PDA

Bekijk Volledige Versie : Iran verplicht niet-moslims tot dragen van 'JodenSter'



Seif
19-05-06, 18:54
Iran eyes badges for Jews

Law would require non-Muslim insignia

Chris Wattie
National Post

Friday, May 19, 2006

Human rights groups are raising alarms over a new law passed by the Iranian parliament that would require the country's Jews and Christians to wear coloured badges to identify them and other religious minorities as non-Muslims.
"This is reminiscent of the Holocaust," said Rabbi Marvin Hier, the dean of the Simon Wiesenthal Center in Los Angeles. "Iran is moving closer and closer to the ideology of the Nazis."
Iranian expatriates living in Canada yesterday confirmed reports that the Iranian parliament, called the Islamic Majlis, passed a law this week setting a dress code for all Iranians, requiring them to wear almost identical "standard Islamic garments."
The law, which must still be approved by Iran's "Supreme Guide" Ali Khamenehi before being put into effect, also establishes special insignia to be worn by non-Muslims.
Iran's roughly 25,000 Jews would have to sew a yellow strip of cloth on the front of their clothes, while Christians would wear red badges and Zoroastrians would be forced to wear blue cloth.
"There's no reason to believe they won't pass this," said Rabbi Hier. "It will certainly pass unless there's some sort of international outcry over this."
Bernie Farber, the chief executive of the Canadian Jewish Congress, said he was "stunned" by the measure. "We thought this had gone the way of the dodo bird, but clearly in Iran everything old and bad is new again," he said. "It's state-sponsored religious discrimination."
Ali Behroozian, an Iranian exile living in Toronto, said the law could come into force as early as next year.
It would make religious minorities immediately identifiable and allow Muslims to avoid contact with non-Muslims.
Mr. Behroozian said it will make life even more difficult for Iran's small pockets of Jewish, Christian and other religious minorities -- the country is overwhelmingly Shi'ite Muslim. "They have all been persecuted for a while, but these new dress rules are going to make things worse for them," he said.
The new law was drafted two years ago, but was stuck in the Iranian parliament until recently when it was revived at the behest of President Mahmoud Ahmadinejad.
A spokesman for the Iranian Embassy in Ottawa refused to comment on the measures. "This is nothing to do with anything here," said a press secretary who identified himself as Mr. Gharmani.
"We are not here to answer such questions."
The Simon Wiesenthal Centre has written to Kofi Annan, the Secretary-General of the United Nations, protesting the Iranian law and calling on the international community to bring pressure on Iran to drop the measure.
"The world should not ignore this," said Rabbi Hier. "The world ignored Hitler for many years -- he was dismissed as a demagogue, they said he'd never come to power -- and we were all wrong."
Mr. Farber said Canada and other nations should take action to isolate Mr. Ahmadinejad in light of the new law, which he called "chilling," and his previous string of anti-Semitic statements.
"There are some very frightening parallels here," he said. "It's time to start considering how we're going to deal with this person."
Mr. Ahmadinejad has repeatedly described the Holocaust as a myth and earlier this year announced Iran would host a conference to re-examine the history of the Nazis' "Final Solution."
He has caused international outrage by publicly calling for Israel to be "wiped off the map."
Iran does not yet have nuclear weapons, but Tehran believed by Western nations to be developing its own nuclear military capability, in defiance of international protocols and peace treaties.
The United States, France and Israel accuse Iran of using a civilian nuclear program to secretly build a weapon. Iran denies this, saying its program is confined to generating electricity.

[email protected]

© National Post 2006

Joesoef
19-05-06, 18:59
Te fantastisch om waar te zijn.

Seif
19-05-06, 19:01
Geplaatst door Joesoef
Te fantastisch om waar te zijn.

Zionistisch complot?

Victory
19-05-06, 19:27
Westerse leugens. Er is niks hierover in de Iraanse media.

Don Vito
19-05-06, 19:30
Ik denk dat het hier ook wel moet gebeuren, alle Joden een ster...

Strax loop ik tegen iemand op, mors ik mijn wodka red bull over hem heen, hij toevallig een Jood en ik weer een dagvaarding aan mijn broek wegens anti semitisme.

Als ik wist dat het een Jood was zou ik hem nog en eens aankijken, een scheve look is al volgens sommige anti semitisme

Victory
19-05-06, 21:37
Reports Iran to tag non-Muslims denied by Jewish MP

TEHRAN (AFP) -
Iran's only Jewish MP strongly denied reports in a Canadian newspaper that Iran may force non-Muslims to wear colored badges in public so they can be identified.
ADVERTISEMENT

"This report is a complete fabrication and is totally false," Maurice Motammed told AFP in Tehran. "It is a lie, and the people who invented it wanted to make political gain" by doing so.

The National Post newspaper quoted human rights groups as saying that Iran's parliament passed a law this week setting a public dress code and requiring non-Muslims to wear special insignia.

Jews, Christians and Zoroastrians would be forced to wear a yellow, red or blue strip of cloth, respectively, on the front of their clothes, it said.

Motammed said he had been present in parliament when a bill to promote "an Iranian and Islamic style of dress for women" was voted. "In the law, there is no mention of religious minorities," he added.

MPs representing Iran's Jewish, Christian and Zoroastrian minorities sit on all parliamentary committees, particularly the cultural one, he said.

"This is an insult to the Iranian people and to religious minorities in Iran," he said.

Australian Prime Minister John Howard said Friday, during an official visit to Ottawa, that "anything of that kind would be totally repugnant to civilized countries, if it's the case, and something that would just further indicate to me the nature of this regime. It would be appalling."

Canadian Prime Minister Stephen Harper said he had only seen reports about the law but that he would not be surprised by them.

"Unfortunately, we have seen enough already from the Iranian regime to suggest that it is very capable of this kind of action," he said.

"It think it boggles the mind that any regime on the face of the earth would want to do anything that could remind people of Nazi Germany," he added.

"The fact that such a measure could even be contemplated, I think, is absolutely abhorent."

Harper's parliamentary secretary, Jason Kenney, told the House of Commons that Canadian officials were trying to verify the claims.

waterfiets
19-05-06, 21:54
Het lijkt mij een hetze ... zo dom zijn ze nu ook weer niet in Iran. Maar wie verzint die verhaaltjes ? PR bureaus van Bush?

Dwaalspoor
19-05-06, 22:06
Geplaatst door waterfiets
Het lijkt mij een hetze ... zo dom zijn ze nu ook weer niet in Iran. Maar wie verzint die verhaaltjes ? PR bureaus van Bush?

De CIA heeft een speciale desinformatiebureau opgericht na 11 september om leugens de wereld in te sturen om zo de wereld publieke opinie te kunnen beinvloeden en zo steun te vergaren voor beleid (misdaden).

gh.wille
19-05-06, 22:18
Geplaatst door waterfiets
Het lijkt mij een hetze ... zo dom zijn ze nu ook weer niet in Iran. Maar wie verzint die verhaaltjes ? PR bureaus van Bush?

Ik kan me niet voorstellen dat het waar is !
En jou suggestie dat BUSH er achter zou zitten is al even belachelijk .
Straks zijn het de JODEN ook nog die het verzonnnen hebben .
En geloof er allemaal geen snars van .

Joesoef
19-05-06, 22:23
Geplaatst door waterfiets
Het lijkt mij een hetze ... zo dom zijn ze nu ook weer niet in Iran. Maar wie verzint die verhaaltjes ? PR bureaus van Bush?


Er zijn talrijke sterk Sjah georienteerde groeperingen in de VS die dit soort verhaaltjes bedenken.

Joesoef
19-05-06, 22:24
Geplaatst door gh.wille
Ik kan me niet voorstellen dat het waar is !
En jou suggestie dat BUSH er achter zou zitten is al even belachelijk .
Straks zijn het de JODEN ook nog die het verzonnnen hebben .
En geloof er allemaal geen snars van .


Waar geloof je geen snars van, de kledingvoorschriften of dat het verhaaltje bedacht is?

waterfiets
19-05-06, 22:28
Geplaatst door gh.wille
Ik kan me niet voorstellen dat het waar is !
En jou suggestie dat BUSH er achter zou zitten is al even belachelijk .
Straks zijn het de JODEN ook nog die het verzonnnen hebben .
En geloof er allemaal geen snars van .

Een PR bureau heeft ook verzonnen dat Irakezen in Koeweit couveuses leeghaalden en baby's kwaad deden. Dat is na de eerste golfoorlog door dat PR bureau zelf erkend. En wat Dwaalspoor hierboven zegt is ook waar ...

gh.wille
19-05-06, 22:32
Geplaatst door Joesoef
Waar geloof je geen snars van, dat de kledingvoorschriften waar zijn of dat het verhaaltje bedacht is?

VAN ALLES NIET !

Kan me al niet voorstelen dat de bevolking van IRAN zo iets wil !

Tomas
19-05-06, 22:38
Zal wel weer gebaseerd zijn op een vals vluchtverhaal.

Joesoef
19-05-06, 22:40
Geplaatst door Tomas
Zal wel weer gebaseerd zijn op een vals vluchtverhaal.


Bel jij Verdonk?

Tomas
19-05-06, 22:43
Geplaatst door Joesoef
Bel jij Verdonk?

Hoezo? Die zit naast me.

Victory
19-05-06, 22:52
Hebben jullie ook opgemerkt hoe dik Verdonk is? Ik zag haar laatsts voor het eerst volledig in beeld. :watte?:

Bofko
19-05-06, 23:11
Geplaatst door Victory
Hebben jullie ook opgemerkt hoe dik Verdonk is? Ik zag haar laatsts voor het eerst volledig in beeld. :watte?:

:engel: Ooh dat valt wel mee toch ? Terpstra is zo dik dat ze niet eens meer volledig in beeld kan.

H.P.Pas
19-05-06, 23:20
Geplaatst door Seif
Zionistisch complot?

Hoax (http://www.canada.com/components/print.aspx?id=11fbf4a8-282a-4d18-954f-546709b1240f&k=32073)

Al weer gestorven.

H.P.Pas
19-05-06, 23:24
Geplaatst door Dwaalspoor
De CIA heeft een speciale desinformatiebureau opgericht na 11 september om leugens de wereld in te sturen om zo de wereld publieke opinie te kunnen beinvloeden en zo steun te vergaren voor beleid (misdaden).

Weggegooid geld. Als ze gewoon hun officiële rapporten openbaar maken, is de desinformatie minstens net zo groot.

Al Sawt
19-05-06, 23:38
Iranian expatriates living in Canada yesterday confirmed reports Daar hebben we het al!

Net als met Irak worden nu ook de bannelingen, overlopers, gevluchte criminelen etc etc, bij elkaar geharkt en omgevormd tot oppositie in ballingschap en een 'betrouwbare' informatie bron over Iran.

gh.wille
20-05-06, 00:21
Geplaatst door Victory
Hebben jullie ook opgemerkt hoe dik Verdonk is? Ik zag haar laatsts voor het eerst volledig in beeld. :watte?:

Man hou toch eens op met dat Kinderachtige gedoe van iemand aan te vallen op zijn uiterlijk ,dat je haar niet mag oke ! , niet iedereen die in de politiek gaat moet er automatisch ''aantrekkelijk " uitzien , dat is nl niet van belang wel mooi meegenomen !Van A.H.A (H) werd ook al HIER gezegd dat ze lelijk was , over smaak valt niet te twisten maar als je zo als zij een aanbod krijgt om tegen een (behoorlijke vergoeding ) in je blootje te poseren (wat ze overigens afsloeg ) dan ben je bepaald niet echt leleijk .
Verder zijn er zo lang als dat ik weet altijd wel opmerkingen en spot gemaakt over politici , maar dan wel op hun manier van werken .

gh.wille
20-05-06, 01:21
Jammer had wel graag de mening vernomen hoe de inwoners van IRAN er t.o zouden staan ? :confused:

Tat-teg
20-05-06, 13:12
(Novum/AP) - Het Amerikaanse ministerie van buitenlandse zaken heeft vrijdag zijn bezorgdheid uitgesproken naar aanleiding van berichten dat Iran overweegt niet-moslims te verplichten een speciale badge te dragen. Het Iraanse parlement zou daartoe momenteel een wetsvoorstel behandelen.

Woordvoerder Sean McCormack van het ministerie zei dat een dergelijke maatregel verachtelijk zou zijn en duidelijk aan Duitsland onder Hitler zou doen denken.

Niet-moslims vormen naar schatting 2 procent van de Iraanse bevolking.


www.nieuws.nl

tukkersterror
20-05-06, 14:24
Iran bestaat niet, het is een bedacht complot om het westen belachelijk te maken. :roker:

Olive Yao
20-05-06, 15:12
Moeten niet-moslima's in Iran eigenlijk sluiers dragen?

Al Sawt
20-05-06, 17:00
Geplaatst door Olive Yao
Moeten niet-moslima's in Iran eigenlijk sluiers dragen? Waarschijnlijk wel.

Maar het dragen van sluiers is ook onder niet-moslims in MO een ingebakken gebruik.

Joesoef
20-05-06, 17:52
Geplaatst door Olive Yao
Moeten niet-moslima's in Iran eigenlijk sluiers dragen?


Ja. Zodra ze buiten zijn, net als de islamitische vrouwen in Iran.

Julien
20-05-06, 17:52
Alleen het feit dat er mensen zijn in Iran die dit willen introduceren is al te schandalig voor woorden.

Iranezen zijn goede mensen, maar de leiders die ze daar hebben zijn achterlijke randdebielen. Ze discrimeren daar bevolkingsgroepen voor het leven.

Joesoef
20-05-06, 17:55
Geplaatst door Julien
Alleen het feit dat er mensen zijn in Iran die dit willen introduceren is al te schandalig voor woorden.

Iranezen zijn goede mensen, maar de leiders die ze daar hebben zijn achterlijke randdebielen. Ze discrimeren daar bevolkingsgroepen voor het leven.


Introduceren, wat dan?

Julien
20-05-06, 18:02
Geplaatst door Joesoef
Introduceren, wat dan?


Human rights groups are raising alarms over a new law passed by the Iranian parliament that would require the country's Jews and Christians to wear coloured badges to identify them and other religious minorities as non-Muslim

Joesoef
20-05-06, 18:07
Geplaatst door Julien
Human rights groups are raising alarms over a new law passed by the Iranian parliament that would require the country's Jews and Christians to wear coloured badges to identify them and other religious minorities as non-Muslim

Het is een HOAX. Gewoon een fantastisch verhaal.

ScarFace
21-05-06, 00:19
Geplaatst door Joesoef
Te fantastisch om waar te zijn.

inderdaad

http://forum.fok.nl/topic/859664


:rolleyes:

waterfiets
21-05-06, 07:06
Het Parool had het gisteren ook gewoon als feit gepubliceerd zonder enige checking te doen.

Joesoef
21-05-06, 09:50
Geplaatst door waterfiets
Het Parool had het gisteren ook gewoon als feit gepubliceerd zonder enige checking te doen.


Zelfs met een beetje logisch redeneervermogen had men kunnen bedenken dat het bericht niet correct is.


Theran :
http://www.maroc.nl/photopost/data/500/9026-med.jpg

Elie Hobeika
21-05-06, 10:42
Geplaatst door Joesoef
Zelfs met een beetje logisch redeneervermogen had men kunnen bedenken dat het bericht niet correct is.


Theran :
http://www.maroc.nl/photopost/data/500/9026-med.jpg

Indeed..

Ik bedoel de ''hoofddoek'' gaat langzaam af daaro



stelt geen moer voor eigelijk..

Julien
21-05-06, 10:52
Geplaatst door Joesoef
Zelfs met een beetje logisch redeneervermogen had men kunnen bedenken dat het bericht niet correct is.


Theran :
http://www.maroc.nl/photopost/data/500/9026-med.jpg

Van wanneer is die foto? Want onder Khatami was er inderdaad een beetje hoop dat de Iraniërs wat meer vrijheid zouden krijgen en dat meisjes er ook zó bij rond zouden kunnen lopen. Maar sinds zijn opvolger Ahmadinejad ( :kotsen2: ) aan de macht is, blijkt Iran weer terug te gaan in de tijd. Zo heeft hij zelf gezegd dat het afgelopen moet zijn met die strakke broeken/jasjes van vrouwen op straat en dat de hoofddoek weer goed (dus niet half) moet worden gedragen en dat er streng op zou worden gecontroleerd (=geloofspolitie met hun stokken).

Ik hoop dat jongeren zoals op deze foto de macht zullen grijpen in Iran. Ahmadinejad heeft zijn steun vooral te danken aan arme boeren op het platteland.

Elie Hobeika
21-05-06, 11:02
Geplaatst door Julien
Van wanneer is die foto? Want onder Khatami was er inderdaad een beetje hoop dat de Iraniërs wat meer vrijheid zouden krijgen en dat meisjes er ook zó bij rond zouden kunnen lopen. Maar sinds zijn opvolger Ahmadinejad ( :kotsen2: ) aan de macht is, blijkt Iran weer terug te gaan in de tijd. Zo heeft hij zelf gezegd dat het afgelopen moet zijn met die strakke broeken/jasjes van vrouwen op straat en dat de hoofddoek weer goed (dus niet half) moet worden gedragen en dat er streng op zou worden gecontroleerd (=geloofspolitie met hun stokken).

Ik hoop dat jongeren zoals op deze foto de macht zullen grijpen in Iran. Ahmadinejad heeft zijn steun vooral te danken aan arme boeren op het platteland.


Hij heeft groot gelijk :duim:

Joesoef
21-05-06, 11:04
Geplaatst door Julien
Ik hoop dat jongeren zoals op deze foto de macht zullen grijpen in Iran. Ahmadinejad heeft zijn steun vooral te danken aan arme boeren op het platteland.


Foto is van vorige zomer. Je ziet, deze jongeren laten zich niets opleggen, ze gaan hun eigen weg. Vandaar ook dat je meteen zou kunnen nagaan dat het een hoax is.
De steun kwam niet alleen van de boeren, ook therani's hebben op hem gestemd. Het was hun burgemeester en geen slechte.

Julien
21-05-06, 11:05
Geplaatst door Elie Hobeika
Hij heeft groot gelijk :duim:

Wie? Ahmadinejad :aanwal: ?

Joesoef
21-05-06, 11:06
Geplaatst door Elie Hobeika
Hij heeft groot gelijk :duim:


Ik kijk ook op van het kleden op dit moment. Elk jaar wordt het een flinke stap vrijer.

Elie Hobeika
21-05-06, 11:11
Geplaatst door Joesoef
Ik kijk ook op van het kleden op dit moment. Elk jaar wordt het een flinke stap vrijer.

Ik vind dat zeer pityfull dat het gebeurt,

Men kan zich kleden op een ''moderne'' manier zonder dat hij zijn geloof verwaarloosd..

maar ja ieder zijn ding..

Julien
21-05-06, 11:15
Geplaatst door Joesoef
Ik kijk ook op van het kleden op dit moment. Elk jaar wordt het een flinke stap vrijer.

De realiteit is toch ECHT anders. Met dank aan Ahmadinejad die al die vrijheden van Khatami de kop in wil drukken.

Iran / Politie Teheran treedt op tegen strakke jasjes
door Carolien Omidi

Krappe korte jasjes, afhangende hoofddoeken, capri-broeken en blote voeten. Het moet maar eens uit zijn met al die slecht geklede vrouwen op straat, vindt de Teheraanse politie.
Daarom is ze begonnen aan een campagne om deze vorm van ’sociale corruptie’ tegen te gaan. Zondag waren er in Teheran tweehonderd vrouwelijke én mannelijke politieagenten actief om slecht geklede vrouwen te waarschuwen en in sommige gevallen te arresteren.

Volgens het hoofd van de Teheraanse politie, Mortaza Talaï, is het zeker niet de bedoeling om alle vrouwen met een iets te strakke mantel meteen maar op te pakken. Volgens hem moet de nadruk liggen op de heropvoeding van de jonge vrouwen. „Het gaat ons om het verhogen van de sociale veiligheid. Psychologisch getrainde agenten zullen met de vrouwen in gesprek gaan om hen erop te wijzen dat deze manier van kleden niet islamitisch is en dus tegen de wet.”

Toch riskeren onzedelijk geklede vrouwen gevangenisstraf, variërend van 10 dagen tot 2 maanden, zweepslagen of een boete van 55 dollar. Volgens Talaï zal er onderscheid worden gemaakt tussen vrouwen die met hun verschijning eropuit zijn mannen te verleiden en vrouwen die gewoon modern willen zijn.

Al kort na de Islamitische Revolutie van 1979 werd een zeer strikte kledingcode ingevoerd. Zo mochten mannen in het openbaar geen korte broek meer dragen en werden vrouwen verplicht hun haar compleet te bedekken met een hoofddoek.

Het dragen van een lange, wijde, liefst grauwe jas werd ook verplicht om de contouren van het vrouwelijk lichaam te verhullen. Alleen het gezicht en de handen mochten onbedekt blijven. Deze wet is tot op de dag van vandaag van kracht, alleen nemen veel vrouwen in Teheran het niet meer zo nauw met de voorschriften.

Zelfs in het armere en conservatievere zuiden van de stad lopen veel tienermeisjes en jonge vrouwen tegenwoordig in felgekleurde superstrakke jasjes die weinig aan de verbeelding overlaten. Onder de fleurige hoofddoeken warrelen niet zelden lange lokken, liefst sterk geblondeerd, want dat is de trend dit jaar.

„Belachelijk plan”, zegt Khatareh (26). Ze draagt een lila jasje dat tot net onder haar billen reikt. Om haar slanke taille prijkt een ceintuur. Haar paarse zijden hoofddoek heeft dezelfde kleur als haar zorgvuldig opgebrachte lipstick.

”De regering wil alleen de jongeren maar bang maken. Ik denk niet dat dit plan uitvoerbaar is. Er zijn gewoon veel te veel vrouwen die modieus gekleed gaan. Ze kunnen hen onmogelijk allemaal aanspreken, laat staan oppakken.”

De campagne is opmerkelijk omdat de Iraanse president Ahmadinejad na zijn verkiezing benadrukte niets te zullen doen aan het verschijnsel van slechte hedjab op straat, omdat Iran wel belangrijkere problemen heeft.

Maar onlangs riep het door conservatieven gedomineerde parlement op tot actie tegen onislamitisch geklede vrouwen, de zogenaamde bad-hedjabi. En de afgelopen week protesteerde een groep van ongeveer honderd vrouwen, allen gestoken in een zwarte sjador, twee dagen voor het Iraanse parlementsgebouw.

In het kader van dit nieuwe project om de sociale corruptie tegen te gaan, worden ook drugsverslaafden, herrieschoppers en langharige mannen aangepakt. Daarnaast wil de overheid boetiekeigenaren aanpakken die dit soort kleding verkopen.

Madjied (22) is zo’n winkelier. Trots toont hij de meest trendy jassen. „Strak, kort model met bloemetjesmotieven. Dit is het helemaal dit seizoen”, zegt hij grijnzend. Zelf ziet hij er ook zeer modern uit met zijn wat langere haar dat met behulp van gel recht op zijn hoofd staat. Bang is hij niet. „In het verleden heeft de politie hier ook wel eens winkeliers beboet. Maar we verkopen nog steeds hetzelfde spul. Dat is wat het publiek wil.”

