PDA

Bekijk Volledige Versie : Weerstand tegen naaktstranden neemt toe.



Dwaalspoor
20-05-06, 00:24
zaterdag 20 mei 2006

Weerstand naaktstrand neemt toe

Door LOT FOLGERING

UTRECHT - Het aantal naakstranden in Nederland dreigt snel achteruit te gaan. Steeds meer gemeenten verbieden naaktrecreatie, zelfs op stranden die daar eerder wel voor bestemd waren. Dat meldt de Naturisten Federatie Nederland (NFN). De NFN doet de constatering twintig jaar nadat de Tweede Kamer de naaktstranden bij wet mogelijk maakte. Voor 1986 werd zonnen in je blootje als een zedenmisdrijf gezien.

Tegenwoordig kan de blote badgast legaal terecht op bijna tachtig stranden aan de Nederlandse kust en binnenwateren.

De federatie kan slechts gissen naar de oorzaak van de groeiende aversie tegen het openbaar bloot. Het aanhoudende normen- en waardendebat kan een rol spelen. Overheden treden harder op tegen seksuele overlast, zoals homoparen die elkaar in natuurgebieden treffen. Volgens de federatie kunnen ook onschuldige naaktrecreanten hiervan de dupe worden. Uit cijfers van de NFN blijkt dat een op de negen Nederlanders wel eens naakt recreëert.

http://www.ad.nl/binnenland/article351400.ece

Aicha1976
20-05-06, 00:47
Killer avatar Dwaalspoor :rambo:







Dat artikel heb ik niet gelezen :vierkant:

gh.wille
20-05-06, 01:16
Geplaatst door Aicha1976
Killer avatar Dwaalspoor :rambo:







Dat artikel heb ik niet gelezen :vierkant:

Ik ook niet intresseerd me geen moer , of je nou met een veter in je ''reet '' loopt of in je blootje loopt maakt niet veel uit , maar ja voor sommige mensen o.a homo,s wel he vind je ook niet DWAALSPOOR ????

Aicha1976
20-05-06, 01:27
Geplaatst door gh.wille
Ik ook niet intresseerd me geen moer , of je nou met een veter in je ''reet '' loopt of in je blootje loopt maakt niet veel uit , maar ja voor sommige mensen o.a homo,s wel he vind je ook niet DWAALSPOOR ????


Nou, breng nou niet iedereen op ideeen :zegniets:

Het maakt mij nl wel uit hoe mensen erbij lopen, werd helemaal eng van die hangtieten op de boulevard van Scheveningen :wat?!:

gh.wille
20-05-06, 01:43
Geplaatst door Aicha1976
Nou, breng nou niet iedereen op ideeen :zegniets:

Het maakt mij nl wel uit hoe mensen erbij lopen, werd helemaal eng van die hangtieten op de boulevard van Scheveningen :wat?!:

Ja dat ben ik met je eens , maar we hadden het over de ''stranden '' .
Ik heb ooit eens in de SAUNA meegemaakt dat twee dames die in Eva costuum een spelletje "shutle "speelden moesten op houden vanwege ....GELUIDS overlast !
:hihi:

Aicha1976
20-05-06, 01:57
Geplaatst door gh.wille
Ja dat ben ik met je eens , maar we hadden het over de ''stranden '' .
Ik heb ooit eens in de SAUNA meegemaakt dat twee dames die in Eva costuum een spelletje "shutle "speelden moesten op houden vanwege ....GELUIDS overlast !
:hihi:


Haha, doet me denken aan een vriend van me die wil dat men een weegschaal plaatst bij de ingang van de Mac en de BK :zozo:


Maar goed, om op je verhaal terug te komen, waarom shuttlen in je nakie :verward: