PDA

Bekijk Volledige Versie : En het is geworden...



Seif
31-05-06, 18:37
...Mark Rutte

Joesoef
31-05-06, 18:43
Ik hoorde boe geroep. Of zijn dat VVDers met een hete aardappel die joehhhh roepen?

delankmoedige
31-05-06, 18:51
Wouter Bos wordt toch kampioen
Want die man is de enige man die dit land uit de afgronden kan takelen
De rest is wormenkoek
:student:

Joesoef
31-05-06, 18:55
Geplaatst door delankmoedige
Wouter Bos wordt toch kampioen
Want die man is de enige man die dit land uit de afgronden kan takelen
De rest is wormenkoek
:student:



Blaier II

vlegeltje
31-05-06, 22:12
Of je nou door de hond of de kat gebeten wordt...

Joesoef
31-05-06, 22:18
Geplaatst door vlegeltje
Of je nou door de hond of de kat gebeten wordt...


Honden verjagen de Engelen, katten eten de muizen die graan voor het brood eten.

vlegeltje
31-05-06, 22:30
Geplaatst door Joesoef
Honden verjagen de Engelen, katten eten de muizen die graan voor het brood eten.

Huisdieren zijn nuttig, zeker.

Maar om ze nu hoofd van het huishouden te maken...?

waterfiets
31-05-06, 22:57
Toch vind ik Mark Rutte vreemd. Is hij net leider van de VVD geworden en dan zit hij bij ieder antwoord dat hij in NOVA moet geven Rita Verdonk verwachtingsvol aan te kijken. Volgens mij was hij liever 2e geworden.

Couscousje
31-05-06, 23:45
Mark Rutte wordt leider van de VVD
Gepubliceerd: woensdag 31 mei 2006 @ 19:33
Mark Rutte is door de leden van de VVD gekozen als nieuwe lijsttrekker. Dat is zojuist in het Amsterdamse Okura Hotel bekend gemaakt door de partijvoorzitter van de VVD, Jan van Zanen. Rutte haalde een percentage van 51 procent, tegenover 46 procent voor zijn voornaamste tegenstrever Rita Verdonk. De derde kandidaat, Jelleke Veenendaal, haalde drie procent van de stemmen.

De VVD-leden konden tussen 10 en 25 mei per telefoon, internet of post hun stem uitbrengen. Bijna driekwart maakte van die gelegenheid gebruik. Verdonk was na voorzitter Van Zanen de eerste die Rutte in een speech feliciteerde. "De VVD mag trots zijn met zo'n lijsttrekker. En ik zal in ieder geval pal achter je staan, om samen met jou de VVD de grootste te maken. Op mij kan je rekenen!", sprak Verdonk. "We moeten met zijn allen achter Mark Rutte gaan staan, om samen de VVD de grootste te maken", zei Veenendaal vervolgens. Overigens zou Verdonk kort na haar speech de zaal teleurgesteld verlaten hebben, zo meldde de NOS.

De uitslag is enigszins verrassend, aangezien vorige week naar aanleiding van een peiling onder VVD-leden nog werd voorspeld dat Verdonk een grote overwinning zou boeken. Het ligt in de lijn der verwachting dat Rutte op korte termijn terugtreedt als staatssecretaris van Onderwijs, om nog voor de verkiezingen van volgend jaar mei voor de VVD in de Tweede Kamer fractievoorzitter te worden.

Cc

Bofko
31-05-06, 23:47
Verdonk is een brokkenpiloot. Dus dit lijkt me uitstekend.

TonH
31-05-06, 23:54
Geplaatst door Seif
...Mark Rutte

Eigenlijk jammer:
-Waar haalt D66 nu haar stemmen vandaan
-De rechter flank is nu NOG niet afgedekt
-Een nieuwe Fortuyn is de nek omgedraaid door het establishment
-Het was toch tijd voor een nieuwe volksopstand
-Pontius Pilatus Verdonk als PM: het had zo mooi kunnen zijn
-Wet is wet en regel is regel: eindelijk een nieuw Nederland in het verschiet... wordt het WEER door die linkse kerk afgeschoten


Weet je wat? Ik ga emigreren! :roker:

Bofko
31-05-06, 23:56
Geplaatst door TonH

Weet je wat? Ik ga emigreren! :roker:

Morgen ?

TonH
31-05-06, 23:58
Geplaatst door Bofko
Morgen ?

Inmiddels vandaag, ja. Ga je mee? :D

Bofko
01-06-06, 00:01
Geplaatst door TonH
Inmiddels vandaag, ja. Ga je mee? :D

Is me iets te ad hoc. :D

Vandaag emigeren en nu toch gewoon prikken ? :lachu:

TonH
01-06-06, 00:06
Geplaatst door Bofko
Is me iets te ad hoc. :D

Vandaag emigeren en nu toch gewoon prikken ? :lachu:

Laatste avond in Amsterdam... kwestie van doodmoe achter iemand anders laptop prikken en toch met enige nostalgie uit het raam kijken naar de laatste trams op de Ceintuurbaan...

:cola:

Dat het morgen hier zomer wordt en 12 graden doet dat gevoel dan al snel weer verdwijnen... :hihi:

vlegeltje
01-06-06, 00:08
Geplaatst door TonH
Laatste avond in Amsterdam... kwestie van doodmoe achter iemand anders laptop prikken en toch met enige nostalgie uit het raam kijken naar de laatste trams op de Ceintuurbaan...

:cola:

Dat het morgen hier zomer wordt en 12 graden doet dat gevoel dan al snel weer verdwijnen... :hihi:

Geniet ervan!

je gaat nog heimwee krijgen...

Bofko
01-06-06, 00:11
Geplaatst door TonH
Laatste avond in Amsterdam... kwestie van doodmoe achter iemand anders laptop prikken en toch met enige nostalgie uit het raam kijken naar de laatste trams op de Ceintuurbaan...

:cola:

Dat het morgen hier zomer wordt en 12 graden doet dat gevoel dan al snel weer verdwijnen... :hihi:

What an event !

Waterscheiding op de kaart des levens :wijs:

Een prikverslag komende tijd zou mooi zijn ......

TonH
01-06-06, 00:12
Geplaatst door vlegeltje
Geniet ervan!

:fpetaf:


je gaat nog heimwee krijgen...


Vast... :haha:

vlegeltje
01-06-06, 00:15
Geplaatst door Bofko
Een prikverslag komende tijd zou mooi zijn ......

Hear hear!

TonH-blog, if you please :)

TonH
01-06-06, 00:15
Geplaatst door Bofko
What an event !

Waterscheiding op de kaart des levens :wijs:

Een prikverslag komende tijd zou mooi zijn ......

Ik mail je m'n website wel... :D

gh.wille
01-06-06, 00:19
Geplaatst door Seif
...Mark Rutte

HOERA !
de nieuwe ''ZONDE BOK '' is bekend en ondertussen...

zijn de eerste hatelijke opmerkingen al in al hun glorie al gegeven !
Deze reactie was uiteraard voorspelbaar wie het ook geworden was hij / zij kon de volle laag verwachten !

Belachelijk hoe gauw VERDONK en A.H.A (H) dadelijk vergeten zijn !

Ik heb nog nooit op de vroegere" kouwe kak" partij V.V.D gestemd ,maar krijg ik toch mijn zo mijn twijfels ,gezien de P.V.D A. de ouderen tot in de afgrond probeert te trappen (lees uit buiten )om vooral maar bij dejongeren in de gratie te komen .
Ja wie de jeugd heeft , Heeft de Toekomst !
Het zal mijn tijd wel duren .
Stem wel op de partij voor de Dieren ! doet weer mee heb ik vernomen .

gh.wille
01-06-06, 00:39
Geplaatst door delankmoedige
Wouter Bos wordt toch kampioen
Want die man is de enige man die dit land uit de afgronden kan takelen
De rest is wormenkoek
:student:

KLOPT hij zal wel moeten nadat o.a de P.V.D.A in het verleden gezorgd heeft dat we met z,n allen diep in de afgrond gelazerd zijn !
:hihi:
Stem advies : de Dierenpartij !
want geloof mij maar het maakt geen moer uit of je nu door de kat of door de hond gebeten wordt.
En ik kan het weten na bijna 50 jaar stem gerechtigd te zijn .
:student: