PDA

Bekijk Volledige Versie : Creationisme



arrieristus
18-05-06, 14:37
De ware diepere verklaring van het creationisme:
ATOMEN BESTAAN UIT RUIMTESCHEPEN

Atomen bestaan uit ruimteschepen waarin triljoenen super-intelligente microwezens wonen en in de verre toekomst gaan wij ook zelf het heelal volbouwen met ruimteschepen.

ONEINDIGE REEKS VAN STEEDS HOGERE CULTUREN
Atomen bestaan uit ruimteschepen, waarin microwezens wonen, die natuurlijk ook weer uit atomen bestaan, die uit ruimteschepen bestaan, enz enz enz ... als een oneindige reeks van steeds hogere culturen.

HEELAL UIT LEVENDE WEZENS.
Het hele heelal is dus eigenlijk uit levende wezens opgebouwd.
Het heelal is geen dood mechaniek wat de wetenschap ons wijs wil maken, maar het heelal is een levend heelal uit levende wezens opgebouwd.

GOD
Het heelal is eigenlijk GOD zelf als de eenheid van een oneindig aantal microwezens.
Lees de nieuwe bijbel over gods eeuwig en oneindig rijk in de microkosmos.
http://home.wanadoo.nl/r.f.dezwart/index.html
hartelijke groeten van harriechristus

Wide-O
18-05-06, 14:58
My Hovercraft is full of eels.

Maggoed, waarom moet ie 2 keer ?

Joesoef
18-05-06, 15:05
Busje komt zo.

duende
18-05-06, 15:08
Geplaatst door Joesoef
Busje komt zo.
Atomen bestaan uit BUSJES, waarin microwezens wonen, die natuurlijk ook weer uit atomen bestaan, die uit BUSJES bestaan, enz enz enz ... als een oneindige reeks van steeds hogere culturen.

Joesoef
18-05-06, 15:18
Geplaatst door duende
Atomen bestaan uit BUSJES, waarin microwezens wonen, die natuurlijk ook weer uit atomen bestaan, die uit BUSJES bestaan, enz enz enz ... als een oneindige reeks van steeds hogere culturen.

:haha:

Wide-O
18-05-06, 15:19
:hihi:

En natuurlijk zijn ze nooit op tijd en altijd te vol.

duende
18-05-06, 15:28
Geplaatst door Wide-O
:hihi:

En natuurlijk zijn ze nooit op tijd en altijd te vol.
Er zullen altijd blaadjes met levende atoomwezens op de weg en op rails liggen.

arrieristus
18-05-06, 15:37
Geplaatst door duende
Atomen bestaan uit BUSJES, waarin microwezens wonen, die natuurlijk ook weer uit atomen bestaan, die uit BUSJES bestaan, enz enz enz ... als een oneindige reeks van steeds hogere culturen. Busjes kunnen niet vliegen.

arrieristus
18-05-06, 15:38
Geplaatst door Wide-O
My Hovercraft is full of eels.

Maggoed, waarom moet ie 2 keer ? Is per ongeluk geschied.

arrieristus
18-05-06, 15:40
Geplaatst door Joesoef
Busje komt zo. Je kunt ook de fiets pakken.

duende
18-05-06, 15:45
Geplaatst door arrieristus
Busjes kunnen niet vliegen.
Wel busjes van "nog hogere culturen". Die kunnen vliegen, varen, rijden en lopen.
Hoog culturele vliegende busjes a.h.w.
Laat dit even gezegd zijn....Dit weet ik van de atomenbusjes en treinen in mijn lichaam die op telikinese wijze boodschappen transporteren via de nog iets hoger gecultiveerde bewoners van riksja fietsen in het onderhavig gedeelte van de microscopisch gezien gedelegeerde buitenechtelijke subtropische zwemparadijs bij het pretpark in de flaporen van Pieter van Vollenhove.
Tís maar dat je het weet. :alien:

arrieristus
18-05-06, 15:46
Geplaatst door duende
Wel busjes van "nog hogere culturen". Die kunnen vliegen, varen, rijden en lopen.
Hoog culturele vliegende busjes a.h.w.
Laat dit even gezegd zijn....Dit weet ik van de atomenbusjes en treinen in mijn lichaam die op telikinese wijze boodschappen transporteren via de nog iets hoger gecultiveerde bewoners van riksja fietsen in het onderhavig gedeelte van de microscopisch gezien gedelegeerde buitenechtelijke subtropische zwemparadijs bij het pretpark in de flaporen van Pieter van Vollenhove.
Tís maar dat je het weet. :alien:
Jij hebt meer gezien dan ik: ik wens je veel succes.

Wide-O
18-05-06, 15:46
Geplaatst door duende
in de flaporen van Pieter van Vollenhove.
Tís maar dat je het weet. :alien:

Is oorsmeer dan de energiebron van die busjes of hoe moe'k da zien ? Ik raak altijd in de war bij dit soort diepfilosofische topics :nerveus:

duende
18-05-06, 15:54
Geplaatst door Wide-O
Is oorsmeer dan de energiebron van die busjes of hoe moe'k da zien ? Ik raak altijd in de war bij dit soort diepfilosofische topics :nerveus:
Ja oorsmeer..bij Van Vollenhoven bestaat dsat voor een groot gedeelte uit dieselolie. Dieselolie van ruimteschepen bevolkt met ruimte wezens van een nog veeeeeeeeeeeel hoger cultuur. :tover:

Joesoef
18-05-06, 15:58
Geplaatst door arrieristus
Busjes kunnen niet vliegen.


Dat laten ze jou geloven, maar in het echt is het wel zo!

Wide-O
18-05-06, 15:59
Geplaatst door Joesoef
Dat laten ze jou geloven, maar in het echt is het wel zo!

Denk maar aan de Airbus ! :student: