PDA

Bekijk Volledige Versie : Rotterdams gezin misbruikte schoonzus



Couscousje
20-05-06, 12:34
Rotterdams gezin misbruikte schoonzus
Bron: Algemeen Dagblad
Gepubliceerd: zaterdag 20 mei 2006 @ 12:17

In Rotterdam blijkt een 22-jarige allochtone vrouw tijdenlang mishandeld en verkracht te zijn door haar schoonfamilie. Volgens het Openbaar Ministerie heeft het slachtoffer blijvend letsel overgehouden aan de ernstige mishandelingen. De betrokken vrouw werd ingehuwelijkt door de 25-jarige zoon des huizes. Eenmaal in Nederland aangekomen werd ze in de wijk Feijenoord gebruikt als slaafje in de huishouding. Als dit niet goed genoeg naar de zin van de familie gebeurde, kreeg ze klappen. Door haar man werd ze meerdere malen verkracht. De woning mocht ze alleen onder begeleiding verlaten.

De politie heeft begin mei zes gezinsleden gearresteerd. Het gaat om drie broers (onder wie de echtgenoot), een zus en de ouders (49 en 54 jaar). De 24-jarige zus is ondertussen vrijgelaten. De vijf anderen blijven minimaal een maand in hechtenis. Ze ontkennen alle aantijgingen.

De zaak kwam aan het rollen toen de vrouw na 15 maanden naar haar familie in haar thuisland werd teruggestuurd. Daar kon ze echter nergens terecht, waarna ze terugkeerde naar ons land. Hier werd ze opgevangen waarna ze aangifte deed. Het OM wil niet zeggen wat de nationaliteit van de verdachte is, maar volgens het AD betreft het een Marokkaanse.

Het is niet voor het eerst dat er zoiets in Rotterdam speelt. Vorig jaar werd een 12-jarig Marokkaans meisje met kaalgeschoren hoofd op straat gevonden, nadat ze als slavinnetje in een gezin was mishandeld. En ook vorig jaar werd een 28-jarige vrouw in een hennepkwekerij aangetroffen, die daar al drie jaar werd vastgehouden door een Marokkaanse beoefenaar van de zwarte magie.

Cc

~Panthera~
20-05-06, 12:36
Ziek. :kotsen:

tr_imparator
20-05-06, 12:38
Had ze toch al eerder geplaatst hier? of was dat iemand anders..


Black magic... :boogjes:

MaRiaH
20-05-06, 13:02
Triest verhaal.

Ach.. zo meteen komt onze dwaalspoor en die weet het weer te ontkrachten..:hihi:

blijkt het weer niet waar te zijn.. of zo

:moe:

tukkersterror
20-05-06, 14:30
Soms schaam ik me om een man te zijn.

Smeerlappen. :droef:

observer
20-05-06, 17:52
Geplaatst door tukkersterror
Soms schaam ik me om een man te zijn.

Smeerlappen. :droef: euh vrouwen ook bij betrokken

kan je eigenlijk volgens de marokkaanse wet/normen je vrouw wel verkrachten, volgens mij zijn er genoeg europese landen waar dat namelijk niet kan

tukkersterror
20-05-06, 18:17
Geplaatst door observer
euh vrouwen ook bij betrokken

kan je eigenlijk volgens de marokkaanse wet/normen je vrouw wel verkrachten, volgens mij zijn er genoeg europese landen waar dat namelijk niet kan

Of het wel mag of niet mag of het traditie is ja of nee, maakt niet uit als een vrouw zegt nee, is het nee en dan moet je de poten thuis houden, het is respect die je opbrengt voor je vrouw en vrouwen in het algemeen!!!

Maar ik zal wel weer niet gelijk hebben:ego:
:droef: Of het niet begrijpen???

Divine_70
20-05-06, 22:41
Geplaatst door observer
euh vrouwen ook bij betrokken

kan je eigenlijk volgens de marokkaanse wet/normen je vrouw wel verkrachten, volgens mij zijn er genoeg europese landen waar dat namelijk niet kan

Het idee alleen al dat het toegestaan zou zijn. :verward:

observer
20-05-06, 23:13
het zou mij niet verbazen als er genoeg landen op deze planeet zijn waar binnen een huwelijk een man zijn vrouw niet kan verkrachten

Divine_70
20-05-06, 23:18
Geplaatst door observer
het zou mij niet verbazen als er genoeg landen op deze planeet zijn waar binnen een huwelijk een man zijn vrouw niet kan verkrachten

Klopt, en is toch afschuwelijk.