PDA

Bekijk Volledige Versie : Casema!



Nido
31-05-06, 21:36
Wie heeft er gewerkt? Wie heeft ervaring met hun diensten, goede of slechte ervaringen?

mark61
01-06-06, 00:41
Mn telefoon deed het een week niet. Maar tis ook experimenteel en gratis.

Nido
01-06-06, 11:30
Geplaatst door mark61
Mn telefoon deed het een week niet. Maar tis ook experimenteel en gratis.

Thnx voor je reactie:)..

Welke provider hebbie nu?

plexus
01-06-06, 11:33
al die kabel-boeren zijn ratten... :student:

Nido
01-06-06, 11:40
Geplaatst door plexus
al die kabel-boeren zijn ratten... :student:

Cause?.. :argwaan:

mark61
01-06-06, 12:16
Geplaatst door Nido
Thnx voor je reactie:)..

Welke provider hebbie nu?

Alles bij Casema. Internet prima, tv hmm geen inspraak in kanalen, slechte kwaliteit van de kanalen waar ik net het vaakst naar kijk, maja, das bij elke kabelboer zo.

mark61
01-06-06, 12:18
Geplaatst door plexus
al die kabel-boeren zijn ratten... :student:

Yes Sir!

IbnRushd
01-06-06, 14:40
Slechte service. Heb nu zo'n 5 maanden geen internet en we zijn ongeveer zo'n 20 euro aan telefoonkosten kwijt.

Verder hoor je ook de gekste verhalen. Je moet minstens drie brieven scrhijven voordat je je internet kunt beïndigen. Wij hebben er al zo'n drie brieven gestuurd, maar nog steeds geen reactie gekregen.
Wat frappanter is dat ze steeds rekeningen sturen, terwijl ze weten dat we al een tijdje zonder internet zitten.

Mijn advies: ik raad je 't af.

Nido
01-06-06, 19:16
Geplaatst door IbnRushd
Slechte service. Heb nu zo'n 5 maanden geen internet en we zijn ongeveer zo'n 20 euro aan telefoonkosten kwijt.

Verder hoor je ook de gekste verhalen. Je moet minstens drie brieven scrhijven voordat je je internet kunt beïndigen. Wij hebben er al zo'n drie brieven gestuurd, maar nog steeds geen reactie gekregen.
Wat frappanter is dat ze steeds rekeningen sturen, terwijl ze weten dat we al een tijdje zonder internet zitten.

Mijn advies: ik raad je 't af.

Hmmz raar! Het is namelijk zo dat je maar 1 brief moet opsturen 3 maanden van te voren om je huidige abbonement te kunnen beëindigen.

Nee het is niet dat ik wil overstappen dat zeker niet. Ze hebben me namelijk een baan aangeboden en ik wou zelf graag weten wat de huidige klanten van Casema van hun services vinden;)

rja2
01-06-06, 20:31
Ik heb net per 1-06 een jaar contract bij Casema, mijn internet aansluiting en telefoon heb ik van af nu van Casema , m'n internet aansluiting doet het al, ik kan al bellen.

Maar m'n nummer is niet overgezet, ik hoop dat dit morgen gebeurd.

Maar ik baal wel een beetje, ik kreeg net vandaag een aanbod om glasvezel in m'n straat aan te leggen, dit gaat alleen door, als er genoeg belangstelling is , ik heb per email gereageerd, ik heb wel belangstelling maar pas 1-06-2007. 50 euro voor, internet, telefonie en de tv. 10 mb up en down.