PDA

Bekijk Volledige Versie : Kutland?



super ick
25-05-06, 14:11
Er was eens een Moslim. Hij volgde zijn geloof op zo goed mogelijke manier en probeer in diverse landen op deze wereld zijn kennis over de Islam uit te breiden.
Na diverse reizen wilde hij weer een bestemming uitzoeken.

Nu is er ergens aan de andere kant van de wereld een piepklein landje waar mensen sex voor het huwelijk meer gewoon dan uitzonderlijk vinden,
Waar homosexuele openlijk hun affectie tonen en met elkaar kunnen trouwen,
Waar vrouwen half naakt over straat gaan,
Waar de godshuizen vrijwel leeg zijn,
Waar je als Moslim hetzelfde bent als een ongelovige en hetzelfde behandelt wordt.
Niet een al te aantrekkelijke bestemming dacht deze Moslim.

Maar na dit landje toch eens verder bestudeert te hebben blijken er toch meer dan een miljoen Moslims te wonen! Middenin een maatschappij die rechtstreeks indruist tegen zo’n beetje alles waar deze Moslim voor staat.

Wat doen die broeders daar?
Waarom zijn ze daar?

Nieuwsgierig geworden boekt hij toch een reisje om deze vragen aan diverse broeders te stellen.
Is het nu echt alleen het muntje dat telt of zijn er toch meerdere redenen op te noemen?

tukkersterror
25-05-06, 14:28
Gaat deze story nog verder, of is dit alles?

Doet mij een beetje denken aan de priesters die de katolieken uitzonden naar ontwikkelings landen om zieltjes te winnen.

tukkersterror
25-05-06, 14:29
Wie heb jij op de tenen getrapt dat je 2 strafpunten heb gekregen:hihi:

Joesoef
25-05-06, 14:32
Slappedick :rood:

Couscousje
25-05-06, 14:38
:watte?:

Cc

sylk
25-05-06, 20:06
Als mensen het hier in Nederland afschuwelijk vinden en niet zichzelf kunnen zijn is mijn advies: probeer via ons democratisch stelsel je omstandigheden te veranderen. Profiteren van het democratisch stelsel kent iedereen wel, eigen verantwoordelijkheid nemen kennelijk niet.
En anders: alsjeblieft, zoek een plek waar je je wel okee voelt, ga die uitdaging aan en verziek de boel niet.

super ick
26-05-06, 11:46
Geplaatst door tukkersterror
Wie heb jij op de tenen getrapt dat je 2 strafpunten heb gekregen:hihi:

Ik denk dat ik maar moet overschakelen op het uitmaken van anderen voor pedofiel en kinderverkrachter, dat wordt wel getolereerd.
Volgens mij wordt ik gewoon gediscrimineerd hier.

En dat verhaaltje. Overal op maroc wordt de strontemmer over Nederland leeg gekieperd. Politiek is extreem rechts, werkgever discrimineren, Nederland is anti Islam, intolerant.

Vandaar mijn verhaaltje. Waarom trekt dit kudtland dan als een magneet vreemdelingen aan? Ook uit Islamitische landen?

Maar zoals ik al verwachtte geen serieus antwoord.

super ick
26-05-06, 11:47
Geplaatst door Joesoef
Slappedick :rood:

Geef eens antwoord Joesoef.

S@deeQ
26-05-06, 11:50
Geplaatst door superdick
Maar zoals ik al verwachtte geen serieus antwoord.

Het land der honden-neukers trekt geiten-neukers !! :maf2: :maf2:

Joesoef
26-05-06, 11:56
In ieder geval is het k*t weer. Nederland is gewoon niet gebouwd om er te gaan wonen.

Karin.N
26-05-06, 12:00
Geplaatst door Joesoef
In ieder geval is het k*t weer. Nederland is gewoon niet gebouwd om er te gaan wonen.


MMmmm, weet niet waar jij woont in dit uitgestrekte land. Maar hier in Utrecht schijnt de zon, minstens 35 graden in de schaduw, ga dus zodadelijk met m,n parasolletje naar buiten.


:D

super ick
26-05-06, 12:08
Geplaatst door Joesoef
In ieder geval is het k*t weer. Nederland is gewoon niet gebouwd om er te gaan wonen.

Dat zijn al een paar woordjes meer.
En nu serieus, of kan je het niet uit je strot krijgen?

Joesoef
26-05-06, 12:13
Geplaatst door superdick
Dat zijn al een paar woordjes meer.
En nu serieus, of kan je het niet uit je strot krijgen?



:p

tukkersterror
26-05-06, 12:56
Geplaatst door superdick
Ik denk dat ik maar moet overschakelen op het uitmaken van anderen voor pedofiel en kinderverkrachter, dat wordt wel getolereerd.
Volgens mij wordt ik gewoon gediscrimineerd hier.

Soms moet je uitspraken verpakken in een leuke zin, zo kreeg ik mijn eerste strafpunt door een misser van mijn zijde.
Iemand gaf mij het antwoord van "Jij bent een stomme boer" waarop ik antwoorde zonder na te denken "en je moeder is een hoer".
Dit was door mij eerder bedoeld om te rijmen op zijn onzin dan zijn moeder te beledigen.
Maar wees trots op je strafpunten, want dan zijn je woorden aangekomen :hihi:



En dat verhaaltje. Overal op maroc wordt de strontemmer over Nederland leeg gekieperd. Politiek is extreem rechts, werkgever discrimineren, Nederland is anti Islam, intolerant.

Weet ik, ik het wel eens het gevoel dat alleen extreme figuren hier op maroc.nl ronddwalen en ik heb ook wel eens van "daar gaan we weer"
Beste kun je op deze zaken niet ingaan, of hun heel corect op hun nummer zetten.



Vandaar mijn verhaaltje. Waarom trekt dit kudtland dan als een magneet vreemdelingen aan? Ook uit Islamitische landen?

Ik denk dat Nederland ondanks alle gekanker van de gasten hier nog redelijk gastvrij is naar de vreemdelingen die hier hun heil zoeken.
Als je komt uit landen zoals Iran of Irak, dan voel je een vrijheid als je in Nederland woont, je hebt geen directe dreiging meer dat je de volgende morgen niet meer leeft.


Maar zoals ik al verwachtte geen serieus antwoord.

? :mad:

:hihi:

Orakel
26-05-06, 13:04
Geplaatst door superdick
Er was eens een Moslim. Hij volgde zijn geloof op zo goed mogelijke manier en probeer in diverse landen op deze wereld zijn kennis over de Islam uit te breiden.
Na diverse reizen wilde hij weer een bestemming uitzoeken.

Nu is er ergens aan de andere kant van de wereld een piepklein landje waar mensen sex voor het huwelijk meer gewoon dan uitzonderlijk vinden,
Waar homosexuele openlijk hun affectie tonen en met elkaar kunnen trouwen,
Waar vrouwen half naakt over straat gaan,
Waar de godshuizen vrijwel leeg zijn,
Waar je als Moslim hetzelfde bent als een ongelovige en hetzelfde behandelt wordt.
Niet een al te aantrekkelijke bestemming dacht deze Moslim.

Maar na dit landje toch eens verder bestudeert te hebben blijken er toch meer dan een miljoen Moslims te wonen! Middenin een maatschappij die rechtstreeks indruist tegen zo’n beetje alles waar deze Moslim voor staat.

Wat doen die broeders daar?
Waarom zijn ze daar?

Nieuwsgierig geworden boekt hij toch een reisje om deze vragen aan diverse broeders te stellen.
Is het nu echt alleen het muntje dat telt of zijn er toch meerdere redenen op te noemen?

Ergo: ze mogen hier wel zijn, maar moeten niet zeiken?

super ick
26-05-06, 13:08
Geplaatst door tukkersterror
Soms moet je uitspraken verpakken in een leuke zin, zo kreeg ik mijn eerste strafpunt door een misser van mijn zijde.
Iemand gaf mij het antwoord van "Jij bent een stomme boer" waarop ik antwoorde zonder na te denken "en je moeder is een hoer".
Dit was door mij eerder bedoeld om te rijmen op zijn onzin dan zijn moeder te beledigen.
Maar wees trots op je strafpunten, want dan zijn je woorden aangekomen :hihi:




Weet ik, ik het wel eens het gevoel dat alleen extreme figuren hier op maroc.nl ronddwalen en ik heb ook wel eens van "daar gaan we weer"
Beste kun je op deze zaken niet ingaan, of hun heel corect op hun nummer zetten.




Ik denk dat Nederland ondanks alle gekanker van de gasten hier nog redelijk gastvrij is naar de vreemdelingen die hier hun heil zoeken.
Als je komt uit landen zoals Iran of Irak, dan voel je een vrijheid als je in Nederland woont, je hebt geen directe dreiging meer dat je de volgende morgen niet meer leeft.



? :mad:

:hihi:

Het gaat mij om het feit dat deze figuren zichzelf een bepaalde moraal toe hebben geeigend en Nederland op alle vlakken de les proberen te lezen.
Goed beschouwd toch nog steeds een land dat hoog in de lijst met meest gewilde landen staat om te wonen.
Dat wil ik hun moraal wel eens te discussie stellen.
Dat is alles. Alleen dan krijg je geen inhoudelijke reactie meer terug.

Orakel
26-05-06, 13:21
Geplaatst door superdick
Het gaat mij om het feit dat deze figuren zichzelf een bepaalde moraal toe hebben geeigend en Nederland op alle vlakken de les proberen te lezen.
Goed beschouwd toch nog steeds een land dat hoog in de lijst met meest gewilde landen staat om te wonen.
Dat wil ik hun moraal wel eens te discussie stellen.
Dat is alles. Alleen dan krijg je geen inhoudelijke reactie meer terug.

Tsjah, dat laat zich raaien als je uit je nek kletst. Sterker nog, je slingert allerlei verdachtmakingen en negatieve waardeoordelen de ether in en vindt het dan gek dat je niet serieus wordt genomen.

Is het terecht als ik zeg dat een ongelovige inferieur is en die mening toegedaan blijf totdat de ongelovige het tegendeel bewezen of mijn stellingname ontkracht heeft?
Want dat is namelijk wat je doet met b.v. een stelling als:


Middenin een maatschappij die rechtstreeks indruist tegen zo’n beetje alles waar deze Moslim voor staat.

Je maakt eerst een karikatuur van een bevolkingsgroep en verwijt diezelfde groep vervolgens hun karikaturale voorkomen dat zij door jou opgeprikt hebben gekregen.
En ik wil je het recht op je onvolkomenheden niet ontzeggen, maar dooredenerend is de ultieme consequentie van je redeneertrant dat die Moslims zich ook niet moet organiseren, niet moeten aansluiten bij een vakbond, niet mee moeten lopen in demonstraties.
Gewoon bek houwen, onderdanig en dankbaar kijken en 'dankoewal massa' zeggen.

Orakel
26-05-06, 13:28
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Of nog beter: zich vooraf beter informeren. Ik zou nooit in Iran of Saudi Arabië gaan wonen, omdat ze daar gebruiken hanteren die haaks staan op mijn wensen en denkwereld. Dan kan ik er desondanks heen gaan en vervolgens jaar in jaar uit miserabel gaan lopen jammeren en fokken tegen de Saudi's, of ik laat hen in hun waarde en zoek een geschikter plek uit.

Klopt als een zwerende vinger. Maar superdude gaat voorbij aan het punt dat een boel van 'hen' hier geboren is. En al zijn ze dat niet, dan nog is het niet gezegd dat kritiek op een samenleving niet gelijk staat aan een totale afwijzing van die samenleving.

Ach, kan mij ut ook rotte. Ik ga wat nieuwe slippers onder me auto laten zetten.
Toedels.
:wink:

Orakel
26-05-06, 13:31
Geplaatst door superdick
Alleen door deze zin ontgaat me de zin van het beantwoorden volledig en mag je van mij diep in de stront wegzakken.

:haha: schijtlijster!

Handig he, zo'n nooduitgang? :zwaai:

Dwaalspoor
26-05-06, 13:31
Nederland is net als Frankrijk,

het is een mooie land maar het zou nog mooier zijn als er geen Nederlanders zouden wonen.

super ick
26-05-06, 13:36
Geplaatst door Orakel
Klopt als een zwerende vinger. Maar superdude gaat voorbij aan het punt dat een boel van 'hen' hier geboren is. En al zijn ze dat niet, dan nog is het niet gezegd dat kritiek op een samenleving niet gelijk staat aan een totale afwijzing van die samenleving.

Ach, kan mij ut ook rotte. Ik ga wat nieuwe slippers onder me auto laten zetten.
Toedels.
:wink:

Je mag 1.8 mm hebben hoor en het is bijna zomer en met slicks heb je dan een betere wegligging.

Ik weet echt dat de meeste gewoon Nederlander zijn en hier geboren zijn maar je mag toch wel een poging wagen om ook eens andere invalshoeken te belichten en zo trachten te bereiken de meningen misschien iets genuanceerd te krijgen.
Daarvoor moet je soms een beetje aanzetten. Extra bot doen, of humor gebruiken of dom of even rechtlijnig allen dan de andere kant op.
De topics gaan er van lopen als een speer hoor.

Rourchid
26-05-06, 14:21
Geplaatst door Orakel
Maar superdude gaat voorbij aan het punt dat een boel van 'hen' hier geboren is.
Inderdaad
Vele prikkers hier behoren tot de 3e generatie wiens grootouders en ouders zowel de welvaart als het welzijn van Nederland mee hebben opgebouwd. Velen van de 3e generatie zijn ook op Nederlandse bodem geboren en zijn in feite vruchtgebruikers van wat hun ouder en grootouders voor hun nazaten verworven hebben.
Omdat de het openbaar bestuur niet meer in staat is enige sturing te geven aan de maatschappelijke ontwikkelingen te geven, alleen maar achter de economisch ontwikkelingen aan kan hobbelen en bovenal niet aanspreekbaar wenst te zijn voor de burgers wordt er uit macht der gewoonte getracht de Moslims in Nederland te transformeren tot zondebokken.
Precies hetzelfde mechanisme als voor WOII in aanloop naar de Holocaust; Joodse families die al 4 eeuwen in Nederland woonden werden ineens ongewenste vreemdelingen etc. etc.

Rourchid
26-05-06, 14:38
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Dus hebben zij toegang tot onderwijs, en alle mogelijkheid om hun eigen religie echt te kunnen begrijpen. Dat zij voor een domme interpretatie kiezen en zich dus haaks op onze samenleving positioneren puur om te fokken, mag niet geaccepteerd worden.

Maar wie zijn die zij dan precies?

Zie ook: http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&postid=2817577#post2817577

Rourchid
26-05-06, 14:56
Geplaatst door superdick
Er was eens een Moslim. Hij volgde zijn geloof op zo goed mogelijke manier en probeer in diverse landen op deze wereld zijn kennis over de Islam uit te breiden.
Na diverse reizen wilde hij weer een bestemming uitzoeken.

Nu is er ergens aan de andere kant van de wereld een piepklein landje waar mensen sex voor het huwelijk meer gewoon dan uitzonderlijk vinden,
Waar homosexuele openlijk hun affectie tonen en met elkaar kunnen trouwen,
Waar vrouwen half naakt over straat gaan,
Waar de godshuizen vrijwel leeg zijn,
Waar je als Moslim hetzelfde bent als een ongelovige en hetzelfde behandelt wordt.
Niet een al te aantrekkelijke bestemming dacht deze Moslim.

Maar na dit landje toch eens verder bestudeert te hebben blijken er toch meer dan een miljoen Moslims te wonen! Middenin een maatschappij die rechtstreeks indruist tegen zo’n beetje alles waar deze Moslim voor staat.

Wat doen die broeders daar?
Waarom zijn ze daar?

Nieuwsgierig geworden boekt hij toch een reisje om deze vragen aan diverse broeders te stellen.
Is het nu echt alleen het muntje dat telt of zijn er toch meerdere redenen op te noemen?
probeer=probeerde
behandelt=behandeld
bestudeert=bestudeerd

Advies: aanmelden voor een inburgeringscursus!

tukkersterror
26-05-06, 17:55
Geplaatst door Rourchid
probeer=probeerde
behandelt=behandeld
bestudeert=bestudeerd

Advies: aanmelden voor een inburgeringscusr sus!

Het is inburgeringcursus :lol:

jochie
26-05-06, 18:03
Geplaatst door tukkersterror
Het is inburgeringcursus :lol:

Nee hoor!! Als je de tussen -s- kunt horen bij het uitspreken, mag je de -s- ook schrijven... dat hoeft overigens niet.

dus zowel met, als ook zonder -s- is het correct!

tukkersterror
26-05-06, 18:19
Geplaatst door jochie
Nee hoor!! Als je de tussen -s- kunt horen bij het uitspreken, mag je de -s- ook schrijven... dat hoeft overigens niet.

dus zowel met, als ook zonder -s- is het correct!

Klopt ben ik totaal met je eens, maar mij ging het om de R die verdwaald was in het woord curs(R)us

jochie
26-05-06, 18:23
Geplaatst door tukkersterror
Klopt ben ik totaal met je eens, maar mij ging het om de R die verdwaald was in het woord curs(R)us

:)

Tomas
26-05-06, 18:28
In ieder geval is gouda een kutstad en gouwenaren zijn kutmensen.

tukkersterror
26-05-06, 18:30
Geplaatst door Tomas
In ieder geval is gouda een kutstad en gouwenaren zijn kutmensen.

Waar ben jij nou weer tegen aangelopen?

:hihi:

Tomas
26-05-06, 18:34
Geplaatst door tukkersterror
Waar ben jij nou weer tegen aangelopen?

:hihi:

Autopech. Geen autochtone goudse hond helpt je duwen. Alleen een verdwaalde verketterde marokkaan. En de autochtonen kunnen alleen maar zeiken omdat je die 1500 kilo niet met z'n tweeen netjes zonderstuurbekrachtiging in 1 pakeervak van 80 bij 190cm kunt manouvreren. Echt, man. Kutvolk.

tukkersterror
26-05-06, 18:41
Geplaatst door Tomas
Autopech. Geen autochtone goudse hond helpt je duwen. Alleen een verdwaalde verketterde marokkaan. En de autochtonen kunnen alleen maar zeiken omdat je die 1500 kilo niet met z'n tweeen netjes zonderstuurbekrachtiging in 1 pakeervak van 80 bij 190cm kunt manouvreren. Echt, man. Kutvolk.

Zie je totaal verkeerd, je mag van geluk spreken dat je auto kapot was ander had die verdwaalde marokkaan hem gegarandeerd gestolen :haha:

Maar grote mankement aan de car?

Tomas
26-05-06, 18:43
Geplaatst door tukkersterror
Zie je totaal verkeerd, je mag van geluk spreken dat je auto kapot was ander had die verdwaalde marokkaan hem gegarandeerd gestolen :haha:


haha.



Maar grote mankement aan de car?

"Oh, ik dacht echt dat groen diessel was! Stom he? Ben je nu erg boos?"

tukkersterror
26-05-06, 18:48
Geplaatst door Tomas
haha.



"Oh, ik dacht echt dat groen diessel was! Stom he? Ben je nu erg boos?"

Aiiiii, 10 liter op een volle tank kan een auto hebben, ander ww bellen die hem leeg kan pompen.
Nee, ben niet boos, eerder geschokt door het feit dat eimand met vol verstand ook menselijk is :engel:

jochie
26-05-06, 18:50
Staat een Marokkaan met autopech zijn band te verwisselen, van zijn mooie spiksplinternieuwe mercedes, komt er een Surinamer aan die een baksteen pakt, de ruit intikt, en vervolgens de radio eruit sjort... Zegt die Suri: "jij de banden, ik de radio"... :)

knuppeltje
26-05-06, 19:26
Geplaatst door Tomas
In ieder geval is gouda een kutstad en gouwenaren zijn kutmensen.

Alweer een volksdeel beledigd.

knuppeltje
26-05-06, 19:28
Geplaatst door jochie
Staat een Marokkaan met autopech zijn band te verwisselen, van zijn mooie spiksplinternieuwe mercedes, komt er een Surinamer aan die een baksteen pakt, de ruit intikt, en vervolgens de radio eruit sjort... Zegt die Suri: "jij de banden, ik de radio"... :)


Waar ga jij weer mee om?

Rourchid
26-05-06, 20:10
Geplaatst door superdick
Waarom trekt dit kudtland dan als een magneet vreemdelingen aan? Ook uit Islamitische landen?


Geplaatst door tukkersterror
Klopt ben ik totaal met je eens, maar mij ging het om de R die verdwaald was in het woord curs(R)us
Maar ja, ik kon niet natuurlijk niet achterblijven bij de momenteel afwezige.

Divine_70
26-05-06, 20:29
Geplaatst door Dwaalspoor
Nederland is net als Frankrijk,

het is een mooie land maar het zou nog mooier zijn als er geen Nederlanders zouden wonen.

:student: Voor een land zonder Nederlanders moet je in Marokko zijn.

Julien
26-05-06, 20:44
Geplaatst door Dwaalspoor
Nederland is net als Frankrijk,

het is een mooie land maar het zou nog mooier zijn als er geen Nederlanders zouden wonen.

Wat vind je dan mooi aan Nederland? :rolleyes:

Dat Frankrijk mooie landschappen kent, daar is iedereen het wel over eens. Maar ik zou niet weten wat er mooi is aan platte landbouwgebieden met grijze bewolking.

Voor de rest is het puur racisme wat je nu weer zegt. En je gooit weer een hele bevolkingsgroep over 1 kam. Maar o jee als iemand dat met Marokkanen zou doen! Maar ik wist al dat jij nummer 1 hypocriet bent en meet met 2 maten.

Ik weet zeker dat een minster veel meer kritiek had gehad als ze gezegd had "Marokko is een leuk land, alleen jammer dat er Marokkanen wonen", maar Fransen mag je in Nederland blijkbaar gewoon beledigen straffeloos. Om te kotsen.

Julien
26-05-06, 20:46
Geplaatst door Divine_70
:student: Voor een land zonder Nederlanders moet je in Marokko zijn.

Overigens zijn Nederland en Frankrijk de landen waar de meeste Marokkanen wonen. Dus als ZS zo'n hekel heeft aan deze 2 landen, vraag ik mij af:
1 waarom hij voor Nederland heeft gekozen
2 heeft hij niet toevallig een hekel aan andere Marokkanen, want Marseille bijvoorbeeld bestaat voor 40% uit Noord-Afrikanen.

Dwaalspoor
26-05-06, 21:36
Geplaatst door Julien
Wat vind je dan mooi aan Nederland? :rolleyes:

Dat Frankrijk mooie landschappen kent, daar is iedereen het wel over eens. Maar ik zou niet weten wat er mooi is aan platte landbouwgebieden met grijze bewolking.

Voor de rest is het puur racisme wat je nu weer zegt. En je gooit weer een hele bevolkingsgroep over 1 kam. Maar o jee als iemand dat met Marokkanen zou doen! Maar ik wist al dat jij nummer 1 hypocriet bent en meet met 2 maten.

Ik weet zeker dat een minster veel meer kritiek had gehad als ze gezegd had "Marokko is een leuk land, alleen jammer dat er Marokkanen wonen", maar Fransen mag je in Nederland blijkbaar gewoon beledigen straffeloos. Om te kotsen.

Ja hoor, daar hebben we onze suffe fransoos met de knoflookwalm. :hihi:

Wat is er dan racistisch aan mijn opmerking? Kan onze intelligente fransoos dat even uitleggen?

Seif
26-05-06, 21:47
Geplaatst door Julien
Dat Frankrijk mooie landschappen kent, daar is iedereen het wel over eens. Maar ik zou niet weten wat er mooi is aan platte landbouwgebieden met grijze bewolking.

Mischien moet je dan eens beter kijken, of een gevoel voor schoonheid ontwikkelen. Want Nederland heeft weldegelijk mooie landschappen. Ik wou aanvankelijk nog met Google voor je zoeken. Maar dat is de moeite niet, want dan kan je zelf ook.

Julien
26-05-06, 22:14
Geplaatst door Dwaalspoor
Ja hoor, daar hebben we onze suffe fransoos met de knoflookwalm. :hihi:

Wat is er dan racistisch aan mijn opmerking? Kan onze intelligente fransoos dat even uitleggen?

Wat is er racistisch aan? Nou sukkel jij gooit alle Fransen over 1 hoop door te beweren dat er beter geen Fransen zouden moeten bestaan.

Stel je voor dat ik zeg; alle Marokkanen zijn dieven. Is niet racistisch hoor?!!

Dwaalspoor
26-05-06, 22:35
Geplaatst door Julien
Wat is er racistisch aan? Nou sukkel jij gooit alle Fransen over 1 hoop door te beweren dat er beter geen Fransen zouden moeten bestaan.

Stel je voor dat ik zeg; alle Marokkanen zijn dieven. Is niet racistisch hoor?!!

Volgens mij moet jij een inburgeringscursus doen om beter de Nederlandse taal te begrijpen (of je bent gewoon een beetje dom).

Waar beweer ik dat er beter geen fransosen zouden moeten bestaan?

Hansch
26-05-06, 23:22
Geplaatst door tukkersterror
Wie heb jij op de tenen getrapt dat je 2 strafpunten heb gekregen:hihi:

onterecht, waarschijnlijk, want de lengte van die tenen is een aangeleerd haast aangeboren afwijking.

Hansch
26-05-06, 23:23
Geplaatst door Dwaalspoor
Volgens mij moet jij een inburgeringscursus doen om beter de Nederlandse taal te begrijpen (of je bent gewoon een beetje dom).

Waar beweer ik dat er beter geen fransosen zouden moeten bestaan?

een beetje dom ?

Wist je dat Bush zijn land stevast cuntry noemt, ook wel een beetje dom, maar dat heeft meer met Texaans accent te maken !!

Dwaalspoor
26-05-06, 23:24
Geplaatst door Hansch
een beetje dom ?

Zie maxima.

Hansch
26-05-06, 23:27
Geplaatst door Dwaalspoor
Zie maxima.

Ondanks haar foute ouders is ze toch een aanwinst gebleken,

in mag haar wel, en ze heeft Alex er veel leuker en menselijker op gemaakt.

Dwaalspoor
26-05-06, 23:35
Geplaatst door Hansch
Ondanks haar foute ouders is ze toch een aanwinst gebleken,

in mag haar wel, en ze heeft Alex er veel leuker en menselijker op gemaakt.

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/member.php?s=&action=getinfo&userid=1408