PDA

Bekijk Volledige Versie : Liefde is de taal die doven kunnen horen en blinden kunnen zien.

nachtvlindertje
21-05-06, 19:49
Zo als velen hier op maroc.nl wil ook ik mijn geluk beproeven. Ik ben een 27 jarige Marokkaanse dame van arabische komaf, die heilig gelooft in mektab en nasib en toch besloten heeft het lot een handje te helpen.

Ik heb in de afgelopen 27 jaar al heel wat meegemaakt en gezien, ik zoek dan ook een Marokkaanse man die zelf ook het een en ander heeft meegemaakt, een man met wat bagage. Een man die stevig in zijn schoenen staat en weet wat hij wil van het leven. Een man met een stevige persoonlijkheid en weet wat hij te bieden heeft.

Wie ben ik: een hard werkende dame met een eigen mening die houdt van het leven, recht door zee, zorgzaam en lief, spontaan, geduldig, praktiserend en staat met beide benen op de grond.

Ben jij een man die een aanvulling wil zijn in het leven van zijn vrouw en geen invulling. Ben je eerlijk, zorgzaam, praktiserend (geen talibanaanhanger en geen uitgaanstype), sta je open voor de mening van anderen en laat je mensen in hun waarde (leef en laat leven), leef je voor het hier en nu en het hiernamaals. Hou je van humor en gekkigheid op zn tijd, voel je dan vrij om te reageren.

P.s ik reageer alleen op pmtjes.

Teveel vanuit het hoofd, en te weinig vanuit het hart, veroorzaakt gebrek aan passie en onnodige irritatie en smart.

mousaoui
05-06-06, 03:04
[Hoi lijkt het je wat omelkaar beter teleren kennen mij in iedergeval wel ik hoor graag wat van jou via msn :[email protected] grotjes EL-MahdiGLOW=deeppink][COLOR=limegreen][FONT=courier new]

said1975
17-01-07, 16:42
heeej alles goed met jouw? het lijkt me leuk om je beter te leren kennen en als je dat ook gezellig vind via msn bijvoorbeeld voeg me gauw toe me msn is [email protected] nou hoor je gauw op msn als je msn niet gebruikt laat maar weten hoe je met mij kontakt wilt ok groeten said uit arnhem

driss34
13-03-07, 17:47
hallo dame ik driss heb wel oren naar jou oproep ik laat bij deze mijn telnr 0649909348 en als je msn hebt mag mag je mij ook toevoegen [email protected]

ps ik ben 36 pas geworden en heb heeeeel veel levens ervaring zoveel dat ik mij er van bewust ben dat je bij mij absoluut je vrijheid en je rechten niet kwijtraakt want daar in ben ik heel flexibel en hou er niet van om mensen te krenken.

als je al iets hebt gevonden dan sorry voor dit bericht en wens ik je veel succes.