PDA

Bekijk Volledige Versie : Leuk en gevaarlijk.......



tukkersterror
29-05-06, 08:45
Beste mede prikkers,

Hou er rekening mee, dat sommige uitspraken zeer schadelijk kunnen zijn voor mensen waartegen je deze uitspraken doet.

Ik ben zelf de laatste weken voor alles uitgemaakt, van Rascist via Zionist tot Nazi.

Dit alles kan ik hebben en is voor mij geen probleem, alleen de laatste dagen word ik uitgemaakt voor Pedofiel, dit pijnlijk voor mij en mijn gezin.
Dit accepteer ik niet, ik zit hier onder persoonlijke titel en wens niet dat mijn gezin wordt betrokken bij jullie problemen met mij.

Ook kan de laatste problemen geven voor mijn bedrijf, mijn naam Tukkersterror, is een algemeen begrip bij mijn vrienden, kennissen en zakenvrienden.
Ik heb in het zakenleven de verantwoordelijkheid voor 21 gezinnen die bij mijn in het bedrijf werken.

En wie wil er zaken doen met iemand die pedofiel is, ik in iedergeval niet.

Dus een klein verzoek houd hier aub rekening mee.

Spoetnik
29-05-06, 13:01
Je vergeet anti-semiet.

Couscousje
29-05-06, 13:05
Helemaal niet verstandig is je tegenstanders je zwakke plek te laten zien.

Cc

Nelis70
29-05-06, 13:09
Geplaatst door Couscousje
Helemaal niet verstandig is je tegenstanders je zwakke plek te laten zien.

Cc

O? Beschouw je iedereen die het niet met je eens is als een tegenstander?

duende
29-05-06, 13:09
Geplaatst door tukkersterror
Beste mede prikkers,

Hou er rekening mee, dat sommige uitspraken zeer schadelijk kunnen zijn voor mensen waartegen je deze uitspraken doet.

Ik ben zelf de laatste weken voor alles uitgemaakt, van Rascist via Zionist tot Nazi.

Dit alles kan ik hebben en is voor mij geen probleem, alleen de laatste dagen word ik uitgemaakt voor Pedofiel, dit pijnlijk voor mij en mijn gezin.
Dit accepteer ik niet, ik zit hier onder persoonlijke titel en wens niet dat mijn gezin wordt betrokken bij jullie problemen met mij.

Ook kan de laatste problemen geven voor mijn bedrijf, mijn naam Tukkersterror, is een algemeen begrip bij mijn vrienden, kennissen en zakenvrienden.
Ik heb in het zakenleven de verantwoordelijkheid voor 21 gezinnen die bij mijn in het bedrijf werken.

En wie wil er zaken doen met iemand die pedofiel is, ik in iedergeval niet.

Dus een klein verzoek houd hier aub rekening mee.
Dien een aanklacht tegen laster in.....Kan je er ook nog wat aan verdienen.

Couscousje
29-05-06, 13:12
Geplaatst door Nelis70
O? Beschouw je iedereen die het niet met je eens is als een tegenstander?

Wie heeft het hier over wel of niet eens zijn met de ander dan?

Cc

Nelis70
29-05-06, 13:15
Geplaatst door Couscousje
Wie heeft het hier over wel of niet eens zijn met de ander dan?

Cc

ik

Spoetnik
29-05-06, 13:16
Zeg Tt, weten die vrienden, kennissen en zakenvrienden dat jij op maroc.nl prikt? Zoja als zij de enorm domme reacties van jou lezen, dan lijkt me dat schadelijker voor je zaak dan uitgemaakt te worden voor pedofiel.

Couscousje
29-05-06, 13:18
Geplaatst door Nelis70
ik

Dan moet je maar fijn zelf antwoord geven op je vragen.

Cc

Couscousje
29-05-06, 13:19
Geplaatst door Spoetnik
Zeg Tt, weten die vrienden, kennissen en zakenvrienden dat jij op maroc.nl prikt? Zoja als zij de enorm domme reacties van jou lezen, dan lijkt me dat schadelijker voor je zaak dan uitgemaakt te worden voor pedofiel.

:haha:

Cc

Joesoef
29-05-06, 13:28
Die bier drinkende puistekoppen ??

Joesoef
29-05-06, 13:31
Waar ligt Albergen eigenlijk, zijn dat ook Tukkers?

Divine_70
29-05-06, 13:32
Geplaatst door tukkersterror


Ook kan de laatste problemen geven voor mijn bedrijf, mijn naam Tukkersterror, is een algemeen begrip bij mijn vrienden, kennissen en zakenvrienden.
Ik heb in het zakenleven de verantwoordelijkheid voor 21 gezinnen die bij mijn in het bedrijf werken.



Als je daar bang voor bent is het misschien verstandiger om te gaan prikken met een naam die voor niemand herkenbaar is ?

Joesoef
29-05-06, 13:37
Geplaatst door Divine_70
Als je daar bang voor bent is het misschien verstandiger om te gaan prikken met een naam die voor niemand herkenbaar is ?


Zowiezo handig

http://www.flitsservice.nl/cm_php/nieuws/nieuwsbericht.php?id=1398

Divine_70
29-05-06, 13:42
Geplaatst door Joesoef
Zowiezo handig

http://www.flitsservice.nl/cm_php/nieuws/nieuwsbericht.php?id=1398

:hihi:

Nelis70
29-05-06, 13:58
Geplaatst door Couscousje
Dan moet je maar fijn zelf antwoord geven op je vragen.

Cc

Nee hoor, ik vroeg het namelijk niet aan mezelf.
Ik had het idee dat jij bedoelde dat jij medeprikkers die het niet met je eens zijn als tegenstander ziet. Blijkbaar was dat niet het geval.

Sallahddin
29-05-06, 13:59
Geplaatst door tukkersterror
Beste mede prikkers,

Hou er rekening mee, dat sommige uitspraken zeer schadelijk kunnen zijn voor mensen waartegen je deze uitspraken doet.

Ik ben zelf de laatste weken voor alles uitgemaakt, van Rascist via Zionist tot Nazi.

Dit alles kan ik hebben en is voor mij geen probleem, alleen de laatste dagen word ik uitgemaakt voor Pedofiel, dit pijnlijk voor mij en mijn gezin.
Dit accepteer ik niet, ik zit hier onder persoonlijke titel en wens niet dat mijn gezin wordt betrokken bij jullie problemen met mij.

Ook kan de laatste problemen geven voor mijn bedrijf, mijn naam Tukkersterror, is een algemeen begrip bij mijn vrienden, kennissen en zakenvrienden.
Ik heb in het zakenleven de verantwoordelijkheid voor 21 gezinnen die bij mijn in het bedrijf werken.

En wie wil er zaken doen met iemand die pedofiel is, ik in iedergeval niet.

Dus een klein verzoek houd hier aub rekening mee.


What about:debiel,idioot.....
Maroc.nl hoort verboden te zijn voor mensen met een laag I.Q. net als jij: (Bush ook trouwens ,hahahahah...),dat je verantwoordelijk bent voor 21 gezinnen is niet wonderbarlijk maar wel zielig voor die gezinnen !!!
Tja...er bestaat geen geneesmiddel voor "domheid" ...onderwijs wel ...behalve ...als het in de genen zit ,wat waarschijnlijk wel het geval met je is!!!

Het spijt me ,jongen ,om je zo hard aan te pakken ,maar het is wel voor je best hoor ,om je wakker te schudden :de waarheid doet altijd pijn!!!


P.S.:niet iedereen is lid van maroc.nl ,en ik kan coca-cola heten en me idioot gaan gedragen ,het zou coca-cola niet schaden hoor....behalve als ik en coca een en hetzelfde zijn :jouw geval!!!!

Sallahddin
29-05-06, 14:07
Geplaatst door Divine_70
Als je daar bang voor bent is het misschien verstandiger om te gaan prikken met een naam die voor niemand herkenbaar is ?



Tukkersterror(wat een debiel naam toch,sorry) is een trade mark voor domheid geworden en al prikt die met Einstein als naam ,dan wordt die toch meteen herkend en ontmaskerd .....too late !!!

Sallahddin
29-05-06, 14:28
Geplaatst door Couscousje
Helemaal niet verstandig is je tegenstanders je zwakke plek te laten zien.

Cc



Tukkersterror... :tranen: ....is ..."perfect hoor en zal strijden voor perfectie in de wereld"... :rood: ... zijn genie wordt pas later erkend want die gaat vooruit op zijn tijd toch!!!!

Nelis70
29-05-06, 14:34
Geplaatst door Sallahddin
Tukkersterror(wat een debiel naam toch,sorry) is een trade mark voor domheid geworden en al prikt die met Einstein als naam ,dan wordt die toch meteen herkend en ontmaskerd .....too late !!!

Zolang jij niet in staat bent een fatsoenlijke zin te maken zal niemand jouw beschuldigingen erg serieus nemen.

Couscousje
29-05-06, 14:36
Geplaatst door Sallahddin
Tukkersterror... :tranen: ....is ..."perfect hoor en zal strijden voor perfectie in de wereld"... :rood: ... zijn genie wordt pas later erkend want die gaat vooruit op zijn tijd toch!!!!

Wat Nelis70 zegt.

Cc

duende
29-05-06, 14:42
Geplaatst door Sallahddin
What about:debiel,idioot.....
Maroc.nl hoort verboden te zijn voor mensen met een laag I.Q. net als jij:
Wat doe jij hier dan?

[/b]
P.S.:niet iedereen is lid van maroc.nl ,en ik kan coca-cola heten en me idioot gaan gedragen ,het zou coca-cola niet schaden hoor....behalve als ik en coca een en hetzelfde zijn :jouw geval!!!! [/B]
Jij noemt jezelf Sallahddin en je gedraagt je idioot. Schaad dit de nagedachtenis van Sallahddin, nu ?

Sallahddin
29-05-06, 14:46
Geplaatst door Nelis70
Zolang jij niet in staat bent een fatsoenlijke zin te maken zal niemand jouw beschuldigingen erg serieus nemen.


Ik woon al lang niet meer in NL:mijn NLs gaat ,voor begrijpelijke redenen ,achteruit toch !....en ...wat is jouw correctie van mijn onfatsoenlijke zinnen dan ,prof !!!
Kijk naar de inhoud niet naar de vorm ...en het is allemaal Ironish wat ik allemaal schreef!!!

Sallahddin
29-05-06, 14:51
Geplaatst door duende
Wat doe jij hier dan?

Jij noemt jezelf Sallahddin en je gedraagt je idioot. Schaad dit de nagedachtenis van Sallahddin, nu ?


Wat is jouw aantwoord ,Einstein???...gelet op de redenering die ik gebruikte in betrekking tot coca-cola,en die je nog niet snapt!!!!

Divine_70
29-05-06, 14:51
Geplaatst door Sallahddin
Wat is jouw aantwoord ,Einstein???...gelet op de redenering die ik gebruikte in betrekking tot coca-cola,en die je nog niet snapt!!!!

-a

Nelis70
29-05-06, 14:55
Geplaatst door Sallahddin
Ik woon al lang niet meer in NL:mijn NLs gaat ,voor begrijpelijke redenen ,achteruit toch !....en ...wat is jouw correctie van mijn onfatsoenlijke zinnen dan ,prof !!!
Kijk naar de inhoud niet naar de vorm ...en het is allemaal Ironish wat ik allemaal schreef!!!

Je hebt totaal geen onderbouw voor je gescheld en geschreeuw gegeven. Dat stoort me veel meer dan slechte spelling.

Sallahddin
29-05-06, 14:57
Geplaatst door duende
Wat doe jij hier dan?

Jij noemt jezelf Sallahddin en je gedraagt je idioot. Schaad dit de nagedachtenis van Sallahddin, nu ?



Wat een intelectueel kader zeg,....nooit gehoord van Ironie of sarcasme ???
Wat is je criteria van laag I.Q.???...als ik de posts van Tukkersterror lees ,dan kom ik alleen op die een conclusie ;weet je nog steeds niet welke ???
Hoe kan je zeggen dat ik me idioot aan het gedragen ben dan of zeg je maar wat zonder enig nadenken ???

Sallahddin
29-05-06, 15:01
Geplaatst door Nelis70
Je hebt totaal geen onderbouw voor je gescheld en geschreeuw gegeven. Dat stoort me veel meer dan slechte spelling.


Wat voor onderbouw verwacht je ,gelet op het onderwerp ???
Denk je dat ik over Tukker...ga debatteren ???
Die man maakt zich belachelijk en ik bewijs hem een dienst door hem nog omlaag te brengen zodat die wakker wordt :schoc-therapie!!!



P.S.:gescheld en geschreeuw???...dat zijn niet mijn intenties ,da's ironish bedoeld ...4 fun!!!...got no sense of humor whatsoever of voel je je aangesproken ,wat is het ????

Nelis70
29-05-06, 15:07
Geplaatst door Sallahddin
Wat voor onderbouw verwacht je ,gelet op het onderwerp ???
Denk je dat ik over Tukker...ga debatteren ???
Die man maakt zich belachelijk en ik bewijs hem een dienst door hem nog omlaag te brengen zodat die wakker wordt :schoc-therapie!!!



P.S.:gescheld en geschreeuw???...dat zijn niet mijn intenties ,da's ironish bedoeld ...4 fun!!!...got no sense of humor whatsoever of voel je je aangesproken ,wat is het ????

Ironie is heel wat anders dan schreeuwen en schelden.

Sallahddin
29-05-06, 15:11
Geplaatst door Nelis70
Ironie is heel wat anders dan schreeuwen en schelden.


Herlezen !!!!...je kan het toch kom op!!!

Sallahddin
29-05-06, 15:33
:zwaai: ....tot over een paar dagen mensen !!!!!
Doe wat leuks !!!!!


En....Tukker ...je bent toch niet de ergste hoor!!!!....om je te troosten !!!
Er lopen nog veel debielen hier rond hoor ....!!!....en in de rest van de wereld ook!!!:clinish en pragmatish conclusie ...geen kwaad mee bedoeld hoor!!!


Het ga jullie goed !!!

duende
29-05-06, 15:38
Geplaatst door Sallahddin
Wat een intelectueel kader zeg,....nooit gehoord van Ironie of sarcasme ???
Wat is je criteria van laag I.Q.???...als ik de posts van Tukkersterror lees ,dan kom ik alleen op die een conclusie ;weet je nog steeds niet welke ???
Hoe kan je zeggen dat ik me idioot aan het gedragen ben dan of zeg je maar wat zonder enig nadenken ???
Ironie, mijn waarde ironie.....
ballen die kaatsen...stormen die geoogst worden... en vooral HAPPEN. dat doe je als de beste...voor iemand die zo vol ironie zit. :duim:

Wortel
29-05-06, 18:02
Ironie is dan ook als fijn gebak, om het maar ironisch te zeggen.

Spoetnik
29-05-06, 18:10
Ik denk dat de topic dan ook ironisch bedoeld is.

tukkersterror
29-05-06, 19:03
Nee de topic is zeker niet ironisch bedoeld, eerder een vraag waar de respect voor een medeburger is gebleven en om aan te geven wat de schade kan zijn voor de betrokkenen.
Natuurlijk had ik een andere schuilnaam kunnen nemen, maar waarom ik heb niets te verbergen en deze naam heb ik ooit eens gekregen van een persoon die mij dierbaar was en is een beetje mijn handelsmerk geworden voor "Illegale pratijken" die we vroeger deden.
Verder mogen ze mij ook uitschelden wat zij willen en maak mij dit in zo verre uit dat het mij stoort en regelmatig denkt hoe kom je er op.
Maar mij uitmaken voor pedo gaat mij te ver, ik heb zelf jonge kinderen, ben zijdelings betrokken bij vele projecten die kinderen aangaan onderanderen in Polen en Rusland (kindertehuizen) waar we door Unilever en Heisterkamp zeer goede dingen kunnen doen, verder sponsoren wij diverse scholen hier in Nederland door diverse aktie's voor hun op te zetten waar scholen nieuwe speeltoestellen of computers krijgen.

Zou ik ooit verkeerde gevoelens krijgen voor kinderen pleeg ik zelfmoord en dat meen ik uit grond van mijn hart!!!

Mijn IQ is laag klopt ik score niet hoger dan 116 nu op oudere leeftijd, maar dat is voor mij nog genoeg om mijn werk te doen, schrijf fouten hebben te maken met mijn achtergrond.
Ik ben het grootste gedeelte van mijn leven opgegroeid in het buitenland en bezocht de Internationale scholen die les gaven in het Engels en 1x per maand kregen we les in het Nederlands van een muts van het consulate, maar dat was meer lol schoppen dan werkelijk leren want een 8 kreeg je toch wel.
Op mijn 17e terug gekomen in Nederland naar de HTS en daarna naar de KMA voor mijn dienstplicht waar ik naderhand heb getekend voor meerdere jaren, maar dat is jullie wel bekend althans bij de meesten.

Aicha1976
29-05-06, 19:19
Ik denk dat je de invloed die de prikkers kunnen hebben op jouw prive- en zakenleven erg overschat. :o

Moet je wel ophouden met je biografieeen hier he :engel:

gh.wille
29-05-06, 20:11
Geplaatst door Aicha1976
Ik denk dat je de invloed die de prikkers kunnen hebben op jouw prive- en zakenleven erg overschat. :o

Moet je wel ophouden met je biografieeen hier he :engel:

Dat denk ik ook ,kijk als je hier komt bij Maroc als Autochtoon dan kom je hier min of meer als ''GAST'' JE VERKIEST DAN ZELF OM WEL OF NIET MIN OF MEER ANONIEM TE BLIJVEN !
Ik heb verkozen om onder mijn eigen naam hier te posten met vermelding van een piep kleine c.v , zodat de mensen toch een indruk krijgen met wie ze te doen hebben, en in welke omgeving ik woon .
Als je verkiest anoniem te blijven dan is het ook raadzaam om zeer zeker niet een aanwijzing te geven door je bekende HANDELS-MERK als pseudoniem te gebruiken dunkt mij .

Het (kwaad) is nu al geschiedt ,dus T.T je hebt wat uit te leggen aan je Famillie en zaken relatie,s , dunkt mij .
Rijst bij mij tevens de vraag of al die mensen ook MAROC bezoeken ?

Spoetnik
29-05-06, 20:17
Wat een dramaqueen ben jij zeg..

Of ben ik zo hard geworden na al die jaren prikken :argwaan:

Couscousje
29-05-06, 20:19
Geplaatst door Spoetnik
Wat een dramaqueen ben jij zeg..

Of ben ik zo hard geworden na al die jaren prikken :argwaan:

Het eerste.

Cc

Divine_70
29-05-06, 20:48
Geplaatst door tukkersterror
Nee de topic is zeker niet ironisch bedoeld, eerder een vraag waar de respect voor een medeburger is gebleven en om aan te geven wat de schade kan zijn voor de betrokkenen.
Natuurlijk had ik een andere schuilnaam kunnen nemen, maar waarom ik heb niets te verbergen en deze naam heb ik ooit eens gekregen van een persoon die mij dierbaar was en is een beetje mijn handelsmerk geworden voor "Illegale pratijken" die we vroeger deden.
Verder mogen ze mij ook uitschelden wat zij willen en maak mij dit in zo verre uit dat het mij stoort en regelmatig denkt hoe kom je er op.
Maar mij uitmaken voor pedo gaat mij te ver, ik heb zelf jonge kinderen, ben zijdelings betrokken bij vele projecten die kinderen aangaan onderanderen in Polen en Rusland (kindertehuizen) waar we door Unilever en Heisterkamp zeer goede dingen kunnen doen, verder sponsoren wij diverse scholen hier in Nederland door diverse aktie's voor hun op te zetten waar scholen nieuwe speeltoestellen of computers krijgen.

Zou ik ooit verkeerde gevoelens krijgen voor kinderen pleeg ik zelfmoord en dat meen ik uit grond van mijn hart!!!

Mijn IQ is laag klopt ik score niet hoger dan 116 nu op oudere leeftijd, maar dat is voor mij nog genoeg om mijn werk te doen, schrijf fouten hebben te maken met mijn achtergrond.
Ik ben het grootste gedeelte van mijn leven opgegroeid in het buitenland en bezocht de Internationale scholen die les gaven in het Engels en 1x per maand kregen we les in het Nederlands van een muts van het consulate, maar dat was meer lol schoppen dan werkelijk leren want een 8 kreeg je toch wel.
Op mijn 17e terug gekomen in Nederland naar de HTS en daarna naar de KMA voor mijn dienstplicht waar ik naderhand heb getekend voor meerdere jaren, maar dat is jullie wel bekend althans bij de meesten.

Verontschuldig je niet voor de dingen waarvan jij vind dat ze goed zijn Tukkertje.
Je bent niemand uitleg schuldig, just be youreself. :knipoog:

tukkersterror
29-05-06, 21:51
Geplaatst door Divine_70
Verontschuldig je niet voor de dingen waarvan jij vind dat ze goed zijn Tukkertje.
Je bent niemand uitleg schuldig, just be youreself. :knipoog:

Ben ook niemand uitleg verschuldig, alleen als iemand mij ten onrechte beschuldig van het ergste ter wereld, erger dan moord, erger dan rascistme.
Ben ik graag bereid om uitleg te geven om eens van het gezeur af te wezen, zeker als ik een sms-je krijgt van iemand die mij waarschuwd dat deze zaken over mij wordt geschreven, voor ik ze zelf had gelezen.
Ik wist niet eens dat deze persoon ook op deze site zat.
En dat maakt dan in totaal 3 personen die ik goed ken en die mij goed kennen buiten de personen om die ik hier redelijk goed heb leren kennen en mag.

:stout: nou ja mag???:hihi:

nard
29-05-06, 22:20
Tukkert,

Je legt je zaak tot twee keer toe uit en stelt je evenzoveel maal kwetsbaar op. Op zich heel respectabel en Nederlands natuurlijk, maar wat verwacht je precies?
Mededogen? Of op zijn minst enige vorm van begrip?

Dan ken je de culturele achtergrond van de meeste prikkers op dit bord nog niet. Ik zou het niet doen, als ik jou was. Bewaar afstand en laat je niet slaan.

Met respect,

N.

gh.wille
29-05-06, 22:27
Geplaatst door tukkersterror
Ben ook niemand uitleg verschuldig, alleen als iemand mij ten onrechte beschuldig van het ergste ter wereld, erger dan moord, erger dan rascistme.
Ben ik graag bereid om uitleg te geven om eens van het gezeur af te wezen, zeker als ik een sms-je krijgt van iemand die mij waarschuwd dat deze zaken over mij wordt geschreven, voor ik ze zelf had gelezen.
Ik wist niet eens dat deze persoon ook op deze site zat.
En dat maakt dan in totaal 3 personen die ik goed ken en die mij goed kennen buiten de personen om die ik hier redelijk goed heb leren kennen en mag.

:stout: nou ja mag???:hihi:

Het is natuurlijk vervelend als je gebeld word ,maar troost je ik ben hier ook al eens uitgemaakt voor o.a Homo en pedo , je moet maar zo zien dat zijn zelf als regel de mensen die zich aan dergelijke feiten schuldig maken de wens is vaak de vader van de gedachten .

MaRiaH
29-05-06, 22:42
Geplaatst door tukkersterror
Nee de topic is zeker niet ironisch bedoeld, eerder een vraag waar de respect voor een medeburger is gebleven en om aan te geven wat de schade kan zijn voor de betrokkenen.
Natuurlijk had ik een andere schuilnaam kunnen nemen, maar waarom ik heb niets te verbergen en deze naam heb ik ooit eens gekregen van een persoon die mij dierbaar was en is een beetje mijn handelsmerk geworden voor "Illegale pratijken" die we vroeger deden.
Verder mogen ze mij ook uitschelden wat zij willen en maak mij dit in zo verre uit dat het mij stoort en regelmatig denkt hoe kom je er op.
Maar mij uitmaken voor pedo gaat mij te ver, ik heb zelf jonge kinderen, ben zijdelings betrokken bij vele projecten die kinderen aangaan onderanderen in Polen en Rusland (kindertehuizen) waar we door Unilever en Heisterkamp zeer goede dingen kunnen doen, verder sponsoren wij diverse scholen hier in Nederland door diverse aktie's voor hun op te zetten waar scholen nieuwe speeltoestellen of computers krijgen.

Zou ik ooit verkeerde gevoelens krijgen voor kinderen pleeg ik zelfmoord en dat meen ik uit grond van mijn hart!!!

Mijn IQ is laag klopt ik score niet hoger dan 116 nu op oudere leeftijd, maar dat is voor mij nog genoeg om mijn werk te doen, schrijf fouten hebben te maken met mijn achtergrond.
Ik ben het grootste gedeelte van mijn leven opgegroeid in het buitenland en bezocht de Internationale scholen die les gaven in het Engels en 1x per maand kregen we les in het Nederlands van een muts van het consulate, maar dat was meer lol schoppen dan werkelijk leren want een 8 kreeg je toch wel.
Op mijn 17e terug gekomen in Nederland naar de HTS en daarna naar de KMA voor mijn dienstplicht waar ik naderhand heb getekend voor meerdere jaren, maar dat is jullie wel bekend althans bij de meesten.

je maakt je zo alleen maar kwetsbaarder.
je moet stoppen je privé leven overal in te betrekken. Je geeft zelf het voer.. het tij kun je niet meer keren.

Divine_70
29-05-06, 22:44
Geplaatst door MaRiaH
je maakt je zo alleen maar kwetsbaarder.
je moet stoppen je privé leven overal in te betrekken. Je geeft zelf het voer.. het tij kun je niet meer keren.

Precies, er zullen altijd mensen zijn die daar misbruik van gaan maken.

vlegeltje
29-05-06, 22:45
Geplaatst door nard
Dan ken je de culturele achtergrond van de meeste prikkers op dit bord nog niet.

Nederlands? :eek: :schok:

MaRiaH
29-05-06, 22:49
Geplaatst door Divine_70
Precies, er zullen altijd mensen zijn die daar misbruik van gaan maken.

Dat bedoel ik ja.
TT geeft zoveel info over zichzelf en zijn leven..
mensen die daar kwaad mee willen (en die zijn overal te vinden) zullen dat uitbuiten.

Op zich vind ik openheid een mooie eigenschap, maar op een forum maakt het je onnodig kwetsbaar.

Zoals Cc al zei: je geeft nu zelf je kwetsbare plek aan..
Voor iemand die dat wil heb je nu een prachtig concept gegeven hoe ze jou kunnen "raken".

Je kunt er best voor kiezen zo open te blijven, maar realiseer je dan dat je het op je brood krijgt. Dit soort topics openen helpt daar niet echt bij.

Dit is maar internet, laat het je privé-leven niet raken.

nard
29-05-06, 22:49
Geplaatst door vlegeltje
Nederlands? :eek: :schok:


Haha, o ja tuurlijk, gebaseerd op dat boekje dat we paspoort plegen te noemen.

:maf2:

Divine_70
29-05-06, 22:51
Geplaatst door MaRiaH
Dat bedoel ik ja.
TT geeft zoveel info over zichzelf en zijn leven..
mensen die daar kwaad mee willen (en die zijn overal te vinden) zullen dat uitbuiten.

Op zich vind ik openheid een mooie eigenschap, maar op een forum maakt het je onnodig kwetsbaar.

Zoals Cc al zei: je geeft nu zelf je kwetsbare plek aan..
Voor iemand die dat wil heb je nu een prachtig concept gegeven hoe ze jou kunnen "raken".

Je kunt er best voor kiezen zo open te blijven, maar realiseer je dan dat je het op je brood krijgt. Dit soort topics openen helpt daar niet echt bij.

Dit is maar internet, laat het je privé-leven niet raken.

Klopt, maar soms komen internet en prive wel heel dicht bij elkaar, dat maakt het soms heel erg lastig.
Ik denk dat we het allemaal wel herkennen, dat we die knop uitgooien maar af en toe met sommige dingen in ons hoofd blijven zitten.

MaRiaH
29-05-06, 22:51
Geplaatst door nard
Haha, o ja tuurlijk, gebaseerd op dat boekje dat we paspoort plegen te noemen.

:maf2:

Ik geloof NIET dat het te maken heeft met culturele achtergrond.

Dat gebeurd net zo goed op babyforum (om maar iets te noemen.)

:verward:

nard
29-05-06, 22:52
Geplaatst door MaRiaH
Ik geloof NIET dat het te maken heeft met culturele achtergrond.

Dat gebeurd net zo goed op babyforum (om maar iets te noemen.)

:verward:


Vanzelfsprekend. Die kijk op de werkelijkheid ken ik.
Laten wij dan vooral prettig van mening blijven verschillen.

tukkersterror
29-05-06, 22:59
Iedereen mag alles over mij weten, ik heb immers niets te verbergen maar aan de andere kant hebben jullie gelijk, maar mensen die misbruik maken van de kwetsbaarheid van een ander..................
Zijn dat niet vaak de personen die zich misdragen op deze wereld.
Ik durf mij best kwetsbaar op te stellen, want ik kan meer verdragen dan de mensen die echt kwetsbaar zijn en waarvoor sommige uitspraken een ramp kunnen betekenen.

De mensen die weten dat ik tukkersterror ben is een selectieve groep personen, die mij door en door kennen en waar ik geen rare reacties van hoef te verwachten.

Maar wat als iemand net een nieuwe baan heeft?

MaRiaH
29-05-06, 23:00
Geplaatst door Divine_70
Klopt, maar soms komen internet en prive wel heel dicht bij elkaar, dat maakt het soms heel erg lastig.
Ik denk dat we het allemaal wel herkennen, dat we die knop uitgooien maar af en toe met sommige dingen in ons hoofd blijven zitten.

jawel , maar dan doceer je de info.. als je begrijpt wat ik bedoel.
Iedereen vertelt wel eens wat persoonlijks'. Maar gefilterd.
TT vertelt alles.

Ik PM ook wel met wat mensen die ik "ken"
die vertel ik mogelijk iets meer dan hier in het openbaar, snap je?

Door meetings kun je mensen ook persoonlijk leren kennen. Je zoekt uit wie je kan vertrouwen.. ook daar kun je je in vergissen, maar de schade blijft dan beperkt.

Maar weet je hoeveel mensen hier meelezen die zich niet eens kenbaar maken of diverse mps'jes hebben?

Maar het is ieders eigen keus.
Kijk, TT vertelt zelfs waar hij woont, wat hij precies doet, hoe zijn gezin er uit ziet en zelfs wat hij gegeten heeft die avond.. bwvs
Het komt op mij soms wat naief over.. maagoed, ieder zijn ding.
Vervolgens opent hij verontwaardigd topics als dit tegen hem gebruikt wordt. Dat werkt niet

Je moet kiezen Tuk.
Blijf gerust wie je bent hoor TT, maar realiseer je wel de gevolgen daarvan, lijkt me.

Althans dat is zoals ik het zie en ik geef daar graag eerlijke feedback over. ;)

MaRiaH
29-05-06, 23:03
Geplaatst door nard
Vanzelfsprekend. Die kijk op de werkelijkheid ken ik.
Laten wij dan vooral prettig van mening blijven verschillen.

Ik kan het bewijzen.. google maar es op wat geheel andere fora..
lees daar een tijdje mee...
volg degene die het meest open is.. en Tada! :cheefbek:

tukkersterror
29-05-06, 23:05
Geplaatst door vlegeltje
Nederlands? :eek: :schok:

Werelds! :)

MaRiaH
29-05-06, 23:06
Geplaatst door tukkersterror
Iedereen mag alles over mij weten, ik heb immers niets te verbergen maar aan de andere kant hebben jullie gelijk, maar mensen die misbruik maken van de kwetsbaarheid van een ander..................
Zijn dat niet vaak de personen die zich misdragen op deze wereld.
Ik durf mij best kwetsbaar op te stellen, want ik kan meer verdragen dan de mensen die echt kwetsbaar zijn en waarvoor sommige uitspraken een ramp kunnen betekenen.

De mensen die weten dat ik tukkersterror ben is een selectieve groep personen, die mij door en door kennen en waar ik geen rare reacties van hoef te verwachten.

Maar wat als iemand net een nieuwe baan heeft?

Als iedereen alles van je mag weten TT, dan moet je niet klagen dat men de info misbruikt.. zo zijn sommige mensen nu eenmaal.

Over anderen hoef jij je niet druk te maken.. dat is hun verantwoordelijkheid. En om eerlijk te zijn.. er is hier niemand zo open als jij.. :hihi:

vlegeltje
29-05-06, 23:07
Geplaatst door nard
Haha, o ja tuurlijk, gebaseerd op dat boekje dat we paspoort plegen te noemen.

:maf2:

Op NVDD zitten toch in meerderheid NLers, dacht ik zo.
Qua culturele achtergrond dan.
En niet alleen qua papiertje.

Ik was laatst in Zwolle. Hoorde daar verontrustende berichten over de toename van sexueel misbruik binnen het gezin. Vooral in Kampen en omgeving.Als we het dan toch over pedofilie hebben.

Wat voor culturele achtergrond hebben ze daar eigenlijk?

Wat is er trouwens 'Nederlands' aan 'je kwetsbaar opstellen'?
Doen inwoners van andere landen daar dan nooit aan?

Joesoef
29-05-06, 23:09
Geplaatst door MaRiaH
Dat bedoel ik ja.
TT geeft zoveel info over zichzelf en zijn leven..
mensen die daar kwaad mee willen (en die zijn overal te vinden) zullen dat uitbuiten.

Op zich vind ik openheid een mooie eigenschap, maar op een forum maakt het je onnodig kwetsbaar.

Zoals Cc al zei: je geeft nu zelf je kwetsbare plek aan..
Voor iemand die dat wil heb je nu een prachtig concept gegeven hoe ze jou kunnen "raken".

Je kunt er best voor kiezen zo open te blijven, maar realiseer je dan dat je het op je brood krijgt. Dit soort topics openen helpt daar niet echt bij.

Dit is maar internet, laat het je privé-leven niet raken.


Niet alleen op een forum, vooral in zaken en helemaal in het leger.

KNMA. Aalmoezenier?

nard
29-05-06, 23:13
Geplaatst door MaRiaH
Ik kan het bewijzen.. google maar es op wat geheel andere fora..
lees daar een tijdje mee...
volg degene die het meest open is.. en Tada! :cheefbek:

hmm, mijn ervaringen zijn nou precies anders. Nergens wordt iemand, wiens meningen omtrent mens, wereld en religie stuiken met die van t merendeel, genadelozer, onbarmhartiger en meer compromisloos-op-de-persoon afgefikt dan hier.
De grond daarvoor zie ik in cultuur. En dan laat ik religie nog maar even voor wat t is. :)

Oké, oké, Stormfront misschien, maar dat was t dan ongeveer wel.

MaRiaH
29-05-06, 23:18
Geplaatst door nard
hmm, mijn ervaringen zijn nou precies anders. Nergens wordt iemand, wiens meningen omtrent mens, wereld en religie stuiken met die van t merendeel, genadelozer, onbarmhartiger en meer compromisloos-op-de-persoon afgefikt dan hier.
De grond daarvoor zie ik in cultuur. En dan laat ik religie nog maar even voor wat t is. :)

Oké, oké, Stormfront misschien, maar dat was t dan ongeveer wel.

Niet iemands mening.. maar het geven info over je privé-leven en daarop "gepakt" worden was the issue.

ehm, vrouwen fora zijn trouwens ook erg goed in elkaars mening afbranden.. pff.. :corcky:

tukkersterror
30-05-06, 00:10
Geplaatst door MaRiaH
jawel , maar dan doceer je de info.. als je begrijpt wat ik bedoel.
Iedereen vertelt wel eens wat persoonlijks'. Maar gefilterd.
TT vertelt alles.

Ik PM ook wel met wat mensen die ik "ken"
die vertel ik mogelijk iets meer dan hier in het openbaar, snap je?

Door meetings kun je mensen ook persoonlijk leren kennen. Je zoekt uit wie je kan vertrouwen.. ook daar kun je je in vergissen, maar de schade blijft dan beperkt.

Maar weet je hoeveel mensen hier meelezen die zich niet eens kenbaar maken of diverse mps'jes hebben?

Maar het is ieders eigen keus.
Kijk, TT vertelt zelfs waar hij woont, wat hij precies doet, hoe zijn gezin er uit ziet en zelfs wat hij gegeten heeft die avond.. bwvs
Het komt op mij soms wat naief over.. maagoed, ieder zijn ding.
Vervolgens opent hij verontwaardigd topics als dit tegen hem gebruikt wordt. Dat werkt niet

Je moet kiezen Tuk.
Blijf gerust wie je bent hoor TT, maar realiseer je wel de gevolgen daarvan, lijkt me.

Althans dat is zoals ik het zie en ik geef daar graag eerlijke feedback over. ;)

Dat is het hem nou juist, dat zij mij er tussen nemen over zaken wat zij van mij weten, vind ik totaal niet erg, dat ze me pakken en afbranden op mijn verleden geen punt.
Ik ben mens en maak ook fouten, maar als ze gaan gooien met termen waar ik mij zo ver mogelijk van verwijderd en waar verdediging niet mogelijk is omdat zij niet waar zijn gaat mij normaal al te ver.
En bij deze aantijdingen in het bijzonder, het is laag en onwaar!!!

Seif
30-05-06, 00:13
Tukker is inderdaad hopeloos naief. Maar dat zijn alle goede mensen. :)

tukkersterror
30-05-06, 00:34
Geplaatst door Seif
Tukker is inderdaad hopeloos naief. Maar dat zijn alle goede mensen. :)

Dan hoop ik dat iedereen hopeloos naief is;)

MaRiaH
30-05-06, 00:37
Geplaatst door tukkersterror
Dan hoop ik dat iedereen hopeloos naief is;)

Tja je hebt toch al gemerkt dat dat niet zo is?
Maar blijf hopen.. :knipoog:

tukkersterror
30-05-06, 00:49
Geplaatst door MaRiaH
Tja je hebt toch al gemerkt dat dat niet zo is?
Maar blijf hopen.. :knipoog:

Hoop doet leven en geloven in de mens.

Trouwens waar is tijgertje je zus???:hihi:

Heb pantera vandaag nog niet gezien, zal toch niets gebeurd zijn met der? :verward:

MaRiaH
30-05-06, 01:13
Geplaatst door tukkersterror
Hoop doet leven en geloven in de mens.

Trouwens waar is tijgertje je zus???:hihi:

Heb pantera vandaag nog niet gezien, zal toch niets gebeurd zijn met der? :verward:

Geen idee waar ze is.. Mn zus heeft geen zin vandaag , denk ik.

(zo komen de roddels dus de wereld in he?)

gh.wille
30-05-06, 01:31
Geplaatst door Seif
Tukker is inderdaad hopeloos naief. Maar dat zijn alle goede mensen. :)

BEDANKT !
:jeweetog:

Spoetnik
30-05-06, 14:32
Pff, volgens mij weet ik welke topic Tt zich zo over opwint, werkelijk het gaat nergens over.

Divine_70
30-05-06, 14:33
Geplaatst door Spoetnik
Pff, volgens mij weet ik welke topic Tt zich zo over opwint, werkelijk het gaat nergens over.

Dat weet je niet, het gaat niet over 1 topic in het bijzonder.

Aicha1976
30-05-06, 14:36
Geplaatst door Spoetnik
Pff, volgens mij weet ik welke topic Tt zich zo over opwint, werkelijk het gaat nergens over.


Al die topics waarin jij hem anti semiet noemt wellicht :argwaan:

Spoetnik
30-05-06, 14:37
Geplaatst door Divine_70
Dat weet je niet, het gaat niet over 1 topic in het bijzonder.

Waar hij voor "pedofiel" werd uitgemaakt? Weldegelijk.

De topic is volgens mij verwijderd..

Spoetnik
30-05-06, 14:38
Geplaatst door Aicha1976
Al die topics waarin jij hem anti semiet noemt wellicht :argwaan:

Ja, maar dat vindt hij niet erg, dat staat in zijn openingsstuk.

Overigens heeft die malloot zelf er ook een handje van om iedereen maar voor rascist uit te schelden.

Divine_70
30-05-06, 14:39
Geplaatst door Spoetnik
Waar hij voor "pedofiel" werd uitgemaakt? Weldegelijk.

De topic is volgens mij verwijderd..

Het gaat niet om 1 topic in het bijzonder. :moe:

Spoetnik
30-05-06, 14:40
Geplaatst door Divine_70
Het gaat niet om 1 topic in het bijzonder. :moe:

Jawel. Ik heb maar een topic gelezen waar hij voor "pedofiel" werd uitgemaakt. :hihi:

Divine_70
30-05-06, 14:41
Geplaatst door Spoetnik
Jawel. Ik heb maar een topic gelezen waar hij voor "pedofiel" werd uitgemaakt. :hihi:

Dan zijn al die anderen verwijderd. :ego:

Aicha1976
30-05-06, 14:43
Geplaatst door Spoetnik
Ja, maar dat vindt hij niet erg, dat staat in zijn openingsstuk.

Overigens heeft die malloot zelf er ook een handje van om iedereen maar voor rascist uit te schelden.


Op zich is het nog vermakelijk ook, het lijkt wel of je wacht tot hij iets plaatst om als een duveltje uit een doosje te springen en te gillen: je bent een antisemiet :regie:

:hihi:

H.P.Pas
30-05-06, 14:50
Geplaatst door Aicha1976
Op zich is het nog vermakelijk ook,()het :hihi:

Ik lach me rot. :aanwal:

Aicha1976
30-05-06, 14:53
Geplaatst door H.P.Pas
Ik lach me rot. :aanwal:


Ach H.P. ik zeg dat omdat het in feite niets meer uitmaakt wat TT zegt, hij wordt toch wel voor antisemiet uitgemaakt. Het betekenis van het woord is dan toch helemaal zoek :staart:

Spoetnik
30-05-06, 14:59
Geplaatst door Aicha1976
Op zich is het nog vermakelijk ook, het lijkt wel of je wacht tot hij iets plaatst om als een duveltje uit een doosje te springen en te gillen: je bent een antisemiet :regie:

:hihi:

Ik doe het voornamelijk wanneer hij iemand uitmaakt voor iets.. maakt eigenlijk niet uit wat :fpetaf:

Ook een van mijn favoriete is wanneer een van onze hollanders "als grap" zegt dat "de zionisten het wel weer gedaan hebben", om die voor anti-semiet uit te maken.

Spoetnik
30-05-06, 15:00
Geplaatst door H.P.Pas
Ik lach me rot. :aanwal:

Ja maar jij bent een zwitser.. :jammer: Dat volk snapt onze humor niet..

Wide-O
30-05-06, 15:04
Geplaatst door Spoetnik
Ja maar jij bent een zwitser.. :jammer: Dat volk snapt onze humor niet..

Dat is een anti-helvetische opmerking :o

Aicha1976
30-05-06, 15:05
Geplaatst door Spoetnik
Ja maar jij bent een zwitser.. :jammer: Dat volk snapt onze humor niet..


Racist :stomp:

Spoetnik
30-05-06, 15:07
Ik ga een topic openen hoor, als jullie zo door gaan.

Aicha1976
30-05-06, 15:10
Geplaatst door Spoetnik
Ik ga een topic openen hoor, als jullie zo door gaan.



Hoe kunnen wij jou schaden dan, je hebt toch geen carriere of zo :ego:

Spoetnik
30-05-06, 15:12
Poeh, ik heb anders wel een business card :ego:

Aicha1976
30-05-06, 15:15
Geplaatst door Spoetnik
Poeh, ik heb anders wel een business card :ego:



Lang leve Vista Print :D

H.P.Pas
30-05-06, 15:49
Geplaatst door Spoetnik
Ja maar jij bent een zwitser.. :jammer: Dat volk snapt onze humor niet..

Ach so. (http://www.clown-ministry.com/images/grockPhoto.jpg)

tukkersterror
30-05-06, 16:00
Geplaatst door Spoetnik
Ja, maar dat vindt hij niet erg, dat staat in zijn openingsstuk.

Overigens heeft die malloot zelf er ook een handje van om iedereen maar voor rascist uit te schelden.

Wie heb ik op DS en Victory na ooit openlijk aangevallen op wat dan ook???

Ik heb een keer de fout gemaakt toen iemand zij "Jij bent een boer" waarop ik rijmend antwoorde " ja, en je moeder een hoer"

Dus wijs mij een topic aan waar ik iemand uitmaakte voor welke geaardheid dan ook?

tukkersterror
30-05-06, 16:10
Geplaatst door Spoetnik
Ik doe het voornamelijk wanneer hij iemand uitmaakt voor iets.. maakt eigenlijk niet uit wat :fpetaf:

Ook een van mijn favoriete is wanneer een van onze hollanders "als grap" zegt dat "de zionisten het wel weer gedaan hebben", om die voor anti-semiet uit te maken.

Nog even en ik ben family van Adolfje, maar waar jij woont zal je mijn moeders family naam regelmatig voorkomen onder de Russische anti-semitische Joden:hihi:

Divine_70
30-05-06, 20:45
Geplaatst door tukkersterror
Wie heb ik op DS en Victory na ooit openlijk aangevallen op wat dan ook???

Ik heb een keer de fout gemaakt toen iemand zij "Jij bent een boer" waarop ik rijmend antwoorde " ja, en je moeder een hoer"

Dus wijs mij een topic aan waar ik iemand uitmaakte voor welke geaardheid dan ook?

Nou doe je het weer Tukkertje :zweep: , hou op jezelf te verdedigen.
Je bent geen uitleg schuldig, aan niemand, tenzij je zelf vind dat je fout zit. :knipoog:

tukkersterror
30-05-06, 23:01
Geplaatst door Divine_70
Nou doe je het weer Tukkertje :zweep: , hou op jezelf te verdedigen.
Je bent geen uitleg schuldig, aan niemand, tenzij je zelf vind dat je fout zit. :knipoog:


:D

MusicManiac
30-05-06, 23:19
Geplaatst door Spoetnik
Ja maar jij bent een zwitser.. :jammer: Dat volk snapt onze humor niet..

Ja hoor, Drs. P is een zwitser.

tukkersterror
30-05-06, 23:24
Geplaatst door Dorinthe
Ik kan Divine alleen maar gelijk geven, dus hou op jezelf te verdedigen. Dat is helemaal niet nodig en daarbij vind ik je bijdragen hier i.h.a. inhoudsvol en wel respectvol.

Als je het niet eens bent met iets laat je dat ook duidelijk merken, daar is een forum toch voor.

Dus ga gewoon voor je zelf. Ik vind het erg voor je dat je voor pedofiel wordt uitgemaakt. Misschien is het toch een goed idee om een andere nick te nemen.

Ik ga zo slapen, want ik moet morgen weer vroeg op.

Ik wens je welterusten.

Dorinthe.

Slaap lekker en morgen weer gezond op :zwaai: