PDA

Bekijk Volledige Versie : WK op Iraanse tv: live met vertraging



Bofko
27-05-06, 19:13
TEHERAN (ANP/DPA) - De Iraanse staatstelevisie IRIB heeft dinsdag een akkoord bereikt over de uitzendrechten van het wereldkampioenschap voetbal. De nationale tv-maatschappij zal dertig van de 64 wedstrijden in de eerste ronde rechtreeks in beeld brengen en daarna alles.

Het gaat wel weer om 'live met vertraging'. Dat geeft de regisseur de gelegenheid onwelgevallige scenes - bijvoorbeeld schaarsgeklede dames of politiek gevoelige zaken - eruit te filteren.

home.nl

Tomas
27-05-06, 19:15
Geplaatst door Bofko

Het gaat wel weer om 'live met vertraging'. Dat geeft de regisseur de gelegenheid onwelgevallige scenes - bijvoorbeeld schaarsgeklede dames of politiek gevoelige zaken - eruit te filteren.


Dagt zou de nos met tegendoelpunten moeten doen. Veel leuker.

David
27-05-06, 19:16
Treedt Janet Jackson op tijdens de rust?

Bofko
27-05-06, 19:17
Geplaatst door Tomas
Dagt zou de nos met tegendoelpunten moeten doen. Veel leuker.

En dat je dan alleen de herhaling ziet. :loens:

Tomas
27-05-06, 19:18
Geplaatst door Bofko
En dat je dan alleen de herhaling ziet. :loens:

Waarvan?

Bofko
27-05-06, 19:18
Geplaatst door David
Treedt Janet Jackson op tijdens de rust?

Hallo. Alleen al 64 wedstrijden in de eerste ronde.

David
27-05-06, 19:20
Geplaatst door Bofko
Hallo. Alleen al 64 wedstrijden in de eerste ronde.


Oh. Geen idee. Laten ze de herenbenen in korte broek er wel in?

Mark
27-05-06, 20:44
wees blij dat het uberhaupt uitgezonden wordt, dat moeten we hier nog m,aar afwachten :(

gh.wille
27-05-06, 22:02
Wat denk je dat een ''werk '' het is om al die voetballers eerst te (voorzien ) van een Jeager onderbroek i.p.v die te korte broekjes !
:D

Wide-O
27-05-06, 22:07
Dat gevoel heb ik nou altijd als de Belgen spelen: live, met vertraging.

nl-x
27-05-06, 22:09
Iran he... Gelijk nieuws.

Feit dat dit in Nederland al geruimte tijd gebeurt bij vrijwel iedere 'live' radio-uitzending negeren we natuurlijk gewoon.

:kotsen2:


(En in de VS deden ze dat dacht ik ook met de super bowl ivm een eventuele 2e nipplegate.)

Dwaalspoor
27-05-06, 23:20
Geplaatst door nl-x
Iran he... Gelijk nieuws.

Feit dat dit in Nederland al geruimte tijd gebeurt bij vrijwel iedere 'live' radio-uitzending negeren we natuurlijk gewoon.

:kotsen2:


(En in de VS deden ze dat dacht ik ook met de super bowl ivm een eventuele 2e nipplegate.)

Onze westerse autochtone vriendjes moeten een zondebok hebben om hun tekortkomingen te verbloemen.

Julien
27-05-06, 23:27
Geplaatst door nl-x
Iran he... Gelijk nieuws.

Feit dat dit in Nederland al geruimte tijd gebeurt bij vrijwel iedere 'live' radio-uitzending negeren we natuurlijk gewoon.

:kotsen2:


(En in de VS deden ze dat dacht ik ook met de super bowl ivm een eventuele 2e nipplegate.)

worden die uitzendingen in Nederland dan ook gecensureerd? :rolleyes:

gh.wille
27-05-06, 23:46
Geplaatst door nl-x
Iran he... Gelijk nieuws.

Feit dat dit in Nederland al geruimte tijd gebeurt bij vrijwel iedere 'live' radio-uitzending negeren we natuurlijk gewoon.

:kotsen2:


(En in de VS deden ze dat dacht ik ook met de super bowl ivm een eventuele 2e nipplegate.)

Nou dat kotsen kun je wel doen over je eigen beeldscherm ,maar je hebt gelijk hier fiteren ze ook de reclame,s er uit en als IRAN een openbare executie uit zou zenden dan zal ie ook wel gekuizigd worden (ik bedoel als er een korte broek te zien zou zijn b.v stel dat je de gehangene z,n klok en hamer spel te voorschijn zou zien komen je moet er toch niet aan denken )!

p.s Je was ISRAEL nog vergeten :student:

waterfiets
27-05-06, 23:50
Geplaatst door Bofko
Het gaat wel weer om 'live met vertraging'. Dat geeft de regisseur de gelegenheid onwelgevallige scenes - bijvoorbeeld schaarsgeklede dames of politiek gevoelige zaken - eruit te filteren.

home.nl

Heel verstandig !

sjo
28-05-06, 00:11
Geplaatst door waterfiets
Heel verstandig !

Daar is over nagedacht.......

gr.
sjo

Dwaalspoor
28-05-06, 03:14
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Het valt ook warempel niet mee, met al die sophisticated, fijnbesnaarde, hoog-ontwikkelde berbers in ons midden.

Dat heb je goed gezien, ze hebben hun Joden in elk geval niet uitgeleverd aan de nazi's. Hitler of de zionistische leer overtreffen is niet voor iedereen weggelegd.

Spoetnik
28-05-06, 11:09
Geplaatst door Mark
wees blij dat het uberhaupt uitgezonden wordt, dat moeten we hier nog m,aar afwachten :(

Ik moet 100euro betalen wil ik alle wedstrijden kunnen bekijken :(