PDA

Bekijk Volledige Versie : Eigenaars gooiden hondje zelf in vuilniscontainer



Divine_70
17-05-06, 19:42
De politie in Zwolle heeft de zaak van het vrijdag gevonden, hoogbejaarde hondje opgelost.

Eigenaars
De man en de vrouw die zeiden het 22-jarige hondje in een vuilniscontainer te hebben gevonden, waren in werkelijkheid de eigenaars.

Inslapen
De dierenarts liet het beestje vrijdag inslapen, omdat het er door zijn ouderdom erg slecht aan toe was. Volgens de politie hadden de eigenaars geen geld om daarvoor te betalen. Ze zagen geen andere uitweg dan een verhaal te verzinnen om het dier, vermoedelijk een Pincher, toch een 'beestwaardig' einde te bezorgen.

Geen stappen
De politie heeft in overleg met justitie besloten geen stappen te ondernemen tegen de Zwollenaren.

mulan
17-05-06, 20:16
En dan gooi je m maar bij het vuilnis? Geen asiel,vrij laten of wat dan ook behalve bij het vuilnis....en ze worden niet eens vervolgd. Fijn is dat.

Divine_70
17-05-06, 20:20
Geplaatst door mulan
En dan gooi je m maar bij het vuilnis? Geen asiel,vrij laten of wat dan ook behalve bij het vuilnis....en ze worden niet eens vervolgd. Fijn is dat.

Ik geloof niet dat ze hem werkelijk bij het afval hadden gezet, ze hadden het, zoals ik het begrijp, verteld om het beest toch te kunnen laten helpen omdat het oud en ziek was en ze zelf geen geld hadden.

mulan
17-05-06, 20:23
Geplaatst door Divine_70
Ik geloof niet dat ze hem werkelijk bij het afval hadden gezet, ze hadden het, zoals ik het begrijp, verteld om het beest toch te kunnen laten helpen omdat het oud en ziek was en ze zelf geen geld hadden.

Waarom staat dat dan in de topictitel :vreemd:
Maar goed...wat hebben ze dan gedaan precies? Gewoon naar de politie om te zeggen dat ze een hondje gevonden hadden bij het vuilnis? Waarom niet gewoon naar het asiel?

Divine_70
17-05-06, 20:25
Geplaatst door mulan
Waarom staat dat dan in de topictitel :vreemd:
Maar goed...wat hebben ze dan gedaan precies? Gewoon naar de politie om te zeggen dat ze een hondje gevonden hadden bij het vuilnis? Waarom niet gewoon naar het asiel?

Het komt van een Belgische site, die hebben misschien een beetje moeite met het verzinnen van de juiste titel, ik weet het niet. :hihi:

Beter als ik niet weet moet je betalen als je je dier naar het asiel brengt, dus was in dit geval ook geen oplossing geweest.
Al was ie naar het asiel gbracht, dan hadden ze het beestje nog in laten slapen.

mulan
17-05-06, 20:28
Geplaatst door Divine_70
Het komt van een Belgisch site, die hebben misschien een beetje moeite met het verzinnen van de juiste titel, ik weet het niet. :hihi:

Beter als ik niet weet moet je betalen als je je dier naar het asiel brengt, dus was in dit geval ook geen oplossing geweest.
Al was ie naar het asiel gbracht, dan hadden ze het beestje nog in laten slapen.

Is dat zo....Kost dat geld? Wist ik niet eens. Hmmm toch vreemde oplossing van ze.

Divine_70
17-05-06, 20:30
Geplaatst door mulan
Is dat zo....Kost dat geld? Wist ik niet eens. Hmmm toch vreemde oplossing van ze.

Wel als je een gezond beest inbrengt omdat je het kwijt wil geloof ik.