PDA

Bekijk Volledige Versie : Bin Laden: Moussaoui had met 11 september niets van doen.



~Panthera~
24-05-06, 00:44
Bin Laden: Moussaoui had met 11 september niets van doen.

AMSTERDAM - Zacarias Moussaoui, vaak aangeduid als de twintigste kaper van 11 september 2001, had niets te maken met de aanslagen die op die dag in de Verenigde Staten werden gepleegd. Dat heeft terroristenleider Osama bin Laden gezegd in een audioboodschap die dinsdag op het internet is geplaatst.


Bin Laden, leider van het islamitische terreurnetwerk Al Qaida, stelt dat hij persoonlijk opdracht heeft gegeven aan negentien aanvallers om vliegtuigen te kapen en in gebouwen in New York en Washington te boren.

„De waarheid is dat hij op geen enkele manier in verband staat met de gebeurtenissen op 11 september. Ik ben zeker van wat ik zeg, want ik was er verantwoordelijk voor dat de aanvallen aan negentien broeders werden toevertrouwd”, aldus een stem die sterk lijkt op die van Bin Laden. De authenticiteit van de boodschap, op een website die vaak wordt gebruikt door Al Qaida, is echter niet met zekerheid vast te stellen.

Bin Laden voegde eraan toe dat ook geen van de gevangen op de Amerikaanse legerbasis Guantanamo Bay iets te maken hebben met de aanslagen. Op de marinebasis in Cuba houden de Verenigde Staten al jaren onder meer vermeende leden van Al Qaida vast.

Moussaoui werd begin mei veroordeeld tot levenslang wegens zijn vermeende rol bij de aanslagen. De Fransman van Marokkaanse afkomst is de enige die in een Amerikaanse rechtbank is veroordeeld voor de aanvallen die alleen al in de wolkenkrabbers van het WTC in New York bijna drieduizend mensen het leven kostten.

Tijdens de rechtszaak verklaarde de 37-jarige Moussaoui zelf dat hij van plan was om met een vliegtuig op het Witte Huis te storten. Hij werd echter drie weken van tevoren gearresteerd op een vliegschool in de Amerikaanse staat Minnesota. Advocaten van de man noemden hem schizofreen en een leugenaar die alleen maar droomde over betrokkenheid bij de aanslagen van Al Qaida.

gh.wille
24-05-06, 00:59
Geplaatst door ~Panthera~
Bin Laden: Moussaoui had met 11 september niets van doen.

AMSTERDAM - Zacarias Moussaoui, vaak aangeduid als de twintigste kaper van 11 september 2001, had niets te maken met de aanslagen die op die dag in de Verenigde Staten werden gepleegd. Dat heeft terroristenleider Osama bin Laden gezegd in een audioboodschap die dinsdag op het internet is geplaatst.


Bin Laden, leider van het islamitische terreurnetwerk Al Qaida, stelt dat hij persoonlijk opdracht heeft gegeven aan negentien aanvallers om vliegtuigen te kapen en in gebouwen in New York en Washington te boren.

„De waarheid is dat hij op geen enkele manier in verband staat met de gebeurtenissen op 11 september. Ik ben zeker van wat ik zeg, want ik was er verantwoordelijk voor dat de aanvallen aan negentien broeders werden toevertrouwd”, aldus een stem die sterk lijkt op die van Bin Laden. De authenticiteit van de boodschap, op een website die vaak wordt gebruikt door Al Qaida, is echter niet met zekerheid vast te stellen.

Bin Laden voegde eraan toe dat ook geen van de gevangen op de Amerikaanse legerbasis Guantanamo Bay iets te maken hebben met de aanslagen. Op de marinebasis in Cuba houden de Verenigde Staten al jaren onder meer vermeende leden van Al Qaida vast.

Moussaoui werd begin mei veroordeeld tot levenslang wegens zijn vermeende rol bij de aanslagen. De Fransman van Marokkaanse afkomst is de enige die in een Amerikaanse rechtbank is veroordeeld voor de aanvallen die alleen al in de wolkenkrabbers van het WTC in New York bijna drieduizend mensen het leven kostten.

Tijdens de rechtszaak verklaarde de 37-jarige Moussaoui zelf dat hij van plan was om met een vliegtuig op het Witte Huis te storten. Hij werd echter drie weken van tevoren gearresteerd op een vliegschool in de Amerikaanse staat Minnesota. Advocaten van de man noemden hem schizofreen en een leugenaar die alleen maar droomde over betrokkenheid bij de aanslagen van Al Qaida.

Dit is lache !

Bin Laden, leider van het islamitische terreurnetwerk Al Qaida, stelt dat hij persoonlijk opdracht heeft gegeven aan negentien aanvallers om vliegtuigen te kapen en in gebouwen in New York en Washington te boren.
:D

Wat zullen vele deelnemers van onderstaande topic hier blij mee zijn !

Daar komt ie dan :
http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=187673

:lol: :p :lol:

Coolassprov MC
24-05-06, 06:36
Geplaatst door ~Panthera~
Bin Laden: Moussaoui had met 11 september niets van doen.

AMSTERDAM - Zacarias Moussaoui, vaak aangeduid als de twintigste kaper van 11 september 2001, had niets te maken met de aanslagen die op die dag in de Verenigde Staten werden gepleegd. Dat heeft terroristenleider Osama bin Laden gezegd in een audioboodschap die dinsdag op het internet is geplaatst.


Bin Laden, leider van het islamitische terreurnetwerk Al Qaida, stelt dat hij persoonlijk opdracht heeft gegeven aan negentien aanvallers om vliegtuigen te kapen en in gebouwen in New York en Washington te boren.

„De waarheid is dat hij op geen enkele manier in verband staat met de gebeurtenissen op 11 september. Ik ben zeker van wat ik zeg, want ik was er verantwoordelijk voor dat de aanvallen aan negentien broeders werden toevertrouwd”, aldus een stem die sterk lijkt op die van Bin Laden. De authenticiteit van de boodschap, op een website die vaak wordt gebruikt door Al Qaida, is echter niet met zekerheid vast te stellen.

Bin Laden voegde eraan toe dat ook geen van de gevangen op de Amerikaanse legerbasis Guantanamo Bay iets te maken hebben met de aanslagen. Op de marinebasis in Cuba houden de Verenigde Staten al jaren onder meer vermeende leden van Al Qaida vast.

Moussaoui werd begin mei veroordeeld tot levenslang wegens zijn vermeende rol bij de aanslagen. De Fransman van Marokkaanse afkomst is de enige die in een Amerikaanse rechtbank is veroordeeld voor de aanvallen die alleen al in de wolkenkrabbers van het WTC in New York bijna drieduizend mensen het leven kostten.

Tijdens de rechtszaak verklaarde de 37-jarige Moussaoui zelf dat hij van plan was om met een vliegtuig op het Witte Huis te storten. Hij werd echter drie weken van tevoren gearresteerd op een vliegschool in de Amerikaanse staat Minnesota. Advocaten van de man noemden hem schizofreen en een leugenaar die alleen maar droomde over betrokkenheid bij de aanslagen van Al Qaida.

Broodje Aap Verhaal dat ons door de strot gedauwd wordt door de GeStaPo/veiligheids-/inlichtingendiensten dmv de gewillige hoofdmoot-media.

Waarom zouden we iemand moeten geloven die aantoonbaar eerder gelogen heeft en bovendien een bepaalde aganda te volgen heeft?

Coolassprov MC
24-05-06, 06:40
Geplaatst door gh.wille
Dit is lache !

Bin Laden, leider van het islamitische terreurnetwerk Al Qaida, stelt dat hij persoonlijk opdracht heeft gegeven aan negentien aanvallers om vliegtuigen te kapen en in gebouwen in New York en Washington te boren.
:D

Wat zullen vele deelnemers van onderstaande topic hier blij mee zijn !

Daar komt ie dan :
http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=187673

:lol: :p :lol:

Je weet niet eens wie dit zegt, waar dit vandaan komt en je begint al te juichen?

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=188007

waterfiets
24-05-06, 06:44
Erg zorgzaam en attent van Bin Laden om dat even te memoreren. Misschien kunnen ze hem als getuige oproepen?

mark61
24-05-06, 11:46
Dat bandje is natuurlijk flauwekul; de gegevens echter niet. Maar dat wisten de Amerikaanse jury en rechter ook al.

Maar er moet gewoon iemand hangen, schuldig of niet. Zo gaat dat met lynchpartijen.

Het enige dat bewezen is is dat hij gekke dingen zegt. De rest is alleen zijn eigen spontane bekentenis. In feite is iemand die zonder onder druk te staan zichzelf ter dood veroordeelt niet wijs, > tbs.

Maar niet in het land of the free, home of the brave.

Witte78
24-05-06, 13:03
Ik snap überhaupt niet waarom een ongeverifieerd geluidfragment van een of andere vage internetsite zoveel media aandacht krijgt.

Als je het mij vraagt is dit pure propaganda.

Coolassprov MC
24-05-06, 17:12
Geplaatst door Witte78
Ik snap überhaupt niet waarom een ongeverifieerd geluidfragment van een of andere vage internetsite zoveel media aandacht krijgt.

Als je het mij vraagt is dit pure propaganda.

Staatsgeorganiseerde chaos is het; welwillend en volgzaam verspreid door tam gebakken media-schapen.

tukkersterror
24-05-06, 19:02
Ik blijf lachen hier.

Zeg Bin Laden iets possitiefs in sommige ogen dan geloof iedereen dat de tape echt is, maar als een heilig huisje omver word geschopt is het ineens propaganda.

gh.wille
24-05-06, 19:11
Geplaatst door Coolassprov MC
Je weet niet eens wie dit zegt, waar dit vandaan komt en je begint al te juichen?

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=188007

Lekker gemakkelijk voor mij ,kon het antwoord dat ik wou geven zo "overnemen ". van T.T (bij deze bedankt ) .

Ik blijf lachen hier.

Zegt Bin Laden iets possitiefs in sommige ogen dan geloof iedereen dat de tape echt is, maar als een heilig huisje omver word geschopt is het ineens propaganda.

Coolassprov MC
24-05-06, 19:30
Geplaatst door tukkersterror
Ik blijf lachen hier.

Zeg Bin Laden iets possitiefs in sommige ogen dan geloof iedereen dat de tape echt is, maar als een heilig huisje omver word geschopt is het ineens propaganda.

Je maakt een valse claim en een valse veronderstelling die onmogelijk te staven is omdat ie op minder dan niets berust.

Als het geen propaganda is, moet het zinvolle info zijn die na te trekken of te bewijzen is; niet iets rechtstreeks gedicteerd door de monden van overheidsdiensten.

Coolassprov MC
24-05-06, 19:32
Geplaatst door gh.wille
Lekker gemakkelijk voor mij ,kon het antwoord dat ik wou geven zo "overnemen ". van T.T (bij deze bedankt ) .

Maak je geen illusies; wat je overnam van TT komt niet eens op schreeuwafstand van een ''antwoord'' op mijn vraag.


Geplaatst door Coolassprov MC
Je weet niet eens wie dit zegt, waar dit vandaan komt en je begint al te juichen?

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=188007

gh.wille
24-05-06, 20:33
Geplaatst door Coolassprov MC
Maak je geen illusies; wat je overnam van TT komt niet eens op schreeuwafstand van een ''antwoord'' op mijn vraag.

Blijkbaar weet je het verschil niet tussen juichen en LOL hebben , nou ik wel en kan er nog steeds om lachen .

Coolassprov MC
25-05-06, 07:26
Geplaatst door gh.wille
...en kan er nog steeds om lachen .

en dat siert een gek.