PDA

Bekijk Volledige Versie : Verdonk: Hirsi Ali blijft Nederlandse



Couscousje
20-05-06, 12:31
Verdonk: Hirsi Ali blijft Nederlandse
Bron: Planet Internet / Nieuwsblad
Gepubliceerd: zaterdag 20 mei 2006 @ 12:49

Ayaan Hirsi Ali zal uiteindelijk het Nederlanderschap verkrijgen. Dat heeft minister Rita Verdonk van Vreemdelingenzaken gisteren, tijdens het laatste debat tussen de drie VVD kandidaat-lijsttrekkers, laten weten.

Op het debat, dat live op tv werd uitgezonden door Netwerk, werd Verdonk de vraag gesteld of Hirsi Ali op dit moment als Nederlander kan worden beschouwd. De minister kon daar geen helder antwoord op geven: ''Dat ligt juridisch nogal ingewikkeld. In de wet staat vastgelegd dat men het Nederlanderschap niet kan hebben verkregen als er over persoonlijke gegevens is gelogen.'' Ze voegde er echter aan toe, dat ze er niet aan twijfelt dat Hirsi Ali uiteindelijk Nederlander zal worden.

Het is voor het eerst dat Verdonk zich zo duidelijk uitsprak over de kwestie.

België
Mocht Hirsi Ali toch geen Nederlander zijn of kunnen worden, dan kan ze nog altijd terecht bij onze zuiderburen. Het Vlaamse liberale parlementslid Jaak Gabriëls (VLD) wil zich daar voor inzetten. Hij bevestigde gisteren daarvoor de steun te hebben van de partijtop.

Gabriëls ziet Hirsi Ali als een voorbeeld van een perfect geïntegreerde Afrikaanse vrouw die als rolmodel kan dienen voor haar lotgenoten. Hij prijst haar strijd tegen het extremisme en tegen elke discriminatie. ''Zulke mensen lopen niet bij bosjes rond. Het zou heel triest zijn mocht men haar op die manier behandelen'', aldus de parlementariër.

Cc

delirious
20-05-06, 12:31
Ijzeren Rita Ey?

Bofko
20-05-06, 12:34
Geplaatst door delirious
Ijzeren Rita Ey?

Maar tegen Balkenende kan ze gewoon niet op. :verward:

Victory
20-05-06, 12:36
Hopelijk krijgt ze het meteen terug, en is het niet zo dat ze haar Nederlandschap verliest en daarna een versnelde procedure krijgt om haar Nederlandschap weer terug te krijgen.

Dat zou namelijk veel beter zijn voor b.v de Iraakse familie die ook hun Nederlandschap hebben verloren.

Wide-O
20-05-06, 12:36
Metaalmoeheid ? :rood:

David
20-05-06, 12:37
Geplaatst door Bofko
Maar tegen Balkenende kan ze gewoon niet op. :verward:

De Stalen Balk :roken:

delirious
20-05-06, 12:37
Geplaatst door Bofko
Maar tegen Balkenende kan ze gewoon niet op. :verward:

Wat was het ook al weer?

Ik doe wat ik zeg?
Hypo's

David
20-05-06, 12:39
Geplaatst door delirious
Wat was het ook al weer?

Ik doe wat ik zeg?
Hypo's


Nonsens.

Ze doet nog steeds wat ze zegt. ze zegt nu gewoon iets anders. :wijs:

delirious
20-05-06, 12:39
Geplaatst door Wide-O
Metaalmoeheid ? :rood:


:haha:
Tis nu elastieko.

Rubberen Rita.

~Panthera~
20-05-06, 12:41
Geplaatst door delirious
:haha:
Tis nu elastieko.

Rubberen Rita.


jojo. :moe:

delirious
20-05-06, 12:41
Geplaatst door David
Nonsens.

Ze doet nog steeds wat ze zegt. ze zegt nu gewoon iets anders. :wijs:

Nieuwe slogan:

Ik doe wat de kamerT zegt, niets meer niets minder.

delirious
20-05-06, 12:43
http://img126.imageshack.us/img126/7820/magan7aj.jpg :argwaan:

Bofko
20-05-06, 12:48
Lovely Rita meter maid
nothing can come between us
When it gets dark I tow your heart away

Standing by a parking meter
when I caught a glimpse of Rita
Filling in a ticket in her little white book
In a cap she looked much older
And the bag across her shoulder
Made her look a little like a military man

Lovely Rita meter maid
may I inquire discreetly
When are you free to take some tea with me

Took her out and tried to win her
had a laugh and over dinner
Told her I would really like to see her again
Got the bill and Rita paid it
Took her home and nearly made it
Sitting on a sofa with a sister or two

Lovely Rita meter maid
where would I be without you
give us a wink and make me think of you

Lovely meter maid
Rita meter maid
oh, Lovely Rita meter, meter maid

Wide-O
20-05-06, 12:50
Geplaatst door Bofko
Lovely Rita meter maid


Toen zaten ze wel behoorlijk aan de LSD :hihi:

Coolassprov MC
20-05-06, 16:29
Geplaatst door delirious
http://img126.imageshack.us/img126/7820/magan7aj.jpg :argwaan:

Hoe dank ook:

Ayaan Hirschi Maggaan!

gh.wille
20-05-06, 17:28
Geplaatst door delirious
http://img126.imageshack.us/img126/7820/magan7aj.jpg :argwaan:

En dan te bedenken dat sommige haar qwa uiterlijk LELIJK vinden !
Ze staat nu al bekend als de nieuwe ''koningin van Sheba " die net zoals Nifretete en Cleopatra bekend stonden om hun schoonheid .!

Kan er niks aan doen maar hoe meer dat er op haar ''afgegeven" en afgezeken word des te feller gaat haar ''STER " STRALEN !!
zodoende werkt het AVERECHTS maar dat wisten we al he ???

:)

gh.wille
20-05-06, 17:43
Geplaatst door Victory
Hopelijk krijgt ze het meteen terug, en is het niet zo dat ze haar Nederlandschap verliest en daarna een versnelde procedure krijgt om haar Nederlandschap weer terug te krijgen.

Dat zou namelijk veel beter zijn voor b.v de Iraakse familie die ook hun Nederlandschap hebben verloren.

Snap ook niet dat ze hier ASIEL kwamen zoeken ,en dat nog wel dat het ''PARADIJS '' (IRAN ) zo vlak OM DE HOEKLAG; iS EN BLIJFT HET voor MIJ onbegrijpelijkdat ze naar dit VIEZE,GORE ,SMERIGE ,CORRUPTE KOLERE LAND DAT OOK WEL HOLLAND GENOEMD WORD ,terwijl er nog wel 80 andere landen zijn MOESTEN KOMEN , RA,RA, RA ????.
En dan niet te vergeten die afgrijselijke HEKS die ze liever niet (binnen ) zag komen Stom wijf hoor !ze had op z,n minste de loper uit moeten leggen voor zulke mensen .

TROUWENS hadden ze maar iets (geloofwaardiger )moeten overkomen !

delirious
20-05-06, 21:39
Geplaatst door gh.wille
En dan te bedenken dat sommige haar qwa uiterlijk LELIJK vinden !
Ze staat nu al bekend als de nieuwe ''koningin van Sheba " die net zoals Nifretete en Cleopatra bekend stonden om hun schoonheid .!

Kan er niks aan doen maar hoe meer dat er op haar ''afgegeven" en afgezeken word des te feller gaat haar ''STER " STRALEN !!
zodoende werkt het AVERECHTS maar dat wisten we al he ???

:)

Als je als SailorT te lang op zee bent, vind je iedere chick vm mooi.

TonH
21-05-06, 00:22
Geplaatst door Victory
Hopelijk krijgt ze het meteen terug, en is het niet zo dat ze haar Nederlandschap verliest en daarna een versnelde procedure krijgt om haar Nederlandschap weer terug te krijgen.

Dat zou namelijk veel beter zijn voor b.v de Iraakse familie die ook hun Nederlandschap hebben verloren.

Dat was wel de strekking van de kamermoties: wegens bijzondere omstandigheden OF omdat zij ook bekent was onder de naam AHA, was zij volgens 150 - LPF/Nawijn gewoon Nederlandse geworden.

En ja, dat ZOU die Iraakse familie kunnen helpen, wanneer je Bot mag geloven.

TonH
21-05-06, 00:25
Geplaatst door gh.wille
Snap ook niet dat ze hier ASIEL kwamen zoeken ,en dat nog wel dat het ''PARADIJS '' (IRAN ) zo vlak OM DE HOEKLAG; iS EN BLIJFT HET voor MIJ onbegrijpelijkdat ze naar dit VIEZE,GORE ,SMERIGE ,CORRUPTE KOLERE LAND DAT OOK WEL HOLLAND GENOEMD WORD ,terwijl er nog wel 80 andere landen zijn MOESTEN KOMEN , RA,RA, RA ????.
En dan niet te vergeten die afgrijselijke HEKS die ze liever niet (binnen ) zag komen Stom wijf hoor !ze had op z,n minste de loper uit moeten leggen voor zulke mensen .

TROUWENS hadden ze maar iets (geloofwaardiger )moeten overkomen !

Nou, nou... dat zijn wel sterke woorden. Ik hou het liever bij de typering van Nederland zoals vandaag in het hoofdcommentaar van NRC stond:

"Is dat explosieve mengsel van rancune, bekrompenheid en niet te vergeten xenofobie dan echt een betere definitie van het overwegende karakter van dit land?"

gh.wille
21-05-06, 00:39
Geplaatst door delirious
Als je als SailorT te lang op zee bent, vind je iedere chick vm mooi.

Ja dat klopt ,maar ik zit nu al weer een poosje aan de wal .

:giechel:

gh.wille
21-05-06, 00:45
Geplaatst door TonH
Nou, nou... dat zijn wel sterke woorden. Ik hou het liever bij de typering van Nederland zoals vandaag in het hoofdcommentaar van NRC stond:

"Is dat explosieve mengsel van rancune, bekrompenheid en niet te vergeten xenofobie dan echt een betere definitie van het overwegende karakter van dit land?"

Ja maar ik gebruik zeemans taal (en nog tamelijk netjes ook ) valt dus niet te vergelijken met deze op journalistieke basis geschoolde uitspraak !
Overigens komt het op het zelfde neer .
:hihi: