, deze jongen doet daar niet aan mee. Nooit zal ik mij distantiëren van mijn geloof.

Zodra de islamitische wet van kracht is in Nederland zal ik de eerste zijn die elke protesterende homo, met het hoofd naar beneden, van de Westertoren af zal duwen. De Tweede-Kamerlid Boris D. van D66 maakt daarbij goede kans om als eerste te mogen. Het stenigen daarop zou ik graag aan anderen willen overlaten, daar ik mij zou moeten concentreren op de gepaste afsluiting van deze feestelijke bijeenkomst, namelijk het opblazen van het Homomonument, geheel zoals met de Boedha-beelden in Afghanistan.

http://ertan.ertan.biz/2005/07/amsterdam-pride-or-hell.html


27 juli 2005
Amsterdam Pride or Hell?
Als het aan de Mujahideen van de Abu Hafs al-Masri ligt wordt het een hel deze zomer. In een internetverklaring dreigen ze van Amsterdam namelijk een hel te maken.

Onze volgende beloftes zullen tot uitdrukking worden gebracht in het hart van de Europese hoofdsteden, in Rome, in Amsterdam en in Denemarken van wie soldaten nog altijd in Irak zijn gestationeerd, hun Amerikaanse en Britse meesters dienend.
Broeders, even voor de goede orde, de Canal Parade (je weet wel, homo's die dobberen op de Amsterdamse grachten) is op zaterdag 6 augustus 2005 vanaf 14 uur. Laten we er een explosief feestje van maken.

Bron: Mohootje, 23 juli 2005

Mark
17-05-06, 18:23
hahahaha zou zijn geboortedatum kloppen? :chinees: