PDA

Bekijk Volledige Versie : Ik ben trots op Nederland



NIS
19-05-06, 11:54
Waarom lees en hoor je de laatste tijd veel mensen zeggen, dat ze niet meer trots zijn om Nederland(se)er te zijn?

Dit juist in een periode om trots te zijn op dit land. Nergens in de wereld wordt een kamerlid zo de deur uit gewezen. Of de regels zo strikt gehandhaafd. Of je nu machtig, rijk of arm bent. Je dient je te houden aan de regels in dit land. In een land (als Amerika en natuurlijk veel Arabische landen) blijf je juist aan de macht als je geld en macht hebt. En natuurlijk machtige vriendjes (lees Balkenende en Zalm).

Als Marokkaan ben ik absoluut geen fan van mvr. Verdonk, maar heb best waardering voor de rechte lijn, die zo op dit moment trekt. Ik hoop, dat ze dit vol gaat houden en we weer richting vrede en rust in dit land gaan. We hebben geen ongenuanceerden nodig zoals Hirsi. Vanuit Amerika zal ze het verzet tegen Moslims blijven voortzetten. Maar niet voor lang gelukkig. De dagen van de Republikeinen zijn geteld. Nu met z'n alle naar rationalisme! :duim:

Nog iets waar ik erg mee zit:

Waarom doet iedereen zo schijnheilig nobel over Hirsi Magan de Geit? Waarom worden deze dagen de mensen waar ze zogenaamd een oplossing voor was niet geinterviewd? Waarom trekken alle radio- en tvzenders zo hard naar rechts? Waarom worden bijna alleen mensen geinterviewd, die tegen Verdonk's besluit zijn? Waarom zijn regels nu ineens niet meer belanrijk? Waarom liegt Hirsi? Waarom kan niet iemand opmerken, dat Hirsi meer een probleem, dan een oplossing voor Nederland is en gelukkig nu was? Waarom ben ik liberaal en toch Moslim? Waarom Hirsi?

Ik ben trots om Nederlander te zijn! :wohaa:

Lampo
19-05-06, 12:06
Toch heb ik vagelijk het idee dat de waardering van Verdonk veel te maken heeft met de afkeer van AHA. Kan ik ook rekenen op je enthousiasme als al die andere liegebeesten hun nederlanderschap verliezen en worden uitgezet?

Pytaghoras
19-05-06, 12:36
NIS is maar een slijmbal. Hij is trots op alles wat er gebeurt. Lees zijn reacties en dan kom je erachter!

observer
19-05-06, 12:40
ik denk dat het niet eens om een afkeer van aha gaat

het is meer het beeld van de noeste rechtlijnige verdonk versus de parlementariers die zodra het 1 van hun is snel van mening veranderen

waterfiets
19-05-06, 14:49
Geplaatst door NIS
Waarom doet iedereen zo schijnheilig nobel over Hirsi Magan de Geit?

Je doet zelf schijnheilig. De rechte lijn van Verdonk wijs je af tenzij het AHA betreft.