PDA

Bekijk Volledige Versie : Helft meisjes al ervaring met seksueel ongewenste intimiteiten



Pagina's : [1] 2

Divine_70
25-05-06, 12:45
Bijna de helft van de tienermeisjes (45 procent) zegt al ongewenste intimiteiten ervaren te hebben. Ze werden tegen hun zin in de borsten of billen geknepen. Meer dan de helft (56 procent) van die ongewenste seksuele handelingen gebeurden toen de meisjes jonger dan 14 waren. Dit blijkt uit een onderzoek van NSPCC, een Britse kinderbeschermingsorganisatie en het Britse tienermeisjestijdschrift Sugar.

Gevoelens
Uit de resultaten blijkt ook nog dat de helft van deze ongewenste seksuele ervaringen meer dan eens gebeurden. De ervaringen hadden sterke effecten op de meisjes. Ongeveer de helft voelde er zich vuil door (47 procent) en meer dan een derde voelde zich beschaamd, schuldig, ongerust en onzeker. 34 procent was ook nog boos, 30 procent machteloos en 27 procent doodsbang.

Wie?
Vier op de tien handelingen werd gesteld door iemand waarmee de meisjes bevriend zijn (43 procent), bij een derde was het een jongen van dezelfde leeftijd. Bij een minderheid gaat het om een familielid of een vriend van de familie (14 procent), een groepje jongens (13 procent), een lief van meer dan vijf jaar ouder (10 procent) of een leerkracht (4 procent). Van de meeste ervaringen wordt vermoed dat ze misbruik zijn.

Definitie
De meisjes zelf definiëren seksueel misbruik niet altijd correct. Voor negen op de tien meisjes is er sprake van seksueel misbruik als iemand van meer dan achttien ze dwingt om een seksuele handeling te stellen. Slechts 53 procent definieert dezelfde handeling door iemand van hun eigen leeftijd als misbruik.

Aan wie?
Nog verontrustender wellicht is dat vier op de tien tegen niemand iets vertelde over hun ervaringen. De reden daarvoor waren divers: omdat ze het wilden vergeten, omdat ze beschaamd waren of omdat ze niet wisten wie ze in vertrouwen konden nemen. Degenen die het wel vertelden, vertrouwden het vaakst een vriend(in). Zeer weinig meisjes vertelden het aan hun broer of zus, hun ouders of hun leerkracht.

Weerbaar
Chris Cloke, directeur van NSPCC, maakt zich zorgen. “De lezers van het magazine onthulden duidelijk dat ze seksuele ervaringen hebben waar ze niet mee instemden. Die ervaringen komen op een moment dat ze er emotioneel noch fysisch al klaar voor zijn.” NSPCC en Sugar lanceren allerlei campagnes om de meisjes weerbaarder te maken.

24/05/06 11u38

HINDUSTAN
25-05-06, 17:59
Iedere man moet met zijn klauwen van een vrouw afblijven die daar niet van gediend is.

Klaar.

Maar meisjes (ook de jonge) moeten beseffen dat sletterig gekleed zijn en zichtbaar vrouwenvlees voor ongewenste effecten kunnen zorgen.
Vooral als het gedrag daarbij overeenkomstig is.

Kan je als vrouw wel gaan roepen "Ja maar ik mag toch dragen wat ik wil?"
Tuurlijk mag je je zodanig kleden dat je perse je hebben en houwen laat zien.
Dan moet je ook rekening houden met de effecten ervan.
Dat sommige mannen denken dat een vrouw iets wilt namelijk.

Divine_70
25-05-06, 18:33
Geplaatst door HINDUSTAN
Iedere man moet met zijn klauwen van een vrouw afblijven die daar niet van gediend is.

Klaar.

Maar meisjes (ook de jonge) moeten beseffen dat sletterig gekleed zijn en zichtbaar vrouwenvlees voor ongewenste effecten kunnen zorgen.
Vooral als het gedrag daarbij overeenkomstig is.

Kan je als vrouw wel gaan roepen "Ja maar ik mag toch dragen wat ik wil?"
Tuurlijk mag je je zodanig kleden dat je perse je hebben en houwen laat zien.
Dan moet je ook rekening houden met de effecten ervan.
Dat sommige mannen denken dat een vrouw iets wilt namelijk.

Bullshit. :moe:
Dus als ik morgen een leuke vent op straat zie lopen in 3delig, mag ik hem bespringen omdat ik dat toevallig geil vind ? :wtf:

Victory
25-05-06, 18:36
Geplaatst door Divine_70
Bullshit. :moe:
Dus als ik morgen een leuke vent op straat zie lopen in 3delig, mag ik hem bespringen omdat ik dat toevallig geil vind ? :wtf:
Doe niet zo dom zeg. Of misschien ben je gewoon geestelijk incapabel om te begrijpen waarom dit soort dingen voorkomen.

Divine_70
25-05-06, 18:39
Geplaatst door Victory
Doe niet zo dom zeg. Of misschien ben je gewoon geestelijk incapabel om te begrijpen waarom dit soort dingen voorkomen.

Ach ja natuurlijk, stom van me, was ff vergeten dat mannen een schaarsgeklede sexy vrouw als een vrijbrief mogen zien. :rolleyes:
Wat is het verschil ? Of ik me vergrijp aan een leuke man of jij aan een vrouw ? :moe:

Victory
25-05-06, 18:50
Geplaatst door Divine_70
Ach ja natuurlijk, stom van me, was ff vergeten dat mannen een schaarsgeklede sexy vrouw als een vrijbrief mogen zien. :rolleyes:
Wat is het verschil ? Of ik me vergrijp aan een leuke man of jij aan een vrouw ? :moe:
Het verschil is dat mannen een hormoon hebben die ook een bijnaam, 'agressiehormoon' heeft, en daarnaast visueel ingesteld zijn in plaats van gedachte gericht.

Dit hoef je niet van mij aan te nemen, maar ga alsjeblieft een opleiding volgen voordat je weer een onzinnige opmerking maakt.

Divine_70
25-05-06, 18:54
Geplaatst door Victory
Het verschil is dat mannen een hormoon hebben die ook een bijnaam, 'agressiehormoon' heeft, en daarnaast visueel ingesteld zijn in plaats van gedachte gericht.

Dit hoef je niet van mij aan te nemen, maar ga alsjeblieft een opleiding volgen voordat je weer een onzinnige opmerking maakt.

Ahaaa, dus nu kan de man er niks aan doen, want hij heeft een hormoon die het hem LAAT doen.
Ik zal eens biologieles gaan volgen ja, en misschien dat ik dan zeg, tuurlijk mannen, vergrijp je aan alles wat je lekker vind, je kan er niks aan doen. :moe:

HINDUSTAN
25-05-06, 18:59
Geplaatst door Divine_70
Ahaaa, dus nu kan de man er niks aan doen, want hij heeft een hormoon die het hem LAAT doen.
Ik zal eens biologieles gaan volgen ja, en misschien dat ik dan zeg, tuurlijk mannen, vergrijp je aan alles wat je lekker vind, je kan er niks aan doen. :moe:

Beter lezen voorkomt het trekken van zulke domme conclusies.

Victory
25-05-06, 18:59
Geplaatst door Divine_70
Ahaaa, dus nu kan de man er niks aan doen, want hij heeft een hormoon die het hem LAAT doen.
Ik zal eens biologieles gaan volgen ja, en misschien dat ik dan zeg, tuurlijk mannen, vergrijp je aan alles wat je lekker vind, je kan er niks aan doen. :moe:
Nu maak je weer een onzinnige opmerking. Je weet best dat ik voor de Islamitische wetgeving ben, en wat voor straf er voor deze mannen zou zijn in een Islamitische staat. Maar je moet gewoon niet dom doen over de redenen.

Als jij je hoerig gedraagt, moet je er niet raar van opkijken als een pooier je aan wilt raken.

Tomas
25-05-06, 19:02
Geplaatst door Victory
Als jij je hoerig gedraagt, moet je er niet raar van opkijken als een pooier je aan wilt raken.

En daar gaat het nu net om. Wat is hoerig gedragen? Dat is namelijk cultureel bepaald. En is het belangrijk dat iedere jongen binnen volgens dezelfde culturele normen en waarden worden opgevoed in een cultuurgebied. En hoerig in nl is dus wat anders dan in marokko or wherever. Hier zit een hoer achter het raam en vraagt geld.

Divine_70
25-05-06, 19:03
Geplaatst door Victory
Nu maak je weer een onzinnige opmerking. Je weet best dat ik voor de Islamitische wetgeving ben, en wat voor straf er voor deze mannen zou zijn in een Islamitische staat. Maar je moet gewoon niet dom doen over de redenen.

Als jij je hoerig gedraagt, moet je er niet raar van opkijken als een pooier je aan wilt raken.


Ik weet best dat jij het goedkeurt dat mannen misbruik mogen maken van 12 jarige meisjes, hoerig gekleed of niet, En al wil ik me hoerig gedragen, dan nog heeft er niemand met zijn tengels aan me te zitten.
En wat betreft Hindustan: Sluit je aan bij het ziekelijke gedrag dat Vic hier tentoon stelt, pleit in je voordeel. :moe:

HINDUSTAN
25-05-06, 19:08
Geplaatst door Divine_70
Ik weet best dat jij het goedkeurt dat mannen misbruik mogen maken van 12 jarige meisjes, hoerig gekleed of niet, En al wil ik me hoerig gedragen, dan nog heeft er niemand met zijn tengels aan me te zitten.
En wat betreft Hindustan: Sluit je aan bij het ziekelijke gedrag dat Vic hier tentoon stelt, pleit in je voordeel. :moe:

Jij weet helemaal niks.
Het enige wat jij heel goed weet is hoe domme conclusies te trekken, die buiten proporties te blazen en die te krijsen zonder dat je die kan aantonen en daarmede bewijzen dat een (of meerdere) van de punten zoals eerder genoemd in mijn eerste posting in deze topic op jouw van toepassing zijn.
Ik wist wel dat iemand zich aangesproken zou voelen... :jeweetog:

Victory
25-05-06, 19:09
Geplaatst door Tomas
En daar gaat het nu net om. Wat is hoerig gedragen? Dat is namelijk cultureel bepaald. En is het belangrijk dat iedere jongen binnen volgens dezelfde culturele normen en waarden worden opgevoed in een cultuurgebied. En hoerig in nl is dus wat anders dan in marokko or wherever. Hier zit een hoer achter het raam en vraagt geld.
Ga eens langs op een willekeurig middelbare school en je zult woorden zoals “hoer” en “slet” vaak genoeg horen om te kunnen bepalen wat voor mensen er in deze culturele omgeving van jou, als hoerig betiteld worden.

HINDUSTAN
25-05-06, 19:11
Geplaatst door Tomas
En daar gaat het nu net om. Wat is hoerig gedragen? Dat is namelijk cultureel bepaald. En is het belangrijk dat iedere jongen binnen volgens dezelfde culturele normen en waarden worden opgevoed in een cultuurgebied. En hoerig in nl is dus wat anders dan in marokko or wherever. Hier zit een hoer achter het raam en vraagt geld.

Hoerig gedragen is je zodanig gedragen of laten zien dat mannen denken dat je om sex verlegen zit, of ervoor betaald wilt krijgen.
Simpel.
Nou, begin maar te tellen. :zozo:

Divine_70
25-05-06, 19:15
Geplaatst door HINDUSTAN
Jij weet helemaal niks.
Het enige wat jij heel goed weet is hoe domme conclusies te trekken, die buiten proporties te blazen en die te krijsen zonder dat je die kan aantonen en daarmede bewijzen dat een (of meerdere) van de punten zoals eerder genoemd in mijn eerste posting in deze topic op jouw van toepassing zijn.
Ik wist wel dat iemand zich aangesproken zou voelen... :jeweetog:

Ik weet genoeg, jij reageert op mijn opmerking dat mannen er dus in principe niks aan kunnen doen dat het gebeurt, omdat hun hormonen dat toestaan, wat valt er nog meer te weten ?

HINDUSTAN
25-05-06, 19:18
Geplaatst door Divine_70
Ik weet genoeg, jij reageert op mijn opmerking dat mannen er dus in principe niks aan kunnen doen dat het gebeurt, omdat hun hormonen dat toestaan, wat valt er nog meer te weten ?

Ik herhaal mijn opmerkingen over beter lezen, domme conclusies, bobojantje opmerkingen over wat ik gezegd zou hebben die je niet eens kan aantonen enz. enz.
En al was ik de enige die dat opviel maar dat is niet eens het geval.

Aicha1976
25-05-06, 19:20
Als iemand zich (in jouw ogen) hoerig gedraagt of kleedt, geeft je dat niet het recht haar in haar billen en/of borsten te knijpen. :fpuh:


Als je dat niet begrijpt, ben je te stompzinnig om op een normale manier te communiceren, dus hoeven we niet veel zinnigs van zulke mensen te verwachten in deze topic :rolleyes:

Divine_70
25-05-06, 19:20
Geplaatst door HINDUSTAN
Ik herhaal mijn opmerkingen over beter lezen, domme conclusies, bobojantje opmerkingen over wat ik gezegd zou hebben die je niet eens kan aantonen enz. enz.
En al was ik de enige die dat opviel maar dat is niet eens het geval.

Dan krijg je bij deze de kans om duidelijk jou standpunt te geven, over de hormonen en inzichten van de man die zich aan dit gedrag schuldig maken.

HINDUSTAN
25-05-06, 19:22
Geplaatst door Divine_70
Dan krijg je bij deze de kans om duidelijk jou standpunt te geven, over de hormonen en inzichten van de man die zich aan dit gedrag schuldig maken.

Heb ik al gedaan.
Dat jij er iets anders in denkt te herkennen/begrijpen/verstaan en dienovereenkomstig als een hysterische begint te krijsen en dingen te roepen over mij, is jouw probleem.
Je wist het toch allemaal zo goed zei je net?
Wat vraag je nu dan?

Aicha1976
25-05-06, 19:27
Geplaatst door HINDUSTAN
Hoerig gedragen is je zodanig gedragen of laten zien dat mannen denken dat je om sex verlegen zit, of ervoor betaald wilt krijgen.
Simpel.
Nou, begin maar te tellen. :zozo:


Zie hier een mooi voorbeeld. Meneer geeft zelf een definitie aan hoerig gedragen, wat een wijsheid :rolleyes:

En dan dat begin maar te tellen :jammer:

Gewoon je opmerkingen voor je houden en je handjes thuis, moet je eens kijken hoe het aantal gemolesteerde meisjes terugloopt :fuckit:

Er was niets mis met het voorbeeld van Divine over mannen in pakken. Testostoron, hormonen blabla, welkom in 2006, vooral jij Fikkie, we moeten proberen respect voor elkaar op te brengen in plaats van cave men behaviour goed te praten. :fplet:

Divine_70
25-05-06, 19:30
Geplaatst door HINDUSTAN
Heb ik al gedaan.
Dat jij er iets anders in denkt te herkennen/begrijpen/verstaan en dienovereenkomstig als een hysterische begint te krijsen en dingen te roepen over mij, is jouw probleem.
Je wist het toch allemaal zo goed zei je net?
Wat vraag je nu dan?


Geplaatst door Victory
Het verschil is dat mannen een hormoon hebben die ook een bijnaam, 'agressiehormoon' heeft, en daarnaast visueel ingesteld zijn in plaats van gedachte gericht.

Dit hoef je niet van mij aan te nemen, maar ga alsjeblieft een opleiding volgen voordat je weer een onzinnige opmerking maakt.



Geplaatst door Divine_70
Ahaaa, dus nu kan de man er niks aan doen, want hij heeft een hormoon die het hem LAAT doen.
Ik zal eens biologieles gaan volgen ja, en misschien dat ik dan zeg, tuurlijk mannen, vergrijp je aan alles wat je lekker vind, je kan er niks aan doen. :moe:


Geplaatst door HINDUSTAN
Beter lezen voorkomt het trekken van zulke domme conclusies.

:moe: Misschien moet je zelf eens goed nalezen waar je het nou eigenlijk over hebt.

HINDUSTAN
25-05-06, 19:32
Geplaatst door Divine_70
:moe: Misschien moet je zelf eens goed nalezen waar je het nou eigenlijk over hebt.

Ik weet, in tegenstelling tot jij, precies waar ik het over heb, en wat ik heb gezegd.
Daar heb ik geen rijtje voor nodig.
Jij mixed uitspraken van anderen met die van mij en gaat mij vragen erover stellen.
En na die uit de lucht getrokken eerdere conclusies van je over dingen die ik gezegd zou hebben die ik helemaal niet heb gezegd, ga je dan vervolgens zeggen dat IK beter moet lezen?
Meisje yu mek grap! :rolleyes:

tukkersterror
25-05-06, 19:33
Wie heeft er nou hormonen nodig om een vrouw in de billen te knijpen, het is wel een heel zwak excusses om vrouwen lastig te vallen.

Zelfde als het antwoord dat vrouwen zich er naar kleden, dus op het strand mag je iedere vrouw aanranden en op het naaktstrand verkrachten omdat zij er zo bijlopen en er om vragen.

Zou zeggen tegen deze heren, ga je gang, maar zorg ervoor dat ik niet in de buurt ben.

Vrouwen blijf je vanaf!!!

Divine_70
25-05-06, 19:35
Geplaatst door HINDUSTAN
Ik weet, in tegenstelling tot jij, precies waar ik het over heb, en wat ik heb gezegd.
Daar heb ik geen rijtje voor nodig.
Jij mixed uitspraken van anderen met die van mij en gaat mij vragen erover stellen.
En na die uit de lucht getrokken eerdere conclusies van je over dingen die ik gezegd zou hebben die ik helemaal niet heb gezegd, ga je dan vervolgens zeggen dat IK beter moet lezen?
Meisje yu mek grap! :rolleyes:

Waar probeer je nu een slap aftreksel van te zijn :moe:
Je bent gewoon te laf om op je eigen woorden dieper in te gaan.

Aicha1976
25-05-06, 19:36
Geplaatst door Victory
Dit hoef je niet van mij aan te nemen, maar ga alsjeblieft een opleiding volgen voordat je weer een onzinnige opmerking maakt.


Als het volgen (je hoeft hem blijkbaar niet af te maken) van een opleiding een garantie is om geen onzinnige opmerkingen te maken is, heb jij al deze tijd zitten liegen hier op pb :tik:

Je doet namelijk niets anders dan blaten :haha:

HINDUSTAN
25-05-06, 19:42
Geplaatst door Aicha1976
Zie hier een mooi voorbeeld. Meneer geeft zelf een definitie aan hoerig gedragen, wat een wijsheid :rolleyes:

En dan dat begin maar te tellen :jammer:

Gewoon je opmerkingen voor je houden en je handjes thuis, moet je eens kijken hoe het aantal gemolesteerde meisjes terugloopt :fuckit:

Er was niets mis met het voorbeeld van Divine over mannen in pakken. Testostoron, hormonen blabla, welkom in 2006, vooral jij Fikkie, we moeten proberen respect voor elkaar op te brengen in plaats van cave men behaviour goed te praten. :fplet:

Ik hoor jou geen definitie geven van hoerig gedrag, alleen maar commentaar geven op dat van een ander, nou dát noem je zeker jouw wijsheid noh?

Begin maar te tellen inderdaad. Begin maar het aantal vrouwen te tellen dat zich hoerig gedraagd. De grootste hoeren zitten niet achter het raam heb ik al eens gezegd, die lopen gewoon op straat.
En ik weet heel goed dat sommige meisjes zich dan opeens heel erg beledigd en verontwaardigd voelen, maar met tegenargumenten moet je dan komen, niet met hysterische en onbeargumenteerde uitspraken die laten zien hoe pover het gesteld is met je begrijpend leesvaardigheid en het vermogen om ook eens in de spiegel te kijken en een geval eens vanuit een ander oogpunt te bekijken dan alleen maar van jezelf.

En als klap op de vuurpijl ga ook jij opmerkingen van anderen mixen door elkaar en dan op mij afschuiven.
Hoe dom kan je dan zijn.
Als je ergens over wilt discussiëren op volwassen niveau, dan moet je kunnen luisteren naar een ander en er op een volwassen manier achter zien te komen wat de ander bedoelt als je het niet begrijpt.

Zelfs als je het er niet mee eens bent kan je dat nog op een volwassen manier tonen.
Wat jij en die andere doen, jullie gedragen je echt als 2 kleuterkonijntjes die het niet leuk vinden te horen dat vrouwen niet onzelden nogal eens zelf schuldig zijn aan het uitlokken -ja uitlokken- van bepaald mannengedrag.

Jullie laten zien dat je geen moer afweet van mannen, en dan kom je hier over mannengedrag praten... :rolleyes:

HINDUSTAN
25-05-06, 19:45
Geplaatst door Divine_70
Waar probeer je nu een slap aftreksel van te zijn :moe:
Je bent gewoon te laf om op je eigen woorden dieper in te gaan.

Fout.
Jij bent te dom om te begrijpen waar die woorden over gaan.
Zoals beargumenteerd.
Zoals je nu ook zelf weer een argumentatie op die uitspraak eigenlijk overbodig maakt; je beargumenteerd het immers zelf al.
Ruimschoots zelfs, Divine..

Divine_70
25-05-06, 19:50
Geplaatst door HINDUSTAN
Fout.
Jij bent te dom om te begrijpen waar die woorden over gaan.
Zoals beargumenteerd.
Zoals je nu ook zelf weer een argumentatie op die uitspraak eigenlijk overbodig maakt; je beargumenteerd het immers zelf al.
Ruimschoots zelfs, Divine..

Ondertussen is het voor mij nog steeds duidelijk dat jij diegene bent die mij becriticeerde om mijn reactie dat mannen er dus niks aan kunnen doen, het zijn de hormonen, dat was het duidelijke standpunt van Vic, en al vertel je me nog duizend keer dat ik het beter moet lezen, het blijft duidelijk , tenzij jij er een hele andere uitleg voor hebt, maar die geef je dan weer niet, misschien omdat je te scheiterig bent om toe te geven dat je zelf diegene bent geweest die het verkeerd heeft ingeschat.

Tot die tijd ga ik er dus vanuit dat je het eens bent met die opmerking van Victory ( die overigens zelf de benen al weer heeft genomen)

:slapen:

Aicha1976
25-05-06, 19:51
Geplaatst door HINDUSTAN
Ik hoor jou geen definitie geven van hoerig gedrag, alleen maar commentaar geven op dat van een ander, nou dát noem je zeker jouw wijsheid noh?

Begin maar te tellen inderdaad. Begin maar het aantal vrouwen te tellen dat zich hoerig gedraagd. De grootste hoeren zitten niet achter het raam heb ik al eens gezegd, die lopen gewoon op straat.
En ik weet heel goed dat sommige meisjes zich dan opeens heel erg beledigd en verontwaardigd voelen, maar met tegenargumenten moet je dan komen, niet met hysterische en onbeargumenteerde uitspraken die laten zien hoe pover het gesteld is met je begrijpend leesvaardigheid en het vermogen om ook eens in de spiegel te kijken en een geval eens vanuit een ander oogpunt te bekijken dan alleen maar van jezelf.

En als klap op de vuurpijl ga ook jij opmerkingen van anderen mixen door elkaar en dan op mij afschuiven.
Hoe dom kan je dan zijn.
Als je ergens over wilt discussiëren op volwassen niveau, dan moet je kunnen luisteren naar een ander en er op een volwassen manier achter zien te komen wat de ander bedoelt als je het niet begrijpt.

Zelfs als je het er niet mee eens bent kan je dat nog op een volwassen manier tonen.
Wat jij en die andere doen, jullie gedragen je echt als 2 kleuterkonijntjes die het niet leuk vinden te horen dat vrouwen niet onzelden nogal eens zelf schuldig zijn aan het uitlokken -ja uitlokken- van bepaald mannengedrag.

Jullie laten zien dat je geen moer afweet van mannen, en dan kom je hier over mannengedrag praten... :rolleyes:

Klopt, ik geef geen definitie, ik ga ervanuit dat dat overbodig is maar dat is het blijkbaar niet en dat is nou een van de problemen.

Verder ga ik niet in op je je zielige pogingen mij te beledigen, want dat is blijkbaar de enige manier waarop jij kunt communiceren en daardoor kom je niet volwassen genoeg over om een discussie mee aan te gaan. :rolleyes:

Duidelijk een jochie dat nog geen levenservaring heeft maar wel met de volwassenen mee wilt babbelen. Moet kunnen hoor, doe je best :roken:

tukkersterror
25-05-06, 19:55
Geplaatst door Aicha1976
Als het volgen (je hoeft hem blijkbaar niet af te maken) van een opleiding een garantie is om geen onzinnige opmerkingen te maken is, heb jij al deze tijd zitten liegen hier op pb :tik:

Je doet namelijk niets anders dan blaten :haha:

Zwarte schaap 2 :hihi:

Tomas
25-05-06, 20:01
Geplaatst door Victory
Ga eens langs op een willekeurig middelbare school en je zult woorden zoals “hoer” en “slet” vaak genoeg horen om te kunnen bepalen wat voor mensen er in deze culturele omgeving van jou, als hoerig betiteld worden.

Dat is niet mijn "culturele omgeving". Dat weet je best. In de mijne -voor zover dat lukt- worden die woorden niet gebruikt.

Een voorbeeldje uit de praktijk: In gouda is laatste een meisje dat zichzelf in een bad mastrubeerde door jongens gefilmd en die hebben het op internet gezet. toevallig had datmeisje enkele jaren geleden op de school van mijn kinderen gezeten en daar was de lokale pers achter gekomen. Dus die hingen als aasgieren rond de school en probeerden kinderen te interviewen. Dit feit maakt het ietwatonbenulige verhaal nogal groot op onze school. De schooleiding besloot dus toen om met die klassen waar het onderwerp speelde over het "probleem" te praten. en met als insteek dat hoe je ook over het gedrag van het meisje denkt, dat hetgeen wat echt fout was en dus ook strafbaar, het filmen en verspreiden op internet van het filmpje. Het meisje heeft -wat ze ook deed, hoe dronken ze ook ws- daar nooit om gevraagd.

Dat is dus de cultuur die mij aanspreekt. Ook al vind ik het meisje een domme naieve gans, wat die jochies hebben gedaan is echt onvergeeflijk.

HINDUSTAN
25-05-06, 20:01
Geplaatst door Aicha1976
Klopt, ik geef geen definitie, ik ga ervanuit dat dat overbodig is maar dat is het blijkbaar niet en dat is nou een van de problemen.

Verder ga ik niet in op je je zielige pogingen mij te beledigen, want dat is blijkbaar de enige manier waarop jij kunt communiceren en daardoor kom je niet volwassen genoeg over om een discussie mee aan te gaan. :rolleyes:

Duidelijk een jochie dat nog geen levenservaring heeft maar wel met de volwassenen mee wilt babbelen. Moet kunnen hoor, doe je best :roken:

Nee al is het het blijkbaar niet, waar is de argumentatie dan dat dat ook blijkt? Hmm?
Nee, ik vind het een beetje zwak hoor, zeggen dat iets niet klopt maar niet zeggen WAT er niet aan klopt hahahaha!!!
Zolang jij niet met een tegendefinitie komt van hoerig gedrag, blijft die van mij gewoon staan, cappice? :boogie: :gniffel:

Zielige pogingen om jou te beledigen Aicha1976: "Wie de bal kaatst moet hem terug verwachten", luidt een bekend Nederlands spreekwoord.
En zielig of niet laat ik in het midden; maar aangekomen is 'ie wel zo te zien noh? :lol:
Je KAN niet eens ergens op ingaan omdat je gewoon uitgekletst bent en dan ga je smoesjes verzinnen om dat feit te maskeren....alsof het niet op zou vallen ofzo :gniffel:

En omdat je net verteld bent dat je tot een van de vele forumtrutjes behoort die niet eens weten hoe een man in elkaar zit (wat blijkt uit de hysterische reacties die alleen maar beugelbekkies kunnen maken of meiskes die nog geestelijk in die fase verkeren), ga je nu proberen jouw 'wijsheid' op mij los te laten door dat te draaien in een soort van jouw online psychologisch internetprofiel met als diagnose: 'te weinig levenservaring' noh? :huil2:
Ik zal je een andere geven: wat laat jij nu hiermee zien: dat je je aangesproken voelt.... :love:

Want was je dat niet, dan ga je er niet op in, en al zeker niet door het te proberen in een andere vorm te kaatsten naar mij, nietwaar Aicha1976?

En dan had ik het nog niet eens over wat ik al eerder zei: dat ieder bobojantje wel dingen op internet kan roepen, maar beargumenteren? Ho maar....... :wink:

~Panthera~
25-05-06, 20:08
Geplaatst door HINDUSTAN
Iedere man moet met zijn klauwen van een vrouw afblijven die daar niet van gediend is.

Klaar.



En daar houdt de disscussie dus ook op.

Dat testeron-gedoe stop je maar waar de zon niet schijnt, of je hersenen moeten echt zijn blijven steken in het Arceen.
En de daar bijbehorende pik laat je gewoon in je broek, ook omdat je hersens iets geleerd zouden moeten hebben: fatsoen nl.
Een beetje ontwikkelde man heeft dat nl vandaag de dag, en blijft onder alle omstandigheden van een vrouw af die niet wil.

Neem aan dat dat niet teveel gevraagd is, anno 2006 ? :roker:
En ik beargumenteer het ook verder niet, ik denk dat het duidelijk genoeg moet zijn.

Aicha1976
25-05-06, 20:09
Geplaatst door HINDUSTAN
Nee al is het het blijkbaar niet, waar is de argumentatie dan dat dat ook blijkt? Hmm?
Nee, ik vind het een beetje zwak hoor, zeggen dat iets niet klopt maar niet zeggen WAT er niet aan klopt hahahaha!!!
Zolang jij niet met een tegendefinitie komt van hoerig gedrag, blijft die van mij gewoon staan, cappice? :boogie: :gniffel:

Zielige pogingen om jou te beledigen Aicha1976: "Wie de bal kaatst moet hem terug verwachten", luidt een bekend Nederlands spreekwoord.
En zielig of niet laat ik in het midden; maar aangekomen is 'ie wel zo te zien noh? :lol:
Je KAN niet eens ergens op ingaan omdat je gewoon uitgekletst bent en dan ga je smoesjes verzinnen om dat feit te maskeren....alsof het niet op zou vallen ofzo :gniffel:

En omdat je net verteld bent dat je tot een van de vele forumtrutjes behoort die niet eens weten hoe een man in elkaar zit (wat blijkt uit de hysterische reacties die alleen maar beugelbekkies kunnen maken of meiskes die nog geestelijk in die fase verkeren), ga je nu proberen jouw 'wijsheid' op mij los te laten door dat te draaien in een soort van jouw online psychologisch internetprofiel met als diagnose: 'te weinig levenservaring' noh? :huil2:
Ik zal je een andere geven: wat laat jij nu hiermee zien: dat je je aangesproken voelt.... :love:

Want was je dat niet, dan ga je er niet op in, en al zeker niet door het te proberen in een andere vorm te kaatsten naar mij, nietwaar Aicha1976?

En dan had ik het nog niet eens over wat ik al eerder zei: dat ieder bobojantje wel dingen op internet kan roepen, maar beargumenteren? Ho maar....... :wink:

Ach sukkeltje, doe geen moeite, jij weet niet eens wat de definitie van een hoer is, dat is uit je eerdere opmerkingen wel gebleken. Ik voel me niet geroepen om alles hier uit te gaan leggen. Ik ga ervanuit dat mensen die hier komen weten waar ze het over hebben. :staart:

In jouw geval is dat niet zo, je komt over als een puber die denkt dat hij een man is en ik ben niet van plan enige energie in je opvoeding te steken :tik:

Dus gil en krijs maar verder jochie, dit kleuterkonijntje gaat naar het strand :hihi:




P.S. Jammer, heel jammer dat dit soort mannetjes het met hun misplaatste macho gedrag verzieken voor meisjes en vrouwen :jammer:

HINDUSTAN
25-05-06, 20:29
Geplaatst door Aicha1976
Ach sukkeltje, doe geen moeite, jij weet niet eens wat de definitie van een hoer is, dat is uit je eerdere opmerkingen wel gebleken. Ik voel me niet geroepen om alles hier uit te gaan leggen. Ik ga ervanuit dat mensen die hier komen weten waar ze het over hebben. :staart:

In jouw geval is dat niet zo, je komt over als een puber die denkt dat hij een man is en ik ben niet van plan enige energie in je opvoeding te steken :tik:

Dus gil en krijs maar verder jochie, dit kleuterkonijntje gaat naar het strand :hihi:




P.S. Jammer, heel jammer dat dit soort mannetjes het met hun misplaatste macho gedrag verzieken voor meisjes en vrouwen :jammer:


En wat heb je nu eigenlijk in 2 posts nu anders gedaan dan gillen dat ik ongelijk heb zonder argumentatie om dat ook aan te tonen?
En proberen datgene wat ik beargumenteerd op jou heb losgelaten in een andere vorm op mij terug te kaatsten, maar dan zonder argumentatie?
(zelfs met het overnemen van termen en uitdrukkingen die ik gebruik?)

Helemaal geen ene moer.

En waarom niet?

Omdat je gewoon te dom bent om dat te doen.
En als je denkt dat iemand trapt in smoesjes als "ik heb geen zin" of "ik wil niet iemand heropvoeden", dat je denkt dat men dan niet zal zien dat je gewoon totaal uitgekletst bent en nu alleen maar een potje loopt na te huilen om maar een reply te geven zodat het lijkt alsof je nog wat terug zegt....nou, dan ben je echt wel een héél erg dom meisje hoor, sjeetje he! :D

Als je van het strand terugkomt, lees je dit en dan mag je weer precies gaan laten zien dat alles wat ik over je gezegd hebt niet alleen meer dan klopt, maar dat je het ook wéét........ :wink:

Zul je je niet te hoerig gedragen in Scheffa? :p

HINDUSTAN
25-05-06, 20:33
:blauwkus:

MaRiaH
25-05-06, 20:47
Geplaatst door Aicha1976
Als iemand zich (in jouw ogen) hoerig gedraagt of kleedt, geeft je dat niet het recht haar in haar billen en/of borsten te knijpen. :fpuh:


Als je dat niet begrijpt, ben je te stompzinnig om op een normale manier te communiceren, dus hoeven we niet veel zinnigs van zulke mensen te verwachten in deze topic :rolleyes:

Zo is het! couldn't agree more.

al lopen ze naakt!~Een vent hoort zijn poten thuis te houden. Altijd.

wat een achterlijke argumenten waar mannen altijd mee komen.
Hormonen? Kom op zeg!

HINDUSTAN
25-05-06, 20:50
Geplaatst door Divine_70
Ondertussen is het voor mij nog steeds duidelijk dat jij diegene bent die mij becriticeerde om mijn reactie dat mannen er dus niks aan kunnen doen, het zijn de hormonen, dat was het duidelijke standpunt van Vic, en al vertel je me nog duizend keer dat ik het beter moet lezen, het blijft duidelijk , tenzij jij er een hele andere uitleg voor hebt, maar die geef je dan weer niet, misschien omdat je te scheiterig bent om toe te geven dat je zelf diegene bent geweest die het verkeerd heeft ingeschat.

Tot die tijd ga ik er dus vanuit dat je het eens bent met die opmerking van Victory ( die overigens zelf de benen al weer heeft genomen)

:slapen:

Ik was jou nog vergeten.
Ja sorry, zoveel dommigheid in een topic zie je niet iedere dag, dus ik moest even in mijn arm knijpen om te checken of dit allemaal wel echt was! :melig:
Meisje nogmaals: ga me niet vermoeien met uitspraken van een ander omdat je te dom bent om inhoudelijk op de mijne in te gaan hoor!

MaRiaH
25-05-06, 20:52
Geplaatst door HINDUSTAN
Ik hoor jou geen definitie geven van hoerig gedrag, alleen maar commentaar geven op dat van een ander, nou dát noem je zeker jouw wijsheid noh?

Begin maar te tellen inderdaad. Begin maar het aantal vrouwen te tellen dat zich hoerig gedraagd. De grootste hoeren zitten niet achter het raam heb ik al eens gezegd, die lopen gewoon op straat.
En ik weet heel goed dat sommige meisjes zich dan opeens heel erg beledigd en verontwaardigd voelen, maar met tegenargumenten moet je dan komen, niet met hysterische en onbeargumenteerde uitspraken die laten zien hoe pover het gesteld is met je begrijpend leesvaardigheid en het vermogen om ook eens in de spiegel te kijken en een geval eens vanuit een ander oogpunt te bekijken dan alleen maar van jezelf.

En als klap op de vuurpijl ga ook jij opmerkingen van anderen mixen door elkaar en dan op mij afschuiven.
Hoe dom kan je dan zijn.
Als je ergens over wilt discussiëren op volwassen niveau, dan moet je kunnen luisteren naar een ander en er op een volwassen manier achter zien te komen wat de ander bedoelt als je het niet begrijpt.

Zelfs als je het er niet mee eens bent kan je dat nog op een volwassen manier tonen.
Wat jij en die andere doen, jullie gedragen je echt als 2 kleuterkonijntjes die het niet leuk vinden te horen dat vrouwen niet onzelden nogal eens zelf schuldig zijn aan het uitlokken -ja uitlokken- van bepaald mannengedrag.

Jullie laten zien dat je geen moer afweet van mannen, en dan kom je hier over mannengedrag praten... :rolleyes:


:haha: sukkel.

mannengedrag? moeten vrouwen zich aanpassen aan mannengedrag?
En hoe moeten vrouwen dat dan doen? er zijn mannen die een dikke winterjas nog hoerig vinden!

MANNEN MOETEN GEWOON MET HUN HANDEN VAN VROUWEN AFBLIJVEN!

Als een meisje van 12 er weelderig bij loopt in haar ontluikende vrouwelijkheid is dat NOOIT een excuus om haar aan te raken.
Maar inmiddels hebben jullie wel laten zien WAT voor soort mannen jullie zijn.

excuus Guus. :kotsen:

Divine_70
25-05-06, 20:53
Geplaatst door HINDUSTAN
Ik was jou nog vergeten.
Ja sorry, zoveel dommigheid in een topic zie je niet iedere dag, dus ik moest even in mijn arm knijpen om te checken of dit allemaal wel echt was! :melig:
Meisje nogmaals: ga me niet vermoeien met uitspraken van een ander omdat je te dom bent om inhoudelijk op de mijne in te gaan hoor!

Ja, het is duidelijk dat het niveau te hoog is voor jou dus doe me een lol, zoek je emmertje, je schepje en ga buiten spelen tot de rand van potje dat nog in je billen staat is verdwenen en je droog bent achter je oren.
Ga je dan maar eens verdiepen in grotemensenonderwerpen.
Zolang jij nog denkt dat hormonen alles goed praten ben je duidelijk nog een kind.

Adios. :zwaai:

MaRiaH
25-05-06, 20:54
Geplaatst door HINDUSTAN
Nee al is het het blijkbaar niet, waar is de argumentatie dan dat dat ook blijkt? Hmm?
Nee, ik vind het een beetje zwak hoor, zeggen dat iets niet klopt maar niet zeggen WAT er niet aan klopt hahahaha!!!
Zolang jij niet met een tegendefinitie komt van hoerig gedrag, blijft die van mij gewoon staan, cappice? :boogie: :gniffel:

Een definitie van hoerig gedrag?
en dan heb je een excuus?

Het zegt meer over jou dan over de vrouwen in kwestie.

Het is niet te definieren... te allen tijde poten thuis houden.

Een hoer aanranden is OOK strafbaar!

We spreken je nog wel als je een dochter van 12 hebt, en de papa's van vriendinnen ook vinden dat ze erom vroeg.... :aftel:

HINDUSTAN
25-05-06, 21:03
Geplaatst door Divine_70
Ja, het is duidelijk dat het niveau te hoog is voor jou dus doe me een lol, zoek je emmertje, je schepje en ga buiten spelen tot de rand van potje dat nog in je billen staat is verdwenen en je droog bent achter je oren.
Ga je dan maar eens verdiepen in grotemensenonderwerpen.
Zolang jij nog denkt dat hormonen alles goed praten ben je duidelijk nog een kind.

Adios. :zwaai:

Ik heb alles even doorgelezen.
Ik wilde deze quote die je nu hebt gequote al wijzigen, maar het was al te laat.

Ik heb voorbarig gereageerd op een opmerking van jou op die hormonenopmerking van Victory, ervan uitgaande dat je mij ermee bedoelde.
Daarom zei ik op een gegeven moment ook dat je opmerkingen aan het mixen was en op mij afschoof.

Die hormonenopmerking is natuurlijk onzin, en ik zie nu mijn fout.
Beetje te laat, maarja.
Dit is echt mijn fout.
Voor wat het waard is...euhm....sorry. :cheefbek:

MaRiaH
25-05-06, 21:07
Geplaatst door HINDUSTAN
Ik heb alles even doorgelezen.
Ik wilde deze quote die je nu hebt gequote al wijzigen, maar het was al te laat.

Ik heb voorbarig gereageerd op een opmerking van jou op die hormonenopmerking van Victory, ervan uitgaande dat je mij ermee bedoelde.
Daarom zei ik op een gegeven moment ook dat je opmerkingen aan het mixen was en op mij afschoof.

Die hormonenopmerking is natuurlijk onzin, en ik zie nu mijn fout.
Beetje te laat, maarja.
Dit is echt mijn fout.
Voor wat het waard is...euhm....sorry. :cheefbek:

Een oprecht excuus vind ik altijd moedig.
Dat moet ik je nageven.

HINDUSTAN
25-05-06, 21:08
Geplaatst door MaRiaH
:haha: sukkel.

mannengedrag? moeten vrouwen zich aanpassen aan mannengedrag?
En hoe moeten vrouwen dat dan doen? er zijn mannen die een dikke winterjas nog hoerig vinden!

MANNEN MOETEN GEWOON MET HUN HANDEN VAN VROUWEN AFBLIJVEN!

Als een meisje van 12 er weelderig bij loopt in haar ontluikende vrouwelijkheid is dat NOOIT een excuus om haar aan te raken.
Maar inmiddels hebben jullie wel laten zien WAT voor soort mannen jullie zijn.

excuus Guus. :kotsen:

Nu kom jij ook aan.
Normaal zou ik je met de grond gelijk maken :knife_hea maarrr.......
begrijpelijkerwijze denk je nu ook dat ik die hormonenopmerking goed praat.
Shit.

Ik ga die reacties niet veranderen.
Ik heb het uitgelegd net aan Divine en wie het niet wilt geloven die kent mij nog niet: als ik iets meen, dan meen ik het namelijk.
En als ik een fout maak, dan geef ik het ook toe.

Divine_70
25-05-06, 21:09
Geplaatst door HINDUSTAN
Ik heb alles even doorgelezen.
Ik wilde deze quote die je nu hebt gequote al wijzigen, maar het was al te laat.

Ik heb voorbarig gereageerd op een opmerking van jou op die hormonenopmerking van Victory, ervan uitgaande dat je mij ermee bedoelde.
Daarom zei ik op een gegeven moment ook dat je opmerkingen aan het mixen was en op mij afschoof.

Die hormonenopmerking is natuurlijk onzin, en ik zie nu mijn fout.
Beetje te laat, maarja.
Dit is echt mijn fout.
Voor wat het waard is...euhm....sorry. :cheefbek:

Laat het een les zijn, de volgende keer eerst goed lezen voor je reageert en met modder gaat gooien.
:knipoog:

Excuus aanvaard.

HINDUSTAN
25-05-06, 21:12
Geplaatst door MaRiaH
Een definitie van hoerig gedrag?
en dan heb je een excuus?

Het zegt meer over jou dan over de vrouwen in kwestie.

Het is niet te definieren... te allen tijde poten thuis houden.

Een hoer aanranden is OOK strafbaar!

We spreken je nog wel als je een dochter van 12 hebt, en de papa's van vriendinnen ook vinden dat ze erom vroeg.... :aftel:

Sorry hoor, ik geef nergens een excuus voor als ik mijn definitie geef van wat als hoerig bedrag bestempeld zou kunnen worden?

Maar...ik ga er ook weer vanuit dat deze opmerking is gemaakt vanuit de optiek dat een vrouw denkt dat het eens ben met de gewraakte hormonenopmerking.
Dus ik laat het hierbij.
Ik heb gewoon deze topic verknald!! :verward:

MaRiaH
25-05-06, 21:12
Geplaatst door HINDUSTAN
Nu kom jij ook aan.
Normaal zou ik je met de grond gelijk maken :knife_hea maarrr.......
begrijpelijkerwijze denk je nu ook dat ik die hormonenopmerking goed praat.
Shit.

Ik ga die reacties niet veranderen.
Ik heb het uitgelegd net aan Divine en wie het niet wilt geloven die kent mij nog niet: als ik iets meen, dan meen ik het namelijk.
En als ik een fout maak, dan geef ik het ook toe.


Goh bof ik effe.. :rolleyes: :hihi:

Dat laatste siert je. :wijs:

Divine_70
25-05-06, 21:14
Geplaatst door HINDUSTAN

Ik heb gewoon deze topic verknald!! :verward:

:hihi: Gebeurt niet zo snel nog een keer. :D

HINDUSTAN
25-05-06, 21:18
Geplaatst door Divine_70
Laat het een les zijn, de volgende keer eerst goed lezen voor je reageert en met modder gaat gooien.
:knipoog:

Excuus aanvaard.

Dank je wel.
Ondanks dat ik hier niet ben om vrienden te maken is het toch niet leuk om verkeerd begrepen te worden.

Modder gooien doe ik nooit trouwens.
Alles, ja alles wat ik zeg kan ik óf beargumenteren, óf is te verifiëren.

Maar natuurlijk sloeg het nergens meer op omdat ik dacht dat ik onterecht allerlei BS op mijn bord kreeg terwijl dat door mij zelf kwam.
Waardoor het vanuit jullie optiek natuurlijk terechte kritiek was.

Pfff en te bedenken dat zo ook oorlogen zijn ontstaan.
In elk geval, mijn allereerste posting blijft gewoon staan zoals die is!

MaRiaH
25-05-06, 21:19
Geplaatst door HINDUSTAN
Sorry hoor, ik geef nergens een excuus voor als ik mijn definitie geef van wat als hoerig bedrag bestempeld zou kunnen worden?

Maar...ik ga er ook weer vanuit dat deze opmerking is gemaakt vanuit de optiek dat een vrouw denkt dat het eens ben met de gewraakte hormonenopmerking.
Dus ik laat het hierbij.
Ik heb gewoon deze topic verknald!! :verward:

Ik reageerde op jouw opmerking over meisjes die op een bepaalde manier gekleed zijn er wel rekening mee moeten houden dat sommige mannen zich dan niet in kunnen houden. (versus de hormonen kwestie dus)

Tis nog nooit iemand gelukt om zo snel alle vrouwen tegen zich te krijgen in eeen topic.. :fpuh: :p

Hou het maar op een communicatiestoornis dan, van jouw kant uiteraard.. ;)

HINDUSTAN
25-05-06, 21:19
fout (alweer) :rolleyes:

tukkersterror
25-05-06, 21:21
Hahaha, zijn hormonen werken!!!:lol:

HINDUSTAN
25-05-06, 21:39
Geplaatst door MaRiaH
Ik reageerde op jouw opmerking over meisjes die op een bepaalde manier gekleed zijn er wel rekening mee moeten houden dat sommige mannen zich dan niet in kunnen houden. (versus de hormonen kwestie dus)

Tis nog nooit iemand gelukt om zo snel alle vrouwen tegen zich te krijgen in eeen topic.. :fpuh: :p

Hou het maar op een communicatiestoornis dan, van jouw kant uiteraard.. ;)

Dus wel.
Op Hindustaanse fora.

En trouwens, meisjes die op een bepaalde manier gekleed zijn MOETEN ook idd. er rekening mee houden dat bepaalde mannen zich niet kunnen inhouden.
Ik heb het ook niet verzonnen. Ik zeg dan niet dat het goed is.
Ik zeg: het feit blijft, en dat weet iedere meid.

En zoals in het vrije Westen volksstammen meiden zich gedragen en dragen, dat heeft niks meer te maken met leuke kleding aandoen of lekker luchtig de zomer in, dat is gewoon de kat op het spek binden....

Hormonentheorie of niet, maar een vrouw die ook maar iets weet van hoe een man in elkaar zit weet dat zijn hormonen zowiezo gaan opspelen als hij een vrouw in een bepaalde houding of in bepaalde kleding ziet.
Dat is gewoon de natuur, net zoals veel vrouwen ook kijken naar bepaalde kenmerken van mannen, alleen kunnen vrouwen het veel beter verbergen dan mannen (maar niet goed genoeg voor de oplettende en ervaren kijker) :wink:

Het grootste probleem van de heel jonge meiden is: ze weten totaal niet wat ze kunnen veroorzaken.
Ik val niet op meisjes, maar vrouwen.
Maar je hebt meisjes van 14/15 die al totaal volgroeid zijn, zich ontzettend volwassen gedragen, de mini-mini outfit dragen en wel weten dat ze bekeken worden maar echt niet beseffen dat mannen niet kunnen zien dat ze geen 15 is maar lijkt op een volgroeide dame van 22 lijkt, snap?
Sure y'all snap... :wink:

Ik zal de eerste zijn die toegeeft dat veel mannen stomkoppen zijn die niet verder kijken dan hun pik lang is en heus wel aan kleine dingen zouden kunnen zien dat het een te jonge meid is waar ze op lopen geilen (die oplettende en ervaren blik U know...).
Maar dan zijn er nog de volwassen kleuters al boven de 18 met het lichaam van een volwassen Godin en de hersens van een zandbakpeuter.
Aandachtstreksters. Meisjes zijn aandachtstreksters eerste klas.
Ze zeggen het wel van jongens, maar meisjes staan met stip op 1 wat betreft aandacht trekken.

En aandacht trek je wel hoor, met je tieten er half uit in doorzichtige shit en je kont strak in je rokje met benen die eruit steken in high heels.
En dan rondparaderen.
Ga dan maar een man de schuld geven dat hij kijkt.
Hij zou juist geen man zijn als hij niet keek.
Een man MOET kijken naar een vrouw.
Dat is nou eenmaal zoals een vrouw gemaakt is: de mooiste creatie van God ooit.... Alles wat een vrouw doet kan een man beroeren, zoals ze loopt, praat, zingt, danst, ernstig kijkt, boos is, beweegt, haar kleren draagt, haar haren kamt....alles gewoon.

En dan....dan komt er een sukkel die zijn handjes niet kan thuishouden en hij knijpt in de bil.
Dan gaan vrouwen zeggen: die man dit en die man dat en burn in hell.
Maar dat is niet altijd zo.

Ik heb hier zeer veel discussies over gehad. Veel vrouwen zeggen zelfs ook dat ze vinden dat sommige vrouwen het erom doen.

Het ging dan ook o.a. over sexuele intimidatie op het werk, wat toch nauw samenhangt met deze topic.

MaRiaH
25-05-06, 21:49
Geplaatst door HINDUSTAN
Dus wel.
Op Hindustaanse fora.

En trouwens, meisjes die op een bepaalde manier gekleed zijn MOETEN ook idd. er rekening mee houden dat bepaalde mannen zich niet kunnen inhouden.
Ik heb het ook niet verzonnen. Ik zeg dan niet dat het goed is.
Ik zeg: het feit blijft, en dat weet iedere meid.

En zoals in het vrije Westen volksstammen meiden zich gedragen en dragen, dat heeft niks meer te maken met leuke kleding aandoen of lekker luchtig de zomer in, dat is gewoon de kat op het spek binden....

Hormonentheorie of niet, maar een vrouw die ook maar iets weet van hoe een man in elkaar zit weet dat zijn hormonen zowiezo gaan opspelen als hij een vrouw in een bepaalde houding of in bepaalde kleding ziet.
Dat is gewoon de natuur, net zoals veel vrouwen ook kijken naar bepaalde kenmerken van mannen, alleen kunnen vrouwen het veel beter verbergen dan mannen (maar niet goed genoeg voor de oplettende en ervaren kijker) :wink:

Het grootste probleem van de heel jonge meiden is: ze weten totaal niet wat ze kunnen veroorzaken.
Ik val niet op meisjes, maar vrouwen.
Maar je hebt meisjes van 14/15 die al totaal volgroeid zijn, zich ontzettend volwassen gedragen, de mini-mini outfit dragen en wel weten dat ze bekeken worden maar echt niet beseffen dat mannen niet kunnen zien dat ze geen 15 is maar lijkt op een volgroeide dame van 22 lijkt, snap?
Sure y'all snap... :wink:

Ik zal de eerste zijn die toegeeft dat veel mannen stomkoppen zijn die niet verder kijken dan hun pik lang is en heus wel aan kleine dingen zouden kunnen zien dat het een te jonge meid is waar ze op lopen geilen (die oplettende en ervaren blik U know...).
Maar dan zijn er nog de volwassen kleuters al boven de 18 met het lichaam van een volwassen Godin en de hersens van een zandbakpeuter.
Aandachtstreksters. Meisjes zijn aandachtstreksters eerste klas.
Ze zeggen het wel van jongens, maar meisjes staan met stip op 1 wat betreft aandacht trekken.

En aandacht trek je wel hoor, met je tieten er half uit in doorzichtige shit en je kont strak in je rokje met benen die eruit steken in high heels.
En dan rondparaderen.
Ga dan maar een man de schuld geven dat hij kijkt.
Hij zou juist geen man zijn als hij niet keek.
Een man MOET kijken naar een vrouw.
Dat is nou eenmaal zoals een vrouw gemaakt is: de mooiste creatie van God ooit.... Alles wat een vrouw doet kan een man beroeren, zoals ze loopt, praat, zingt, danst, ernstig kijkt, boos is, beweegt, haar kleren draagt, haar haren kamt....alles gewoon.

En dan....dan komt er een sukkel die zijn handjes niet kan thuishouden en hij knijpt in de bil.
Dan gaan vrouwen zeggen: die man dit en die man dat en burn in hell.
Maar dat is niet altijd zo.

Ik heb hier zeer veel discussies over gehad. Veel vrouwen zeggen zelfs ook dat ze vinden dat sommige vrouwen het erom doen.

Het ging dan ook o.a. over sexuele intimidatie op het werk, wat toch nauw samenhangt met deze topic.

Ok.
dus je zegt dat het gewoon allemaal aan mannen ligt, omdat ze moeten kijken en dat sommige hun handen niet thuis kunnen houden.

Daar kan ik mee leven.
Zolang je de verantwoording maar NIET bij die meisjes legt die er uit zien zoals jij omschrijft.

Ik vind dat een vrouw er nooit om vraagt tenzij ze dat expliciet aan de man laat weten of toestemming geeft.

HINDUSTAN
25-05-06, 21:51
Geplaatst door MaRiaH
Goh bof ik effe.. :rolleyes: :hihi:

Dat laatste siert je. :wijs:

Dank je wel hoor. :fparty:
Dat je dat van mij aanneemt, siert je niet minder trouwens.
En dat geldt ook voor jou, Divine_70...
Een erg hoge dunk van een kliekje trutjes (en sukkels) hier had ik namelijk al niet.
Dat heeft meegespeeld bij mijn eerdere...uitlatingen.

Goed om te zien dat er nog dames zijn die laten zien dat er ook nog zoiets bestaat als 'niveau'.

HINDUSTAN
25-05-06, 22:00
Geplaatst door MaRiaH
Ok.
dus je zegt dat het gewoon allemaal aan mannen ligt, omdat ze moeten kijken en dat sommige hun handen niet thuis kunnen houden.

Daar kan ik mee leven.
Zolang je de verantwoording maar NIET bij die meisjes legt die er uit zien zoals jij omschrijft.

Ik vind dat een vrouw er nooit om vraagt tenzij ze dat expliciet aan de man laat weten of toestemming geeft.

Kijk.
In mijn allereerste posting heb ik in mijn allereerste zin eigenlijk gezegd hoe ik denk, zoals ik altijd doe trouwens.
En ook in de rest van die posting.

Ik zeg dat het juist niet altijd aan de man ligt.
Ik zeg dat er wel degelijk vrouwen zijn die zich zodanig kleden en gedragen dat ze een kneep in de bil of borst kunnen verwachten
Of opmerkingen. Of geile blikken.

Want dat is allemaal sexuele intimidatie.....

Zonder het goed te praten.

Over je laatste opmerking namelijk: hoeveel vrouwen en mannen vragen elkaar rechtstreeks toestemming om elkaar te betasten, aan te raken of zelfs met elkaar naar bed te gaan, denk je?

tukkersterror
25-05-06, 22:00
Geplaatst door HINDUSTAN
Dank je wel hoor. :fparty:
Dat je dat van mij aanneemt, siert je niet minder trouwens.
En dat geldt ook voor jou, Divine_70...
Een erg hoge dunk van een kliekje trutjes (en sukkels) hier had ik namelijk al niet.
Dat heeft meegespeeld bij mijn eerdere...uitlatingen.

Goed om te zien dat er nog dames zijn die laten zien dat er ook nog zoiets bestaat als 'niveau'.

V.U.P.G. :hihi:

Divine_70
25-05-06, 22:00
Geplaatst door HINDUSTAN
Dank je wel hoor. :fparty:
Dat je dat van mij aanneemt, siert je niet minder trouwens.
En dat geldt ook voor jou, Divine_70...


:fpetaf: :knife_hea Zand erover. :knipoog:

MaRiaH
25-05-06, 22:26
Geplaatst door HINDUSTAN
Kijk.
Ik zeg dat het juist niet altijd aan de man ligt.
Ik zeg dat er wel degelijk vrouwen zijn die zich zodanig kleden en gedragen dat ze een kneep in de bil of borst kunnen verwachten
Of opmerkingen. Of geile blikken.
Want dat is allemaal sexuele intimidatie.....
Zonder het goed te praten.

Kijk daar ben ik het dus niet mee eens.
Iedereen interpreteert dat kleden anders.
Maar los daarvan, al is een vrouw schaars gekleed, dat betekent niet dat ze verwacht ongewenste intimiteiten te ontvangen.

veel mannen zijn gewoon onmogelijk. Al doe je niks en sta je in je mantelpakje op een zakelijke receptie, dan nog weten ze daar een sexuele interpretatie aan te geven..

Een vrouw kan zich daar onmogelijk tegen wapenen.
Het ligt echt aan de mannen.
Zuur, maar waar.


Over je laatste opmerking namelijk: hoeveel vrouwen en mannen vragen elkaar rechtstreeks toestemming om elkaar te betasten, aan te raken of zelfs met elkaar naar bed te gaan, denk je?

Daar gaat op zijn minst een non-verbaal aan gesprek aan vooraf, waarin je elkaar duidelijk maakt hoe je er tegenover staat.

Een man die mij zonder meer betast kan rekenen op een rechtse hoek :ego:

HINDUSTAN
25-05-06, 22:34
Geplaatst door klaaskop
"Niveau"... dus als een dame dat niveau lijkt te ontberen ... ?

Dan krijgt ze dat ook te horen. Zo ben ik dan ook wel weer :wink:


Geplaatst door klaaskop
Hoe een meisje of vrouw, hoe volgroeit ook, zich ook wenst te kleden .. "kijken mag, aankomen niet" (en opmerkingen mogen hormonen-huftertjes ook voor zich houden wat mij betreft ) .
(En als ze niet gedient is van het kijken zal ze vast wel reageren ) .

Weet je Klaaskop, we mogen ook niet door rood rijden en harder dan 120.
Toch doen veel mensen het.

Zo weten we ook heel goed dat je een dame niet zomaar mag aanraken of op welke manier dan ook sexueel intimideren.
Wat ik trouwens ook vermeld in die quote die je van me quote.
Maar het gaat dus om de gevallen waar het niet, of zelfs totaal niet duidelijk is dat een dame niet gediend is van aandacht, in welke vorm dan ook.
En daarom gebeurt dat dus ook.


Geplaatst door klaaskop
Lijkt me dat als je denkt dat een meisje ergens om "vraagt", dat je dat dan eerst even controleert door een gesprekje ... :D

Ja ik zal even zeggen wat mij ook lijkt:

Mij lijkt het dat als je een Ferrari ziet, dat je dan niet gaat controleren met je eigen Opel Kadett of je hem kan bijhouden of aan de eigenaar gaat vragen 'of dat ding een beetje vooruit te branden is'.

Mij lijkt ook dat als je een vrouw ziet zonder vriend en trouwring in een tent waar alleen maar geplayed wordt, dat het een bekend feit is dat er mannen zijn die zich niet kunnen inhouden als ze die vrouw uiterst suggestief bubbling ziet dansen in kleding die niets te raden overlaat.

Mij lijkt het ook niet dat meisjes niet weten dat ze een avondje lekker gaan flirten als ze het huis uitsneaken in normale kledij, en die kleren buiten uitdoen waaronder het jachttenue tevoorschijn komt.

Zo lijkt het mij dat sommige vrouwen wel eens last kunnen krijgen van sexuele intimidatie, door mannen die niet beleefd genoeg zijn om eerst te vragen of een praatje aan te gaan, en al dan niet dronken, zich overmoedig gaan voelen en dingen doen die ze normaal nooit zouden doen.

En mij lijkt het ook dat als je sexy gekleedt bent als vrouw, dat je niet verbaasd moet zijn dat je hier en daar een opmerking te horen zult krijgen, overdag op straat.

HINDUSTAN
25-05-06, 22:35
Geplaatst door tukkersterror
V.U.P.G. :hihi:

En ik weet bij God niet wat dat betekent, al heb ik wel een idee :fucyc:

HINDUSTAN
25-05-06, 23:02
Geplaatst door MaRiaH
Kijk daar ben ik het dus niet mee eens.
Iedereen interpreteert dat kleden anders.
Maar los daarvan, al is een vrouw schaars gekleed, dat betekent niet dat ze verwacht ongewenste intimiteiten te ontvangen.

Okay. Iedereen interpreteerd dat kleden anders.
Maar ben je het ermee eens dat er ook zat gevallen zijn waarbij er niks anders te interpreteren valt?

Nee, natuurlijk verwacht, of zelfs wenst ze dat niet.
Maar in sommige, gevallen kun je het wel verwachten.
De praktijk wijst het uit, dat is alles wat ik zeg.


Geplaatst door MaRiaH
veel mannen zijn gewoon onmogelijk. Al doe je niks en sta je in je mantelpakje op een zakelijke receptie, dan nog weten ze daar een sexuele interpretatie aan te geven..

Ik zal eerlijk zijn (ach ben ik meestal wel): ik zie in een vrouw in alles van haar wel iets aantrekkelijks.
Van haar hoofdhaar tot aan haar toenails....
Of ze nou aan het dansen is of....of.....bonen aan het snijden...
Ja..
Zo ben ik, en zo zijn veel mannen, en mannen die doen alsof van niet die houden je voor de gek of liegen of zeggen het gewoon niet.
Ik vind niet dat mijn sexegenoten en ik dan onmogelijk zijn.
Vrouwen zijn gewoon onweerstaanbaar aantrekkelijke wezens..
Ik kan een lofzang over jullie neerzetten en met gemak blijf ik dan de hele avond doorschrijven, maar dat is bekend: de schoonheid van uitstraling van een vrouw is veelgeprezen, veel beschreven en onovertroffen.

Vrouwen hebben vaak half geen idee hoe aantrekkelijk ze zijn.
Ze denken dat we alleen maar naar door een media gecreëerd ideaalbeeld kijken; niets is minder waar.
De vrouw in de praktijk, dat meisje wat de tram pakt, die buurmeid, dat lekkere ding op kantoor...DAT zijn onze droomvrouwen.
Die opgemaakte sma's uit de media zijn puberale fantasiëen en stoere praat...

In die gevallen van neutrale en zakelijke situaties zal je mij niet horen zeggen dat er sprake is van aanstootgevend gedrag.
Natuurlijk zijn er horken, zoals ik al zei.
Maar wat ik zeg: er zijn genoeg gevallen waarbij de vrouw echt niet helemaal vrij uit gaat, zoals je eerder beweerde.
Daar ben ik het absolutemento in alle redelijkheid en beargumenteerd en al niet mee eens.


Geplaatst door MaRiaH
Een vrouw kan zich daar onmogelijk tegen wapenen.
Het ligt echt aan de mannen.
Zuur, maar waar.

Zie ook boven en dan wil ik dit ook nog zeggen: in de meeste gevallen heb je gelijk. Verreweg de meeste gevallen hoor.
Kerels zat die het voor de galante en goedbedoelende mannen verpesten.
Maar nogmaals: niet in alle gevallen.
Vind ik.
En als ik iets vind, is het meestal ook zo :cola:


Geplaatst door MaRiaH
Daar gaat op zijn minst een non-verbaal aan gesprek aan vooraf, waarin je elkaar duidelijk maakt hoe je er tegenover staat.

Precies!
En wat ik in de posting aan Klaaskop probeer te laten zien: die non-verbale gesprekken vinden genoeg plaats, en vaak gaat dat zo ver dat als je pech hebt met een simpele kerel van doen te hebben, dat hij denkt dat dat genoeg signalering is.
Of dat hoopt 'ie. Maar ja, hij ziet dan je halve lichaam bloot of danwel ziet hij bewegingen die hij normaal alleen maar in de stripclub kan bewonderen.
Nee, dan nog is het niet goedgepraat of als excuus aan te halen, dat weet ik als geen ander.
Maar sommige vrouwen willen wel spelletjes spelen zonder het af te maken.
Cockteasers, noemen ze dat.
En als je dat soort spelletjes wilt spelen, dan kan het wel eens verkeerd gaan.

Dus bij mij ga je nooit never erin krijgen dat het altijd de schuld van de man is.
Dat vind ik echt nu wel duidelijk beargumenteerd.
Iedereen kent de voorbeelden die ik aanhaal, want het zijn allemaal veel voorkomende en bekende situaties uit de praktijk.
Je WEET dat er dingen kunnen gebeuren als je je op een bepaalde manier kleedt en gedraagt.

En er zijn zat vrouwen die er aantrekkelijk kunnen uitzien zonder dat een man zich ook maar in zijn hoofd haalt om haar te betasten.................


Geplaatst door MaRiaH
Een man die mij zonder meer betast kan rekenen op een rechtse hoek :ego:

Ja misschien wilt 'ie dat juist.
Misschien vind 'ie dat wel lekker...
Ja mannen zijn toch een partij onmogelijk he? :fplayer:

HINDUSTAN
25-05-06, 23:15
Geplaatst door klaaskop
Tijd dat je zelf eens nagefloten wordt op straat ... door een groep vrouwen van (meer dan) middelbare leeftijd, zou ik zo zeggen.


Wat ik bedoel: elke man heeft zich te beheersen, dronken of niet, wat voor omgeving dan ook.

Ja ja ja meneer die t.o.v. de dames wel een erg belerend toontje probeert op te zetten tegenover mij...
We weten al hoe correct je denkt hoor, je herhaalt immers in iedere post wat ik al als eerste regel in mijn eerste posting duidelijk hebt gesteld.

Je weet heel goed dat vrouwen mannen doorgaans niet nafluiten op straat, en andersom wel.
Je weet ook heel goed dat er vrouwen zijn die een fluitje juist als een complimentje zien, de meeste vrouwen zelfs.
Al zeggen ze niks, al doen ze van niet, maar je kan meestal gelijk zien aan die hele lichaamstaal of ze zich gevleid voelen of niet....
Ook daar uitgebreide forumdiscussies over gehad.

Fluiten hoeft al helemaal geen denigrerende manier van sexuele intimidatie te zijn.
Je hebt fluitjes en je hebt fluitjes, en de dames kunnen zelf heus wel beoordelen wat wat is hoor.



Geplaatst door klaaskop
En die Ferrari .. als ik rij in een Kadett, is het een Ferrari van iemand anders .. in ieder geval behandel ik een Ferrari met ontzag, eerbied,en afstand. :D

Ontzag, eerbied en afstand?
Hoe dan? Wat doe je daar dan allemaal voor als jij een Ferrari ziet?
Ik zou graag willen weten hoe jij een Ferrari met ontzag, eerbied en afstand behandelt namelijk.......
Misschien kan ik er wat van opsteken en toepassen op mijn eigen Italiaan- een ouwe zware en grote en hier en daar gedeukte grote foute zakenbak met veels teveel kilometers :tik:

MaRiaH
25-05-06, 23:16
Geplaatst door HINDUSTAN

Ja misschien wilt 'ie dat juist.
Misschien vind 'ie dat wel lekker...
Ja mannen zijn toch een partij onmogelijk he? :fplayer:

pfff mannen... :stomp:

:D

Divine_70
25-05-06, 23:19
Hindustan heeft gelijk wat betreft dronken mannen.
Hoe we het ook wenden of keren, vooral dronken mannen hebben zichzelf niet meer in de hand.

MaRiaH
25-05-06, 23:19
Geplaatst door klaaskop
Zet mij even in een aparte categorie graag .. "heren" lijkt me wel een correcte .. ;)


ik ben oud genoeg om te weten hoe de wereld in elkaar zit..
en daarom kan ik de conclusie trekken dat heren ook niets anders zijn dan mannen..

:hihi:

Bofko
25-05-06, 23:21
Geplaatst door MaRiaH
ik ben oud genoeg om te weten hoe de wereld in elkaar zit..
en daarom kan ik de conclusie trekken dat heren ook niets anders zijn dan mannen..

:hihi:

Ook jonge heren ? :loens:

MaRiaH
25-05-06, 23:22
Toch zijn dit interessante topics..

je ziet weer eens een andere kant van de mensen.. :fplet:

:melig2:

Divine_70
25-05-06, 23:23
[QUOTE]Geplaatst door klaaskop
Maar dat heeft dus niets te maken met hoe een meisje/vrouw zich kleedt ... Ligt gewoon aan de vent in kwestie. [/QUOTE

Klopt maar als iedereen zich in een bepaalde gelegenheid bevind zullen zijn ogen eerder afdwalen naar een schaars geklede dame dan naar een vrouw die volledig bedekt is.

Aicha1976
25-05-06, 23:23
Even topic doorgenomen, alles is hier al een keer gezegd en herhaald dus ik ga weer :zwaai:

Tomas
25-05-06, 23:24
Geplaatst door Aicha1976
Even topic doorgenomen, alles is hier al een keer gezegd en herhaald dus ik ga weer :zwaai:

Niet waar.

MaRiaH
25-05-06, 23:25
Geplaatst door klaaskop
Maar dat heeft dus niets te maken met hoe een meisje/vrouw zich kleedt ... Ligt gewoon aan de vent in kwestie.

Dat zeg ik nou ook de hele tijd..
het ligt niet aan de kleding, maar aan de man.

HINDUSTAN
25-05-06, 23:27
Geplaatst door MaRiaH
pfff mannen... :stomp:

:D

Ik denk dat ik verliefd op je smileykeuzes aan het worden ben re...;)

Divine_70
25-05-06, 23:28
Geplaatst door klaaskop
Niet bij elke vent ;)

God zij dank niet zeg :hihi:
Gelukkig zijn er nog ridders die je dan te hulp schieten.

tukkersterror
25-05-06, 23:28
Geplaatst door Aicha1976
Even topic doorgenomen, alles is hier al een keer gezegd en herhaald dus ik ga weer :zwaai:

Hallo zonnetje, dag zonnetje :hihi:

HINDUSTAN
25-05-06, 23:30
Geplaatst door Aicha1976
Even topic doorgenomen, alles is hier al een keer gezegd en herhaald dus ik ga weer :zwaai:

Goh wat ben jij doorzichtig. :rolleyes:

MaRiaH
25-05-06, 23:31
Geplaatst door HINDUSTAN
Ik denk dat ik verliefd op je smileykeuzes aan het worden ben re...;)

Ook dat nog... :moe:


:haha:

tukkersterror
25-05-06, 23:31
Geplaatst door MaRiaH
Dat zeg ik nou ook de hele tijd..
het ligt niet aan de kleding, maar aan de man.

Neem van mij aan dat ik in mijn Armani er beter uit ziet dan in een jogging pak.

Daarin tegen zou ik naakt zijn lopen jullie gillend weg :ego:

Divine_70
25-05-06, 23:31
Geplaatst door klaaskop
"Altijd bereid te dienen, mevrouw" :D

:o Wat gaat me dat kosten ? over het algemeen zijn ze brutaal genoeg om een tegenprestatie te vragen :engel:

HINDUSTAN
25-05-06, 23:32
Geplaatst door Divine_70
Hindustan heeft gelijk wat betreft dronken mannen.
Hoe we het ook wenden of keren, vooral dronken mannen hebben zichzelf niet meer in de hand.

Ik zal het maar niet hebben over dronken vrouwen.
Want dat is een cheap shot :giechel:

Maar serieusly, mannen maken veel kapot door drank, ook bij vrouwen.

MaRiaH
25-05-06, 23:32
Geplaatst door Divine_70
God zij dank niet zeg :hihi:
Gelukkig zijn er nog ridders die je dan te hulp schieten.

ja de koene ridders die uiteindelijk net zo verdorven blijken.. :fuckit:


:hihi:

MaRiaH
25-05-06, 23:34
Geplaatst door klaaskop
Een vraagt niets, maar wacht tot het hem geboden wordt :D
en reken maar dat-ie tot dan in je buurt blijft :D

ZIE JE WEL!!!!!
wat zei ik nou net.... :student:


:lol:

HINDUSTAN
25-05-06, 23:34
Geplaatst door MaRiaH
ik ben oud genoeg om te weten hoe de wereld in elkaar zit..
en daarom kan ik de conclusie trekken dat heren ook niets anders zijn dan mannen..

:hihi:

Kijk.
Stel dat je niks hiervoor gezegd had, dat was zo een opmerking al genoeg om jezelf volledig geloofwaardig over te laten komen.

En op internet is dat een hele tour voor de meeste mensen.
Ook dat wijst de ervaring uit.

Divine_70
25-05-06, 23:35
Geplaatst door HINDUSTAN
Ik zal het maar niet hebben over dronken vrouwen.
Want dat is een cheap shot :giechel:

Maar serieusly, mannen maken veel kapot door drank, ook bij vrouwen.

I know.
Daarom ook veel harder optreden bij drankmisbruik.

Aicha1976
25-05-06, 23:36
Geplaatst door HINDUSTAN
Goh wat ben jij doorzichtig. :rolleyes:


Had me dus ook nog moeten afmelden :rolleyes:


Wat moet jij van me ? Ga je postings eens goed doorlezen alsjeblieft, ik heb geen tijd voor je banaliteiten, ik ga die negeerknop voor het eerst benutten :moe:

HINDUSTAN
25-05-06, 23:36
Geplaatst door MaRiaH
Ook dat nog... :moe:


:haha:

Shit deze was weer minder :tranen:

:cool:

HINDUSTAN
25-05-06, 23:40
Geplaatst door MaRiaH
ja de koene ridders die uiteindelijk net zo verdorven blijken.. :fuckit:


:hihi:

Dat zijn dus in 9 van die 10 gevallen mannen die zo keurig overkomen, altijd het juiste zeggen, er keurig uitzien en het ogenschijnlijk goed voor elkaar hebben.

Schijnheiligerds noemen ze dat in de volksmond.

HINDUSTAN
25-05-06, 23:42
Geplaatst door MaRiaH
Dat zeg ik nou ook de hele tijd..
het ligt niet aan de kleding, maar aan de man.

Het ging om de dronken gevallen wat aangehaald werd...
Niet om alle situaties.

MaRiaH
25-05-06, 23:46
Geplaatst door HINDUSTAN
Dat zijn dus in 9 van die 10 gevallen mannen die zo keurig overkomen, altijd het juiste zeggen, er keurig uitzien en het ogenschijnlijk goed voor elkaar hebben.

Schijnheiligerds noemen ze dat in de volksmond.

ja, Het komt onder alle lagen van de bevolking voor..

HINDUSTAN
25-05-06, 23:49
Geplaatst door Aicha1976
Had me dus ook nog moeten afmelden :rolleyes:


Wat moet jij van me ? Ga je postings eens goed doorlezen alsjeblieft, ik heb geen tijd voor je banaliteiten, ik ga die negeerknop voor het eerst benutten :moe:

O...ik d8 dat je weg was.....

Wat vereerd moeten wij zijn, dat Queen Latifah haar kostbare tijd vrijmaakt op een reactie op HINDUSTAN zeg?
Wauw he... Je zou bijna denken, waar verdient die gozer het aan zeg!?

Je was wel snel terug van het strand overigens. :rolleyes:

Banaliteiten?

Ben je alweer een wedstrijdje met jezelf aan het doen "hoe kom ik zo dom mogelijk over en doe ik zoveel mogelijk uitspraken die ik zelf niet eens kan aantonen of beargumenteren?"
Die had je al dik gewonnen hoor.

HINDUSTAN
25-05-06, 23:50
Geplaatst door MaRiaH
ja, Het komt onder alle lagen van de bevolking voor..

Tuurlijk. En bij alle rassen.

HINDUSTAN
25-05-06, 23:53
Geplaatst door Divine_70
I know.
Daarom ook veel harder optreden bij drankmisbruik.

In het verkeer doen ze dat wel.

In horecagelegenheden geldt nog steeds de wet: "hoe meer meisjes binnen, hoe meer jongens en dus hoe meer omzet"...
En die zal alleen veranderen als er echt iets ontzettend ergs gebeurd waarbij clubs voorgoed gesloten worden omdat bleek dat er minderjarige meisjes binnen waren geloodst door de portier of uitbater.

mark61
26-05-06, 09:26
Geplaatst door HINDUSTAN
Maar meisjes (ook de jonge) moeten beseffen dat sletterig gekleed zijn en zichtbaar vrouwenvlees voor ongewenste effecten kunnen zorgen.

Gaat ie weer. Wat is precies een 'slet'? Wat geeft jou het recht zulke woorden te gebruiken?

mark61
26-05-06, 09:34
Geplaatst door Victory
Het verschil is dat mannen een hormoon hebben die ook een bijnaam, 'agressiehormoon' heeft, en daarnaast visueel ingesteld zijn in plaats van gedachte gericht.

Dit hoef je niet van mij aan te nemen, maar ga alsjeblieft een opleiding volgen voordat je weer een onzinnige opmerking maakt.

Tsjee, wat zielig voor die mannen. Ik heb er gek genoeg geen last van. Leuk dat je ziek gedrag geheel wetenschappelijk kan rechtvaardigen.

Wide-O
26-05-06, 09:40
Geplaatst door mark61
Leuk dat je ziek gedrag geheel wetenschappelijk kan rechtvaardigen.

Nee hoor, kan ie niet.

Maar meer woorden wil ik daar niet over kwijt.

mark61
26-05-06, 09:41
Geplaatst door Victory
Nu maak je weer een onzinnige opmerking. Je weet best dat ik voor de Islamitische wetgeving ben, en wat voor straf er voor deze mannen zou zijn in een Islamitische staat. Maar je moet gewoon niet dom doen over de redenen.

Als jij je hoerig gedraagt, moet je er niet raar van opkijken als een pooier je aan wilt raken.

Wat is hoerig? Geen man heeft het recht welke vrouw dan ook aan te raken als ze daar geen zin in heeft. Vooral prostituees niet.

In een 'islamitische' staat krijgen vrouwen overal de schuld van en mannen gaan vrijwel altijd vrijuit. In het geval van die seriemoordenaar in Iran was de publieke opinie op zijn hand. Ging triomfantelijk op de foto met de politie en zo. Zijn zoontje wilde later net zoals zijn vader worden. Hoewel hij het ontkende had hij de prostituees die hij vermoordde eerst zelf ff gebruikt. Het waren overigens zonder uitzondering vrouwen die door hun man gemarteld werden om hun lichaam te verkopen om de drugs voor die mannen te betalen. Die mannen gingen allemaal vrijuit. In de heilstaat waar jij niet heen wilt.

mulan
26-05-06, 10:00
Slet en hoer zijn zware woorden maar tegenwoordig zijn die woorden echt niet schokerend voor jongeren hoor. Ze gebruiken ze zelfs als troetelnaampjes. Meisje op het station roept haar vriendinnetje met de volgende woorden... REN SLET je mist de trein,HOER REN!! :watte?:

Mannen moeten hun poten thuis houden. Is het probleem opgelost. Feit blijft wel dat meisjes zich soms gaan gedragen naar die vrouwtjes uit de clips van 50 cent. Dan verlaag je jezelf wel hoor. En jongens denken dan dat alles kan en voor je het weet heb je deze discussie. De tmf generatie hecht niet zoveel waarde aan moreel verwerpelijk etc. Je bent stoer als meisje en doet je kleren uit en je bent stoer als jongen en je filmt het.

H.P.Pas
26-05-06, 10:04
Geplaatst door mark61
Tsjee, wat zielig voor die mannen. Ik heb er gek genoeg geen last van.

Dat komt omdat jij een degenereetje bent. Een gezonde vent loopt de hele de hele dag met een waas voor zijn ogen aan neuken te denken. Wist je dat niet ?

H.P.Pas
26-05-06, 10:12
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Ik vraag me af hoe Vics familie aan hun NL-papieren is gekomen.

Daar moet je vreselijk mee oppassen. Het is goed mogelijk, dat zij zich op hun beurt afvragen hoe ze aan Vic gekomen zijn.

Bofko
26-05-06, 10:29
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Ik vraag me af hoe Vics familie aan hun NL-papieren is gekomen.

Volgens mij is Vic een diplomatenzoontje. Vader representeert dan de Iraanse overheid.

H.P.Pas
26-05-06, 10:33
Geplaatst door Bofko
Volgens mij is Vic een diplomatenzoontje.

Veel zoontje.
Weinig diplomaat.

Bofko
26-05-06, 10:34
Geplaatst door 151 Nobelprizes
In dat geval is Vics programmering tot slaafs robotje volledig gelukt.

Helaas geen gezonde generatiestrijd ja.

Wide-O
26-05-06, 11:25
En zo bewijst deze draad zichzelf, en begrijpen we beter waarom er zoveel ongewenste intimiteiten zijn. :jammer:

Divine_70
26-05-06, 12:12
Geplaatst door mark61
Tsjee, wat zielig voor die mannen. Ik heb er gek genoeg geen last van. Leuk dat je ziek gedrag geheel wetenschappelijk kan rechtvaardigen.

Ah, ik zie nog een kandidaat die mee mag naar biologieles, want wij maken hier maar stompzinnige opmerkingen. :hihi:
Toen ie begreep wat ie nou eigenlijk precies zei nam ie weer de benen as usual :moe:

Juliette
26-05-06, 12:14
Best makkelijk zo'n hormoon waar je alles op kan afschuiven.

'Niet ik mr de Rechter. Mn hormonen'.

:moe:

mark61
26-05-06, 15:00
Geplaatst door H.P.Pas
Dat komt omdat jij een degenereetje bent. Een gezonde vent loopt de hele de hele dag met een waas voor zijn ogen aan neuken te denken. Wist je dat niet ?

Nee, maar ik begrijp dat Vicky cursussen geeft voor mannen die hun gezonde, natuurlijke aard zijn kwijtgeraakt.

mark61
26-05-06, 15:02
Geplaatst door Divine_70
Ah, ik zie nog een kandidaat die mee mag naar biologieles, want wij maken hier maar stompzinnige opmerkingen. :hihi:
Toen ie begreep wat ie nou eigenlijk precies zei nam ie weer de benen as usual :moe:

Of zijn moeder sleurde hem aan een oor voor die toetsennbord weg.

Spoetnik
26-05-06, 18:59
Tsk, maar als Rita een Iman seksueel intimideert (hand eist), dan is het weer de schuld van de man :jammer:

HINDUSTAN
26-05-06, 19:16
Geplaatst door mark61
Gaat ie weer. Wat is precies een 'slet'? Wat geeft jou het recht zulke woorden te gebruiken?

Wat geeft jou het recht om mij te vragen of ik het recht heb om het woord SLET te gebruiken?

Ga je je een beetje aanstellen om een aaitje over je bolletje te krijgen van vrouwelijke gasten die in dit soort transparante schijnheilige acts trappen man..

Zoek liever gelijk een woordenboek op.
Hoef je niet meer van die vragen te stellen over de betekenis van woorden, net als een klein kind.
Met je 'gaat 'ie weer'. :zwaai:

Wide-O
26-05-06, 19:54
Geplaatst door HINDUSTAN
Wat geeft jou het recht om mij te vragen of ik het recht heb om het woord SLET te gebruiken?

Ga je je een beetje aanstellen om een aaitje over je bolletje te krijgen van vrouwelijke gasten die in dit soort transparante schijnheilige acts trappen man..

Zoek liever gelijk een woordenboek op.
Hoef je niet meer van die vragen te stellen over de betekenis van woorden, net als een klein kind.
Met je 'gaat 'ie weer'. :zwaai:

So you are not getting any...

Juliette
26-05-06, 20:28
Geplaatst door HINDUSTAN
Wat geeft jou het recht om mij te vragen of ik het recht heb om het woord SLET te gebruiken?



slet (de ~ (v.), ~ten)
1 [pej.] losbandige vrouw => een afgelikte boterham, lellebel, slettenbak, sloerie, slons

hoer (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] prostituee

pros·ti·tu·ee (de ~ (v.), ~s)
1 vrouw die tegen betaling seksuele handelingen verricht => cocotte, een meisje van plezier, een publieke vrouw, hoer, kalle, lichtekooi, snol, temeier

Bron: vandale.nl


Nu nog ff kijken wat jij er onder verstaat.

HINDUSTAN
26-05-06, 20:54
Geplaatst door Wide-O
So you are not getting any...

Zo, voel ik hier de reflectie van een eigenbeeld of ben je gewoon just het zoveelste bobojantje? :duim:

Wide-O
26-05-06, 20:56
Geplaatst door HINDUSTAN
Zo, voel ik hier de reflectie van een eigenbeeld of ben je gewoon just het zoveelste bobojantje? :duim:

Je blonk nu niet bepaald uit in deze draad qua "begrip" van wat er gezegd werd. Ben bang dat je daar mee doorgaat.

HINDUSTAN
26-05-06, 21:00
Geplaatst door Juliette
slet (de ~ (v.), ~ten)
1 [pej.] losbandige vrouw => een afgelikte boterham, lellebel, slettenbak, sloerie, slons

hoer (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] prostituee

pros·ti·tu·ee (de ~ (v.), ~s)
1 vrouw die tegen betaling seksuele handelingen verricht => cocotte, een meisje van plezier, een publieke vrouw, hoer, kalle, lichtekooi, snol, temeier

Bron: vandale.nl


Nu nog ff kijken wat jij er onder verstaat.

Nee, ik wil eerst zien wat JIJ eronder verstaat.
Maak je over mijn visie maar niet druk, die is er.

Laat me de jouwe maar zien.
Iets uit een woordenboek halen kunnen we allemaal namelijk nietwaar Juliette?



Sterker nog, dat raadde ik in deze zelfde topic nog iemand aan....
En jij doet het nog ook!! LOL!! :lol:

HINDUSTAN
26-05-06, 21:05
Geplaatst door Wide-O
Je blonk nu niet bepaald uit in deze draad qua "begrip" van wat er gezegd werd. Ben bang dat je daar mee doorgaat.

Ik ben niet zo bang uitgevallen als jij.
Maar het ziet er wel naar uit dat je niet alles begrepen hebt.
Geeft niet, het is zo ook wel duidelijk dat je je bovenstaande kreet niet kunt beargumenten hoor.
Dus toch another bobojantje....

O...of was dit je argumentatie? :argwaan:

Juliette
26-05-06, 21:12
Geplaatst door HINDUSTAN
Nee, ik wil eerst zien wat JIJ eronder verstaat.
Maak je over mijn visie maar niet druk, die is er.

Laat me de jouwe maar zien.


Een hoer is een vrouw / man die tegen betaling seksuele handelingen ondergaat / verricht.

Nu jij.

Wide-O
26-05-06, 21:32
Geplaatst door HINDUSTAN
Ik ben niet zo bang uitgevallen als jij.
Maar het ziet er wel naar uit dat je niet alles begrepen hebt.
Geeft niet, het is zo ook wel duidelijk dat je je bovenstaande kreet niet kunt beargumenten hoor.
Dus toch another bobojantje....

O...of was dit je argumentatie? :argwaan:

Ibrabbelhim, je blijft even vervelend. <gasp>

Afkicken blijft de boodschap knul.

~Panthera~
26-05-06, 21:36
Schijnen some fuckwits niet te snappen. :moe:

Wide-O
26-05-06, 21:49
Geplaatst door Dorinthe
De meeste Marokaanse jongens beschouwen de Nederlandse meisjes/vrouwen als hoeren, maar ze zijn wel elk weekend op pad om te scoren, dus het zijn gewoon hoerenlopers. Dan heb je ook nog een categorie die jonge meisjes dwingen tot prostitutie, de zgn, Loverboys, voornamenlijk van Marokaanse afkomst.

Het is treurig dat de helft van de meisjes het slachtoffer wordt van ongewenste intimiteiten. Dit heeft niks te maken met het gedrag of de kleding van deze meisjes. Het heeft alles te maken met de mannelijke arrogantie, dat meisjes hoeren zijn.
een man heeft met zijn tengels af te blijven van meisjes die niet van hun gedrag gediend zijn. Nee is Nee!!

Dorinthe.

Ik ben heel blij voor je dat hufterig gedrag pas z'n intrede gedaan heeft met al die Islams hier.

Snap je zelf nog wat je schrijft ?

Tfoe.

MaRiaH
26-05-06, 21:51
Geplaatst door Dorinthe

een man heeft met zijn tengels af te blijven van meisjes die niet van hun gedrag gediend zijn. Nee is Nee!!

Dorinthe.

En dat geldt ook voor meisjes..
want ook dat komt voor..
Al is het nog geen fractie van het percentage van hun mannelijke collega's.

Juliette
26-05-06, 21:59
Geplaatst door Wide-O
Ik ben heel blij voor je dat hufterig gedrag pas z'n intrede gedaan heeft met al die Islams hier.

Snap je zelf nog wat je schrijft ?

Tfoe.

Wide-O,

9/11: schuld van Islam
Oorlog Afghanistan: Schuld van Islam
Oorlog Irak: Schuld van Islam
Atoombom Iran: Schuld van Islam
Bezetting Palestina: Schuld van Islam
Samenlevingsproblemen Westen: Schuld van Islam

En jij wil hufterig gedrag ook nog s op Schuld van Islam schuiven? :(

HINDUSTAN
26-05-06, 22:00
Geplaatst door Wide-O
Ibrabbelhim, je blijft even vervelend. <gasp>

Afkicken blijft de boodschap knul.

Zie je wel.
Je kan praatjes maken wat je wilt, en dat doe je al constant omdat je je eerste uitspraak gewoon niet KAN beargumenteren.
Je wou gewoon graag een populaire opmerking maken, en nu loop je maar het een na het andere praatje te verkondigen om dat feit te verdoezelen. Thus: bobojantje.

Rourchid
26-05-06, 22:01
Geplaatst door Dorinthe

Volgens mij berust het principe van de Islam en christelijke fundies met al hun regels voor vrouwen, op het gebied van kledingvoorschriften, op het principe van de hormonen.


Voor de helderheid is het beter om te formuleren: het principe van islamitische fund(amental)is(ten) en christelijke fund(amental)is(ten) etc.
(islamitisch fundamentalisme is de radicaal ultraconservatieve, puriteinse islamitische ideologie die door het sektarisch wahabisme het meest uitgesproken wordt vertegenwoordigd)

HINDUSTAN
26-05-06, 22:01
Geplaatst door Juliette
Een hoer is een vrouw / man die tegen betaling seksuele handelingen ondergaat / verricht.

Nu jij.

Ik heb mijn definitie van een hoer al gegeven eerder op deze topic.
Er zelfs bijna ruzie over gekregen.

Nee, ik dacht dat het om de definitie van slet ging?

Kom maar. Wat is een een slet volgens.....JOU? :giechel:

Rourchid
26-05-06, 22:03
Geplaatst door HINDUSTAN
Zo, voel ik hier de reflectie van een eigenbeeld of ben je gewoon just het zoveelste bobojantje? :duim:
Zijn deze bobojantjes (wat zowat je stopwoordje is) politieke vluchtelingen uit Bobbejaanland?

Juliette
26-05-06, 22:08
Geplaatst door HINDUSTAN
Ik heb mijn definitie van een hoer al gegeven eerder op deze topic.
Er zelfs bijna ruzie over gekregen.

Nee, ik dacht dat het om de definitie van slet ging?

Kom maar. Wat is een slet volgens.....JOU? :giechel:

Een slet is volgens mij een vrouw / man die tegen betaling seks heeft met andere mensen.

En wat is een slet volgens jou?

HINDUSTAN
26-05-06, 22:20
Geplaatst door Dorinthe
De meeste Marokaanse jongens beschouwen de Nederlandse meisjes/vrouwen als hoeren, maar ze zijn wel elk weekend op pad om te scoren, dus het zijn gewoon hoerenlopers. Dan heb je ook nog een categorie die jonge meisjes dwingen tot prostitutie, de zgn, Loverboys, voornamenlijk van Marokaanse afkomst.

Het is treurig dat de helft van de meisjes het slachtoffer wordt van ongewenste intimiteiten. Dit heeft niks te maken met het gedrag of de kleding van deze meisjes. Het heeft alles te maken met de mannelijke arrogantie, dat meisjes hoeren zijn.
een man heeft met zijn tengels af te blijven van meisjes die niet van hun gedrag gediend zijn. Nee is Nee!!

Dorinthe.

Het is heel treurig ja.
Ik heb ook een zusje.
Maar die heb ik (en mijn ouders) ook vaak moeten tegenhouden als ze de deur uitging op een manier die gewoon echt zeer suggestief was.
En zo gaat het in hele wijken tegelijk Dorinthe.
En kun je nagaan: dat zijn nog de meisjes die nog thuis wonen.
Laatstaan als ze geen 'last' meer hebben van hun ouders.

Gaan jullie wel eens uit ofzo, die mensen die zeggen dat het gedrag en kleding van vrouwen geen rol spelen bij ongewenste intimiteiten?

Spare me die praatjes dat het niks te maken heeft met het gedrag of kleding van de meisjes, dat is uitgebreid beargumenteerd door mij, en als je het er niet mee eens bent staan die postings nog vrij om op te reageren.

En dan nog wat.
Juliette is zo vriendelijk geweest om de beide definities van slet en hoer even voor ons te posten, als naslagwerk.
Ik heb al eerder uitgebreid gepost en zeg het ook nu:

Vrouwen zijn geen hoeren zeg je?
Nee niet allemaal. Maar de grootste hoeren zitten niet achter het glas Dorinthe, die lopen gewoon vrij over straat, al dan niet als zodanig gekleedt, al dan niet als keurige madam.
Het STIKT van de hoeren.
Volgens de definitie van mij EN die van het woordenboek.
Alles is best, mannen zijn allemaal maar een wandelende lul, maar zeg niet dat ze vrouwen zomaar als hoeren beschouwen, want dan krijgt deze topic nog heel veel te le(e)smateriaal van mij..
Wat dan weer een nieuwe troep meiden kwaad zal maken, maar dat moet dan maar:
De waarheid zit immers vaak in het midden, en waar rook is is vuur.
Dat zijn simpele wijsheden met de waarheid als van een koe.

Stellen dat sexuele intimidatie PUUR van 1 kant komt, is dus je ogen gesloten houden voor de volledige kant van het verhaal.
Een verhaal, (wel meerdere) wat niet prettig zal zijn voor iedereen die graag wilt denken dan mannen voor 100% schuldig zijn als ze een vrouw aanraken en dat vrouwen geen hoeren zijn.

Vrouwen zijn soms gewoon hoeren, vaker dan je denkt.
Geloof mij niet, check de Dikke Van Dale en ga heel goed nadenken dames.... :)

En blijf iedereen zich dit herinneren: ik praat niks van mannen goed en gaf eerder Divine en Mariah grotendeels gelijk.

HINDUSTAN
26-05-06, 22:25
Geplaatst door Juliette
Een slet is volgens mij een vrouw / man die tegen betaling seks heeft met andere mensen.

En wat is een slet volgens jou?

Een slet is juist iemand die zich makkelijk laat pakken door iedereen, maar niet tegen betaling, gewoon omdat ze het lekker vind om zich hoerig te gedragen en met meerder mannen (tegelijk) sex te hebben.
En dan meestal ook heel obstentaat, al heb je ook chique sletjes...

Tegen betaling, dat waren die hoeren....
Zoals Golddiggers, vrouwen die in speciale cafe's gaan zitten om een bepaald inkomenstype aan de haak te slaan, vrouwen die in een contact-ad salariseisen als pré aanvoeren, vrouwen die een vriend nemen om zijn coole BMW, vrouwen die kiezen voor het vriendje die ze de meeste cadeautjes geeft....
Allemaal hoeren:D Volgens de definitie van ...

HINDUSTAN
26-05-06, 22:26
Geplaatst door Rourchid
Zijn deze bobojantjes (wat zowat je stopwoordje is) politieke vluchtelingen uit Bobbejaanland?

Nee, het is een Surinaamse uitdrukking.

Juliette
26-05-06, 22:29
Geplaatst door HINDUSTAN
Een slet is juist iemand die zich makkelijk laat pakken door iedereen, maar niet tegen betaling, gewoon omdat ze het lekker vind om zich hoerig te gedragen en met meerder mannen (tegelijk) sex te hebben.
En dan meestal ook heel obstentaat, al heb je ook chique sletjes...


Allemaal hoeren:D Volgens de definitie van ...

HINDUSTAN? :argwaan:

HINDUSTAN
26-05-06, 22:37
Geplaatst door Juliette
HINDUSTAN? :argwaan:

Geschokt?
Ik ga jullie heel nieuwe inzichten geven, en het staat vrij voor iedereen natuurlijk, daar is een forum voor.
Maar niet nu, maar als ik weer tijd heb.
For now, tijd om te gaan stappen en klappen :fparty:

We spreken nog, als het zo mag zijn.
(waar is Romeo?) :wink:

MaRiaH
26-05-06, 23:07
Geplaatst door HINDUSTAN
Vrouwen zijn geen hoeren zeg je?
Nee niet allemaal. Maar de grootste hoeren zitten niet achter het glas Dorinthe, die lopen gewoon vrij over straat, al dan niet als zodanig gekleedt, al dan niet als keurige madam.
Het STIKT van de hoeren.

Volgens de definitie van mij EN die van het woordenboek.
Alles is best, mannen zijn allemaal maar een wandelende lul, maar zeg niet dat ze vrouwen zomaar als hoeren beschouwen, want dan krijgt deze topic nog heel veel te le(e)smateriaal van mij..


Ik ga jullie heel nieuwe inzichten geven, en het staat vrij voor iedereen natuurlijk, daar is een forum voor.

zo zo..
wel erg stellig..te stellig..
jouw waarheid is de waarheid. :fucyc:

ik herken dit ergens van.. kan het nog niet helemaal plaatsen.

Divine_70
26-05-06, 23:19
Geplaatst door HINDUSTAN
Een slet is juist iemand die zich makkelijk laat pakken door iedereen, maar niet tegen betaling, gewoon omdat ze het lekker vind

Het woord iedereen is een breed begrip, met andere woorden, als een vrouw geniet van sex, dan ben je een slet? :wtf:

MusicManiac
27-05-06, 12:55
Slet betekent volgens mij een meisje dat sex heeft met verschillende partners . So what ? Erg ouderwetse term eigenlijk, eentje die niet meer in de dikke van dale thuis zou moeten horen .. en ook een woord waar volgens mij geen mannelijk equivalent voor bestaat.

Bofko
27-05-06, 13:00
Geplaatst door MusicManiac
Slet betekent volgens mij een meisje dat sex heeft met verschillende partners . So what ? Erg ouderwetse term eigenlijk, eentje die niet meer in de dikke van dale thuis zou moeten horen .. en ook een woord waar volgens mij geen mannelijk equivalent voor bestaat.


Gigolo. Maar dat werkt niet als scheldwoord.

MusicManiac
27-05-06, 13:09
Nee, gigolo is iemand die zich laat betalen.

~Panthera~
27-05-06, 13:12
Geplaatst door MusicManiac
Nee, gigolo is iemand die zich laat betalen.


mannelijke hoer dus. :hihi:

Bofko
27-05-06, 13:14
Geplaatst door MusicManiac
Nee, gigolo is iemand die zich laat betalen.
Je hebt gelijk..

Carin de Rooy
27-05-06, 13:27
Geplaatst door MusicManiac
Slet betekent volgens mij een meisje dat sex heeft met verschillende partners . So what ? Erg ouderwetse term eigenlijk, eentje die niet meer in de dikke van dale thuis zou moeten horen .. en ook een woord waar volgens mij geen mannelijk equivalent voor bestaat.


Nee, bij mannen wordt dit nog steeds stoer gevonden. En bij vrouwen een schande.

De reacties op deze topic zijn wel heel erg macho en nog al dom. Ik schrik er van.

Ik ben trouwens nieuw, al lees ik wel al een tijdje mee. Aangenaam, ik ben Carin.

Bofko
27-05-06, 13:53
Geplaatst door Carin de Rooy
Aangenaam, ik ben Carin.

Welkom :)

MusicManiac
27-05-06, 14:22
Geplaatst door Carin de Rooy
Nee, bij mannen wordt dit nog steeds stoer gevonden. En bij vrouwen een schande.

De reacties op deze topic zijn wel heel erg macho en nog al dom. Ik schrik er van.

Ik ben trouwens nieuw, al lees ik wel al een tijdje mee. Aangenaam, ik ben Carin.

Welkom .. ik ben oud, maar reageer niet vaak .. :) lezen is op zich al vermakelijk. Zoals een bezoekje aan de dierentuin.

Carin de Rooy
27-05-06, 14:32
Bofko en Musicmaniac: bedankt.

Tomas
27-05-06, 18:58
Hoi Carin. Sex?

mark61
27-05-06, 22:24
Geplaatst door Tomas
Hoi Carin. Sex?

:hihi:

H.P.Pas
27-05-06, 22:30
Geplaatst door Tomas
Hoi Carin. Sex?

Goeie cursus geweest ?

Wide-O
27-05-06, 22:47
Geplaatst door Tomas
Hoi Carin. Sex?

Dus het vragen naar leeftijd en taal is alweer ouderwets ? :verward:

mark61
27-05-06, 23:06
Geplaatst door Wide-O
Dus het vragen naar leeftijd en taal is alweer ouderwets ? :verward:

Taal??? Tis hier geen Belgenland.

~Panthera~
27-05-06, 23:53
Schoenmaat is voldoende. :roker:

~Panthera~
28-05-06, 00:04
Geplaatst door klaaskop
maatje 45 chickie ! ;)


Van de dames, Pop. :D

Zodat je later weet waar die naaldhak in je................... vandaan komt. :lachu:

MaRiaH
28-05-06, 00:04
Geplaatst door Tomas
Hoi Carin. Sex?

:haha:

ik hoop voor je dat Jerry niet meeleest..
:roker:

http://www.tvsteenbergen.nl/tom_jerry.gif

http://www.webdunia.com/sports/news/0202/05/images/img1020205128_1_1.jpg

~Panthera~
28-05-06, 00:07
Geplaatst door klaaskop
prostaat ?

you get it. :D

Wide-O
28-05-06, 00:08
Geplaatst door mark61
Taal??? Tis hier geen Belgenland.

ASL :ego:

MaRiaH
28-05-06, 00:09
Geplaatst door klaaskop
prostaat ?

Ach wat moet je met dat ding..
Geeft alleen vaak problemen als jeouder wordt.. :wijs:

MaRiaH
28-05-06, 00:11
Geplaatst door klaaskop
Nog geen last van schat .. :stout:

Nog niet nee... :melig2:

wacht maar tot die naaldhak.. :roken:

~Panthera~
28-05-06, 00:21
Geplaatst door klaaskop
Heb ik er wel voor over :D




Hoe oud ben je ? :moe:

Elie Hobeika
28-05-06, 00:25
Komt ervan..

Carin de Rooy
28-05-06, 09:59
Geplaatst door Tomas
Hoi Carin. Sex?


Ja hoor. Alle vrouwen zijn blijkbaar sletten, waarom zou ik anders zijn? :kusgrijs:

David
28-05-06, 12:13
Geplaatst door Carin de Rooy
Ja hoor. Alle vrouwen zijn blijkbaar sletten, waarom zou ik anders zijn? :kusgrijs:


Ordinair. :stout:

mark61
28-05-06, 13:00
Geplaatst door Carin de Rooy
Ja hoor. Alle vrouwen zijn blijkbaar sletten, waarom zou ik anders zijn? :kusgrijs:

Kelder~ of breezer~?

MaRiaH
28-05-06, 13:03
Geplaatst door Carin de Rooy
Ja hoor. Alle vrouwen zijn blijkbaar sletten, waarom zou ik anders zijn? :kusgrijs:

Speak for yourself , dear! :ego:

MaRiaH
28-05-06, 13:05
Geplaatst door mark61
Kelder~ of breezer~?

Maakt het wat uit? slet = slet..
:zozo:


:D

Carin de Rooy
28-05-06, 14:56
Geplaatst door mark61
Kelder~ of breezer~?


Stoep?

mark61
28-05-06, 15:18
Geplaatst door Carin de Rooy
Stoep?

Nee op maroc.nl houden we ons strikt aan de twee eerder genoemde variëteiten. Verder zijn er natuurlijk nog ingezwachtelde moslima's, maar die doen niet terzake.

Carin de Rooy
28-05-06, 15:19
Geplaatst door mark61
Nee op maroc.nl houden we ons strikt aan de twee eerder genoemde variëteiten. Verder zijn er natuurlijk nog ingezwachtelde moslima's, maar die doen niet terzake.


Oh, leg uit. Hier wil ik wel meer van weten. Al begrijp ik wel dat hier geheel eigen wetten, normen en waarden heersen.

mark61
28-05-06, 15:27
Geplaatst door Carin de Rooy
Oh, leg uit. Hier wil ik wel meer van weten. Al begrijp ik wel dat hier geheel eigen wetten, normen en waarden heersen.

Das zeker. :vreemd:. Volg Victory en Dwaalspoor een weekje, hoewel, een dag is genoeg, en je bent helemaal op de hoogte van de mores hier. :hihi:

Carin de Rooy
28-05-06, 15:30
Geplaatst door mark61
Das zeker. :vreemd:. Volg Victory en Dwaalspoor een weekje, hoewel, een dag is genoeg, en je bent helemaal op de hoogte van de mores hier. :hihi:


Okay, dat had ik al begrepen, ik lees al een tijdje deze site en besloot nu ook maar eens iets te schrijven af en toe. Maar die twee zijn inderdaad erg uitgesproken, onvriendelijk en onbeleefd. Misschien zijn ze ongelukkig?

S@deeQ
28-05-06, 15:33
Geplaatst door Carin de Rooy
Okay, dat had ik al begrepen, ik lees al een tijdje deze site en besloot nu ook maar eens iets te schrijven af en toe. Maar die twee zijn inderdaad erg uitgesproken, onvriendelijk en onbeleefd. Misschien zijn ze ongelukkig?


hey ,ik ben wel gelukkig en ik wil je ook maar al te graag gelukkig maken :stomp:

Carin de Rooy
28-05-06, 15:34
Geplaatst door S@deeQ
hey ,ik ben wel gelukkig en ik wil je ook maar al te graag gelukkig maken :stomp:


Erg aardig van je, maar ik ben al voorzien. :)

mark61
28-05-06, 15:37
Geplaatst door Carin de Rooy
Okay, dat had ik al begrepen, ik lees al een tijdje deze site en besloot nu ook maar eens iets te schrijven af en toe. Maar die twee zijn inderdaad erg uitgesproken, onvriendelijk en onbeleefd. Misschien zijn ze ongelukkig?

Jah tis een verboden liefde.

S@deeQ
28-05-06, 15:37
Geplaatst door Carin de Rooy
Erg aardig van je, maar ik ben al voorzien. :)

jammer ,mijn voortplantingsseizoen begint binnenkort :nerveus:

Carin de Rooy
28-05-06, 15:38
Geplaatst door mark61
Jah tis een verboden liefde.


Tussen hun twee?

Carin de Rooy
28-05-06, 15:39
Geplaatst door S@deeQ
jammer ,mijn voortplantingsseizoen begint binnenkort :nerveus:

Sorry, deze geit heeft al een geiten n**ker.

Wide-O
28-05-06, 15:40
Geplaatst door S@deeQ
jammer ,mijn voortplantingsseizoen begint binnenkort :nerveus:

Moet je weer die hele lange tocht door de moerassen en de modder aanvangen :corcky: :D

S@deeQ
28-05-06, 15:42
Geplaatst door Wide-O
Moet je weer die hele lange tocht door de moerassen en de modder aanvangen :corcky: :D :fpiraat: ik hou het bij geitjes ,die blijven op het droge.

mark61
28-05-06, 15:42
Geplaatst door Carin de Rooy
Tussen hun twee?

Stil nou.


sorry tis zondag

Carin de Rooy
28-05-06, 15:44
Geplaatst door mark61
Stil nou.


sorry tis zondag


Okay, ik zal zwijgen, ik wil de zondagsrust niet verstoren.


Maar als je leest hoezeer er hier wordt gescholden op homo's, dan zou je toch denken dat zich heel wat leed achter die stoere mededelingen afspeelt. Als je me begrijpt.

mark61
28-05-06, 15:45
Geplaatst door Carin de Rooy
Maar als je leest hoezeer er hier wordt gescholden op homo's, dan zou je toch denken dat zich heel wat leed achter die stoere mededelingen afspeelt. Als je me begrijpt.

Jah dat denken hier wel meer mensen inderdaad.

Carin de Rooy
28-05-06, 15:47
Geplaatst door mark61
Jah dat denken hier wel meer mensen inderdaad.


Oh, O.K.


Ik moet gaan koken, tot ziens!!

mark61
28-05-06, 15:48
Geplaatst door Carin de Rooy
Oh, O.K.

Ik moet gaan koken, tot ziens!!

Hè moet je die jongens nou in de kaart spelen met die rolbevestigende opmerkingen. Slijmbal. :roker:

Carin de Rooy
28-05-06, 15:49
Geplaatst door mark61
Hè moet je die jongens nou in de kaart spelen met die rolbevestigende opmerkingen. Slijmbal. :roker:


Ja, ik word erg onderdrukt door mijn Marokkaanse man. Begrijp je?

mark61
28-05-06, 15:52
Geplaatst door Carin de Rooy
Ja, ik word erg onderdrukt door mijn Marokkaanse man. Begrijp je?

Ik wel hoor. :D

Carin de Rooy
28-05-06, 15:53
Geplaatst door mark61
Ik wel hoor. :D

Heb je ook een Marokkaanse man? :)

mark61
28-05-06, 15:54
Geplaatst door Carin de Rooy
Heb je ook een Marokkaanse man? :)

Neeh ik ben nog aan het oefenen.

Carin de Rooy
28-05-06, 15:55
Geplaatst door mark61
Neeh ik ben nog aan het oefenen.



Leg uit???

Wide-O
28-05-06, 15:59
Geplaatst door S@deeQ
:fpiraat: ik hou het bij geitjes ,die blijven op het droge.

Dat waren schapen toch ? :verward:

Enfin, die lucht man :schreeuw:

S@deeQ
28-05-06, 16:06
Geplaatst door Wide-O
Dat waren schapen toch ? :verward:

Enfin, die lucht man :schreeuw:

:moeilijk: Beledig mijn vrouwtjes niet maffe belg !!! die zijn allemaal geblondeerd en hebben de duurste Chanel parfum op !! :moeilijk:

Carin de Rooy
28-05-06, 16:07
Geplaatst door S@deeQ
:moeilijk: Beledig mijn vrouwtjes niet maffe belg !!! die zijn allemaal geblondeerd en hebben de duurste Chanel parfum op !! :moeilijk:


Jij boft maar!


Nu moet ik echt iets gaan doen.


tot de volgende keer!

Wide-O
28-05-06, 16:17
Geplaatst door S@deeQ
:moeilijk: Beledig mijn vrouwtjes niet maffe belg !!! die zijn allemaal geblondeerd en hebben de duurste Chanel parfum op !! :moeilijk:

Sorry sorry, ik stigmatiseer weer en zet daardoor de bok bij de geit.
:nerveus:

mark61
28-05-06, 16:18
Geplaatst door Carin de Rooy
Leg uit???

Ik doe hier een online cursus normen & waarden.

mark61
28-05-06, 16:19
Geplaatst door Wide-O
Sorry sorry, ik stigmatiseer weer en zet daardoor de bok bij de geit.
:nerveus:

Bok geschoten? Ik ga ff een geit verzetten iig.

Wide-O
28-05-06, 16:20
Geplaatst door mark61
Ik doe hier een online cursus normen & waarden.

McLuhan zou zeggen: "The medium is the message".

mark61
28-05-06, 16:21
Geplaatst door Wide-O
McLuhan zou zeggen: "The medium is the message".

Old fart. :hihi:

Wide-O
28-05-06, 16:23
Geplaatst door mark61
Bok geschoten? Ik ga ff een geit verzetten iig.

Zit je me weer af te bokken ? :mad:

Vraagje: waarom noemen "jullie" die Fransche automobiel een "eend", terwijl dat bij ons duidelijk een "geit" is ?

David
28-05-06, 16:24
Geplaatst door Wide-O
Zit je me weer af te bokken ? :mad:

Vraagje: waarom noemen "jullie" die Fransche automobiel een "eend", terwijl dat bij ons duidelijk een "geit" is ?


Omdat wij hypocriet zijn???

Wide-O
28-05-06, 16:24
Geplaatst door mark61
Old fart. :hihi:

Old nerdy fart :ego: Hij speelde zichzelf in Annie Hall in die rij voor de bioscoop.

Wide-O
28-05-06, 16:25
Geplaatst door David
Omdat wij hypocriet zijn???

Ja, maar los van die evidentie ? :D

mark61
28-05-06, 16:26
Geplaatst door Wide-O
Old nerdy fart :ego: Hij speelde zichzelf in Annie Hall in die rij voor de bioscoop.

Ook nog, toe maar.

Tomas
28-05-06, 16:26
Geplaatst door David
Omdat wij hypocriet zijn???

De stam de hypocrieten, heet dat tegenwoordig.

David
28-05-06, 16:27
Geplaatst door Tomas
De stam de hypocrieten, heet dat tegenwoordig.


Afstammelingen van Hypocritia de Schijnheilige.

mark61
28-05-06, 16:28
Geplaatst door Tomas
De stam de hypocrieten, heet dat tegenwoordig.

Zie je wel, je begrijpt het best. Hypocriet.

Wide-O
28-05-06, 16:33
Geplaatst door David
Afstammelingen van Hypocritia de Schijnheilige.

Dochter van Johanna de Waanzinnige, die op haar beurt afstamde van Bertha met de Dikke Voeten.

Wide-O
28-05-06, 16:35
Geplaatst door mark61
Ook nog, toe maar.

Ken je die scène ? Echt grappig.

Heer staat te lullen over wat McLuhan precies beweerde in z'n boeken. Wordt ie op z'n schouders getikt door Marshall: "Nee, dat is niet wat ik geschreven heb." :hihi:

Tomas
28-05-06, 16:37
Geplaatst door mark61
Zie je wel, je begrijpt het best. Hypocriet.

Ik geloof niet in stammen. Ik behoor tot de homo hypocritia schijnheiligiens.

David
28-05-06, 16:38
Geplaatst door Wide-O
Dochter van Johanna de Waanzinnige, die op haar beurt afstamde van Bertha met de Dikke Voeten.


Van Amedé de Betweterige.

mark61
28-05-06, 16:40
Geplaatst door Wide-O
Ken je die scène ? Echt grappig.

Heer staat te lullen over wat McLuhan precies beweerde in z'n boeken. Wordt ie op z'n schouders getikt door Marshall: "Nee, dat is niet wat ik geschreven heb." :hihi:

Nee, helaas niet. :hihi:

mark61
28-05-06, 16:41
Geplaatst door Tomas
Ik geloof niet in stammen. Ik behoor tot de homo hypocritia schijnheiligiens.

Stamgast dus.

HINDUSTAN
31-05-06, 18:27
Geplaatst door MaRiaH
zo zo..
wel erg stellig..te stellig..
jouw waarheid is de waarheid. :fucyc:

ik herken dit ergens van.. kan het nog niet helemaal plaatsen.

Zolang jij er niet op in debat gaat maar conclusies gaat trekken met een natte duim in de lucht gestoken, ziet het er niet naar uit dat je er iets tegenin te brengen hebt.

HINDUSTAN
31-05-06, 18:35
Geplaatst door Divine_70
Het woord iedereen is een breed begrip, met andere woorden, als een vrouw geniet van sex, dan ben je een slet? :wtf:

Nee het woord SLET is geen breed begrip Divine, de letterlijke betekenis ervan uit het woordenboek is keurig gepost notabene.

En ik heb nergens geconcludeerd of zelfs maar gesuggereerd dat een vrouw die geniet van sex een slet is.
Wat een ondoorzichtige poging om mij woorden in de mond te leggen.

Als je mijn definitie nog eens goed leest en er iets op kan tegenwerpen wat blijk geeft van een wil om erover te discussieren i.p.v. dit soort goedkope verdraaiingen en gevolgtrekkingen van jou en enkele anderen (die mij alleen maar zeggen dat jij (en de rest die zometeen aan de beurt komen) er in feite NIXXX op tegenin hebben te brengen, reageer ik graag op je.
Want dom ben je bepaald niet Divine.

HINDUSTAN
31-05-06, 18:36
Geplaatst door Dorinthe
Je spreekt als een ervaringsdeskundige, die al meerdere orgies met "sletjes" heeft meegemaakt.

Dorinthe.

Jij klinkt als een sletje wat zich aangesproken voelt.

HINDUSTAN
31-05-06, 18:38
Geplaatst door Dorinthe
.....en misschien een hoertje of een sletje scoren, een sletje voor op je flatje.

Dorinthe.

Ohw ging je toevallig misschien ook uit?

Of spreek je misschien gewoon over je goeie ouwe tijd toen ze je nog zagen staan?

HINDUSTAN
31-05-06, 18:41
Geplaatst door Dorinthe
@Hindustan.

De definitie van het woord "hoer" en "slet" is niet taalkundig bepaald, maar louter cultureel/religieus. Verder niks.

Jij kunt met nog zoveel "lesmateriaal" komen aandragen, maar wat jij een hoer of slet vind, dat vind ik niet. Jij vindt zowat elk meisje en elke vrouw een hoer.

Dus, bespaar me je "lesmateriaal" s.v.p.

Dorinthe.

Bespaar mij liever jouw kleutergepruttel en ga in debat WAAROM jij het niet mee eens met me bent.

Als je dat niet kan....dan wat práát je!??

Bobojantjes tieren welig hier... :boogjes:

HINDUSTAN
31-05-06, 18:51
Geplaatst door Carin de Rooy
Nee, bij mannen wordt dit nog steeds stoer gevonden. En bij vrouwen een schande.

De reacties op deze topic zijn wel heel erg macho en nog al dom. Ik schrik er van.

Ik ben trouwens nieuw, al lees ik wel al een tijdje mee. Aangenaam, ik ben Carin.

Hoi.

Je bent nieuw.

In de forumwereld, beste Carin, zijn er heeel veel mensen die alleen maar kunnen blaten wat ze ergens van vinden als het ze niet aanstaat, er allerlei conclusies over gaan trekken, maar het beargumenteren?
Ho maar.

Dat noemen wij Surinaams-achtigen 'bobojantjes', zoals je er een paar kan zien in de voorbeelden hierboven.
Aan sommige reacties kan je zelfs zien wie het helemaal niet leuk vindt om de waarheid te lezen.
De waarheid, waar ze heel veel op kunnen zeggen behalve....het argumentair tegenwerpen... :vlammen:
Veel gesputter, maar weinig wol, noemen we dat.

Dus dan weet je gelijk ook dat het mensen niet zozeer interesseert wat anderen van hun reacties vinden. De niet meeloperige en vriendjes op het forum zoekende mensen tenminste.
Deze mensen vinden het pas interessant worden als er iemand komt die daadwerkelijk een tekst waar diegene het niet mee eens is, quote, en er vervolgens iets zinnigs op zegt als tegenargument.

Want daar leer je van, en bij een goede discussiepartner krijg je soms zodanig andere invalshoeken te zien, dat je er nog wat van opsteekt ook.
En misschien zelfs je eigen mening bijstelt.......
Maar dat gebeurt natuurlijk niet met reacties van het soort van: "ik vind je lolly nie lekkerrrr..." :haha:

Dat noemen ze een discussie.

HINDUSTAN
31-05-06, 18:56
Geplaatst door Dorinthe
MasterBlaster, die naam die zegt al genoeg over je achterlijke macho-instelling, je minachting voor vrouwen. Macho's zijn gewoon zielepieten, die een bolide nodig hebben om hun persoonlijkheid op te krikken.
Die een tatoeage op hun bovenarm hebben, met als tekst: "Mama, je bent mijn liefste".
Ðorinte.

Joh, ik zeg net tegen die nieuwe: die lollyreacties en conclusies die overduidelijk op hun teentjes getrapte mensjes als jij uitblaten zodra ze zich aangesproken voelen en niet bij machte zijn om ook maar iets zinnigs uit te kramen in de vorm van een inhoudelijke argumentaire reactie op waar het eigenlijk over gaat, daarmee maken zulke personen alleen maar zichzelf belachelijk.
Zoals jij al de hele tijd doet.
Met je over-feministische gedachtenkronkels.
Eng hoor.

"MasterBlaster... "SuperFreak".... "Ik hou van sinaasappelen".....
Het had niet uitgemaakt WAT mijn onderschrift ook was geweest: jij had er wel iets negatiefs van gemaakt om te proberen mijn persoon zodanig sexistisch neer te zetten zodat jij bijval krijgt van andere vrouwen.

Daar ben je helaas pindakaas echt veels te dom voor, als ik dat kleutergebrabbel van je bekijk.
Je laat je gewoon bespelen als de eerste de beste slet die valt voor een loverboy...

HINDUSTAN
31-05-06, 20:19
Geplaatst door Dorinthe
http://i30.photobucket.com/albums/c335/Dunkelengel/215835.jpg

Ðorinte.

"A happy lesbian" :rolleyes:

Als een lesbische Dolle 'anti-man" Mina klink je zeker, maar happy...?

Hoe kan het ook anders, als je als rasechte feminist 's avonds maar niet in slaap kan vallen wegens de gedachte dat in een rangorde van 2 vrouwen die op elkaar vallen omdat ze niks van mannen moeten hebben omdat mannen niks van hen moeten hebben, er tóch een vrouwtje en een mannetje blijken te zijn? :wink:
Welke ben jij? Ik gok op het mannetje... :strik:

David
31-05-06, 20:23
Geplaatst door HINDUSTAN
"A happy lesbian" :rolleyes:

Als een lesbische Dolle 'anti-man" Mina klink je zeker, maar happy...?

Hoe kan het ook anders, als je als rasechte feminist 's avonds maar niet in slaap kan vallen wegens de gedachte dat in een rangorde van 2 vrouwen die op elkaar vallen omdat ze niks van mannen moeten hebben omdat mannen niks van hen moeten hebben, er tóch een vrouwtje en een mannetje blijken te zijn? :wink:
Welke ben jij? Ik gok op het mannetje... :strik:


:moe:

Tomas
31-05-06, 20:23
Geplaatst door David
:moe:

welke ben jij, ik gok de homo?

Tomas
31-05-06, 20:25
Ik ben thuis trouwens het vrouwtje.

duende
31-05-06, 20:27
Geplaatst door Victory
Het verschil is dat mannen een hormoon hebben die ook een bijnaam, 'agressiehormoon' heeft, en daarnaast visueel ingesteld zijn in plaats van gedachte gericht.

Dit hoef je niet van mij aan te nemen, maar ga alsjeblieft een opleiding volgen voordat je weer een onzinnige opmerking maakt.
Hoe zit het dan met die z.g. vrije wil die de mensheid van onze zeer gewaardeerde gott heeft gekregen.
Plotseling bestaat die vrije wil niet meer? en is het een hormonen kwestie....agressie hormoon???

HINDUSTAN
31-05-06, 20:36
Geplaatst door Tomas
Ik ben thuis trouwens het vrouwtje.

Ik ook.
En nog een lekkere ook :)

David
31-05-06, 20:38
Geplaatst door Tomas
welke ben jij, ik gok de homo?


:moe:

duende
31-05-06, 20:38
Het verschil is dat mannen een hormoon hebben die ook een bijnaam, 'agressiehormoon' heeft, en daarnaast visueel ingesteld zijn in plaats van gedachte gericht.

Dit hoef je niet van mij aan te nemen, maar ga alsjeblieft een opleiding volgen voordat je weer een onzinnige opmerking maakt.


Ga eens langs op een willekeurig middelbare school en je zult woorden zoals “hoer” en “slet” vaak genoeg horen om te kunnen bepalen wat voor mensen er in deze culturele omgeving van jou, als hoerig betiteld worden.

Hoerig gedragen is je zodanig gedragen of laten zien dat mannen denken dat je om sex verlegen zit, of ervoor betaald wilt krijgen.
Simpel.
Nou, begin maar te tellen.

Ik hoor jou geen definitie geven van hoerig gedrag, alleen maar commentaar geven op dat van een ander, nou dát noem je zeker jouw wijsheid noh?

Begin maar te tellen inderdaad. Begin maar het aantal vrouwen te tellen dat zich hoerig gedraagd. De grootste hoeren zitten niet achter het raam heb ik al eens gezegd, die lopen gewoon op straat.
En ik weet heel goed dat sommige meisjes zich dan opeens heel erg beledigd en verontwaardigd voelen, maar met tegenargumenten moet je dan komen, niet met hysterische en onbeargumenteerde uitspraken die laten zien hoe pover het gesteld is met je begrijpend leesvaardigheid en het vermogen om ook eens in de spiegel te kijken en een geval eens vanuit een ander oogpunt te bekijken dan alleen maar van jezelf.

En als klap op de vuurpijl ga ook jij opmerkingen van anderen mixen door elkaar en dan op mij afschuiven.
Hoe dom kan je dan zijn.
Als je ergens over wilt discussiëren op volwassen niveau, dan moet je kunnen luisteren naar een ander en er op een volwassen manier achter zien te komen wat de ander bedoelt als je het niet begrijpt.

Zelfs als je het er niet mee eens bent kan je dat nog op een volwassen manier tonen.
Wat jij en die andere doen, jullie gedragen je echt als 2 kleuterkonijntjes die het niet leuk vinden te horen dat vrouwen niet onzelden nogal eens zelf schuldig zijn aan het uitlokken -ja uitlokken- van bepaald mannengedrag.

Jullie laten zien dat je geen moer afweet van mannen, en dan kom je hier over mannengedrag praten...

Wat lopen er ongelovelijke eikels rond op deze wereld.
Deze reacties...rechtvaardigen aanranding enz.
Ik wil tegen deze heren zeggen Laat een vrouw in haar waarde. Hoe ze ook gekleed is...Of moet iedere vrouw maar met een jute zak over haar kop gaan lopen omdat de heren zich niet kunnen beheersen. Ik kan jullie alleen maar kwalificeren als een stel slappe lullen.

Stel ik kom jou op straat of in het lokale bordeel tegen Hindoestan en de domme uitdrukking op je puisterige gezicht bevalt mij niet. Vraag jij er dan ook om om van mij een knal voor je kop te krijgen? Want dat lok jij dan misschien wel bij mij uit. Je weet wekl agressie hormonen, dus dan kan ik er ook niets aan doen enzo.......

HINDUSTAN
31-05-06, 21:05
Geplaatst door duende
Wat lopen er ongelovelijke eikels rond op deze wereld.
Deze reacties...rechtvaardigen aanranding enz.
Ik wil tegen deze heren zeggen Laat een vrouw in haar waarde. Hoe ze ook gekleed is...Of moet iedere vrouw maar met een jute zak over haar kop gaan lopen omdat de heren zich niet kunnen beheersen. Ik kan jullie alleen maar kwalificeren als een stel slappe lullen.

Stel ik kom jou op straat of in het lokale bordeel tegen Hindoestan en de domme uitdrukking op je puisterige gezicht bevalt mij niet. Vraag jij er dan ook om om van mij een knal voor je kop te krijgen? Want dat lok jij dan misschien wel bij mij uit. Je weet wekl agressie hormonen, dus dan kan ik er ook niets aan doen enzo.......

Kom jij ook weer een aai over je bolletje kweken bij het vrouwelijke gedeelte van dit forum door te herhalen wat ik allang in mijn allereerste post in deze topic in de allereerste regel heb gezegd en gesteld.

En wat doe je net zoals Meneer de Lesbo e.a. voor je?
Blablabla en huilen, maar iets....ook maar iets beargumenteren?

HO maar.... :kusgrijs:

Moet je horen he Duende guess what: je bent het zoveelste bobojantje!! :wink:

Ik ben de tel al kwijtgeraakt!

Toch moet je vooral niet denken dat deze HINDUSTAN bij het tegenkomen van kleuterlichaampjes als jij, je niets zal vertellen.
Leer je ook misschien eens niet te voorbarig te reageren en verder door te lezen om te weten hoe en wat...

Mooi so. :wink:

David
31-05-06, 21:22
Geplaatst door HINDUSTAN
Meneer de Lesbo


Vrouwvriendelijk :moe:

HINDUSTAN
31-05-06, 21:28
Geplaatst door David
Vrouwvriendelijk :moe:

Bobojantje nr ..... :wink:

David
31-05-06, 21:29
Geplaatst door HINDUSTAN
Bobojantje nr ..... :wink:


Snol :moe:

HINDUSTAN
31-05-06, 21:31
Geplaatst door David
Snol :moe:

:zwaai:

David
31-05-06, 21:32
Geplaatst door HINDUSTAN
:zwaai:



:fuckit2:

HINDUSTAN
31-05-06, 21:34
Geplaatst door David
:fuckit2:

* Gelukkig hebben we participanten als David om het intellectuele discussieniveau van een forum wat omhoog te schroeven*

Dank je wel David! :lole:

Joesoef
31-05-06, 21:46
Geplaatst door HINDUSTAN
"A happy lesbian" :rolleyes:

Als een lesbische Dolle 'anti-man" Mina klink je zeker, maar happy...?

Hoe kan het ook anders, als je als rasechte feminist 's avonds maar niet in slaap kan vallen wegens de gedachte dat in een rangorde van 2 vrouwen die op elkaar vallen omdat ze niks van mannen moeten hebben omdat mannen niks van hen moeten hebben, er tóch een vrouwtje en een mannetje blijken te zijn? :wink:
Welke ben jij? Ik gok op het mannetje... :strik:


Hey sick f*cko. Zal ik jou grote bek is even op de trekhaak douwen van een schoolbus onderweg naar Duitsland?

~Panthera~
31-05-06, 21:50
Geplaatst door HINDUSTAN
* Gelukkig hebben we participanten als David om het intellectuele discussieniveau van een forum wat omhoog te schroeven*

Dank je wel David! :lole:



Sick Fuck no. 1 :moe:

:zwaai:

~Panthera~
31-05-06, 21:51
Geplaatst door HINDUSTAN
Ik ook.
En nog een lekkere ook :)

Ibrahimmm of Mumu ??


:zwaai:

HINDUSTAN
31-05-06, 22:09
Geplaatst door Dorinthe
Het "Mannetjes-Vrouwtjesdenken", typisch zo'n machogedachte. Wat ben je eigenlijk zielig met zo'n bekrompen geest. Bij een vrouw denk je natuurlijk aan je moeder. Hoe vaak heb je haar foto al bevlekt met je sperma?

Ðorinte.

Je ware niveau komt naar boven in je laatste zin...
Jij noemt alles van mannen macho dit.
Macho dit, macho dat.
Volgens mij ben je zelf de macho in de relatie en ben je jaloers op andere macho's, want dat 'happy lesbian' is ver te zoeken hoor in al die schrijfsels van je? :cool:

Inhoudelijk reageren kan je allang niet meer.
Het beperkt zich alleen maar tot pottentaal..... :zozo:
Je bent gewoon totaal verbaal, intellectueel...ja eigenlijk op alle mogelijke manieren omver gekegeld door deze MAN, omdat ik je psychologisch gewoon heb gefileerd als een verse gevangen haring uit de Noordzee..

Vooral die opmerking van mannenhatende lesbo's die in alles 'macho' of weet ik veel wat zien en dat ze dan toch een mannetje en vrouwtje relatie hebben, dat deed het hem.
Je hebt namelijk lesbiënnes die allebei gewoon zeer vrouwelijk zijn en door mannen begeerd worden.

Je hebt ze ook zoals jou: potten. Dykes. Van die anti-mannentaal uitslaande vrouwen in een mannenlichaam zoal jij die zodanig uitgekotst zijn door mannen dat ze maar uit pure nood lesbiënne worden en de hele wereld willen vertellen wat een verderfelijke wezens mannen wel niet zijn....en ondertussen spelen ze er zélf een!
Alleen wilt het met dat sperma (waar je zo dol op bent dat je het in iedere post loopt te roepen alsof het Brinta is voor je) maar niet lukken, hé? :bril:

Ohw...wou je me over de stang jagen met je laatste opmerking om me tot datzelfde niveau van je te verlagen?
Daar ben je vééls en vééls te dom voor, zei ik je toch al?
Zie je? Heb je tóch nog wat vrouwelijks in je! :blowen:
Deze man is jouw gewoon de baas! :haha:
Zeg eerlijk: voelt dat niet gewoon stiekem best wel fijn aan?
(niet PBen aub) :hihi:

MaRiaH
31-05-06, 22:16
Je ware niveau komt naar boven in je laatste zin...
Jij noemt alles van mannen macho dit.
Macho dit, macho dat.
Volgens mij ben je zelf de macho in de relatie en ben je jaloers op andere macho's, want dat 'happy lesbian' is ver te zoeken hoor in al die schrijfsels van je?

blablabla

My goodness, wat een fantasie heb jij..

beetje paranoide.. :moe:

HINDUSTAN
31-05-06, 22:17
Geplaatst door Dorinthe
Ik ben helemaal geen mannenhater, ik heb veel mannen als vrienden. Voor lullo's als jou maak ik wel een uitzondering, die kunnen wat mij betreft aan het gas.

Ðorinte.

Nee hoor, dat ben jij niet hoor.

Het klonk alleen maar een beetje zo hoor Dorinthe.

Een beetje maar.

Gelukkig heb jij veel mannen als vrienden.

Gelukkig maar he, dat er internet is waar ongeveer 98% van de mensen zichzelf voordoet als iemand anders en een leugentje hier en daar toch niet te controleren valt?

Gelukkig bestaat er zoiets als 'teruglezen' en 'zoek de tegenstrijdigheden'... :bril:

HINDUSTAN
31-05-06, 22:20
Geplaatst door MaRiaH
My goodness, wat een fantasie heb jij..

beetje paranoide..

Tegen wie heb je het?

Tegen mevrouw "Masterblaster betekent dat je een vrouwonvriendelijke verkrachter bent", of tegen meneer "Dorinthe is een mannetjespot vanwege het feit dat ze mijn moeder erbij haalt omdat ik dat aanhaal"?

Of loop je weer gewoon te kakelen zonder enige toelichting?

duende
31-05-06, 22:21
Geplaatst door HINDUSTAN
Kom jij ook weer een aai over je bolletje kweken bij het vrouwelijke gedeelte van dit forum door te herhalen wat ik allang in mijn allereerste post in deze topic in de allereerste regel heb gezegd en gesteld.

En wat doe je net zoals Meneer de Lesbo e.a. voor je?
Blablabla en huilen, maar iets....ook maar iets beargumenteren?

HO maar.... :kusgrijs:

Moet je horen he Duende guess what: je bent het zoveelste bobojantje!! :wink:

Ik ben de tel al kwijtgeraakt!

Toch moet je vooral niet denken dat deze HINDUSTAN bij het tegenkomen van kleuterlichaampjes als jij, je niet zal vertellen dat je bij het vegen van je reet voortaan je uitwerpselen maar beter niet meer moet beschouwen als het verlengde van datgene wat er nog aan hersenen in je hoofd zit, goed?

Leer je ook misschien eens niet te voorbarig te reageren en verder door te lezen om te weten hoe en wat...

Mooi so. :wink:

En voor duidelijk beargumenteren moet ik zeker bij zo een anaal gefixeerde als jij in de leer?
Een antwoord op mijn vraag heb je niet gegeven. Is het bord voor je puistenkop daar te groot voor.

En inderdaad je zegt het in de eerste zin heeeeeel mooi. Ik zou bijna geloven dat je het meent. En daarna ontkracht je, je schijnheilige leugen met de rest van je macho gewauwel.

Je bent een lulhannes en dat blijf je. Misschien ben je welbespraakt maar evengoed een domme lul.

MaRiaH
31-05-06, 22:23
Geplaatst door HINDUSTAN
Tegen wie heb je het?

Tegen mevrouw "Masterblaster betekent dat je een vrouwonvriendelijke verkrachter bent", of tegen meneer "Dorinthe is een mannetjespot vanwege het feit dat ze mijn moeder erbij haalt omdat ik dat aanhaal"?

Of loop je weer gewoon te kakelen zonder enige toelichting?

Jij ziet dingen die er niet zijn..
je vult in voor anderen zonder te vragen of het klopt.
je legt je fantasie op als de waarheid.

Of je bent paranoide OF je hebt zwaar drugs gebruikt.. :roken:

HINDUSTAN
31-05-06, 22:24
Geplaatst door duende
En voor duidelijk beargumenteren moet ik zeker bij zo een anaal gefixeerde als jij in de leer?
Een antwoord op mijn vraag heb je niet gegeven. Is het bord voor je puistenkop daar te groot voor.

En inderdaad je zegt het in de eerste zin heeeeeel mooi. Ik zou bijna geloven dat je het meent. En daarna ontkracht je, je schijnheilige leugen met de rest van je macho gewauwel.

Je bent een lulhannes en dat blijf je. Misschien ben je welbespraakt maar evengoed een domme lul.

Als jij nog bij iemand in de leer moet gaan om te leren dat iedere bobojantje op internet met een natte vinger in de lucht dingen kan gaan roepen, maar dat het pas geloofwaardig wordt als dat ook beargumenteerd wordt omdat het anders tot niets anders verwordt dan loos gebrabbel van een gefrustreerd persoon die er intellectueel onmachtig toe is en, zoals vaker bij intellectueel misdeelden, hun toevlucht gaan zoeken in schuttingwoorden, scheldpartijen of zelfs het erbij halen van moeders en vaders Duende....dan heb je nog een langere weg te gaan dan ik d8! :wink:

HINDUSTAN
31-05-06, 22:29
Geplaatst door MaRiaH
Jij ziet dingen die er niet zijn..
je vult in voor anderen zonder te vragen of het klopt.
je legt je fantasie op als de waarheid.

Of je bent paranoide OF je hebt zwaar drugs gebruikt.. :roken:

Hoe weet jij dat de dingen die ik gezien heb er niet zijn?

Je doet eerder al uitspraken waarvan ik je heb gevraagd waar die vandaan komen; geen antwoord.

Iemand die eerder uitspraken doet die ze niet eens kan uitleggen, die gaat mij vertellen dat ik dingen zie die er niet zijn?

Dan wat ga jij mij zeggen wat ik gezien of niet gezien heb?
Heb je wel goed gelezen?
Heb je er wel eens over gedacht dat ik misschien wel iets gezien heb wat JIJ niet gezien heb?
En dat is zeer waarschijnlijk, want als je heel goed op de reacties let van de ene en gene, dan zijn er bepaalde basisprincipes waardoor je iemand anders kan peilen.

En die heb je gewoon niet door.
Net zoals je de verschijnselen waar je in je laatste zin mee aankomt die al in duizenden films gebruikt is, wel gebruikt maar niet doorhebt wat het werkelijk betekent als een mens daaraan lijdt..

Joesoef
31-05-06, 22:30
Geplaatst door HINDUSTAN
Hoe weet jij dat de dingen die ik gezien heb er niet zijn?




Omdat jij zwaar schyzofreen bent.

HINDUSTAN
31-05-06, 22:35
Geplaatst door Joesoef
Omdat jij zwaar schyzofreen bent.

Daar hebben we meneer de "ik vind het terecht dat vrouwen in Iran niet naar het voetbalstadion mogen om WK voetbal van hun eigen land te aanschouwen".

Schizofreen? Grappig dat jij dat zegt en reageert op een vraag die voor een ander bedoelt was. :belgie:

Probeer nu eens niet als bobojantje binnen te koppen en leg eerst eens uit of je wel weet wat het woord betekent? :)

HINDUSTAN
31-05-06, 22:49
Geplaatst door Dorinthe
Idd. Joesoef. Hij weet het zelf niet, dat is ook het treurige aan het hele verhaal.

Ðorinte.

De mannenhatende lesbiënne die tegenstrijdig genoeg toch het mannetje speelt en daarmee het woord 'schijnheiligheid' een compleet nieuwe dimensie geeft, die zich nog probeert te verdedigen door te zeggen dat 'ze veel mannelijke vrienden heeft', volgt de hele tijd het gesprekje vanuit een hoekje en is zo gretig om iemand gelijk te geven die tegen mij ageert, dat ze er geeneens erg in heeft dat het een man betreft die doodleuk het ermee eens was dat vrouwen niet in een voetbalstadion thuishoren.

Mariah kom me zeggen dat ik dingen zie die er niet zijn noh woman?
Kom me zeggen dat ik aan de drugs ben of paranoïde....
Doe jij ook maar weer een duit in dat intelligentiezakje van vandaag :haha:

Het enige treurige hier is de domheid van mensen. Dat kan ik beargumenteren (natuurlijk).
Ik ben immers geen bobojantje zoals jullie?!? :boogjes:

MaRiaH
31-05-06, 22:53
Geplaatst door HINDUSTAN

Mariah kom me zeggen dat ik dingen zie die er niet zijn noh woman?
Kom me zeggen dat ik aan de drugs ben of paranoïde....
Doe jij ook maar weer een duit in dat intelligentiezakje van vandaag :haha:


Ik zou zoveel kunnen zeggen, maar denk niet dat het veel zin heeft.
Want wie het ook zegt.. en wat er ook wordt gezegd, het komt niet echt aan.

Ik ga mijn kostbare energie dus in andere dingen steken.

succes.

~Panthera~
31-05-06, 22:54
kortom: http://www.hazelnet.org/icon/character/cartoon/spiderman.gif

MaRiaH
31-05-06, 22:56
Geplaatst door ~Panthera~
kortom: http://www.hazelnet.org/icon/character/cartoon/spiderman.gif

:haha: hij blijft leuk..

duende
31-05-06, 22:58
Geplaatst door HINDUSTAN
Als jij nog bij iemand in de leer moet gaan om te leren dat iedere bobojantje op internet met een natte vinger in de lucht dingen kan gaan roepen, maar dat het pas geloofwaardig wordt als dat ook beargumenteerd wordt omdat het anders tot niets anders verwordt dan loos gebrabbel van een gefrustreerd persoon die er intellectueel onmachtig toe is en, zoals vaker bij intellectueel misdeelden, hun toevlucht gaan zoeken in schuttingwoorden, scheldpartijen of zelfs het erbij halen van moeders en vaders Duende....dan heb je nog een langere weg te gaan dan ik d8! :wink:

To
ch moet je vooral niet denken dat deze HINDUSTAN bij het tegenkomen van kleuterlichaampjes als jij, je niet zal vertellen dat je bij het vegen van je reet voortaan je uitwerpselen maar beter niet meer moet beschouwen als het verlengde van datgene wat er nog aan hersenen in je hoofd zit, goed?

Maar hoe zit het dan met die anale fixaties van je...Je praat over schutting woorden....Je bent een schuttingwoord.
Hypocriet en dom. Je praat steeds over argumenten, maar ik heb van jou nog geen argument gezien. Ik vroeg je het volgende: Stel ik kom jou op straat of in het lokale bordeel tegen Hindoestan en de domme uitdrukking op je puisterige gezicht bevalt mij niet. Vraag jij er dan ook om om van mij een knal voor je kop te krijgen? Want dat lok jij dan misschien wel bij mij uit. Je weet welk agressie hormonen, dus dan kan ik er ook niets aan doen enzo.......
Heb je geen antwoord op gegeven. Inplaats daarvan begin je met slap gelul over bobojantjes e.d. Dat zijn geen argumenten en ook geen antwoorden.
Dan wijs ik je ook nog even op het volgende;
En inderdaad je zegt het in de eerste zin heeeeeel mooi. Ik zou bijna geloven dat je het meent. En daarna ontkracht je, je schijnheilige leugen met de rest van je macho gewauwel.
Daar heb je ook geen antwoord op.

Je bent duidelijk een sukkel met een uiterst verwrongen zelfbeeld. Net zoals de meeste ziekelijke en gestoorde mensen rechtvaardig je, je misselijke houding ten opzichte van je medemens met kromme rechtvaardigingen. Vrouwen zijn bij jou niet veilig dat is gewoon duidelijk. Je kan en zal je altijd rechtvaardigen met het zinnetje: Het is een hoer, of ze was hoerig gekleed, als je, je vergrijpt aan een vrouw.

En inderdaad ik gebruik schuttingtaal tegen randdebielen als jij. Het schijnt het enige te zijn dat je begrijpt.

Dag kakkerlak, hoewel misselijk makend, was het toch leuk om even in je geest te kijken. Je bent een open boek. Een zielig pornografisch boek.

p.s. wat voor kleertjes trek jij, je opblaaspop aan?

:slapen:

HINDUSTAN
31-05-06, 23:01
Geplaatst door MaRiaH
Ik zou zoveel kunnen zeggen, maar denk niet dat het veel zin heeft.
Want wie het ook zegt.. en wat er ook wordt gezegd, het komt niet echt aan.

Ik ga mijn kostbare energie dus in andere dingen steken.

succes.

Number one forumsmoesjes om onder het beargumenteren van je eigen uitspraken uit te komen als ze niks meer kúnnen zeggen: (uit de praktijk)

- ik ga niet helpen jouw intelligentie te verbeteren

- ik heb geen tijd voor je

- dat zoek je maar lekker zelf uit

- (gewoon niet meer reageren of de posting overslaan)


en nu de klapperrr van de week:


- ik zou zoveel kunnen zeggen maar ik denk niet dat het veel zin heeft want wie het ook zegt, wat er ook gezegd wordt, het komt echt niet aan

Welterusten MariaH :)

MaRiaH
31-05-06, 23:04
Geplaatst door HINDUSTAN
Number one forumsmoesjes om onder het beargumenteren van je eigen uitspraken uit te komen als ze niks meer kúnnen zeggen: (uit de praktijk)

- ik ga niet helpen jouw intelligentie te verbeteren

- ik heb geen tijd voor je

- dat zoek je maar lekker zelf uit

- (gewoon niet meer reageren of de posting overslaan)


en nu de klapperrr van de week:


- ik zou zoveel kunnen zeggen maar ik denk niet dat het veel zin heeft want wie het ook zegt, wat er ook gezegd wordt, het komt echt niet aan

Welterusten MariaH :)

:haha: die is ook leuk.

HINDUSTAN
31-05-06, 23:06
Geplaatst door duende
To

Maar hoe zit het dan met die anale fixaties van je...Je praat over schutting woorden....Je bent een schuttingwoord.
Hypocriet en dom. Je praat steeds over argumenten, maar ik heb van jou nog geen argument gezien. Ik vroeg je het volgende: Stel ik kom jou op straat of in het lokale bordeel tegen Hindoestan en de domme uitdrukking op je puisterige gezicht bevalt mij niet. Vraag jij er dan ook om om van mij een knal voor je kop te krijgen? Want dat lok jij dan misschien wel bij mij uit. Je weet welk agressie hormonen, dus dan kan ik er ook niets aan doen enzo.......
Heb je geen antwoord op gegeven. Inplaats daarvan begin je met slap gelul over bobojantjes e.d. Dat zijn geen argumenten en ook geen antwoorden.
Dan wijs ik je ook nog even op het volgende;
En inderdaad je zegt het in de eerste zin heeeeeel mooi. Ik zou bijna geloven dat je het meent. En daarna ontkracht je, je schijnheilige leugen met de rest van je macho gewauwel.
Daar heb je ook geen antwoord op.

Je bent duidelijk een sukkel met een uiterst verwrongen zelfbeeld. Net zoals de meeste ziekelijke en gestoorde mensen rechtvaardig je, je misselijke houding ten opzichte van je medemens met kromme rechtvaardigingen. Vrouwen zijn bij jou niet veilig dat is gewoon duidelijk. Je kan en zal je altijd rechtvaardigen met het zinnetje: Het is een hoer, of ze was hoerig gekleed, als je, je vergrijpt aan een vrouw.

En inderdaad ik gebruik schuttingtaal tegen randdebielen als jij. Het schijnt het enige te zijn dat je begrijpt.

Dag kakkerlak, hoewel misselijk makend, was het toch leuk om even in je geest te kijken. Je bent een open boek. Een zielig pornografisch boek.

p.s. wat voor kleertjes trek jij, je opblaaspop aan?

:slapen:

Sjeetje.....ik had zo te zien wel heel erg gelijk over je he? :kusgrijs:

Nog steeds laat je zien dat je een sukkel bent en niet alles gelezen hebt in deze topic.

Nee je gebruikt geen schuttingtaal omdat dat het enige is wat ik begrijp Duende, je maakte notabene net zelf de terechte conclusie dat ik welbespraakt ben.
Maar dat was je natuurlijk al vergeten, om al eerder genoemde redenen.

Nee Duende, de reden waarom je schuttingtaal gebruikt heb ik al aangegeven, en iedere leek kan zien aan de manier waarop je tekeer gaat dat ik wel heel erg dat gevoelige snaartje van je heb beroerd... ;)

HINDUSTAN
31-05-06, 23:14
Geplaatst door Dorinthe
Zo is het meid.

Dus, fuck you, Hindustan.

Ðorinte.

Voor jou is nu opeens alles zo, als het maar niet voor mij is.
Dat soort kennen we wel, die zelfs niks kunnen zeggen omdat ze zichzelf helemaal klemgekletst hebben en zich dan achter de rug van anderen gaan verschuilen, het maakt niet uit wie, zolang het de eigen gedachte maar onderstreept.... :kusgrijs:

Karaktervol hoor.