27-04-06 Trouw

Elie Hobeika
21-05-06, 11:17
Geplaatst door Julien
Wie? Ahmadinejad :aanwal: ?

Duh! :confused:

Joesoef
21-05-06, 11:20
Geplaatst door Julien
De realiteit is toch ECHT anders. Met dank aan Ahmadinejad die al die vrijheden van Khatami de kop in wil drukken.

Iran / Politie Teheran treedt op tegen strakke jasjes
door Carolien Omidi............27-04-06 Trouw


De werkelijkheid is dat dit elk voojaar gebeurt. De werkelijkheid is ook dat het dweilen met de kraan open is. Er zijn geen sancties behalve dan het aanspreken en eventueel inlichten van de ouders. Je praat over een handje vol jongeren die ze in Theran aanspreken en over miljoenen die er ook zo bij lopen.

Ahmadinejad was burgemeester van Theran en met veel invloed bij de basjies.

gh.wille
25-05-06, 23:06
Geplaatst door Joesoef
Zelfs met een beetje logisch redeneervermogen had men kunnen bedenken dat het bericht niet correct is.


Theran :
http://www.maroc.nl/photopost/data/500/9026-med.jpg

Bekijk de foto nog ff heel erg goed .,valt je niks op ?
Ik ben geen expert maar dat de hoofden van de dames staan in GEEN verhouding tot de rest , er is met deze foto,s geklootzakt ,het is ook duidelijk te zien bij het links staande meisje haar hand t.o.v de rest !!!
NEP EN BEDROG !!

Tomas
25-05-06, 23:12
Geplaatst door gh.wille
Bekijk de foto nog ff heel erg goed .,valt je niks op ?
Ik ben geen expert maar dat de hoofden van de dames staan in GEEN verhouding tot de rest , er is met deze foto,s geklootzakt ,het is ook duidelijk te zien bij het links staande meisje haar hand t.o.v de rest !!!
NEP EN BEDROG !!

Het is met een enigzins groothoeklens genomen.

Maar voor mij is deze foto de eerste echte reden om dat land direct in te vallen. Met alle middelen die we hebben.

Wizdom
25-05-06, 23:14
Het was maar propaganda van de ZIONISTISCHE media... Zie thread:

Zionistische media moeten leugen intrekken... (http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=188637)

gh.wille
25-05-06, 23:22
Geplaatst door Tomas
Het is met een enigzins groothoeklens genomen.

Maar voor mij is deze foto de eerste echte reden om dat land direct in te vallen. Met alle middelen die we hebben.

Je bedoeld dat het zeer aantrekkelijke dames zijn ? ja dan zijn er nog wel meer landen om zonder verdere redenen binnen te valllen .
Dus bij deze pas ik me niet aan , verder moet je nog maar eens goed kijken , nogmaals ik ben geen expert maar het is over duidelijk te zien ,
dat deze foto in (scene) is gezet en stom (bijgewerkt ) dat zal elke fotograaf je kunnen bevestigen .

sylk
25-05-06, 23:23
knap hoor, dat je dat ziet

Victory
25-05-06, 23:27
Nou, ik als zoon van fotograaf kan je vertellen dat Tomas gelijk heeft. Het is gemaakt met een wide angle lens van dichtbij, daarom ziet het er zo uit. Ik was overigens verrast dat Tomas dat zag. ;)

gh.wille
25-05-06, 23:49
Geplaatst door Victory
Nou, ik als zoon van fotograaf kan je vertellen dat Tomas gelijk heeft. Het is gemaakt met een wide angle lens van dichtbij, daarom ziet het er zo uit. Ik was overigens verrast dat Tomas dat zag. ;)

JA NOU ZIE IK HET OOK !

Het arme kind heeft gewoon een ''Waterhoofd " en ook nog dorst gezien haar spastische bewegingen met haar LINKERHAND .

p.s Heeft IRAN ff geluk dat je vader geen MARINE OFFICIER is !

:hihi: