PDA

Bekijk Volledige Versie : Video its" WAR ON ISLAM " not "Terrorism"



Lost_lady
21-05-06, 11:47
Presentation of how it really is a "War on Islam" and not on "terrorism". http://www.islamicthinkers.com/index/index.php?option=com_content&task=view&id=63&Itemid=61 download video

ronald
21-05-06, 11:55
Een organisatie die "We will never accept the existance of Israel" en een lijst met "Scolars to be avoided" opvoert mag van mij a priori de prullenbak in.

Dwaalspoor
21-05-06, 12:04
Geplaatst door ronald
Een organisatie die "We will never accept the existance of Israel" en een lijst met "Scolars to be avoided" opvoert mag van mij a priori de prullenbak in.

Landdieven en rovers die de rechtmatige eigenaren onderdrukken, wegjagen en vermoorden moet je nooit belonen.

Verder worden in de USA wetenschappers door zionisten gemonitord die teveel kritiek op israel hebben en daarna onder vuur genomen. Zij zijn hun baan als wetenschapper niet zeker als ze maar een beetje teveel kritiek op israel hebben.

Lost_lady
21-05-06, 12:10
Geplaatst door ronald
Een organisatie die "We will never accept the existance of Israel" en een lijst met "Scolars to be avoided" opvoert mag van mij a priori de prullenbak in.

grappig dat je "Scolars to be avoided" lijst belangrijk vind, Scolars die zelfmoord aanslag in Isreal rechtvaardigen.

Olive Yao
20-06-06, 01:52
^