PDA

Bekijk Volledige Versie : Jaaaaaaaaaaaaaaaa



jochie
17-05-06, 21:41
Mijn poes is NU aan het bevallen!!! Ze heeft al twee kleintjes!!!

JAAAAAAAAAA

ze heeft gewacht tot ik thuis was, en ze likt de kittens nu schoon... de vliezen en de moederkoek heeft ze al opgegeten.... beetje vies .... maar zooooooooo bijzonder om mee te maken

onze andere kat is sowieso ook zwanger...

Ze zijn zooooooo lief, maar 10 katten of zo, is wat veel, dus over 7 weken gratis kittens af te halen in breda...

Victory
17-05-06, 22:16
Geplaatst door jochie
dus over 7 weken gratis kittens af te halen in breda...
http://www.chinees.com/restaurant/rest_breda.htm

Couscousje
17-05-06, 22:21
Geplaatst door Victory
http://www.chinees.com/restaurant/rest_breda.htm

N3aal dien dyemmek.

Cc

mulan
17-05-06, 22:26
Geplaatst door jochie
Mijn poes is NU aan het bevallen!!! Ze heeft al twee kleintjes!!!

JAAAAAAAAAA

ze heeft gewacht tot ik thuis was, en ze likt de kittens nu schoon... de vliezen en de moederkoek heeft ze al opgegeten.... beetje vies .... maar zooooooooo bijzonder om mee te maken

onze andere kat is sowieso ook zwanger...

Ze zijn zooooooo lief, maar 10 katten of zo, is wat veel, dus over 7 weken gratis kittens af te halen in breda...


Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah wat lief. Katten zijn cool. Kittens zijn extreem schattig.

tukkersterror
17-05-06, 22:31
Van Harte met je jonge poesjes :knipoog:

jochie
17-05-06, 22:36
de stand is nog steeds twee kittens.... Da's toch weinig.... zouden er nog meer komen?

tukkersterror
17-05-06, 22:50
Geplaatst door jochie
de stand is nog steeds twee kittens.... Da's toch weinig.... zouden er nog meer komen?

Ligt eraan of de poes zich gedraagt, als ze nog meer kittens krijgt blijft ze wel liggen en zie je de weeen over haar lichaampje gaan.

Hoor morgen wel hoe het verlopen is, prettige nacht en sterkte!!!

jochie
17-05-06, 23:16
de derde is er :D

~Panthera~
17-05-06, 23:25
Jaarlijks komen zo'n 70.000 honden en katten in een asiel terecht. Voor alle andere dieren die niet in gevangenschap zouden moeten en konden worden gehouden hebben veel organisaties noodgedwongen vele opvangadressen moeten creëren.
3.3 miljoen katten in Nederland.


Ik wil niet lullig doen hoor, maar ben je nu gewoon aan het vermeerderen of ben je bezig het ras te verbeteren ?
Als het het eerste is, voeg je nl niets toe. :moe:

jochie
17-05-06, 23:44
het zijn er al 4 !! :D

jochie
17-05-06, 23:47
Geplaatst door ~Panthera~
Ik wil niet lullig doen hoor

Maar Truus, je bent wel luulig aan het doen................. Mijn kat is aan het bevallen....
:(

~Panthera~
18-05-06, 00:06
Geplaatst door jochie
Maar Truus, je bent wel luulig aan het doen................. Mijn kat is aan het bevallen....
:(


Ja, das inderdaad heel lullig.

tukkersterror
18-05-06, 07:04
Hoe is het eindresultaat?

@pantera: 3.3 miljoen katten, dat is in verhouding bij 8,1 miljoen poezen een redelijke verhouding 2 per kat.
:stout: of bedoelde je dit niet?:hihi:

jochie
18-05-06, 07:13
het zijn er vier geworden. :D

2 zwartjes
1 tijgertje
1 maal zwart met wit....

de moeder heet Kiwi,
de zus van de moeder heet Cocos...

Hebben jullie leuke namen voor het 4-tal?

~Panthera~
18-05-06, 10:00
Geplaatst door tukkersterror
Hoe is het eindresultaat?

@pantera: 3.3 miljoen katten, dat is in verhouding bij 8,1 miljoen poezen een redelijke verhouding 2 per kat.
:stout: of bedoelde je dit niet?:hihi:

Nee.

Al die katten in het asiel al eens gezien. ? :moe:

super ick
18-05-06, 10:43
Geplaatst door ~Panthera~
Jaarlijks komen zo'n 70.000 honden en katten in een asiel terecht. Voor alle andere dieren die niet in gevangenschap zouden moeten en konden worden gehouden hebben veel organisaties noodgedwongen vele opvangadressen moeten creëren.
3.3 miljoen katten in Nederland.


Ik wil niet lullig doen hoor, maar ben je nu gewoon aan het vermeerderen of ben je bezig het ras te verbeteren ?
Als het het eerste is, voeg je nl niets toe. :moe:

Gelukkig dachten jou ouders er anders over toen ze besloten jou te verwekken. :lol:

Juliette
18-05-06, 10:59
Geplaatst door ~Panthera~
Nee.

Al die katten in het asiel al eens gezien. ? :moe:

Precies.

asap steriliseren die handel.

~Panthera~
18-05-06, 11:08
Geplaatst door superdick
Gelukkig dachten jou ouders er anders over toen ze besloten jou te verwekken. :lol:


Nee, die dachten ook nergens over na. :roken:

jochie
18-05-06, 11:40
Geplaatst door Juliette
Precies.

asap steriliseren die handel.

ik heb begrepen dat het heel goed is voor poezen om eerst zwanger geweest te zijn voordat sterilisatie aan de orde is... anyway, mijn poes spint dat het een lieve lust is... ze is in de 7-de hemel!! Ze is zoooo blij met haar kleintjes... ik word er helemaal emotioneel van... Ze wil steeds door mij geaaid worden, en ze is heel lief voor haar kleintjes....

Over ongeveer twee weken, zal haar zus ook bevallen :)
Hopelijk gaat dat net zo voorspoedig!!

Vanun
18-05-06, 12:42
Geplaatst door Couscousje
N3aal dien dyemmek.

Cc

Moge Allah de goddienst (geloof) van je moeder vervloeken. is ongeveer de vertaling van wat hier boven staat.

tukkersterror
18-05-06, 19:50
Ja ik heb regelmatig de poezen gezien in de asiels, deze hebben het vaak nog beter dan de poezen die door de baasjes naar buiten worden geschopt, of op straat worden gezet of nog erger worden verzopen of in een container worden gedumpt.

Maar of dat nou een reden is om iemand te veroordelen die een nest jonge kittens heeft gekregen en daar blij mee is?

Denk het niet, pas als je zeker weet dat hij slecht zal wezen voor deze beesten of dat hij ze dumpt bij mensen die hij niet kent dan pas kun je spreken van een wanprestatie en over hem oordelen.

Tot op heden denk ik dat hij de beste bedoelingen heeft met deze kittens en een goed tehuis zal zoeken, voor deze beesten.

4 Namen voor vier van cocos en kiwi

Kico, Coski, Cocowi, Wico :)

Succes met je beesten!

~Panthera~
18-05-06, 19:54
Geplaatst door jochie
ik heb begrepen dat het heel goed is voor poezen om eerst zwanger geweest te zijn voordat sterilisatie aan de orde is.


Compleet geleuter.
Steriliseren met 12 weken is stukken beter.

tukkersterror
18-05-06, 20:06
Geplaatst door ~Panthera~
Compleet geleuter.
Steriliseren met 12 weken is stukken beter.

Wijs mij een dierenarts aan die een poes steriliseer voor haar eerste crolsheid en haar direct laat overgaan in haar rust periode waardoor ze lusteloos kunnen worden of accute nierproblemen kunnen krijgen.

Een correcte dierenarts zou niet opereren en wachten tot na week 40:)

Divine_70
18-05-06, 21:45
Geplaatst door jochie
het zijn er vier geworden. :D

2 zwartjes
1 tijgertje
1 maal zwart met wit....

de moeder heet Kiwi,
de zus van de moeder heet Cocos...

Hebben jullie leuke namen voor het 4-tal?

Wat denk je van Divine ? :stout:

~Panthera~
18-05-06, 21:53
Geplaatst door tukkersterror
Wijs mij een dierenarts aan die een poes steriliseer voor haar eerste crolsheid en haar direct laat overgaan in haar rust periode waardoor ze lusteloos kunnen worden of accute nierproblemen kunnen krijgen.

Een correcte dierenarts zou niet opereren en wachten tot na week 40:)



Vroegtijdige
Castratie/Sterilisatie




Met vroegtijdige castratie/sterilisatie bedoelen wij het laten steriliseren en castreren van alle kittens, die we als gezelschapsdier verkopen, en dit op de leeftijd van 3 maand.

Waarom dan wel?

Het maakt lichamelijk geen verschil of het kitten gecastreerd/gesteriliseerd is op 3 maand of op 7 maand. Oude uitspraken zoals "de plasbuis ontwikkelt zich niet goed" zijn achterhaald en niet waar bevonden.

Integendeel, vroegtijdige castratie/sterilisatie heeft voordelen. De kittens gaan in groep naar de dierenarts, worden samen verdoofd, worden samen in die veilige groep terug wakker. Binnen het uur, nadat ze wakker worden, eten ze samen hun buikjes vol en lopen weer speels achter elkaar rond!

Opvallend is hoe snel de kittens zich herstellen en hoe weinig last ze van de narcose hebben!

Bij de sterilisatie van een al wat oudere poes viel het me op dat zij zich toch een dag of drie niet zo goed voelde. De kittens daarentegen, tonen zich geen moment verstoord, zij weten er niets van en zijn zeer snel hersteld van de ingreep!

Mijn motivaties om vroegtijdige castratie/sterilisatie toe te passen, zijn veelvuldig:
- Bij de katers is er alleszins veel minder kans voor sproeien en in huis
plassen.
- Er is veel minder kans op kanker aan de testikels en op mamotumoren.
- Er is geen risico meer voor baarmoederontstekingen.
- Er is geen jarenlang pilgebruik meer voor de poezen.
- Ze hebben nog een fijner en rustiger karakter.
- Er is ook veel minder kans dat een dier wegloopt. Weglopen houdt een
aantal gevaren in (aids, leukemie, virale ziekten en mogelijk een ongeluk,
auto's, pestende kinderen, enz ...).
- Er is ook geen kans op ongewenste nesten meer.
- Wij hebben de zekerheid dat niet alle kittens gebruikt worden voor de fok,
maar dat er selectief gekozen wordt voor een ruime genenpool, en dat er
niet gefokt wordt gewoon omdat het zo leuk is.
.

Sinds 1993 bevestigde de American Veterinary Medical Association dat ze vroegtijdige castratie/sterilisatie steunde en sindsdien hebben velen zich daarbij aangesloten en is er meer onderzoek gedaan. Vreemd is wel dat er tot daarvoor niet meer onderzoek gedaan is naar een van de meest voorkomende chirurgische ingrepen bij de huisdieren.

Tot dan toe was er ook geen onderzoek gedaan naar de gevolgen van vroegtijdige castratie/sterilisatie. De angst voor de narcose en het niet vertrouwd zijn met het opereren van een jong dier zorgen ervoor dat veel dierenartsen kiezen voor castratie en sterilisatie op latere leeftijd. Daarnaast zijn er de vooroordelen dat het dier zich anders of slechter gaat ontwikkelen, eerder dik zal worden en dat de plasbuis bij katers zich minder ontwikkelt en dus voor problemen gaat zorgen.

Recent onderzoek heeft bewezen dat er geen verschillen bestaan tussen een groep katten die vroeg gecastreerd/gesteriliseerd is, een groep katten die op de conventionele ouderdom gecastreerd/gesteriliseerd is en een groep ongecastreerde/ongesteriliseerde katten.

De diameter van de plasbuis is dezelfde bij de 3 groepen, die aan het onderzoek meededen.

Ook blijven de katten met vroegtijdige castratie/sterilisatie niet kleiner, sterker nog, bij een kat die met 7 weken gecastreerd is, sluiten de groeischijven later dan bij een kat, die open is.

Zowel het onderzoek aan de University of Florida (Stubbs, e.a. 1996), als het onderzoek aan de University of Minnesota (Root e.a. 1997) heeft uitgewezen dat de groei niet stopt door vroegtijdige castratie/sterilisatie.

Op het internet vond ik onder andere ook het artikel van Dr. Suzan Little <http://www.catvet.homestead.com/EarlyAlter.html.> Er zijn foto's te zien van een vroegtijdige castratie/sterilisatie, maar er is ook meer info hierover, met uitleg over anesthesie en verzorging. Er is ook een artikel van de Winn Feline Foundation.


:fpetaf:

MaRiaH
18-05-06, 21:54
Hebben jullie leuke namen voor het 4-tal?

Zeep
Sop
Soda en
teigetje

:rood:

tukkersterror
18-05-06, 22:19
Sterilisatie van katten, het is echt nodig!
Bescherm uw kat, en deze van andere door sterilisatie. LEUCOSE en KATTENAIDS zijn virale ziekten die meer en meer voorkomen. Ze worden van de ene op de andere kat overgedragen, niet op de mens. Dit gebeurt via rechtstreeks contact (speeksel, bloed, sperma en urine.)
Een poes of kater die niet gesteriliseerd of gecastreerd is loopt dus een zeer groot risico om besmet te worden: krab - en bijtwonden bij vechtpartijen (speeksel en bloed). Bij de paring bijt de kater de poes (speeksel). Door de "weerhaakjes" op de penis ontstaan vaginale wondjes bij de poes (bloed, sperma). Tegen kattenaids bestaat geen vaccin!
WACHT NIET TOT HET TE LAAT IS. VOOR DEZE DODELIJKE ZIEKTEN BESTAAN GEEN GENEESMIDDELEN!
Sommige zullen misschien opmerken dat er nu wel een geneesmiddel bestaat tegen Leucose, namelijk Virbagen. Dit medicijn, dat zich in experimentele fase bevindt, is een antiviraal middel ontwikkelt aan de hand van kattencellen voor de behandeling van honden! Verschillende van onze collega's hebben dit medicijn gebruikt om hun zieke katten te behandelen. Alhoewel de behandelde katten erop vooruit gingen blijven ze nog steeds besmet! Voor verdere informatie verwijzen wij u door naar uw dierenarts.
Andere voordelen van castratie - sterilisatie:
Een niet gecastreerde kater gaat op zwerftocht en raakt zijn thuis kwijt. Hij vergroot zijn territorium, vecht met rivalen, waarbij hij, onafgezien van dodelijke ziekten, ernstige verwondingen en abcessen kan oplopen. Hij sproeit zijn sterk ruikende urine. Dat zet kwaad bloed bij de mensen, die het dier verjagen of erger.
De kater wordt gewoonlijk seksueel actief rond de 7 à 8 maanden. Dat is de tijd voor castratie Sproeit hij eerder laat hem dan vroeger castreren, zoniet wordt het een gewoonte, die nog moeilijk kan afgeleerd worden.
De ingreep gebeurt onder narcose en neemt weinig tijd in beslag. De kater wordt niet dik en lui na castratie, hij ondervindt er totaal geen hinder van, blijft speels maar de lust tot zwerven en vechten verdwijnt.
Een niet gesteriliseerde kattin gaat gauw vervelen wanneer ze krols wordt. Ze vertoont een opdringerig gedrag en miauwt onophoudelijk. Sommigen gaan op ongewenste plaatsen urineren. Een poes kan tot drie maal per jaar een nestje kittens voortbrengen, waarvoor U geen thuis vindt. De anticonceptiepil wordt vaak uitgebraakt, daarenboven is er op langere termijn een sterk verhoogde kans op baarmoederontsteking en suikerziekte.
De poes wordt seksueel actief rond de 6 à 7 maanden. Dat is de tijd voor sterilisatie. Krolsheid vormt geen obstakel voor sterilisatie. De ingreep gebeurt onder narcose en vergt een kleine incisie. De dag na de operatie zijn zowel de poes als de kater al gerecupereerd.
Katten die steriel zijn, worden bovendien veel aanhankelijker.
(Overgenomen met schriftelijke toestemming van: http://users.pandora.be/coordinatie.dierenbescherming.)

Ondanks de kans op katte-aids, wordt nog steeds de 6-7 maand aangehouden.

Joesoef
18-05-06, 22:23
Geplaatst door MaRiaH
Zeep
Sop
Soda en
teigetje

:rood:


Zand
Zeep
Soda
Teiltje.

~Panthera~
18-05-06, 22:24
Geplaatst door tukkersterror
Ondanks de kans op katte-aids, wordt nog steeds de 6-7 maand aangehouden.


Ontzettend dom dus. :moe:

tukkersterror
18-05-06, 22:41
Nee hoor dom zijn de mensen, die de katten buiten laten lopen als ze krols zijn met alle gevolgen van dien, natuurlijk loopt dan iedereen te schreeuwen een kat is een jager, bla bla bla.
Dat is een hond ook en die loopt ook aangelijnd en zit ook binnen.

Natuurlijk, de meeste mensen hebben gekozen voor een kat omdat het makkelijk is, werken kat naar buiten en als ze thuis komen kat naar binnen.
De luiheid van de mens, eist dat de kat op jonge leeftijd word ontdaan van zijn of haar hormonen huishouding, want de kat moet ja zo snel mogelijk naar buiten met alle gevolgen van dien.
Kapotte oren, ogen wonden op zijn of haar lichaam van gevechten, overreden worden door auto's, scooters, fietsen, gepest worden door opgeschoten jeugd en kinderen.
Aangeschoten, in brand gestoken en vergiftigd door katten haters en dat allemaal omdat baasje het beest de vrijheid wil geven.

~Panthera~
18-05-06, 23:03
Geplaatst door tukkersterror
Nee hoor dom zijn de mensen, die de katten buiten laten lopen als ze krols zijn met alle gevolgen van dien, natuurlijk loopt dan iedereen te schreeuwen een kat is een jager, bla bla bla.
Dat is een hond ook en die loopt ook aangelijnd en zit ook binnen.

Natuurlijk, de meeste mensen hebben gekozen voor een kat omdat het makkelijk is, werken kat naar buiten en als ze thuis komen kat naar binnen.
De luiheid van de mens, eist dat de kat op jonge leeftijd word ontdaan van zijn of haar hormonen huishouding, want de kat moet ja zo snel mogelijk naar buiten met alle gevolgen van dien.
Kapotte oren, ogen wonden op zijn of haar lichaam van gevechten, overreden worden door auto's, scooters, fietsen, gepest worden door opgeschoten jeugd en kinderen.
Aangeschoten, in brand gestoken en vergiftigd door katten haters en dat allemaal omdat baasje het beest de vrijheid wil geven.

Vraag me af of je het uberhaupt gelezen hebt.

Joesoef
18-05-06, 23:16
Geplaatst door tukkersterror
Nee hoor dom zijn de mensen, die de katten buiten laten lopen als ze krols zijn met alle gevolgen van dien, natuurlijk loopt dan iedereen te schreeuwen een kat is een jager, bla bla bla.
Dat is een hond ook en die loopt ook aangelijnd en zit ook binnen.

Natuurlijk, de meeste mensen hebben gekozen voor een kat omdat het makkelijk is, werken kat naar buiten en als ze thuis komen kat naar binnen.
De luiheid van de mens, eist dat de kat op jonge leeftijd word ontdaan van zijn of haar hormonen huishouding, want de kat moet ja zo snel mogelijk naar buiten met alle gevolgen van dien.
Kapotte oren, ogen wonden op zijn of haar lichaam van gevechten, overreden worden door auto's, scooters, fietsen, gepest worden door opgeschoten jeugd en kinderen.
Aangeschoten, in brand gestoken en vergiftigd door katten haters en dat allemaal omdat baasje het beest de vrijheid wil geven.


Je spreekt jezelf weer eens vreselijk tegen.

gh.wille
18-05-06, 23:58
Geplaatst door MaRiaH
Zeep
Sop
Soda en
teigetje

:rood:

Deze namen had ik nog niet gehoord wel origineel als je in aanmerking neemt dat de meest voorkomende kattenamen zijn ;noem ze ff in willekeurige volgorde :Pleuris kat, mormel ,kreng en ksssst!.

:stout:

Turkish_mister
19-05-06, 00:21
Bij de chinees bij ons om de hoek, krijg je 25 euro per ingeleverde kat..

Ik wil ze allemaal :jumping:

jochie
19-05-06, 05:36
a) ik wilde heel graag kleintjes dus laat ik ze uiteraard buiten als ze krols zijn....

b) Zeep, Sop, Soda en teigetje zijn leuk, maar de twee zwarte poesjes worden waarschijnlijk Scotch en Soda (dank je voor de inspiratie!)

c) @ Turkish_mister: GRRRRRRRRRRRRRRRRRR

super ick
19-05-06, 15:33
Geplaatst door ~Panthera~
Nee, die dachten ook nergens over na. :roken:

SOMMIGE DINGEN MOET JE OOK NIET TEVEEL OVER NADENKEN. GEWOON LATEN GAAN. HEERLIJK MAN.

gh.wille
19-05-06, 18:32
Geplaatst door Turkish_mister
Bij de chinees bij ons om de hoek, krijg je 25 euro per ingeleverde kat..

Ik wil ze allemaal :jumping:

Grappig maar je moet de Chinees er niet bij halen ,AFGEZIEN VAN de 25 euro per kat die gemiddeld nog geen 4k.g weegt knap duur lijkt me om als ingedient te verwerken ,ten zij het voor ''eigen gebruik" is wat ik ook niet geloof want zover ik weet eet een CHINEES geen KAT .

jochie
19-05-06, 18:50
Geplaatst door gh.wille
......zover ik weet eet een CHINEES geen KAT .

Jawel hoor!! Heb eens in een documentaire gezien hoe ze in China straatkatten vangen en vervolgens in kokend water gooien (levend), dan stroopt de huid er wat makkelijker af. Na het villen werden de katten in koud water gegooid om ze te wassen. De katten dreven in een grote bak, en van sommige klopte het hartje nog... die hadden het kokende water en het villen nog overleefd.....

HET WAS GRUWELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

en ik ben GVD 1/4 chinees....

gh.wille
19-05-06, 19:05
Geplaatst door jochie
Jawel hoor!! Heb eens in een documentaire gezien hoe ze in China straatkatten vangen en vervolgens in kokend water gooien (levend), dan stroopt de huid er wat makkelijker af. Na het villen werden de katten in koud water gegooid om ze te wassen. De katten dreven in een grote bak, en van sommige klopte het hartje nog... die hadden het kokende water en het villen nog overleefd.....

HET WAS GRUWELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

en ik ben GVD 1/4 chinees....

JA IK HEB OOK DEGELIJKE GRUWELVERHALEN GEHOORD.
En heb wel een keer ik meen hier zelfs een filmpje over honden gezien ook gruwelijk .

Maar ik doelde nu op de in Nederland woonachtige Chinezen , die door dergelijke lasterpraatjes hun KLANDIZIE kunnen kwijtraken.
En zich zelf ook al zouden ze het lusten echt geen kat ff levendig in het kokend water gooien ( gezien het lawaai ) alleen al .
De doorsnee Chinees is een hard werkend mens , die echt niet voor een maaltje ''KAT'' zijn bedrijf op spel gaat zetten .

Don Vito
19-05-06, 19:26
Geplaatst door jochie
Mijn poes is NU aan het bevallen!!! Ze heeft al twee kleintjes!!!

JAAAAAAAAAA

ze heeft gewacht tot ik thuis was, en ze likt de kittens nu schoon... de vliezen en de moederkoek heeft ze al opgegeten.... beetje vies .... maar zooooooooo bijzonder om mee te maken

onze andere kat is sowieso ook zwanger...

Ze zijn zooooooo lief, maar 10 katten of zo, is wat veel, dus over 7 weken gratis kittens af te halen in breda...

je bent toch homo!!! wat mot je dan met poesjes!!!!


hahahahahahahahahaahhaahahahahahahahahahahahahahah ahahaha

jochie
19-05-06, 19:52
Geplaatst door Don Vito
je bent toch homo!!! wat mot je dan met poesjes!!!!


hahahahahahahahahaahhaahahahahahahahahahahahahahah ahahaha

so heeeee...... jij bent echt heel grappig........ *ahum*

super ick
20-05-06, 09:59
Geplaatst door gh.wille
JA IK HEB OOK DEGELIJKE GRUWELVERHALEN GEHOORD.
En heb wel een keer ik meen hier zelfs een filmpje over honden gezien ook gruwelijk .

Maar ik doelde nu op de in Nederland woonachtige Chinezen , die door dergelijke lasterpraatjes hun KLANDIZIE kunnen kwijtraken.
En zich zelf ook al zouden ze het lusten echt geen kat ff levendig in het kokend water gooien ( gezien het lawaai ) alleen al .
De doorsnee Chinees is een hard werkend mens , die echt niet voor een maaltje ''KAT'' zijn bedrijf op spel gaat zetten .

Hallo laten we het wel overzichtelijk houden he?

Chinezen eten gewoon kat en Marokkanen zijn allemaal dieven.
Jullie maken me in de war.

jochie
20-05-06, 10:05
Geplaatst door superdick
Hallo laten we het wel overzichtelijk houden he?

Chinezen eten gewoon kat en Marokkanen zijn allemaal dieven.
Jullie maken me in de war.

In China eten Chinezen inderdaad veel kat.... als dat dan waar is, is het dan ook waar dat alle Marokkanen dieven zijn??????

super ick
20-05-06, 11:23
Geplaatst door jochie
In China eten Chinezen inderdaad veel kat.... als dat dan waar is, is het dan ook waar dat alle Marokkanen dieven zijn??????

Ja natuurlijk ze stelen en slachten allemaal schapen in badkuipen, dat is toch bekend?

Joesoef
20-05-06, 11:24
Alle echte mannen eten wel eens poes.

super ick
20-05-06, 11:28
Geplaatst door Joesoef
Alle echte mannen eten wel eens poes.

Alleen kale

tukkersterror
20-05-06, 12:52
Geplaatst door Joesoef
Je spreekt jezelf weer eens vreselijk tegen.

Citaat?

tukkersterror
20-05-06, 13:03
Chinees Lecept hoe maken poes klaal:

Mij nemen poesje, lief jong poesje nie ouwe kat.

Jij pakke scheelmes en make poes kaal, kale poes is lekele dan poes met haal.
Ise poes kaal jij stlopen velletje af tot jij zien roze vlees, jij zien vlees jij ploeven met de tonge, ise vlees smaak zoet vlees goed, is vlees smake naar vis, jij poes wasse.

Sorry kon doorgaan maar mist een paar bladzijden in mijn kookboek van meneer Kamasutra :hihi:

super ick
21-05-06, 10:24
Geplaatst door tukkersterror
Chinees Lecept hoe maken poes klaal:

Mij nemen poesje, lief jong poesje nie ouwe kat.

Jij pakke scheelmes en make poes kaal, kale poes is lekele dan poes met haal.
Ise poes kaal jij stlopen velletje af tot jij zien roze vlees, jij zien vlees jij ploeven met de tonge, ise vlees smaak zoet vlees goed, is vlees smake naar vis, jij poes wasse.

Sorry kon doorgaan maar mist een paar bladzijden in mijn kookboek van meneer Kamasutra :hihi:

Weet je hoe je een kat kan leren blaffen?

jochie
21-05-06, 10:31
Geplaatst door superdick
Weet je hoe je een kat kan leren blaffen?

Met benzine overgieten en dan aansteken..... woef...... die mop is al zooooooo oud...

Elie Hobeika
21-05-06, 10:33
ConGrats..

naam
21-05-06, 10:46
Zoek je nog een huis voor een van de kittens. Hier kan er nog wel een bij als het vrouwtje is.

super ick
21-05-06, 10:57
Geplaatst door jochie
Met benzine overgieten en dan aansteken..... woef...... die mop is al zooooooo oud...

Maar wel een stuk effectiever om de haartjes eraf te krijgen dan de methode die Tukkie beschrijft.

jochie
21-05-06, 11:01
Geplaatst door naam
Zoek je nog een huis voor een van de kittens. Hier kan er nog wel een bij als het vrouwtje is.

Ik weet nog niet of er een vrouwtje tussen zit, maar ik neem aan van wel. Heb nu twee volledig zwarte, 1 cyperse (tijger-print) en 1 zwart-witte.

Mijn andere poes gaat ook deze week bevallen :) dan heb ik er nog meer!

Ik geef ze gratis weg (wel ontwormt), maar je moet zelf zorgen voor alle inentingen.

ze zijn heeeeeel lief, als je echt geintereseerd bent, geef me dan je nummer, dan bel ik je....

super ick
21-05-06, 11:14
Ik wil ze wel allemaal maar graag wel voor volgende week zaterdag want dan geef ik een barbecue.


P.s.
Wil jij ze een dag voor ik ze afhaal vast in de marinade zetten? Dan smaken ze beter.

tukkersterror
21-05-06, 11:22
Geplaatst door superdick
Ik wil ze wel allemaal maar graag wel voor volgende week zaterdag want dan geef ik een barbecue.


P.s.
Wil jij ze een dag voor ik ze afhaal vast in de marinade zetten? Dan smaken ze beter.

Laat die van mij vast in de kerrie marinade zetten :engel:

jochie
21-05-06, 11:42
Geplaatst door superdick
Ik wil ze wel allemaal maar graag wel voor volgende week zaterdag want dan geef ik een barbecue.


P.s.
Wil jij ze een dag voor ik ze afhaal vast in de marinade zetten? Dan smaken ze beter.


en




Geplaatst door tukkersterror
Laat die van mij vast in de kerrie marinade zetten :engel:


Kom maar langs.... ik wacht op jullie ..... :auw:

tukkersterror
21-05-06, 12:26
Geplaatst door jochie
en
Kom maar langs.... ik wacht op jullie ..... :auw:

:schrik: dus ze staan al in de marinade, lekker!!!

Laat even weten hoelaat we het barbecue-vlees kunnen halen, of is het de bedoeling bij jou te barbecueen:hihi:

Laat ik maar weer onderduiken :aftel: :D

super ick
21-05-06, 13:34
Geplaatst door tukkersterror
:schrik: dus ze staan al in de marinade, lekker!!!

Laat even weten hoelaat we het barbecue-vlees kunnen halen, of is het de bedoeling bij jou te barbecueen:hihi:

Laat ik maar weer onderduiken :aftel: :D

Oke ik verheug me er nu al op. Lekker aan een spiesje in een half uurtje boven de gloeiende kooltjes dichtschroeien. mmmmmmmmmmmmmm lekker.

Divine_70
21-05-06, 13:46
Geplaatst door superdick
Ik wil ze wel allemaal maar graag wel voor volgende week zaterdag want dan geef ik een barbecue.


P.s.
Wil jij ze een dag voor ik ze afhaal vast in de marinade zetten? Dan smaken ze beter.

Smeerlap :zweep:. :hihi:

super ick
21-05-06, 13:52
Geplaatst door Divine_70
Smeerlap :zweep:. :hihi:

Typisch een vrouwelijke reactie: Oooooo smeerlap, ja ga door, ga door, mmmmmmmmmm. :engel:

Divine_70
21-05-06, 13:53
Geplaatst door superdick
Typisch een vrouwelijke reactie: Oooooo smeerlap, ja ga door, ga door, mmmmmmmmmm. :engel:

Tsss, zet jij altijd poesjes in de marinade soms? :wtf:

super ick
21-05-06, 14:07
Geplaatst door Divine_70
Tsss, zet jij altijd poesjes in de marinade soms? :wtf:

Dat ligt eraan, soms smeer ze direct door, soms zet ik ze eerst op de handchoke, en in sommige heb ik helemaal geen trek :D

tukkersterror
21-05-06, 14:56
Geplaatst door Divine_70
Tsss, zet jij altijd poesjes in de marinade soms? :wtf:

Beter 1 poes in de hand dan de lucht van 10

naam
21-05-06, 17:04
Geplaatst door jochie
Ik weet nog niet of er een vrouwtje tussen zit, maar ik neem aan van wel. Heb nu twee volledig zwarte, 1 cyperse (tijger-print) en 1 zwart-witte.

Mijn andere poes gaat ook deze week bevallen :) dan heb ik er nog meer!

Ik geef ze gratis weg (wel ontwormt), maar je moet zelf zorgen voor alle inentingen.

ze zijn heeeeeel lief, als je echt geintereseerd bent, geef me dan je nummer, dan bel ik je....


Check PM, ik hoor dan van je hoop ik. Ben erg benieuwd, heb je ook foto's.

Divine_70
21-05-06, 17:24
Geplaatst door superdick
Dat ligt eraan, soms smeer ze direct door, soms zet ik ze eerst op de handchoke, en in sommige heb ik helemaal geen trek :D

Of ze hebben geen trek in jou ? :stout:

tukkersterror
22-05-06, 15:31
Geplaatst door Divine_70
Of ze hebben geen trek in jou ? :stout:


:lole: JOEHOE!!!