PDA

Bekijk Volledige Versie : Run op verwijderen van tatoeages



Bofko
27-05-06, 15:28
De agenda’s van klinieken waar met lasers tatoeages worden weggehaald, zijn overvol. Vaak zijn het mensen die op jonge leeftijd in een opwelling een tatoeage hebben genomen en daar nu, als hun carričre op gang komt, spijt van hebben.
Den Bosch - „Wij hebben het tot de zomer heel erg druk“, zegt huidtherapeute K. Louwman van privékliniek Aesthetic Team in Vlijmen. „Veel mensen willen nog gauw van hun tatoeage af. Of van pigmentvlekken, want die kunnen we met een laser ook goed weghalen.“ De kliniek beschikt sinds vier maanden over een speciale laser voor deze behandelingen en er meldden zich al tientallen klanten.
Sinds 18 april beschikt de Bergland Kliniek in Tilburg ook over een speciale laser voor tatoeageverwijdering. De toeloop is groot volgens huidtherapeute S. van de Wiel. „Ik heb al behoorlijk wat intake-gesprekken gevoerd met mensen die op hun achttiende een tatoeage lieten zetten en op hun dertigste spijt hebben.“
Tatoeageverwijdering is kostbaar. Een behandeling van een tatoeage van vijf bij vijf centimeter kost ongeveer 95 euro er zijn minstens vier behandelingen nodig. Laser werkt het beste op donkere kleuren. Zwart en blauw verdwijnen vrijwel volledig. Lichte kleuren zoals geel en groen blijven altijd zichtbaar.
J. Aarts van het Lasercentrum Eindhoven waarschuwt nadrukkelijk voor de gevolgen van ’permanente make-up’, die een paar jaar geleden een rage was. „Het is heel ander materiaal dan tatoeage-inkt. Vooral een liplijn is riskant. Die slaat grijs uit als je ’m met de laser bewerkt.“

brabantsdagblad.nl.

Relatie met economische opleving ?

~Panthera~
27-05-06, 15:31
De mijne blijft mooi zitten. :ego:

Couscousje
27-05-06, 15:39
Ik moet de mijne nog nemen.

Cc

Bofko
27-05-06, 15:44
Geplaatst door Couscousje
Ik moet de mijne nog nemen.

Cc

In ieder geval geen wachttijd dan. :hihi:

MaRiaH
27-05-06, 15:44
ik wil er geen.
:roker:

barfly
27-05-06, 15:47
Zeker allemaal van die breezah sletjes die zo'n wanstaltige tattoo op hun onderrug hebben en daar nu spijt van hebben. Terecht overigens. God wat heb ik een hekel aan die tattoo's!

Couscousje
27-05-06, 15:48
Geplaatst door barfly
Zeker allemaal van die breezah sletjes die zo'n wanstaltige tattoo op hun onderrug hebben en daar nu spijt van hebben. Terecht overigens. God wat heb ik een hekel aan die tattoo's!

Eej! :kwaad:

Cc

Seif
27-05-06, 15:50
Geplaatst door barfly
God wat heb ik een hekel aan die tattoo's!

Hear Hear!!! :fplet:

~Panthera~
27-05-06, 15:50
Geplaatst door barfly
Zeker allemaal van die breezah sletjes die zo'n wanstaltige tattoo op hun onderrug hebben en daar nu spijt van hebben. Terecht overigens. God wat heb ik een hekel aan die tattoo's!


Nee, die kerels met al die "trible" tattoo's. :moe:

Welke tribe ? :haha:

barfly
27-05-06, 16:22
Geplaatst door ~Panthera~
Nee, die kerels met al die "trible" tattoo's. :moe:

Welke tribe ? :haha:

Die vind ik ook vreselijk! Of die mooie chinese spreuken op je arm waarvan je absoluut niet weet wat er staat. Behalve dan die Chinezen die zich rot lachen omdat je met iets schunnigs rondloopt.

Wide-O
27-05-06, 16:25
Geplaatst door barfly
Die vind ik ook vreselijk! Of die mooie chinese spreuken op je arm waarvan je absoluut niet weet wat er staat. Behalve dan die Chinezen die zich rot lachen omdat je met iets schunnigs rondloopt.

Wat je denkt dat er staat:

"Moge duizend rozen bloeien en hun blaadjes blijvend op je levenspad dwarrelen."

Wat er gezet is door een dronken Tattoo Bertje:

"Heb je weer een koe geneukt onder die brug."

~Panthera~
27-05-06, 17:30
Geplaatst door barfly
Die vind ik ook vreselijk! Of die mooie chinese spreuken op je arm waarvan je absoluut niet weet wat er staat. Behalve dan die Chinezen die zich rot lachen omdat je met iets schunnigs rondloopt.


:hihi:

Divine_70
27-05-06, 19:15
Geplaatst door ~Panthera~
De mijne blijft mooi zitten. :ego:

De mijne gaan ze ook niks aan verdienen, daar blijven ze lekker met hun straaltjes vanaf. :ego:
Wat heb jij voor eentje ? :stout: