PDA

Bekijk Volledige Versie : 'Verdonk stal slogan van nationalisten'



~Panthera~
27-05-06, 20:43
'Verdonk stal slogan van nationalisten'

Uitgegeven: 27 mei 2006 20:09

AMSTERDAM - Kandidaat-fractievoorzitter van de VVD Rita Verdonk heeft haar campagneslogan 'Ik ben niet links, niet rechts, maar rechtdoorzee' gestolen van de nationalistische partij Nationale Alliantie (NA). Dit stelt weblog Belangeloos.com zaterdag.

In het partijprogramma van de NA staat de slogan 'Niet links, niet rechts, niet rechtdoor, maar rechtdoorzee' als voetnoot onder de eerste pagina. De tekst zou op 3 april 2004 voor het laatst zijn bijgewerkt.


Verdonk riep een soortgelijke leus begin april toen ze bekend maakte dat ze zich kandidaat stelde als lijsttrekker voor de VVD. Ze gaf daarmee aan geen enkele partij op voorhand als coalitiepartner te willen uitsluiten als de VVD deelneemt aan de formatie van een nieuwe regering.

De NA en het campagneteam van Verdonk waren niet bereikbaar voor commentaar.


:moe:

Mark
27-05-06, 20:46
ik heb er nog een paar voor haar, gratis!

"Miljoenen staan achter mij"
"Zij die nu lachen zullen later niet meer lachen"

etc...

Joesoef
27-05-06, 20:47
Wat moet je op zoveel doms nu zeggen?

Dwaalspoor
27-05-06, 21:23
Geplaatst door ~Panthera~
'Verdonk stal slogan van nationalisten'

Uitgegeven: 27 mei 2006 20:09

AMSTERDAM - Kandidaat-fractievoorzitter van de VVD Rita Verdonk heeft haar campagneslogan 'Ik ben niet links, niet rechts, maar rechtdoorzee' gestolen van de nationalistische partij Nationale Alliantie (NA). Dit stelt weblog Belangeloos.com zaterdag.

In het partijprogramma van de NA staat de slogan 'Niet links, niet rechts, niet rechtdoor, maar rechtdoorzee' als voetnoot onder de eerste pagina. De tekst zou op 3 april 2004 voor het laatst zijn bijgewerkt.


Verdonk riep een soortgelijke leus begin april toen ze bekend maakte dat ze zich kandidaat stelde als lijsttrekker voor de VVD. Ze gaf daarmee aan geen enkele partij op voorhand als coalitiepartner te willen uitsluiten als de VVD deelneemt aan de formatie van een nieuwe regering.

De NA en het campagneteam van Verdonk waren niet bereikbaar voor commentaar.


:moe:

Oorspronkelijk komt het van de Centrumpartij van Janmaat. Niet rechts niet links maar de Centrumpartij.