PDA

Bekijk Volledige Versie : Hoe beschaafd ben jij?



RinC
30-05-06, 23:20
Hork of beschaafd?

Met de Hork-o-meter kunt u testen hoe beschaafd u bent. Of hoe horkerig natuurlijk. Door het beantwoorden van twintig vragen, opgesteld door een aantal redacteuren van de VPRO, wordt uw beschavingsniveau gemeten. (http://www.zestienmiljoenmensen.nl/nieuws/Horkometer/horkometer.jsp)




U heeft 70 punten gescoord!

Conclusie:
Redelijk, kan beter...(50 - 79)
U bent redelijk beschaafd. Wel zit u nog iets te veel op uw geld en tijd, en wilt u nog wel eens onnodig de confrontatie aangaan. Ietsje meer zelfbeheersing graag. :roker:

mark61
30-05-06, 23:27
Hypocriet!

~Panthera~
30-05-06, 23:30
U heeft 67 punten gescoord!

Conclusie:
Redelijk, kan beter...(50 - 79)
U bent redelijk beschaafd. Wel zit u nog iets te veel op uw geld en tijd, en wilt u nog wel eens onnodig de confrontatie aangaan. Ietsje meer zelfbeheersing graag.


:boer:

MaRiaH
30-05-06, 23:35
ben gek op testjes.. :gniffel:

Couscousje
30-05-06, 23:35
U heeft 65 punten gescoord!

Conclusie:
Redelijk, kan beter...(50 - 79)
U bent redelijk beschaafd. Wel zit u nog iets te veel op uw geld en tijd, en wilt u nog wel eens onnodig de confrontatie aangaan. Ietsje meer zelfbeheersing graag.

Cc

Bofko
30-05-06, 23:37
U heeft 79 punten gescoord!
Conclusie:

Redelijk, kan beter...(50 - 79)
U bent redelijk beschaafd. Wel zit u nog iets .............................

MaRiaH
30-05-06, 23:40
Conclusie:
Hork (0 - 29)
U bent hartstikke asociaal, maar in confrontaties soms ook een vreselijk watje. Eerlijk gezegd lijkt u ons een hopeloos geval.

:D

Couscousje
30-05-06, 23:46
Geplaatst door MaRiaH
Conclusie:
Hork (0 - 29)
U bent hartstikke asociaal, maar in confrontaties soms ook een vreselijk watje. Eerlijk gezegd lijkt u ons een hopeloos geval.

:D

:haha:

Hebben we een Mr. Darcy in the house.

Ben benieuwd wat er bij "beschaafd" staat.

Cc

Bart.NL
31-05-06, 08:48
U heeft 83 punten gescoord!

Conclusie:
Feilloos! (80 - 100)
Dat willen we meer zien. Zelfbewuste burgers, die doorgaans feilloos goed en fout onderscheiden en daarnaar handelen, mensen die hun sociale plichten zonder morren vervullen, royaal zijn, en die niet bevreesd zijn medeburgers op hun onbeschaafde gedrag te wijzen.

... dit had ik niet verwacht. Misschien kreeg ik daarom als puber wel eens klappen. Dus niet altijd even verstandig.

David
31-05-06, 09:20
U heeft 78 punten gescoord!

Conclusie:
Redelijk, kan beter...(50 - 79)
U bent redelijk beschaafd. Wel zit u nog iets te veel op uw geld en tijd, en wilt u nog wel eens onnodig de confrontatie aangaan. Ietsje meer zelfbeheersing graag.

Wortel
31-05-06, 09:40
Ik ben kennelijk zo beschaafd dat ik hier niet durf te schrijven wat mijn uitslag was. :wow:

David
31-05-06, 09:44
Geplaatst door Wortel
Ik ben kennelijk zo beschaafd dat ik hier niet durf te schrijven wat mijn uitslag was. :wow:

Ah, toe?

Wortel
31-05-06, 09:48
Ah, toe?

94, maar niet verder vertellen, hoor.

Trouwens, Daaf, Puttershoek as in Alcazar?

Wide-O
31-05-06, 09:50
Geplaatst door Wortel
94


Walgelijk! :hihi:

David
31-05-06, 09:52
Geplaatst door Wortel
Trouwens, Daaf, Puttershoek as in Alcazar?


:haha:


Zo is het wel ontstaan, maar da's een lang verhaal.

Goodnight
31-05-06, 09:53
U heeft 70 punten gescoord!

Conclusie:
Redelijk, kan beter...(50 - 79)
U bent redelijk beschaafd. Wel zit u nog iets te veel op uw geld en tijd, en wilt u nog wel eens onnodig de confrontatie aangaan. Ietsje meer zelfbeheersing graag. :roker: [/B]


U heeft 57 punten gescoord!

Conclusie:
Redelijk, kan beter...(50 - 79)
U bent redelijk beschaafd. Wel zit u nog iets te veel op uw geld en tijd, en wilt u nog wel eens onnodig de confrontatie aangaan. Ietsje meer zelfbeheersing graag.


:vreemd:

~Panthera~
31-05-06, 09:55
Christ, we zitten allemaal op ons geld, en hebben een kort lontje. :lachu:

David
31-05-06, 09:58
Geplaatst door ~Panthera~
Christ, we zitten allemaal op ons geld, en hebben een kort lontje. :lachu:


Welk geld? :(

~Panthera~
31-05-06, 09:59
Geplaatst door David
Welk geld? :(


Ja, precies: portemonniks hier. :droef:

Flut enquette. :aftel:

Wortel
31-05-06, 10:03
Walgelijk!

Inderdaad! "Schaamtemodus aan": En ik kan nog geeneens een behoorlijke schaamtesmilie vinden. "Schaamtemodus sluiten".


Zo is het wel ontstaan, maar da's een lang verhaal.

Té lang voor Maroc.nl? :)

David
31-05-06, 10:03
Geplaatst door ~Panthera~
Ja, precies: portemonniks hier. :droef:

Flut enquette. :aftel:


Yep.


Bijschrijvingen:

.......



Afschrijvingen:


.........
.........
.........
.........
.........
........
..........
.........
.........
..........
.........
.........
.........
.........
........
...........
..........


:moe:

~Panthera~
31-05-06, 10:06
Geplaatst door David
Yep.


Bijschrijvingen:

.......



Afschrijvingen:


.........
.........
.........
.........
.........
........
..........
.........
.........
..........
.........
.........
.........
.........
........
...........
..........


:moe:



Komt me bekend voor. :moe:

En dan ook nog ....... :gniffel:

tukkersterror
31-05-06, 10:47
Redelijk, kan beter...(50 - 79)
U bent redelijk beschaafd. Wel zit u nog iets te veel op uw geld en tijd, en wilt u nog wel eens onnodig de confrontatie aangaan. Ietsje meer zelfbeheersing graag.


Nou moe, redelijk beschaafd.

duende
31-05-06, 11:12
U heeft 82 punten gescoord!

Conclusie:
Feilloos! (80 - 100)
Dat willen we meer zien. Zelfbewuste burgers, die doorgaans feilloos goed en fout onderscheiden en daarnaar handelen, mensen die hun sociale plichten zonder morren vervullen, royaal zijn, en die niet bevreesd zijn medeburgers op hun onbeschaafde gedrag te wijzen.

ja, ja.....Hoewel sommige prikkertjes hier, daar wel anders over zullen denken :D

Bofko
31-05-06, 11:15
Geplaatst door duende

ja, ja.....Hoewel sommige prikkertjes hier, daar wel anders over zullen denken :D

Exactly. Beschavingsdwangneurose in real-life en daarna ff maroc op om dat af te reageren. :engel:

duende
31-05-06, 11:19
Geplaatst door Bofko
Exactly. Beschavingsdwangneurose in real-life en daarna ff maroc op om dat af te reageren. :engel:
Zo is het....hè,hè,hè,hè,hè,hè,hè,hè,hè,hè, everybody needs a dog to kick it...... :zweep: :engel: :fparty:

SalmayaSale
31-05-06, 11:39
U heeft 78 punten gescoord!

Conclusie:
Redelijk, kan beter...(50 - 79)
U bent redelijk beschaafd. Wel zit u nog iets te veel op uw geld en tijd, en wilt u nog wel eens onnodig de confrontatie aangaan. Ietsje meer zelfbeheersing graag.

:watte?: Ik dacht dat ik 100 zou scoren maar neeeeeeeeeeeeee

H.P.Pas
31-05-06, 11:49
70
:jammer:

plexus
31-05-06, 11:51
U heeft 85 punten gescoord!

Conclusie:
Feilloos! (80 - 100)
Dat willen we meer zien. Zelfbewuste burgers, die doorgaans feilloos goed en fout onderscheiden en daarnaar handelen, mensen die hun sociale plichten zonder morren vervullen, royaal zijn, en die niet bevreesd zijn medeburgers op hun onbeschaafde gedrag te wijzen.

dit ken haast niet kloppen :roker:

MaRiaH
31-05-06, 11:54
ach tis een flut test..

Het is een test die je heel gemakkelijk kan manipuleren.. :student:

aangezien bijna iedereen hetzelfde eruit krijgt hb ik mijn test eens negatief beinvloed..

heerlijkom een Hork te zijn.. :duim:

S@deeQ
31-05-06, 18:35
:alien:

U heeft 32 punten gescoord!

Conclusie:
Werk aan de winkel...(30 - 49)
Beschaving zit er bij u niet bepaald ingebakken. U bent erg formalistisch ingesteld, weinig sociaal en iets te tuk op (illegale) buitenkansjes. Werk aan de winkel


:zweep: