PDA

Bekijk Volledige Versie : Vrouw vreest zwanger te zijn van antichrist



Divine_70
30-05-06, 12:17
Een zwangere vrouw, wiens baby op 6 juni ter wereld zou komen, is ervan overtuigd dat ze het leven aan de duivel schenkt. Melissa Parker heeft naar eigen zeggen nachtmerries sinds ze vernam dat haar baby op 06/06/2006 (666) geboren zou worden.

"Ik dacht 'Oh mijn god, ik word moeder van Damien van The Omen!'," aldus de aanstaande moeder. "Sindsdien word ik elke dag wakker met een slecht voorgevoel. Ik ben bang dat er bij de geboorte iets misgaat, of dat mijn kind inslecht zal zijn. Erger nog: mijn mooie baby zou wel eens de duivel of de antichrist kunnen zijn!"

Het Koninklijke Ziekenhuis in Berkshire, Groot-Brittannië, wil de bevalling niet kunstmatig vervroegen. "Zo'n uitgerekende datum is niet altijd juist. Maar er is weinig dat we kunnen doen zonder keizerssnede of de bevalling kunstmatig op te wekken, en dat vermijden we liefst. We moeten de natuur haar gang laten gaan, de baby zal hoedanook geboren worden, ongeacht wat voor dag het is," aldus een woorvoerder van het ziekenhuis.

666 is een getal waarover sprake is in de Bijbel. Vele culturen geloven dat het de datum is waarop de antichrist ter wereld zal komen.

30/05/06 10u43

http://www.hln.be/hlns/FOTO/artikels/large_152598.jpg

David
30-05-06, 12:20
Aha! De promotie voor de remake van The Omen is begonnen!

Divine_70
30-05-06, 12:24
Geplaatst door David
Aha! De promotie voor de remake van The Omen is begonnen!

Of Rosemary`s baby in een nieuw jasje? :vreemd:

waterfiets
30-05-06, 12:24
Ik geloof dat het kind van van der Vaart ook Damien heet?

Wide-O
30-05-06, 12:25
Geplaatst door Divine_70
Melissa Parker heeft naar eigen zeggen nachtmerries sinds ze vernam dat haar baby op 06/06/2006 (666) geboren zou worden.


Lijkt me eerder een voorteken dat haar baby later een 06 lijn zal bemannen.

Divine_70
30-05-06, 12:26
Geplaatst door waterfiets
Ik geloof dat het kind van van der Vaart ook Damien heet?

Yep, en de vertaling van die naam in het duits is in dit geval dorpsgek. :hihi:

Divine_70
30-05-06, 12:29
Geplaatst door Wide-O
Lijkt me eerder een voorteken dat haar baby later een 06 lijn zal bemannen.

:gsm: :haha:

Aicha1976
30-05-06, 13:07
The battle of the hormonessss het is hier wel duidelijk wie er gewonnen heeft :maf2:

Ik probeer altijd een beetje uit de buurt van zwangere vrouwen te blijven :vreemd:

David
30-05-06, 13:09
Op 6 juni a.s. gaat de remake van The Omen in première. Da's alles.

Wide-O
30-05-06, 13:12
Geplaatst door Aicha1976
Ik probeer altijd een beetje uit de buurt van zwangere vrouwen te blijven :vreemd:

Heb ik nou ook :staart:

Aicha1976
30-05-06, 13:17
Geplaatst door Wide-O
Heb ik nou ook :staart:


Voor je het weet zit je alweer aan de buik van een vreemde te friemelen omdat het foetus schopt :argwaan:

Wide-O
30-05-06, 13:27
Geplaatst door Aicha1976
Voor je het weet zit je alweer aan de buik van een vreemde te friemelen omdat het foetus schopt :argwaan:

Of wordt je uitgenodigd voor de bevallingsvideovoorstelling :schreeuw:

Aicha1976
30-05-06, 13:32
Geplaatst door Wide-O
Of wordt je uitgenodigd voor de bevallingsvideovoorstelling :schreeuw:

:regie: En daarna al die horror verhalen over tepelkloveeeeeen !!


:duizelig:

Wide-O
30-05-06, 13:35
Geplaatst door Aicha1976
:regie: En daarna al die horror verhalen over tepelkloveeeeeen !!


:duizelig:

Komkom, dat is allemaal romantisch. Wij nieuwe mannen vinden dat enig. Wij weten ook alles over afkolven en zo. Wij houden daarvan.

Echt.

Jawel, echt. Echt waar.

:zegniets:

Dutchguy
30-05-06, 13:54
Geplaatst door Divine_70
Een zwangere vrouw, wiens baby op 6 juni ter wereld zou komen, is ervan overtuigd dat ze het leven aan de duivel schenkt. Melissa Parker heeft naar eigen zeggen nachtmerries sinds ze vernam dat haar baby op 06/06/2006 (666) geboren zou worden.

"Ik dacht 'Oh mijn god, ik word moeder van Damien van The Omen!'," aldus de aanstaande moeder. "Sindsdien word ik elke dag wakker met een slecht voorgevoel. Ik ben bang dat er bij de geboorte iets misgaat, of dat mijn kind inslecht zal zijn. Erger nog: mijn mooie baby zou wel eens de duivel of de antichrist kunnen zijn!"

Het Koninklijke Ziekenhuis in Berkshire, Groot-Brittannië, wil de bevalling niet kunstmatig vervroegen. "Zo'n uitgerekende datum is niet altijd juist. Maar er is weinig dat we kunnen doen zonder keizerssnede of de bevalling kunstmatig op te wekken, en dat vermijden we liefst. We moeten de natuur haar gang laten gaan, de baby zal hoedanook geboren worden, ongeacht wat voor dag het is," aldus een woorvoerder van het ziekenhuis.

666 is een getal waarover sprake is in de Bijbel. Vele culturen geloven dat het de datum is waarop de antichrist ter wereld zal komen.

30/05/06 10u43

http://www.hln.be/hlns/FOTO/artikels/large_152598.jpg

Ik dacht dat de Paus geen sex mocht hebben. :confused:

Juliette
30-05-06, 15:05
Geplaatst door Wide-O
Komkom, dat is allemaal romantisch. Wij nieuwe mannen vinden dat enig. Wij weten ook alles over afkolven en zo. Wij houden daarvan.

Echt.

Jawel, echt. Echt waar.

:zegniets:

Ik heb ooit s op een vorming gezeten met 6 vrouwen die allemaal

a. net bevallen waren
b. zwanger waren
c. snel kinderen wilden

:moeilijk:

Aicha1976
30-05-06, 15:13
Geplaatst door Juliette
Ik heb ooit s op een vorming gezeten met 6 vrouwen die allemaal

a. net bevallen waren
b. zwanger waren
c. snel kinderen wilden

:moeilijk:



Wat voor vorming :nerveus:

tukkersterror
30-05-06, 15:16
Wie is de vader van dit kind??? :hihi:

:stout: nee niet direct de voor de hand liggende namen gebruiken :D

Juliette
30-05-06, 15:16
Geplaatst door Aicha1976
Wat voor vorming :nerveus:

Had niks met zwangerschappen te maken.

Maar s' middags aan tafel voel je je wel een alien. Ze hadden evengoed Russisch kunnen spreken. :moe: :hihi:

Aicha1976
30-05-06, 15:18
Geplaatst door Juliette
Had niks met zwangerschappen te maken.

Maar s' middags aan tafel voel je je wel een alien. Ze hadden evengoed Russisch kunnen spreken. :moe: :hihi:



Pfff, I hear ya...ik zou waarschijnlijk de eerste de beste kroeg induiken :roker:

Juliette
30-05-06, 15:33
Geplaatst door Aicha1976
Pfff, I hear ya...ik zou waarschijnlijk de eerste de beste kroeg induiken :roker:

Een shot whiskey had wel geholpen ja. Helaas. :moe: Trauma voor het leven. :hihi:

tukkersterror
30-05-06, 15:36
Geplaatst door Juliette
Had niks met zwangerschappen te maken.

Maar s' middags aan tafel voel je je wel een alien. Ze hadden evengoed Russisch kunnen spreken. :moe: :hihi:

Doerak :engel: