PDA

Bekijk Volledige Versie : Agent gewond bij vechtpartij



tukkersterror
18-05-06, 07:18
Agent gewond bij vechtpartij

MARIAPAROCHIE - Een familie aan de Stobbengoor in Mariaparochie ging deze week finaal door het lint nadat de politie aan de deur verhaal kwam halen over de diefstal van een tas met portemonnee. Bij de aanhouding van drie verdachten, jongens van 14, 15 en 17 jaar, ging het mis.
Er ontstond een ordinaire knokpartij tussen de politie de drie jongens - waaronder twee broers - en de 42-jarige vader. De 15-jarige deelde zo'n harde trap uit aan een agent, dat deze met letsel moest worden overgebracht naar het ziekenhuis. De agent heeft inmiddels aangifte gedaan. Ook de vader raakte licht gewond. De 14-jarige heeft de diefstal bekend. De drie andere verdachten, de vader en zijn twee zoons, zijn opgesloten.

Tja, Mariaparochie en stobbenGOOR gaat ook niet samen.

barfly
18-05-06, 07:41
Om te beginnen zou ik bureaujeugdzorg en de kinderbescherming eens langssturen om een gezinsbegeleider te regelen. De broers en paps mogen via de reclassering worden behandeld.

mark61
18-05-06, 07:50
Geplaatst door barfly
Om te beginnen zou ik bureaujeugdzorg en de kinderbescherming eens langssturen om een gezinsbegeleider te regelen. De broers en paps mogen via de reclassering worden behandeld.

En daarna uitzetten naar Limbabwe.

H.P.Pas
18-05-06, 09:30
Geplaatst door mark61
En daarna uitzetten naar Limbabwe.

:argwaan: Stobbengoor is niet ver genoeg ?

mark61
18-05-06, 09:42
Geplaatst door H.P.Pas
:argwaan: Stobbengoor is niet ver genoeg ?

Voor ons wel, maar voor hen moet het een straf zijn.

super ick
18-05-06, 10:47
Als je door een 15 jarige verrot getrapt moet worden voor 1700 euro per maand dan klopt er iets niet in het systeem.
Of je neemt SM-ers aan en laat ze genieten van die trappen.
Of je gaat eens andere koers varen en doet niet lullig over iedere vorm van (geneesbaar) letsel die agenten toebrengen bij dat soort klootzakken en straft ze daarna behoorlijk.
Geweld tegen een agnet: Minimaal 2,5 jaar vast o.i.d.

Gerard074
18-05-06, 11:22
Geplaatst door superdick
.
Geweld tegen een agnet: Minimaal 2,5 jaar vast o.i.d.

Helemaal mee eens.


Alleen als je kiest voor een baan bij de politie, of de brandweer of je bent beroepsmilitair, niet zeuren hoort bij het vak.

super ick
19-05-06, 15:34
Geplaatst door Gerard074
Helemaal mee eens.


Alleen als je kiest voor een baan bij de politie, of de brandweer of je bent beroepsmilitair, niet zeuren hoort bij het vak.

Ik kan die brandweerman niet plaatsen in het rijtje.

tukkersterror
19-05-06, 16:28
Geplaatst door superdick
Ik kan die brandweerman niet plaatsen in het rijtje.

Een brandweerman blust wat de politie aansteekt:)

super ick
19-05-06, 16:37
Geplaatst door tukkersterror
Een brandweerman blust wat de politie aansteekt:)

Dat ik daar nou zelf niet op was gekomen zeg.

tukkersterror
19-05-06, 17:25
Geplaatst door superdick
Dat ik daar nou zelf niet op was gekomen zeg.

Questie van IQ :ego:

super ick
19-05-06, 17:47
:zwaai: :stomp:

tukkersterror
19-05-06, 18:05
Geplaatst door superdick
:zwaai: :stomp:

Dit ga ik melden bij de beheerder :zweep: :zweep: dat is geweld en dat mag niet :zweep: :zweep: dus gedraag je :zweep: :zweep:


sorry liet me even gaan :hihi:

super ick
20-05-06, 09:57
Geplaatst door tukkersterror
Dit ga ik melden bij de beheerder :zweep: :zweep: dat is geweld en dat mag niet :zweep: :zweep: dus gedraag je :zweep: :zweep:


sorry liet me even gaan :hihi:

Tis kwaad kersen eten met Betuwenaren.

tukkersterror
20-05-06, 13:06
Geplaatst door superdick
Tis kwaad kersen eten met Betuwenaren.

Hahahaha, hou persoonlijk meer van pruimpjes en kale poesen :hihi: