PDA

Bekijk Volledige Versie : Ophef rond Bentley van Boulahrouz



NIS
01-06-06, 11:32
Ophef rond Bentley van Boulahrouz

Uitgegeven: 1 juni 2006 12:02
Laatst gewijzigd: 1 juni 2006 12:16

AMSTERDAM - Even leek het erop dat het Nederlands elftal zonder een gebruikelijke rel naar het WK in Duitsland zou afreizen. De ophef rond de Bentley van HSV-verdediger Khalid Boulahrouz gooit echter roet in het eten. "Mijn droom is altijd geweest om een mooie auto te hebben, dan mag ik daar toch blij mee zijn? Ik heb er toch hard voor gewerkt? Hoezo filmsterrengedrag?", vertelt Boulahrouz verbeten in een deze week verschenen interview in HP/De Tijd.

Boulahrouz zou uit de gratie zijn geraakt bij bondscoach Van Basten toen hij voor een training kwam aanrijden in een Bentley. De verdediger van HSV Hamburg is na het incident zijn basisplaats bij Oranje kwijt.


Getergd door uitspraken van onder meer columnist Hugo Borst bijt Boulahrouz van zich af in HP/De Tijd. "Weet meneer Borst wel hoeveel auto's Dennis Bergkamp heeft? En dan heb ik het niet over de mínste auto's hoor, ook over Hummers, uitgebouwd en al. Dat had je niet gedacht van Bergkamp, hè? Is hij nu ook meteen een filmster?"

mark61
01-06-06, 12:45
Van Basten die Boulahrouz ernaast zet vanwege autokeuze. Ja ja. :moe:

HP/de Tijd weet echt van gekkigheid niet meer wat het moet doen.


Als Nederland geen kampioen wordt zal ik persoonlijk Bou's banden lekprikken. :strik:

nl-x
01-06-06, 12:53
Jah, tis nou niet de bedoeling dat je als Marokkaan gaat doen alsof je succesvol bent in Nederland.
Je mag wel rijk worden, maar laat het vooral niet merken.

Gatverdamme

Wide-O
01-06-06, 12:55
Vind het trouwens een nette keuze.

Plebs kopen Rolls, Bentley is voor de kenners :ego:

waterfiets
01-06-06, 13:00
Wel wat kinderachtig om het verlies van je basisplaats aan je auto te wijten.

SportFreak
01-06-06, 13:08
Bepaalde Nederlands zijn zielige jaloerse honden ..volgens mij hebben zij niks te doen ..hebben ze niks ...dan gaan ze maar iets schrijven over een Marokkaan die toevallig in een dure auto komt aanrijden

Boulahrouz jongen ...al speel je voor Oranje ..je wordt gezien als een Crimineel ..ik zou zeggen ---> laat ze stikken en ga gewoon voor Hamburg spelen

Bofko
01-06-06, 13:19
Het is toch duidelijk dat er al langere tijd een etnische zuivering van het Nedderlands elftal plaatsvindt ? :boer:

mark61
01-06-06, 13:27
Geplaatst door Wide-O
Vind het trouwens een nette keuze.

Plebs kopen Rolls, Bentley is voor de kenners :ego:

Toch is de enige Bentleyrijder die ik ken zo ordinair als een tokkie. Geen NL of MA overigens.

Oncomfortabele bakken trouwens. Kan je wel op kalfsleer zitten, het zit voor geen meter en je vliegt alle kanten op. Vering is ook niet dat je zegt, op dat niveau. Wel stil.

SportFreak
01-06-06, 13:27
Geplaatst door Bofko
Het is toch duidelijk dat er al langere tijd een etnische zuivering van het Nedderlands elftal plaatsvindt ? :boer:

Ik ben het met je eens

dankzij de grote sponsor ---> Nationale Nederlanden ---> zij hebben gezegd dat zij liever niet al teveel donkere jongens in het elftal willen zien ..doet Knvb niet wat zij willen ---> dan zal Nationale Nederlanden terugtrekken

Vanun
01-06-06, 13:38
Geplaatst door SportFreak
Ik ben het met je eens

dankzij de grote sponsor ---> Nationale Nederlanden ---> zij hebben gezegd dat zij liever niet al teveel donkere jongens in het elftal willen zien ..doet Knvb niet wat zij willen ---> dan zal Nationale Nederlanden terugtrekken

Ik heb gisteren gekeken naar Frankrijk-Denemarken. Bij Frankrijk zatten voornamelijk "allochtonen" in de basis. Bartez was volgens me de enige blanke.

NIS
01-06-06, 13:59
Geplaatst door Vanun
Ik heb gisteren gekeken naar Frankrijk-Denemarken. Bij Frankrijk zatten voornamelijk "allochtonen" in de basis. Bartez was volgens me de enige blanke.

Logisch, die winnen tenminste een keer een WK. :D

delirious
01-06-06, 15:10
Te kansloos voor woorden.
Dus als Boulahrouz in een fiat pinda kwam aanzetten was er geen probleem.

Eni
01-06-06, 17:11
Kansloos zijn die reacties weer hier. Dit heeft niks te maken dat die speler van marokaanse orgine is of niet.

Als pak em beet Kromkamp met zo'n wagen was komen aanzetten waren die reacties in de media precies hetzelfde geweest.

Dit is typisch zielig Nederlands namelijk; is iemand succesvol en laat dit zien dmv bijvoorbeeld een dikke auto, wordt hij onderuit gehaald, of dit nu een Turk, Marokkaan, Nederlander of whatever is.

Mark
01-06-06, 17:51
Iemand verkrachten of doodrijden ok, zolang het maar niet met een Bently is.

Vreemde_Vogel
01-06-06, 17:53
Werd er niet door van Basten zelf geroepen dat hij Davids, Seedorf en Kluivert niet selecteerde om hun filmsterren gedrag?
(Helemaal aan het begin van zijn carrière als bondscoach?)

Dan geloof ik graag dat Boulah ook daarom zijn basisplaats kwijt is.

Moge Allah insha allah ervoor zorgen dat het Nederlandse elftal in de eerste ronde eruit vliegt, mede door een hattrick van Kalou (de broer van...)
En moge Boulah een schande bespaard blijven, door op de bank te blijven zitten.

Amine.




Zo, dat lucht op :) Nu ff een proteïneshake naar binnenwerken.

barfly
01-06-06, 20:03
Ik mis wel wat nuances hier. Ik denk niet dat van Basten Boulahrouz uit de basis heeft gehaald om een bentley. Ik denk dat van basten vantevoren had verteld niet in pimp mobiel rond te rijden als ie dat vervelend had gevonden. (Anders is ie een fan kwijt)

En wat me nog meer opvalt is dat Marokkanen in dit topic ontzettende huilebalken zijn, Marokkaanse volksaard? Boulahrouz wordt al tijden uitgescholden door diezelfde snotteraars omdat ie voor Oranje heeft gekozen.

Ik hoop dat Boulahrouz snel weer voor Oranje uitkomt en dat hij de eerste en enige wereld kampioen wordt van Marokkaanse afkomst.

Alhoewel Jong Oranje net met 3-2 heeft gewonnen van Frankrijk en dus in de finale staat van het EK onder 21 :duim:

Dwaalspoor
01-06-06, 20:54
Fok Nederlandse en Franse elftal, ik ben toch altijd voor Duitsland, Italie en Argentinie als het erom spant en voor de rest ben ik voor alle derde wereldlanden.

barfly
01-06-06, 21:05
Nederland-Mexico 2-1

:D

Dwaalspoor
01-06-06, 21:15
Geplaatst door barfly
Nederland-Mexico 2-1

:D

!@#$ð

mark61
01-06-06, 22:27
Geplaatst door Dwaalspoor
!@#$ð

Hoe maak je hier die ð?

Dwaalspoor
01-06-06, 22:37
Geplaatst door mark61
Hoe maak je hier die ð?

¡²³¤€¼½¾‘’¥×äåé®þüúíóö«»¬áßððø¶´æ©ñµç¿

[control] + [alt] + [d]

Heb mijn toetsenbord op instelling engels-USA.

mark61
01-06-06, 22:54
Geplaatst door Dwaalspoor
¡²³¤€¼½¾‘’¥×äåé®þüúíóö«»¬áßððø¶´æ©ñµç¿

[control] + [alt] + [d]

Heb mijn toetsenbord op instelling engels-USA.

Ik ook, maar werkt niet. Maar toch bedankt.

Al Sawt
02-06-06, 00:10
Geplaatst door mark61
Toch is de enige Bentleyrijder die ik ken zo ordinair als een tokkie. Geen NL of MA overigens.

Oncomfortabele bakken trouwens. Kan je wel op kalfsleer zitten, het zit voor geen meter en je vliegt alle kanten op. Vering is ook niet dat je zegt, op dat niveau. Wel stil. Tegenwoordig zijn Bentley`s zeer goede auto`s. En dat dankzij Volkswagen.

gh.wille
02-06-06, 00:23
Geplaatst door SportFreak
Bepaalde Nederlands zijn zielige jaloerse honden ..volgens mij hebben zij niks te doen ..hebben ze niks ...dan gaan ze maar iets schrijven over een Marokkaan die toevallig in een dure auto komt aanrijden

Boulahrouz jongen ...al speel je voor Oranje ..je wordt gezien als een Crimineel ..ik zou zeggen ---> laat ze stikken en ga gewoon voor Hamburg spelen

WAt een gillerd !
Om als alibi jaloersheid van de andere spelers en coach op te voeren en uiteraard de Autochtone Nederlandse spelers (die andere tellen volgens jou niet mee).
Dacht je nou echt deze deze jongens op kijken van een BENTLEY ???
Man wat laat jij je in je kont kijken :gniffel: die gasten kunnen stuk voor stuk en een voor een zelf gemakkelijk een BENTLEY aanschaffen.

Ter vergelijking : straks wordt je nog jaloers op m,n nieuwe muis die ik voor m,n bejaarde P.C kocht een zonder scroller nog wel !
Misschien een idee als ie nou eens de banden van die B.......ach la maar zitten !
:hihi:

rja2
02-06-06, 06:14
Geplaatst door SportFreak
Bepaalde Nederlands zijn zielige jaloerse honden ..volgens mij hebben zij niks te doen ..hebben ze niks ...dan gaan ze maar iets schrijven over een Marokkaan die toevallig in een dure auto komt aanrijden

Boulahrouz jongen ...al speel je voor Oranje ..je wordt gezien als een Crimineel ..ik zou zeggen ---> laat ze stikken en ga gewoon voor Hamburg spelen
Van Basten heeft zelf ook geld genoeg, die kan zelf ook een Bentley betalen als hij wil.

De meeste Nederlandse voetballers, hebben ook genoeg geld om een Bentley te betalen.

Hij zal zich op het veld moeten bewijzen, niet met auto's.

Wortel
02-06-06, 06:31
Bentleys. Oncomfortabele bakken trouwens. Kan je wel op kalfsleer zitten, het zit voor geen meter en je vliegt alle kanten op. Vering is ook niet dat je zegt, op dat niveau. Wel stil.

Hoe weet jij dat eigenlijk? Afgezien van het kalfsleer heb ik deze ervaringen alleen nog maar in een tram van de RET gehad.

H.P.Pas
02-06-06, 08:24
Geplaatst door Wortel
Hoe weet jij dat eigenlijk? Afgezien van het kalfsleer heb ik deze ervaringen alleen nog maar in een tram van de RET gehad.

Geheimtip (http://www.zueritram.ch/saenfte.htm)

Wortel
02-06-06, 08:41
Geheimtip

Danke vielmals.

mark61
02-06-06, 09:01
Geplaatst door Al Sawt
Tegenwoordig zijn Bentley`s zeer goede auto`s. En dat dankzij Volkswagen.

Technisch ws. wel, daar had ik het niet over. Het zit gewoon niet. Tenzij je 120 kilo bent misschien.

mark61
02-06-06, 09:03
Geplaatst door Wortel
Hoe weet jij dat eigenlijk? Afgezien van het kalfsleer heb ik deze ervaringen alleen nog maar in een tram van de RET gehad.

Tsja, ooit in zo'n ding gezeten van directeur van bedrijf waar ik wat te zoeken had.

sjaakie
02-06-06, 19:49
Geplaatst door mark61
Technisch ws. wel, daar had ik het niet over. Het zit gewoon niet. Tenzij je 120 kilo bent misschien.

Ik ben het niet met je eens de
stoelen zijn in alle standen verstelbaar
je kan de zitting verlengen of korter maken
je kan de stoel aan passen door hem met lucht harder of zachter
in te stellen
achter over te kantelen
of hoger of lager te zetten
en deze instellingen in het geheugen te plaatsen
zodat als je met bv sleutel 1 instapt je stoel en alle overige instellingen (stuur hoogte/lengte spiegels enz ) automatisch naar de juiste instellingen gaan
en als dat niet genoeg is kun je altijd nog
de luchtvering van de auto zelf instellen
En dat is best lekker rijden.

Bentley (http://www.hessing.nl/merken/bentley/bentley/bentley_continental_GT/main_content/00/attachment/Bentley%20Continental%20GT.pdf) :cool:

gh.wille
02-06-06, 20:08
Geplaatst door sjaakie
Ik ben het niet met je eens de
stoelen zijn in alle standen verstelbaar
je kan de zitting verlengen of korter maken
je kan de stoel aan passen door hem met lucht harder of zachter
in te stellen
achter over te kantelen
of hoger of lager te zetten
en deze instellingen in het geheugen te plaatsen
zodat als je met bv sleutel 1 instapt je stoel en alle overige instellingen (stuur hoogte/lengte spiegels enz ) automatisch naar de juiste instellingen gaan
en als dat niet genoeg is kun je altijd nog
de luchtvering van de auto zelf instellen
En dat is best lekker rijden.

Bentley (http://www.hessing.nl/merken/bentley/bentley/bentley_continental_GT/main_content/00/attachment/Bentley%20Continental%20GT.pdf) :cool:

Nou dan weet ik waar ik voortaan aan denken moet als ik bij de tandarts zit .
:hihi:

Joesoef
02-06-06, 20:32
Gaat ie met dat ding ook op vakantie naar Maroc?

gh.wille
02-06-06, 23:33
Geplaatst door Joesoef
Gaat ie met dat ding ook op vakantie naar Maroc?

Nee (oen) er zit geen airco in ! snap dat dan .
:lachu:

mark61
03-06-06, 00:41
Geplaatst door sjaakie
Ik ben het niet met je eens de
stoelen zijn in alle standen verstelbaar
je kan de zitting verlengen of korter maken
je kan de stoel aan passen door hem met lucht harder of zachter
in te stellen

Ik kreeg nauwelijks de tijd de gordel vast te maken of we spoten al met 220 ervandoor. Was al blij dat ik niet door die kar heen vloog.

prikkerd
03-06-06, 00:52
Geplaatst door Vanun
Ik heb gisteren gekeken naar Frankrijk-Denemarken. Bij Frankrijk zatten voornamelijk "allochtonen" in de basis. Bartez was volgens me de enige blanke.


En wat dacht je van Sagnol en Ribery?
Verder is Trezequet een halfbloed en Zidane van niet onder de zwarten


De Fransen zijn niet zo dom als de Nederlanders die kijken niet naar hoe een speler eruit ziet of wat ie in zijn priveleven doet.... HOE GOED VOETBALT IE??? Thats the question

mark61
03-06-06, 00:54
Geplaatst door prikkerd
De Fransen zijn niet zo dom als de Nederlanders die kijken niet naar hoe een speler eruit ziet of wat ie in zijn priveleven doet.... HOE GOED VOETBALT IE??? Thats the question

Yep. Vandaar dat fantastische resultaat van Frankrijk 4 jaar geleden. Van Basten daarentegen stelt alleen blanken op. Zo istie namelijk.


Wat een gelul zeg. Wie next?

prikkerd
03-06-06, 00:59
Geplaatst door barfly

Ik hoop dat Boulahrouz snel weer voor Oranje uitkomt en dat hij de eerste en enige wereld kampioen wordt van Marokkaanse afkomst.



Marokko maakt nog eerder kans op een WK-titel dan Oranje die altijd heeft gefaald


En nu zullen ze niet eens zo ver komen als voorheen om achteraf te kunnen balen van de niptheid waarmee ze eruit lagen of hoe goed ze waren maar pech hadden...

Dit keer zullen ze drie wedstrijden kansloos verliezen met dikke cijfers

mark my words

prikkerd
03-06-06, 01:04
Geplaatst door mark61
Yep. Vandaar dat fantastische resultaat van Frankrijk 4 jaar geleden. Van Basten daarentegen stelt alleen blanken op. Zo istie namelijk.


Wat een gelul zeg. Wie next?

Frankrijk is tenminste Wereldkampioen en Europeeskampioen geworden

inderdaad.. of een blanke of een super gehoorzame sterrenallureloze zwarte die geen basisplaats heeft in zijn elf (babel, jaliens)

Het gaat enkel om zijn persoon...niemand mag hem overstijgen en zeker geen zwarte die denkt dat ie alles is

Iglo
03-06-06, 09:55
Geplaatst door prikkerd
Frankrijk is tenminste Wereldkampioen en Europeeskampioen geworden

inderdaad.. of een blanke of een super gehoorzame sterrenallureloze zwarte die geen basisplaats heeft in zijn elf (babel, jaliens)

Het gaat enkel om zijn persoon...niemand mag hem overstijgen en zeker geen zwarte die denkt dat ie alles is Ik word een beetje moe van dit soort geziek.
Als je denkt dat alle blanke mannen racistisch zijn. Dan ben je in ieder geval ZELF zo racistisch als de pest.

prikkerd
03-06-06, 23:21
Geplaatst door Iglo
Ik word een beetje moe van dit soort geziek.
Als je denkt dat alle blanke mannen racistisch zijn. Dan ben je in ieder geval ZELF zo racistisch als de pest.

Als jij denkt dat ik denk dat alle blanke mannen racistisch zijn dan ben jij een racist

waar zeg ik dat alle blanken racisten zijn???



inderdaad...... sukkel!

Iglo
03-06-06, 23:29
Geplaatst door prikkerd
Als jij denkt dat ik denk dat alle blanke mannen racistisch zijn dan ben jij een racist

waar zeg ik dat alle blanken racisten zijn???



inderdaad...... sukkel! Als we toch op die toer gaan:

waar zeg ik dat ik het over jou heb? :baard: