PDA

Bekijk Volledige Versie : Georgina Verbaan online-commentator WK-wedstrijden



Spoetnik
31-05-06, 15:14
AMSTERDAM - Georgina Verbaan, Gerard Joling en Gordon voorzien de wedstrijden van het Nederlands elftal tijdens het wereldkampioenschap voetbal van commentaar. Via de website van KPN kunnen voetbalfans gratis live de meningen van de bekende Nederlanders beluisteren, aldus het telecombedrijf dinsdag.

Drie duo's becommentariëren de drie wedstrijden van Oranje in de eerste ronde van het WK. Dat zijn zangers Gerard Joling en Gordon, RTL Boulevard-deskundige Irene van de Laar en actrice Georgina Verbaan en tenslotte cabaretier Tijl Beckand met zijn collega Ruben Nicolai of collega Ruben van der Meer, alle drie bekend van het tv-programma De Lama's.
http://www.nu.nl/news/743107/51/Georgina_Verbaan_online-commentator_WK-wedstrijden.html

:boogjes:

Good Kahuna
31-05-06, 17:36
Ik nomineer BB Kelly.

Of, ho - nog beter: Douwe uit Expeditie Robinson!

Van zot tot erger... :cheefbek:

Spoetnik
01-06-06, 11:58
Ik ben na een dag nog steeds gechoqueerd door het nieuws :boogjes:

Good Kahuna
01-06-06, 12:26
Geplaatst door Spoetnik
Ik ben na een dag nog steeds gechoqueerd door het nieuws :boogjes:

:hihi:

Ik ben er ook nog niet helemaal overheen. Blasfemie is het, en niets minder.

Crespo
01-06-06, 21:11
Geplaatst door Spoetnik
AMSTERDAM - Georgina Verbaan, Gerard Joling en Gordon voorzien de wedstrijden van het Nederlands elftal tijdens het wereldkampioenschap voetbal van commentaar.


bummer, dit kan niet waar zijn, worden we niet alleen afgeleid door de tieten van verbaan, mogen we ook nog eens gaan zitten kotsen van 2 nichten

Spoetnik
02-06-06, 11:43
:schreeuw: