PDA

Bekijk Volledige Versie : Wide-O heb jij beweerd dat ik dronken was en alcohol drink?



Dwaalspoor
26-05-06, 23:12
Geplaatst door Couscousje
Naar mijn weten was je anders nogal dronken toen Wide-O je belde, toen je nummer op het forum was gepleurd.

Tot zover jouw "geloof", voor zover Bavaria een religie is. :zwaai:

Cc

http://www.maroc.nl/prikbord/forums/showthread.php?s=&postid=2835904#post2835904

Zit ze dit uit haar duim te zuigen of heb je dingen verteld die niet waar zijn?

Lampo
26-05-06, 23:22
Geplaatst door Dwaalspoor
http://www.maroc.nl/prikbord/forums/showthread.php?s=&postid=2835904#post2835904

Zit ze dit uit haar duim te zuigen of heb je dingen verteld die niet waar zijn?

Ben je nu alwéér bezopen?

Couscousje
26-05-06, 23:28
Geplaatst door Lampo
Ben je nu alwéér bezopen?

En overduidelijk weer dolgelukkig dat ie de aandacht weer naar zich toe kan trekken.

:hihi:

Cc

Seif
26-05-06, 23:35
Mischien was ie wel gewoon blij dat iemand de moeite nam hem op te bellen. Dronken van geluk als het ware. :)

Victory
26-05-06, 23:37
Doe is lief cc. Het is een zonde om iemand te beschuldigen van een slechte daad die hij niet begaan heeft.

Seif
26-05-06, 23:42
Geplaatst door Victory
Het is een zonde om iemand te beschuldigen van een slechte daad die hij niet begaan heeft.

Dan mag jij ook wel eens minder kwistig met verwijten strooien.

Victory
26-05-06, 23:49
Geplaatst door Seif
Dan mag jij ook wel eens minder kwistig met verwijten strooien.
Hmm?

Seif
26-05-06, 23:51
Geplaatst door Victory
Hmm?

Jij loopt hier altijd Nederland en de Nederlanders van vanalles te beschuldigen waar jij geen weet van kan hebben.

Alleen Allah kan in de harten van de mensen kijken. :p

Couscousje
26-05-06, 23:55
Geplaatst door Seif
Jij loopt hier altijd Nederland en de Nederlanders van vanalles te beschuldigen waar jij geen weet van kan hebben.

Alleen Allah kan in de harten van de mensen kijken. :p

Zeg, heb jij al een vriendinnetje? :stout:

Cc

Seif
26-05-06, 23:58
Geplaatst door Couscousje
Zeg, heb jij al een vriendinnetje?

Ja, maar ik dump haar wel voor je als het moet. :haha:

gh.wille
26-05-06, 23:59
Geplaatst door Couscousje
Zeg, heb jij al een vriendinnetje? :stout:

Cc

Nou het is dat je een ''stout visje " uit gooit , maar vind jullie wel bij elkaar passen .
:melig:

MaRiaH
27-05-06, 00:03
Geplaatst door gh.wille
Nou het is dat je een ''stout visje " uit gooit , maar vind jullie wel bij elkaar passen .
:melig:

Vind je? in een ander topic zei hij dat hij vrouwen maar oppervlakkig en dommig vond... :moe:

dat is niks voor Cc
Tenzij hij van ruzie houdt.. :D

Seif
27-05-06, 00:08
Geplaatst door MaRiaH
Vind je? in een ander topic zei hij dat hij vrouwen maar oppervlakkig en dommig vond... :moe:

dat is niks voor Cc
Tenzij hij van ruzie houdt.. :D

Zeg, kom het nou niet voor mij verpesten joh. :)

Couscousje
27-05-06, 00:08
Geplaatst door MaRiaH
Vind je? in een ander topic zei hij dat hij vrouwen maar oppervlakkig en dommig vond... :moe:

dat is niks voor Cc
Tenzij hij van ruzie houdt.. :D

LOL, voor ruzie moet je inderdaad bij mij zijn.

:stout:

Cc

Couscousje
27-05-06, 00:09
Geplaatst door Seif
Ja, maar ik dump haar wel voor je als het moet. :haha:

:wohaa:

Cc

gh.wille
27-05-06, 00:11
Geplaatst door MaRiaH
Vind je? in een ander topic zei hij dat hij vrouwen maar oppervlakkig en dommig vond... :moe:

dat is niks voor Cc
Tenzij hij van ruzie houdt.. :D

Ik bedoelde qwa uiterlijk .
:stout:

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=188573

waterfiets
27-05-06, 00:12
En dwaalspoor altijd maar klagen dat mensen persoonlijk worden ... lijkt mij meer iets voor een PM-etje dit topic ?

Victory
27-05-06, 00:14
Geplaatst door Seif
Jij loopt hier altijd Nederland en de Nederlanders van vanalles te beschuldigen waar jij geen weet van kan hebben.

Alleen Allah kan in de harten van de mensen kijken. :p
Beschuldigingen? Ten eerste refereer ik niet naar specifieke personen tenzij ik ervan overtuigd ben, en ten tweede, als ik "Nederlanders" zeg, heb ik het niet over elke individu in dit land, maar over de groep waarover mijn desbetreffende bericht gaat.

Bijvoorbeeld autochtone moslims. :rood:

MaRiaH
27-05-06, 00:16
Geplaatst door Couscousje
LOL, voor ruzie moet je inderdaad bij mij zijn.

:stout:

Cc

:haha:

Misschien is het wel goed voor hem..
krijgt hij zeker een ander vrouwbeeld..
Hij zal geen vrouw meer 'dommig' durven noemen... :hihi:

MaRiaH
27-05-06, 00:18
Geplaatst door waterfiets
En dwaalspoor altijd maar klagen dat mensen persoonlijk worden ... lijkt mij meer iets voor een PM-etje dit topic ?

Exactly my thought..

ik zou zo nooit en plein public de aandacht vestigen op iets wat
ik liever niet openbaar wil..

Tenzij Cc gelijk heeft en hij de aandacht wil.. :lachu:

:cola:

Couscousje
27-05-06, 00:22
Geplaatst door MaRiaH

Tenzij Cc gelijk heeft en hij de aandacht wil.. :lachu:

:cola:

Ach, hoe vaak heb ik nou gelijk? ;)

Hoe oud is Seif eigenlijk?

Voor ik een aanklacht wegens ontucht met een minderjarige aan mijn broek krijg.

Cc

Seif
27-05-06, 00:23
Geplaatst door Couscousje
Hoe oud is Seif eigenlijk?

29

waterfiets
27-05-06, 00:24
Nou het verbaasd mij niks. Toen Wide-O wilde bellen om hem een (verbaal) lesje te leren was hij nogal extreem aan het homo-bashen hier. Zelfs voor zijn doen want opvallen doet het in zijn geval niet meer natuurlijk. Maar hij was dus blijkbaar gewoon bezopen.

Couscousje
27-05-06, 00:25
Geplaatst door Seif
29

Prrrrrrrrr, miauw. :stout:

Cc

Couscousje
27-05-06, 00:26
Geplaatst door waterfiets
Maar hij was dus blijkbaar gewoon bezopen.

Yep.

Cc

Seif
27-05-06, 00:33
Geplaatst door Couscousje
Prrrrrrrrr, miauw. :stout:

Cc

En wat is uw leeftijd? Kun je ook een beetje koken? :haha:

Couscousje
27-05-06, 00:42
Geplaatst door Seif
Kijk kijk, precies wat ik zoek.

En moslims hebben ook geen moeite met polygamie heb ik begrepen. :stout:

Liberale moslims toevallig wel.

Cc

Dwaalspoor
27-05-06, 00:43
Geplaatst door waterfiets
En dwaalspoor altijd maar klagen dat mensen persoonlijk worden ... lijkt mij meer iets voor een PM-etje dit topic ?

De beschuldiging is in het openbaar geuit dan wil ik daar ook in het openbaar mee afrekenen.

Couscousje
27-05-06, 00:44
Geplaatst door Dwaalspoor
De beschuldiging is in het openbaar geuit dan wil ik daar ook in het openbaar mee afrekenen.

Ga toch een pilsje pakken, zeikwijf.

Cc

Seif
27-05-06, 00:45
Geplaatst door Couscousje
Liberale moslims toevallig wel.

Ah, nou dat hoeft geen probleem te zijn. Volgens mij heb je ook vele pluspunten. :) Een vriendin die kan koken heb ik bijvoorbeeld nog nooit gehad. :haha:

Dwaalspoor
27-05-06, 00:47
Geplaatst door waterfiets
Nou het verbaasd mij niks. Toen Wide-O wilde bellen om hem een (verbaal) lesje te leren was hij nogal extreem aan het homo-bashen hier. Zelfs voor zijn doen want opvallen doet het in zijn geval niet meer natuurlijk. Maar hij was dus blijkbaar gewoon bezopen.

Leugenaar.

Couscousje
27-05-06, 00:48
Geplaatst door Seif
Ah, nou dat hoeft geen probleem te zijn. Volgens mij heb je ook vele pluspunten. :) Een vriendin die kan koken heb ik bijvoorbeeld nog nooit gehad. :haha:

Ja, dat ik geweldig ben, wist ik.

Maar kan jij ook nog wat, ofniej?

Cc

Couscousje
27-05-06, 00:49
Geplaatst door Dwaalspoor
Leugenaar.

Natuurlijk, mop.

Iedereen liegt, behalve jij. :hihi:

Cc

Rourchid
27-05-06, 00:49
Geplaatst door Seif
Kijk kijk, precies wat ik zoek.

En moslims hebben ook geen moeite met polygamie heb ik begrepen. :stout:
Polygamie kan zowel polyandrie als polygynie zijn :student:

Seif
27-05-06, 00:57
Geplaatst door Couscousje
Maar kan jij ook nog wat, ofniej?

Euh, vast wel. Ben goed met computers. Kan een aardig potje voetballen. En ben niet onaardig in bed.

Maar als je een man met veel geld zoekt moet je niet bij mij zijn. Ben nog aan het promoveren aan een uni, en das geen vetpot.

:)

Couscousje
27-05-06, 00:59
Geplaatst door Seif
Euh, vast wel. Ben goed met computers. Kan een aardig potje voetballen. En ben niet onaardig in bed.

Maar als je een man met veel geld zoekt moet je niet bij mij zijn. Ben nog aan het promoveren aan een uni, en das geen vetpot.

:)

Moushkiela hadi.

Cc

Seif
27-05-06, 01:01
Geplaatst door Couscousje
Moushkiela hadi

:confused:

Couscousje
27-05-06, 01:06
Geplaatst door Seif
:confused:

Translation: "dilemma, dilemma".

Cc

Seif
27-05-06, 01:11
Geplaatst door Couscousje
Translation: "dilemma, dilemma".

De toekomstperspectieven op de arbeidsmarkt zijn wel uitzonderlijk goed voor natuurkundigen. Dus het is even op de tanden bijten, maar daarna kan ik je uitgebreide schoenencollectie wel financieren. :haha:

Couscousje
27-05-06, 01:15
Geplaatst door Seif
De toekomstperspectieven op de arbeidsmarkt zijn wel uitzonderlijk goed voor natuurkundigen. Dus het is even op de tanden bijten, maar daarna kan ik je uitgebreide schoenencollectie wel financieren. :haha:

Ik ben anti-kinderen.

Bezwaar?

Cc

tukkersterror
27-05-06, 01:19
het laatste was anti kinderen, maar ga door ik wil graag weten of we binnenkort een feestje hebben?

Zoenen, zoenen, maak me blij of zo iets? :love2:

:duim:

Seif
27-05-06, 01:20
Geplaatst door Couscousje
Ik ben anti-kinderen.

Bezwaar?

Cc

Niet echt. Maar bij veel vrouwen komt het verlangen naar kinderen op als poepen. Zou me niet verbazen als je daar over 10 jaar heel anders over denkt.

TonH
27-05-06, 01:20
Geplaatst door Dwaalspoor
http://www.maroc.nl/prikbord/forums/showthread.php?s=&postid=2835904#post2835904

Zit ze dit uit haar duim te zuigen of heb je dingen verteld die niet waar zijn?

Daar ben ik ook benieuwd naar... wat IS dit voor geseik...

Couscousje
27-05-06, 01:24
Geplaatst door Seif
Niet echt. Maar bij veel vrouwen komt het verlangen naar kinderen op als poepen. Zou me niet verbazen als je daar over 10 jaar heel anders over denkt.

Over 10 jaar heb ik alweer een ander vriendje. ;)

Cc

MaRiaH
27-05-06, 01:27
Geplaatst door Couscousje
Over 10 jaar heb ik alweer een ander vriendje. ;)

Cc


:fplet: :lole:

tukkersterror
27-05-06, 01:27
Geplaatst door Couscousje
Over 10 jaar heb ik alweer een ander vriendje. ;)

Cc

Oei!!!

Dit word dus geen feestje??? :cool:

Seif
27-05-06, 01:30
Geplaatst door Couscousje
Over 10 jaar heb ik alweer een ander vriendje. ;)

:haha:

Als je maar goed in bed bent, dan ben ik al gauw tevreden. :p

Couscousje
27-05-06, 01:33
Geplaatst door Seif
:haha:

Als je maar goed in bed bent, dan ben ik al gauw tevreden. :p

Over bed gesproken: slaap lekker, ik duik erin!

:blauwkus:

Cc

Seif
27-05-06, 01:36
Geplaatst door Couscousje
Over bed gesproken: slaap lekker, ik duik erin!

:blauwkus:

Cc

:zwaai:

Dwaalspoor
27-05-06, 01:54
Geplaatst door Seif
:haha:

Als je maar goed in bed bent, dan ben ik al gauw tevreden. :p

Sukkel je bent in deze topic misbruikt omdat je je als mijn tegenstander opwierp. Sommige vrouwachtigen vergaren zo hun behoefte aan steun van mannen door het inzetten van hun sexualiteit.

Geile mannen :hihi:

MaRiaH
27-05-06, 02:10
Geplaatst door Dwaalspoor


Geile mannen :hihi:

Daar is ook al een topic over .. :eek:

Seif
27-05-06, 08:10
Ondertussen ben ik wel benieuwd wat Wide-O over deze hele kwestie te zeggen heeft. :)

Wide-O
27-05-06, 09:11
Eh ... ?

Ik heb het helemaal niet "in het openbaar" over je gehad man. Ik heb met één iemand privé gesproken en gezegd dat het gesprek best grappig was, en dat ik zelf behoorlijk beneveld was, en jij ook heel vrolijk was. En ook dat ik gezegd heb dat je maar 's naar een meeting moest komen, en dat je daar over zo nadenken. That's it. De persoon waarvan sprake kan dit bevestigen.

Verder hebben nog verschillende mensen aangedrongen zowel via PM als hier op het bord om meer te vertellen over dat telefoontje, en dat het ik dus niet gedaan, omdat ik dat privé vind.

Maar bedankt voor de beschuldiging. Het lijkt hier soms echt een kleuterklasje.

En eh Ton, blijf je zieken of zo ? :wtf:

Mark
27-05-06, 09:54
goede tijden, slechte tijden



Ik heb met één iemand privé gesproken en gezegd dat het gesprek best grappig was, en dat ik zelf behoorlijk beneveld was, en jij ook heel vrolijk was.

het engelse woord voor vrolijk is gay.

TonH
27-05-06, 10:39
Geplaatst door Wide-O
En eh Ton, blijf je zieken of zo ? :wtf:

CC beweert dat DS een zuipert is en dat ze dat van jou heeft. Mag ik dan niet vragen wat DIT nu weer is?

Ik heb geen enkele reden om te twijfelen aan wat jij hier zegt. Klinkt ook heel plausibel en in lijn met wat ik wel van je gezien heb hier op Maroc. Maar dat betekent dat Cc weer met haar oude streken bezig is?

Jij hebt kennelijk heel terecht geweigert PM's hier te plaatsen en uit de telefoon te klappen. Dat wél doen is schofterig, maar toch vinden sommigen dat nog heel gewoon. Daar zal ik over blijven zeiken :fpetaf:

waterfiets
27-05-06, 10:42
Geplaatst door Dwaalspoor
Leugenaar.

Zeikwijf !

Wide-O
27-05-06, 10:53
Geplaatst door TonH
CC beweert dat DS een zuipert is en dat ze dat van jou heeft. Mag ik dan niet vragen wat DIT nu weer is?

Ik heb geen enkele reden om te twijfelen aan wat jij hier zegt. Klinkt ook heel plausibel en in lijn met wat ik wel van je gezien heb hier op Maroc. Maar dat betekent dat Cc weer met haar oude streken bezig is?

Jij hebt kennelijk heel terecht geweigert PM's hier te plaatsen en uit de telefoon te klappen. Dat wél doen is schofterig, maar toch vinden sommigen dat nog heel gewoon. Daar zal ik over blijven zeiken :fpetaf:

Ik denk dat Cc kan bevestigen dat ik het nooit met haar over Schaap heb gehad.

Mensen voeren hier allerlei privé oorlogjes, en ik heb daar eerlijk gezegd niet zo'n zin in, en wil daar ook niet tussenzitten. Ik ben geen engeltje, en ik maak ook ruzie, maar dat doe ik met open vizier, en na een dag verveelt me dat ook weer.

Voor wie het wil weten: het gesprek met Schaap was bijzonder aangenaam, en we hebben een uur zitten leuteren zonder enige stemverheffing of animositeit, en zelfs behoorlijk wat afgelachen. Stop de persen ! Shock Horror !

Jammer voor de rubberneckers, maar t' is niet anders.