PDA

Bekijk Volledige Versie : Vrouw verkracht in woning Arnhem



Divine_70
28-05-06, 13:16
Arnhem. Een 57-jarige vrouw is vrijdagnacht in haar woning in Arnhem verkracht. De nog onbekende dader heeft haar waarschijnlijk bij haar huis opgewacht, meldt de politie zaterdag. De vrouw heeft lichte verwondingen opgelopen en is in shock geraakt.

Het slachtoffer kwam vrijdagnacht omstreeks 02.15 uur lopend bij haar huis aan. Daar werd ze volgens de politie vastgepakt en de woning binnengeduwd, waar ze werd verkracht. De man is vervolgens gevlucht. Omstreeks 03.20 uur werd de politie gewaarschuwd. De politie is op zoek naar een man met een getinte huidskleur en flink postuur van ongeveer 30 jaar.

:moe:

Alim
28-05-06, 15:39
Geplaatst door Divine_70
Arnhem. Een 57-jarige vrouw is vrijdagnacht in haar woning in Arnhem verkracht. De nog onbekende dader heeft haar waarschijnlijk bij haar huis opgewacht, meldt de politie zaterdag. De vrouw heeft lichte verwondingen opgelopen en is in shock geraakt.

Het slachtoffer kwam vrijdagnacht omstreeks 02.15 uur lopend bij haar huis aan. Daar werd ze volgens de politie vastgepakt en de woning binnengeduwd, waar ze werd verkracht. De man is vervolgens gevlucht. Omstreeks 03.20 uur werd de politie gewaarschuwd. De politie is op zoek naar een man met een getinte huidskleur en flink postuur van ongeveer 30 jaar.

:moe:

Bron ???????

Divine_70
28-05-06, 15:44
Geplaatst door Alim
Bron ???????

Tja, blijft slikken he dit soort berichten.
Denk je dat ik het uit mijn duim zit te zuigen ?

http://www.nieuws.nl/232613/Vrouw_verkracht_in_woning_Arnhem

Carin de Rooy
28-05-06, 15:56
Die dame was zeker ook een slet die er om vroeg??

~Panthera~
28-05-06, 15:59
Geplaatst door Carin de Rooy
Die dame was zeker ook een slet die er om vroeg??

yep, of een stoephoer. :moe:

Carin de Rooy
28-05-06, 16:02
Geplaatst door ~Panthera~
yep, of een stoephoer. :moe:


Ik leer snel.

~Panthera~
28-05-06, 16:03
Geplaatst door Carin de Rooy
Ik leer snel.

Moet wel hier. :hihi: