PDA

Bekijk Volledige Versie : openminded/ serieuze en EERLIJKE jongen gezocht voor vriendschap

blue note
29-05-06, 12:20
hallo;

Ik ben op zoek naar een openminded/grappige jongen waarmee je uren kan chatten en die bovendien het geloof belangrijk vindt maar op een kritische manier. Ikzelf ben een niet- praktiserende moslima die stilstaat bij de kleine dingen in het leven, sociaal is en graag lacht.

And last but not least; ik hou heel graag van muziek voornamelijk jazz. Als iemand ook die passie heeft, zou fantastisch zijn.

Kun je jezelf hierin terugvinden?

Enkel serieuze en EERLIJKE reacties aub!

the first note,

blue note

khalidSalaam
29-05-06, 14:19
hoi, hier is mijn msn [email protected] miss tot later

veel liefs ka

mourad_MC
07-06-06, 15:59
dag bluenote,

Ik zag staan dat je op zoek bent naar een openminded guy die erg sociaal is en het niet erg vind om een paar schuine moppen te vertellen.

ik ben net als jou, een niet praktiserende moslim(a) en haal het maximum uit het leven. qua muziek heeft elke genre wel wat, maar jaz.........behalve miles davis boeit het me niet echt! :P

ik hoop dat ik gauw wat van je hoor.

Groetjes,

Mourad

blue note
07-06-06, 16:12
ik ben ondertussen wel praktiserend hoor, mijn berichtje klopt niet meer.......ik bid 5X per dag.....en ik kijk niet meer naar mannen....is dat een probleeem?

kimmoreels
14-06-15, 02:42
Hallo, Ik ben een jongeman 27 jaar uit vlaams brabant ik ben ook opzoek naar eerlijk en lief meisje voor vriendschap ik ben al heel men leven op men eigen helaas door een tragische gebeurtenis :( ik heb al jaren niemand om mee te praten en zoek daarom online vriendschap ik ben echt radeloos en verloren ik verwerk men verdriet in mijn nummers als ik zing of men teksten schrijf als men hobby maar langs de andere kant ben ik de eenzaamheid beu. En relatie zoek ik niet omdat ik aantal jaren gelden en half turkse en half belgische meisje leerden kennen en na ik zoveel van iemand heb gehouden wil ik dat wat laten bezinken eerst. Dus wat men hobbies betreft ik speel wat piano en zing en schrijf wat teksten. Ik doe ook aan sport en krachttraining ik ben heel goed gebouwd. Ik zeg je wel ik ben een blanke vlaamse jongeman ik kan het begrijpen als je zelf liever in contact komt met een moslimse jongen maar voor mij maakt het niet uit welke religie je hebt. Ik heb een luisterend oor en ben altijd bereid om nieuwe dingen te leren :). Ik hoop dat men berichtje je aanspreekt en hopelijk hoor ik je gauw :).

Antwerpen is maar een 30min rijden ongeveer met de auto dus afstand speeld voor mij geen enkele rol ik heb vervoer ;).

Groetjes, Kim Moreels.

Joes
14-06-15, 03:28
Waar halen jullie de oude topics toch vandaan?