PDA

Bekijk Volledige Versie : Trouwe man draagt ruime zwembroek



Divine_70
20-05-06, 22:49
Een gewaarschuwd man is er twee waard, want vanaf nu kunnen watertrappelende vrouwen een profiel opmaken aan de hand van zijn zwembroek. De grootte, de kleur en breedte duiden op bepaalde karaktertrekken. Wanneer mannen een zwembroek kiezen, houden zij bewust of onbewust rekening met hun karakter en lichaamsbouw.

Familieman
Amerikaanse psychologen ontdekten dat niet alleen het model maar ook de kleur aangeeft welk type man erachter schuil gaat. De tijd dat onze jongens zomaar een stuk badkleding uit de rekken haalden, is voorbij. Mannen zijn zich vandaag sterk bewust van hun uitstraling in zwemkleding. Papa’s of trouwe echtgenoten dragen meestal een ruime, wijde zwemshort. Hoe meer stof, hoe meer familie, aldus de conclusie van de onderzoekers.
Sportieve shorts duiden op onzekerheid. De strakke tanga-zwembroek betekent dat hij zich erg bewust is van zijn lichaam en er alles aan doet om in vorm te blijven.

Kleur
De blauwe zwembroekdragers zijn sportievelingen die vooral graag in zee zwemmen. Verkiest hij rood, dan flaneert hij graag op het strand of langs het zwembad. Meer nog, dit type is een echte verleider die maar al te graag op jacht gaat. Achter de gele broek gaat een man schuil die graag een bruin tintje opdoet en op het strand in de zon wil bakken.

08/05/06 12u54

http://www.hln.be/hlns/FOTO/artikels/large_144174.jpg

rja2
20-05-06, 23:07
Geplaatst door Divine_70
Een gewaarschuwd man is er twee waard, want vanaf nu kunnen watertrappelende vrouwen een profiel opmaken aan de hand van zijn zwembroek. De grootte, de kleur en breedte duiden op bepaalde karaktertrekken. Wanneer mannen een zwembroek kiezen, houden zij bewust of onbewust rekening met hun karakter en lichaamsbouw.

Familieman
Amerikaanse psychologen ontdekten dat niet alleen het model maar ook de kleur aangeeft welk type man erachter schuil gaat. De tijd dat onze jongens zomaar een stuk badkleding uit de rekken haalden, is voorbij. Mannen zijn zich vandaag sterk bewust van hun uitstraling in zwemkleding. Papa’s of trouwe echtgenoten dragen meestal een ruime, wijde zwemshort. Hoe meer stof, hoe meer familie, aldus de conclusie van de onderzoekers.
Sportieve shorts duiden op onzekerheid. De strakke tanga-zwembroek betekent dat hij zich erg bewust is van zijn lichaam en er alles aan doet om in vorm te blijven.

Kleur
De blauwe zwembroekdragers zijn sportievelingen die vooral graag in zee zwemmen. Verkiest hij rood, dan flaneert hij graag op het strand of langs het zwembad. Meer nog, dit type is een echte verleider die maar al te graag op jacht gaat. Achter de gele broek gaat een man schuil die graag een bruin tintje opdoet en op het strand in de zon wil bakken.

08/05/06 12u54

http://www.hln.be/hlns/FOTO/artikels/large_144174.jpg
Ik heb volgens mij zwembroeken gehad in al die kleuren en in alle soorten en maten.

Lijkt me beetje onzin, dit onderzoek.

observer
20-05-06, 23:12
als ik op het strand zit draag ik wat wijds, maar als ik serieus ga zwemmen iets straks

ben ik dan bi ofzo???? :wink:

Aicha1976
20-05-06, 23:14
Geplaatst door rja2
Ik heb volgens mij zwembroeken gehad in al die kleuren en in alle soorten en maten.

Lijkt me beetje onzin, dit onderzoek.



Of jij bent gewoon een wispelturig mannetje :roker:

~Panthera~
21-05-06, 00:08
Geplaatst door Aicha1976
Of jij bent gewoon een wispelturig mannetje :roker:


Of kwispelturig. :strik: :blowen:

Me_Nightwish
21-05-06, 00:25
Geplaatst door ~Panthera~
Of kwispelturig. :strik: :blowen:

Volgens mij dragen trouwe mannen gewoon strak ..

Niks te verbergen toch :P

Aicha1976
21-05-06, 00:39
Geplaatst door observer
als ik op het strand zit draag ik wat wijds, maar als ik serieus ga zwemmen iets straks

ben ik dan bi ofzo???? :wink:


Volgens mij was het type zwembroek niet bepalend voor je seksuele geaardheid :vreemd:

Maar als je erover wilt praten... :rood:

Julien
21-05-06, 11:02
ik heb een witte ruime zwembroek met blauwe bloemen erop.. vinden de meisjes vaak mooi staan :)

Divine_70
21-05-06, 12:47
Geplaatst door Julien
ik heb een witte ruime zwembroek met blauwe bloemen erop.. vinden de meisjes vaak mooi staan :)

:wtf: :zegniets:

jochie
21-05-06, 14:34
Geplaatst door Julien
ik heb een witte ruime zwembroek met blauwe bloemen erop.. vinden de meisjes vaak mooi staan :)

ik moet wel een ruime zwembroek aan, want anders past het er niet allemaal in :D

David
21-05-06, 14:35
Geplaatst door jochie
ik moet wel een ruime zwembroek aan, want anders past het er niet allemaal in :D


Dikke reet?

knuppeltje
21-05-06, 14:38
Geplaatst door jochie
ik moet wel een ruime zwembroek aan, want anders past het er niet allemaal in :D

Bluffert!

jochie
21-05-06, 14:43
die van mij sleept altijd achter me aan .... over de grond.. erg vervelend.... en nee ik heb geen korte beentjes...

~Panthera~
21-05-06, 14:45
Geplaatst door jochie
die van mij sleept altijd achter me aan .... over de grond.. erg vervelend.... en nee ik heb geen korte beentjes...

afknippen. :cola:
Die riemen om badjassen zijn altijd te lang.

David
21-05-06, 14:49
Geplaatst door jochie
die van mij sleept altijd achter me aan .... over de grond.. erg vervelend.... en nee ik heb geen korte beentjes...


Vervelend zo'n kont, misschien moet je wat minder eenvoudige, doch lekkere liflafjes eten?

tukkersterror
21-05-06, 16:02
Zwembroeken :ego:

Naaktzwemmen bij maanlicht, das pas romantisch en scheelt een hoop rompslomp van het uit en aantrekken van een natte zwembroek:hihi:

jochie
21-05-06, 16:05
Geplaatst door tukkersterror
Zwembroeken :ego:

Naaktzwemmen bij maanlicht, das pas romantisch en scheelt een hoop rompslomp van het uit en aantrekken van een natte zwembroek:hihi:

JAAAAAAAA dat heb ik gedaan met mijn huidige vriendje!! (meteen de eerste avond dat wij elkaar leerden kennen... )

knuppeltje
21-05-06, 16:28
Geplaatst door jochie
JAAAAAAAA dat heb ik gedaan met mijn huidige vriendje!! (meteen de eerste avond dat wij elkaar leerden kennen... )


Slettebak.

jochie
21-05-06, 16:36
Geplaatst door knuppeltje
Slettebak.

JAAAAA, en al drie jaar met dezelfde vent!!

~Panthera~
21-05-06, 16:38
Geplaatst door jochie
JAAAAA, en al drie jaar met dezelfde vent!!


:stout: En dat voor iemand van 18. :hihi:

jochie
21-05-06, 16:41
Geplaatst door ~Panthera~
:stout: En dat voor iemand van 18. :hihi:

toen was ie 18, nu al weer bijna 22 :fpuh: :fpuh: :fpuh:

~Panthera~
21-05-06, 16:49
Geplaatst door jochie
toen was ie 18, nu al weer bijna 22 :fpuh: :fpuh: :fpuh:


Bingo. :hihi:

tukkersterror
21-05-06, 17:16
Geplaatst door jochie
JAAAAA, en al drie jaar met dezelfde vent!!

Drie jaar de zelfde vent, ok kan ik begrijpen, je bent homosexueel, kan ik mee leven, maar even later schrijf je hij was toen 18 en nou 22.
22-18 = 4 , vier jaar en je kent hem drie jaar, dan mis ik een jaar, misschien dat het aan mij ligt en van nature nieuwsgierig ben.

Dus wat is er gebeurd in dat ene jaar!!! :stout:

PS. 1 jaar naaktzwemmen trappen we niet in :hihi:

rja2
21-05-06, 17:50
Geplaatst door Aicha1976
Of jij bent gewoon een wispelturig mannetje :roker:
Wedstrijd zwemmer geweest, vele tientallen zwembroeken in m'n leven gehad, toen ik nog zwom had ik 5 a 6 zwembroeken die ik gebruikte.

Nu nog een wijde en een paar strakke zwembroeken als ik hard wil zwemmen.

Aicha1976
21-05-06, 18:03
Geplaatst door rja2
Wedstrijd zwemmer geweest, vele tientallen zwembroeken in m'n leven gehad, toen ik nog zwom had ik 5 a 6 zwembroeken die ik gebruikte.

Nu nog een wijde en een paar strakke zwembroeken als ik hard wil zwemmen.


Wedstrijdzwemmer zeg je :stout:


Plaats anders even een foto met een wijde en een strakke zwembroek ter vergelijking :engel:

knuppeltje
21-05-06, 18:29
Geplaatst door tukkersterror
Drie jaar de zelfde vent, ok kan ik begrijpen, je bent homosexueel, kan ik mee leven, maar even later schrijf je hij was toen 18 en nou 22.
22-18 = 4 , vier jaar en je kent hem drie jaar, dan mis ik een jaar, misschien dat het aan mij ligt en van nature nieuwsgierig ben.

Dus wat is er gebeurd in dat ene jaar!!! :stout:

PS. 1 jaar naaktzwemmen trappen we niet in :hihi:

Naast begrijpend lezen is tellen ook niet je sterkste kant he, kijk eens goed wat slettebakje zei.

rja2
21-05-06, 18:35
Geplaatst door Aicha1976
Wedstrijdzwemmer zeg je :stout:


Plaats anders even een foto met een wijde en een strakke zwembroek ter vergelijking :engel:
Nee, dank je, m'n wedstrijd zwemdagen liggen al lang achter me.

Er zijn een paar pondjes bij gekomen, te veel genoten van het goede leven. Toen ik nog zwemde had ik geen pondje te veel en was ik redelijk gespierd.

Wedstrijd zwemmen doe ik bijna niet, als ik naar een zwembad ga , kan ik nog niet op volle kracht , zwemmen, omdat ik moet opletten dat ik niet tegen andere mensen op zwem, zelfs weleens een waarschuwing gehad van een badmeester , omdat ik veel te hard zwem.

Dat zouden er weer lijnen in het water moeten liggen, dan zou ik eigelijk weer bij een zwemclub moeten, m'n conditie is dit op dit moment niet zo goed en dat ik me door die kinderen voorbij laat zwemmen is me eer te na, dan zou ik weer hard moeten gaan trainen, daar heb ik ook weinig zin in.

Aicha1976
21-05-06, 19:01
Geplaatst door rja2
Nee, dank je, m'n wedstrijd zwemdagen liggen al lang achter me.

Er zijn een paar pondjes bij gekomen, te veel genoten van het goede leven. Toen ik nog zwemde had ik geen pondje te veel en was ik redelijk gespierd.

Wedstrijd zwemmen doe ik bijna niet, als ik naar een zwembad ga , kan ik nog niet op volle kracht , zwemmen, omdat ik moet opletten dat ik niet tegen andere mensen op zwem, zelfs weleens een waarschuwing gehad van een badmeester , omdat ik veel te hard zwem.

Dat zouden er weer lijnen in het water moeten liggen, dan zou ik eigelijk weer bij een zwemclub moeten, m'n conditie is dit op dit moment niet zo goed en dat ik me door die kinderen voorbij laat zwemmen is me eer te na, dan zou ik weer hard moeten gaan trainen, daar heb ik ook weinig zin in.


Laat nou maar foto zien, dan kunnen we dat wel allemaal beoordelen :fpiraat:

Divine_70
21-05-06, 19:04
Geplaatst door rja2
Nee, dank je, m'n wedstrijd zwemdagen liggen al lang achter me.

Er zijn een paar pondjes bij gekomen, te veel genoten van het goede leven. Toen ik nog zwemde had ik geen pondje te veel en was ik redelijk gespierd.

Wedstrijd zwemmen doe ik bijna niet, als ik naar een zwembad ga , kan ik nog niet op volle kracht , zwemmen, omdat ik moet opletten dat ik niet tegen andere mensen op zwem, zelfs weleens een waarschuwing gehad van een badmeester , omdat ik veel te hard zwem.

Dat zouden er weer lijnen in het water moeten liggen, dan zou ik eigelijk weer bij een zwemclub moeten, m'n conditie is dit op dit moment niet zo goed en dat ik me door die kinderen voorbij laat zwemmen is me eer te na, dan zou ik weer hard moeten gaan trainen, daar heb ik ook weinig zin in.

En ter aanvulling op voorgaande reactie:

:student: Geneer je niet, goed gereedschap hoort onder een goed afdak. :engel:

~Panthera~
21-05-06, 19:05
Geplaatst door Aicha1976
Laat nou maar foto zien, dan kunnen we dat wel allemaal beoordelen :fpiraat:

:hihi:

Aicha1976
21-05-06, 19:07
Geplaatst door ~Panthera~
:hihi:

Ik dacht al waar blijven jullie :vreemd:





:roken:

~Panthera~
21-05-06, 19:14
Geplaatst door Aicha1976
Ik dacht al waar blijven jullie :vreemd:





:roken:


Het is net een avondje uit naar de Chippendales. :roker:

:hihi:

rja2
21-05-06, 19:14
Geplaatst door Aicha1976
Laat nou maar foto zien, dan kunnen we dat wel allemaal beoordelen :fpiraat:
Ik zei toch, nee dank je.

Maar het wedstrijd zwemmen heeft m'n lichaam wel beinvloed, dan kan ook moeilijk als van je 6 tot je 17 jaar wedstrijd zwemt, elke dag 2 uur in het water.

Maar dan merkt je wel dat je aftakelt, als je niet traint hou je die kracht niet vast, ik ben veel minder sterk als vroeger.

Divine_70
21-05-06, 19:21
Geplaatst door rja2
Ik zei toch, nee dank je.

Maar het wedstrijd zwemmen heeft m'n lichaam wel beinvloed, dan kan ook moeilijk als van je 6 tot je 17 jaar wedstrijd zwemt, elke dag 2 uur in het water.

Maar dan merkt je wel dat je aftakelt, als je niet traint hou je die kracht niet vast, ik ben veel minder sterk als vroeger.

Maak je geen zorgen, we kijken wel over de tand des tijds heen :o

Aicha1976
21-05-06, 19:22
Geplaatst door rja2
Ik zei toch, nee dank je.

Maar het wedstrijd zwemmen heeft m'n lichaam wel beinvloed, dan kan ook moeilijk als van je 6 tot je 17 jaar wedstrijd zwemt, elke dag 2 uur in het water.

Maar dan merkt je wel dat je aftakelt, als je niet traint hou je die kracht niet vast, ik ben veel minder sterk als vroeger.



Ach ach, wel voor een handjevol bejaarden in je zwembroek rondflaneren en voor je medeprikkers die lief en leed met je delen kan er geen feuteutje vanaf :droef:

rja2
21-05-06, 19:30
Geplaatst door Divine_70
Maak je geen zorgen, we kijken wel over de tand des tijds heen :o
Dat heeft weinig met tand des tijds te maken.

Als je die spieren niet in beweging houdt, hou je die conditie en die kracht niet vast.

tukkersterror
21-05-06, 19:33
Geplaatst door knuppeltje
Naast begrijpend lezen is tellen ook niet je sterkste kant he, kijk eens goed wat slettebakje zei.

Hij kent hem 3 jaar, Feit!!!
Toen was hij 18 (toen hij hem leerde kennen) Feit!!!
Nu is hij 22 zegt de slettebak. Feit!!!

!8 ->22 zit 4 jaar tussen klopt of niet?

En hij kent hem 3 jaar????

:engel: Misschien ben ik gek........... (Feit):hihi:

tukkersterror
21-05-06, 19:37
Geplaatst door rja2
Dat heeft weinig met tand des tijds te maken.

Als je die spieren niet in beweging houdt, hou je die conditie en die kracht niet vast.

Wat een smoes zeg!!!

Maar ik heb je foto al gevonden hoor:hihi:


http://www.alternatiefkostuum.nl/images/collectie/sport/sport_06.jpg

rja2
21-05-06, 19:41
Geplaatst door tukkersterror
Wat een smoes zeg!!!

Maar ik heb je foto al gevonden hoor:hihi:


http://www.alternatiefkostuum.nl/images/collectie/sport/sport_06.jpg
What ever :nijn:

Aicha1976
21-05-06, 19:41
Geplaatst door tukkersterror
Hij kent hem 3 jaar, Feit!!!
Toen was hij 18 (toen hij hem leerde kennen) Feit!!!
Nu is hij 22 zegt de slettebak. Feit!!!

!8 ->22 zit 4 jaar tussen klopt of niet?

En hij kent hem 3 jaar????

:engel: Misschien ben ik gek........... (Feit):hihi:



Lieverd, je zit in de verkeerde topic :vlammen:


Of wilde je een foto van jezelf in zwembroek plaatsen :duim:

Couscousje
21-05-06, 19:55
Geplaatst door Aicha1976
Lieverd, je zit in de verkeerde topic :vlammen:


Of wilde je een foto van jezelf in zwembroek plaatsen :duim:

Heej, roddeltante. :hihi:

Alles kits?

Cc

Aicha1976
21-05-06, 20:03
Geplaatst door Couscousje
Heej, roddeltante. :hihi:

Alles kits?

Cc



Ik wilde niet roddelen, dat was het probleem :duivels:

En met mij alles A OK :duim:

Divine_70
21-05-06, 20:03
Geplaatst door rja2
Dat heeft weinig met tand des tijds te maken.

Als je die spieren niet in beweging houdt, hou je die conditie en die kracht niet vast.

Geen probleem, je energie is niet af te lezen van een foto, en ook je conditie niet, dus laat nou maar gewoon die zwembroeken zien, dan zijn we allemaal weer tevreden. :stout:

tukkersterror
21-05-06, 20:05
Geplaatst door Aicha1976
Lieverd, je zit in de verkeerde topic :vlammen:


Of wilde je een foto van jezelf in zwembroek plaatsen :duim:

:loog: Begin nu toch echt aan mijn verstand te twijvelen, verkeerde topic?
Volgens mij sta ik in mijn naakie heeft er iemand een handdoek?:hihi:

psychische
21-05-06, 20:06
Ik ga zelfs zo ver dat ik hele wijde kleren draag! :staart:

:tik:

Couscousje
21-05-06, 20:08
Geplaatst door psychische
Ik ga zelfs zo ver dat ik hele wijde kleren draag! :staart:

:tik:

:rolleyes:

Cc

Aicha1976
21-05-06, 20:12
Geplaatst door psychische
Ik ga zelfs zo ver dat ik hele wijde kleren draag! :staart:

:tik:



Dat is al helemaal geen porum als je uit het water komt :fparty:

Couscousje
21-05-06, 20:15
Geplaatst door Aicha1976
Ik wilde niet roddelen, dat was het probleem :duivels:

En met mij alles A OK :duim:

Nee, je roddelt alleen de helft van de informatie door, om enigzins safe te blijven.

Succes verder met dat "we women from Casablanca" bonding-gedoe.

Ik ga het wel weer bij mijn Riffijnse clubje houden.

Houdoe.

Cc

Aicha1976
21-05-06, 20:20
Geplaatst door Couscousje
Nee, je roddelt alleen de helft van de informatie door, om enigzins safe te blijven.

Succes verder met dat "we women from Casablanca" bonding-gedoe.

Ik ga het wel weer bij mijn Riffijnse clubje houden.

Houdoe.

Cc


Ik denk niet in hokjes :)


Maar succes :zwaai:

naam
21-05-06, 20:33
Geplaatst door Aicha1976
Ik denk niet in hokjes :)


Maar succes :zwaai:

Dames peace. :knife_hea

tukkersterror
21-05-06, 20:47
Geplaatst door Aicha1976
Ik denk niet in hokjes :)


Maar succes :zwaai:

Zag je laastst in het badHOKJE toch duidelijk denken over de kleur bikini die je wilde aantrekken:hihi: