PDA

Bekijk Volledige Versie : Wat mannen denken over de menstruatie



Divine_70
19-05-06, 20:38
Weten onze jongens wel voldoende over onze maandelijkse cyclus? Uit een enquête, gehouden op de site www.menstruatie.net komen alvast enkele verrassende resultaten.

De meeste mannen weten wel dat het gebeuren gemiddeld eenmaal per maand plaats grijpt, dat de menstruatie begint in de puberteit en drie tot vier dagen duurt. Al even juist weten ze dat de maandstonden betekenen dat een vrouw op dat moment niet zwanger is.

Fabeltjes
Anderzijds gelooft bijna 1 op 5 dat de maandstonden blijven doorgaan tijdens de zwangerschap en na de menopauze. Niet enkel de alleenstaande man denkt er zo over.
De helft van de ondervraagden onderschatten de hoeveelheid bloed die een vrouw elke maand kan verliezen. De andere helft heeft geen enkel idee van de hoeveelheid verloren bloed. Wat hen het meest stoort bij menstruerende vrouwen is prikkelbaarheid. Daarnaast klagen mannen dat hun vrouwen met migraine kampen en depressief of moe zijn. 38 % denkt echter dat een vrouw beter gehumeurd is tijdens haar maandstonden. Eigenaardig is dat die vrolijkheid bij 17% echt storend werkt.

Ruim de helft van de mannen is van mening dat menstruerende vrouwen een grotere behoefte hebben aan tederheid en affectie. En ook daar is 1 op 5 niet mee gediend. De helft van de ondervraagden noemt hen minder standvastig dan mannen, juist omdat ze hun regels hebben.

17/05/06 23u37

barfly
19-05-06, 20:43
Mannen weten meestal wel precies wanneer vrouwen ongesteld zijn. Ze zijn grienerig, sjagerijnig, ziek of anderszins uit hun normale doen en er wordt dan meestal niet geneukt.

~Panthera~
19-05-06, 20:48
Geplaatst door barfly
Mannen weten meestal wel precies wanneer vrouwen ongesteld zijn. Ze zijn grienerig, sjagerijnig, ziek of anderszins uit hun normale doen en er wordt dan meestal niet geneukt.


:hihi: Precies: deal with it, Gozertje ! :roker:

Divine_70
19-05-06, 20:51
Geplaatst door barfly
Mannen weten meestal wel precies wanneer vrouwen ongesteld zijn. Ze zijn grienerig, sjagerijnig, ziek of anderszins uit hun normale doen en er wordt dan meestal niet geneukt.

Tsss, als het mannetje weet dat er niks te halen valt is de liefde ff over en daarom reageren vrouwen geprikkeld. :engel:
Het is jullie eigen schuld. :ego:

barfly
19-05-06, 21:26
Geplaatst door Divine_70
Tsss, als het mannetje weet dat er niks te halen valt is de liefde ff over en daarom reageren vrouwen geprikkeld. :engel:
Het is jullie eigen schuld. :ego:

Kom kom, als een man voorsteld om de rode zee eens lekker te bevaren omdat de vrouw minder last heeft van haar maandelijkse ongemakken na een orgamse dan wordt dat vaak glashard afgewezen. En voor je het weet is de man weer de pisang. Tis ook nooit goed.

Orakel
19-05-06, 22:23
Geplaatst door Divine_70
Tsss, als het mannetje weet dat er niks te halen valt is de liefde ff over :

Liefde? Gaat het niet gewoon over sex dan?

Nl-X had altijd een mooie sig. Iets van: "I don't trust anything that bleeds for a week long an doesn't die".

tukkersterror
19-05-06, 22:31
Wat een kut onderwerp.

gh.wille
19-05-06, 22:48
Geplaatst door barfly
Kom kom, als een man voorsteld om de rode zee eens lekker te bevaren omdat de vrouw minder last heeft van haar maandelijkse ongemakken na een orgamse dan wordt dat vaak glashard afgewezen. En voor je het weet is de man weer de pisang. Tis ook nooit goed.

Elke zeeman heeft wel eens de RODE -ZEE bevaren ik ook !
En die andere ook EEN keer maar nooit meer ,vergeet ook nooit meer hoe afgrijselijk alles plakte na een uur in de bus gezeten te hebben en was blij dat ik aan boord was en me kon wassen ,en verschonen!


p.s Mooie opname trouwens van de "STAD AMSTERDAM ", als je meer wil zien op dit gebied .....geen probleem . la maar ff weten .

Joesoef
19-05-06, 23:00
Bloed aan de paal.


Nixs voetbal!

Divine_70
19-05-06, 23:09
Geplaatst door barfly
Kom kom, als een man voorsteld om de rode zee eens lekker te bevaren omdat de vrouw minder last heeft van haar maandelijkse ongemakken na een orgamse dan wordt dat vaak glashard afgewezen. En voor je het weet is de man weer de pisang. Tis ook nooit goed.

Ik hoor het al, je hebt geen idee waar je over praat :schreeuw:
Dat afwijzen is puur in jullie eigen belang. :engel:

Divine_70
19-05-06, 23:11
Geplaatst door Orakel
Iets van: "I don't trust anything that bleeds for a week long an doesn't die".

:hihi:

gh.wille
19-05-06, 23:20
Geplaatst door Divine_70
Ik hoor het al, je hebt geen idee waar je over praat :schreeuw:
Dat afwijzen is puur in jullie eigen belang. :engel:

Ten zij ze een hekel aan je hebt !

:stout:

Aicha1976
19-05-06, 23:39
Geplaatst door gh.wille
Elke zeeman heeft wel eens de RODE -ZEE bevaren ik ook !
En die andere ook EEN keer maar nooit meer ,vergeet ook nooit meer hoe afgrijselijk alles plakte na een uur in de bus gezeten te hebben en was blij dat ik aan boord was en me kon wassen ,en verschonen!


p.s Mooie opname trouwens van de "STAD AMSTERDAM ", als je meer wil zien op dit gebied .....geen probleem . la maar ff weten .



Eerst een week vakantie van Maroc genomen omdat ik de krieps kreeg van die AHA klucht en nu dit :cheefbek:


Ik ga denk ik maar naar Fok.nl :droef:

Bofko
19-05-06, 23:47
Geplaatst door Aicha1976
Eerst een week vakantie van Maroc genomen omdat ik de krieps kreeg van die AHA klucht en nu dit :cheefbek:


Ik ga denk ik maar naar Fok.nl :droef:

Mwah. Iedereen komt altied weer terug op Maroc.

Aicha1976
19-05-06, 23:59
Ik kan natuurlijk ook parttimen :wijs:

Bofko
20-05-06, 00:09
Geplaatst door Aicha1976
Ik kan natuurlijk ook parttimen :wijs:

Je bedoelt zappen ? :rolleyes:

Aicha1976
20-05-06, 00:32
Geplaatst door Bofko
Je bedoelt zappen ? :rolleyes:





Of multi tasken, ik ben tenslotte een vrouw :ego:

Bofko
20-05-06, 00:35
Geplaatst door Aicha1976
Of multi tasken, ik ben tenslotte een vrouw :ego:

:D

Yep. Mannen zappen op één TV-toestel en vrouwen zappen niet, maar kijken naar 2 of 3 TV-toestellen tegelijk. :strik:

Aicha1976
20-05-06, 00:42
Geplaatst door Bofko
:D

Yep. Mannen zappen op één TV-toestel en vrouwen zappen niet, maar kijken naar 2 of 3 TV-toestellen tegelijk. :strik:

en bellen er ook nog vaak bij :hihi: