PDA

Bekijk Volledige Versie : Ongelovigen afknallen in christengame



Seif
01-06-06, 12:24
Ongelovigen afknallen in christengame

Op dit moment wordt de laatste hand gelegd aan de fundamentalistische christelijke game Left Behind: Eternal Forces. Een shooter waarbij je de opdracht hebt om joden, katholieken, moslims en ongelovigen af te knallen als die weigeren zich te bekeren. De game is gebaseerd op de boeken van Tim LaHaye en Jerry B. Jenkins die aan de hand van het bijbelboek Openbaringen het einde der tijden in het nu laten plaatsvinden. Grappig genoeg kan je er ook voor kiezen om de kant van Satan te kiezen en je uit te leven op born-again christenen.


Bron: Bright (http://www.bright.nl/ongelovigen-afknallen-in-christengame)

~Panthera~
01-06-06, 12:26
Echt een aanwinst. :moe:

Marsipulami
01-06-06, 12:32
Een beetje christelijke humor mag wel. :p

Wortel
01-06-06, 13:03
Jemig, wat een trailer. Daar kunnen ze in Hollywood nog een punt aan zuigen.


Een beetje christelijke humor mag wel.

Met een humorvolle knipoog: ik denk dat ik in dit geval voor Satan kies.
:fpiraat:

Het wachten is nu nog op de spelen:

Pope's Pugilists I en II, Bookburner Rampage, Biblebelt Berserker en Holy Moly Massdestruction. :moe:

~Panthera~
01-06-06, 13:29
Popi does Dallas. :roken:


Sorry, inkoppertje. :hihi:

Aicha1976
01-06-06, 13:32
Geplaatst door ~Panthera~
Popi does Dallas. :roken:


Sorry, inkoppertje. :hihi:


Wel een leuk inkoppertje :hihi:

~Panthera~
01-06-06, 13:33
Geplaatst door Aicha1976
Wel een leuk inkoppertje :hihi:


:fplet: I knew it !! :haha:

:zwaai:

Aicha1976
01-06-06, 13:39
Geplaatst door ~Panthera~
:fplet: I knew it !! :haha:

:zwaai:




Druk hier, tennis, tennis en nog eens tennis :wohaa:


Waar is Divine, ik zag dat ze zich even onnodig druk maakte om wat bagger maar daarna heb ik haar niet meer gezien :cheefbek:

~Panthera~
01-06-06, 14:05
Geplaatst door Aicha1976
Druk hier, tennis, tennis en nog eens tennis :wohaa:


Waar is Divine, ik zag dat ze zich even onnodig druk maakte om wat bagger maar daarna heb ik haar niet meer gezien :cheefbek:

Tannis. :hihi:


Dont know, misschien er even genoeg van ??

tukkersterror
01-06-06, 14:12
Geplaatst door Aicha1976
Waar is Divine, ik zag dat ze zich even onnodig druk maakte om wat bagger maar daarna heb ik haar niet meer gezien :cheefbek:

Divine; Sportschool, zonnebank, vakantie etc. etc. etc. :hihi:

psychische
01-06-06, 14:21
Geplaatst door Aicha1976
Druk hier, tennis, tennis en nog eens tennis :wohaa:


Waar is Divine, ik zag dat ze zich even onnodig druk maakte om wat bagger maar daarna heb ik haar niet meer gezien :cheefbek:

Bagger hmmm. Dat zou ik ook zeggen over een persoon als diegene mijn roddelende aard aan de grote klok had gehangen. :tik:

Aicha1976
01-06-06, 14:23
Geplaatst door ~Panthera~
Tannis. :hihi:


Dont know, misschien er even genoeg van ??



Tannis ja :ego:


Ja, dat zou kunnen, het is hier ook net een creche af en toe :roker:

Aicha1976
01-06-06, 14:27
Geplaatst door psychische
Bagger hmmm. Dat zou ik ook zeggen over een persoon als diegene mijn roddelende aard aan de grote klok had gehangen. :tik:



Haha, ja hoor, het is al goed met je, het is dat ik niet degeen ben die er om bekend staat iedereens prive leven op pb te pleuren en er nog van alles bij te verzinnen anders had ik over jou nu 20 topics kunnen openen :hihi:

Het zouden geen boeiende topics zijn :slaap:

psychische
01-06-06, 14:30
Geplaatst door Aicha1976
Haha, ja hoor, het is al goed met je, het is dat ik niet degeen ben die er om bekend staat iedereens prive leven op pb te pleuren en er nog van alles bij te verzinnen anders had ik over jou nu 20 topics kunnen openen :hihi:

Het zouden geen boeiende topics zijn :slaap:

Triestheid is hier het sleutelwoord en niet boeiend. Maar goed, ik laat het hierbij en hoop dat je gaat inzien dat je triest bezig was. :tik:

ps. Hypocriet is ook een sleutelwoord dat van toepassing is nu, aangezien je graag roddelt over andermans prive-leven.:jammer:

Aicha1976
01-06-06, 14:34
Geplaatst door psychische
Triestheid is hier de sleutelwoord en niet boeiend. Maar goed, ik laat het hierbij en hoop dat je gaat inzien dat je triest bezig was. :tik:


Laat het hier maar bij ja, want je kent me niet, ik heb daarentegen voldoende over jou gehoord, haha :hihi:

Ik laat het hier ook maar bij, veel plezier in de zandbak :rood:

psychische
01-06-06, 14:40
Geplaatst door Aicha1976
Laat het hier maar bij ja, want je kent me niet, ik heb daarentegen voldoende over jou gehoord, haha :hihi:

Ik laat het hier ook maar bij, veel plezier in de zandbak :rood:

Ow ja. Kan me anders heel wat msngesprekken van jou herinneren en die waren ook niet echt voor de poes. Maar goed, mij laat dat verder koud en dat is iets dat bij jou klaarblijkelijk niet het geval is. Maar wat wil je.....met een roddelaarster zonder eigen prive-leven? :hihi:

:tik:

Aicha1976
01-06-06, 14:45
Geplaatst door psychische
Ow ja. Kan me anders heel wat msngesprekken van jou herinneren en die waren ook niet echt voor de poes. Maar goed, mij laat dat verder koud en dat is iets dat bij jou klaarblijkelijk niet het geval is. Maar wat wil je.....met een roddelaarster zonder eigen prive-leven? :hihi:

:tik:

Ventje, jouw mening over mij is gebaseerd op geroddel en ik weet alles over jouw trieste leventje door geroddel of ben ik nu opeens helderziend ? :lachu:

Maar ik zie dat het besmettelijk is he, hier beginnen over wat er op msn besproken wordt, sneu hoor :blowen:



Succes met je slijmcampagne hoor, jullie verdienen elkaar :koppel:

psychische
01-06-06, 14:54
Geplaatst door Aicha1976
Ventje, jouw mening over mij is gebaseerd op geroddel en ik weet alles over jouw trieste leventje door geroddel of ben ik nu opeens helderziend ? :lachu:

Maar ik zie dat het besmettelijk is he, hier beginnen over wat er op msn besproken wordt, sneu hoor :blowen:



Succes met je slijmcampagne hoor, jullie verdienen elkaar :koppel:

Msn is anders aardig zwart op wit (zat ook wel eens achter die computer). Maar goed, de inhoud van die gesprekken laat me verder koud. Ik heb namelijk een eigen leven en roddel niet. :auw2:

Maar daar gaat het nu even niet om. Over slijmen gesproken.....je naait mensen die goed voor je zijn een oor aan om je eigen hachje te redden. Kan niks kinderachtigers bedenken. :kotsen2:

:tik:

Aicha1976
01-06-06, 15:01
Geplaatst door psychische
Msn is anders aardig zwart op wit (zat ook wel eens achter die computer). Maar goed, de inhoud van die gesprekken laat me verder koud. Ik heb namelijk een eigen leven en roddel niet. :auw2:

Maar daar gaat het nu even niet om. Over slijmen gesproken.....je naait mensen die goed voor je zijn een oor aan om je eigen hachje te redden. Kan niks kinderachtigers bedenken. :kotsen2:

:tik:


Ja hoor, MSN is aardig zwart op wit en je kan het niet bewerken :rolleyes:

En je hebt gelijk, er is genoeg in jouw 'leventje' waarmee je je bezig zou kunnen houden ipv slap te ouwehoeren over roddels die je hebt gehoord :rood:

Nou veel succes verder hoor, je zult het hard nodig hebben :zwaai:




P.S. Ik ga verder met 'geen leven' hebben op Curacao, het zal zwaar zijn :hihi:

psychische
01-06-06, 15:06
Geplaatst door Aicha1976
Ja hoor, MSN is aardig zwart op wit en je kan het niet bewerken :rolleyes:

En je hebt gelijk, er is genoeg in jouw 'leventje' waarmee je je bezig zou kunnen houden ipv slap te ouwehoeren over roddels die je hebt gehoord :rood:

Nou veel succes verder hoor, je zult het hard nodig hebben :zwaai:




P.S. Ik ga verder met 'geen leven' hebben op Curacao, het zal zwaar zijn :hihi:

We dronken wel eens iets aan de computertafel dus was ik was er vaak gewoon getuige van. :)

Nu kun je wel zeggen, 'das toevallig' maar ik weet niet of het wel zo toevallig is. Je was zoooo vaak online en zocht zoooo vaak contact dat ik betwijfel of je het echt wel zo naar je zin hebt daar. Een kind houdt van de speeltuin maar alleen is ook maar alleen heej. :hihi:

Ik heb idd genoeg te doen in mijn leventje. Zoals het behouden van mijn baan. :stout:

:tik:

Juliette
01-06-06, 15:08
Geplaatst door Aicha1976

P.S. Ik ga verder met 'geen leven' hebben op Curacao, het zal zwaar zijn :hihi:

Wrijf het er nog maar eens in terwijl we hier aan een nieuwe herfst begonnen zijn. :mad:

Seif
01-06-06, 15:12
Wat een leuke topic! :lole:

Aicha1976
01-06-06, 15:15
Geplaatst door psychische
We dronken wel eens iets aan de computertafel dus was ik was er vaak gewoon getuige van. :)

Nu kun je wel zeggen, 'das toevallig' maar ik weet niet of het wel zo toevallig is. Je was zoooo vaak online en zocht zoooo vaak contact dat ik betwijfel of je het echt wel zo naar je zin hebt daar. Een kind houdt van de speeltuin maar alleen is ook maar alleen heej. :hihi:

Ik heb idd genoeg te doen in mijn leventje. Zoals het behouden van mijn baan. :stout:

:tik:



Luister Fouad, ik werk voor mezelf en blijkbaar gaat me dat prima af, ik zou als ik jou maar inderdaad me best doen daar, je hebt al zo'n geluk gehad met dat antecedenten onderzoek :student:

Het is maar goed dat je niet altijd meelas, want dan had je echt kunnen lachen over hoe er over jou geroddeld werd :lachu:

Nou, ik ben weg dus lul maar een eind weg, dat blink je blijkbaar wel in uit :zwaai:

Aicha1976
01-06-06, 15:19
Geplaatst door Juliette
Wrijf het er nog maar eens in terwijl we hier aan een nieuwe herfst begonnen zijn. :mad:


Oeps sorry :nerveus:

Aicha1976
01-06-06, 15:20
Geplaatst door Seif
Wat een leuke topic! :lole:


Het is al klaar hoor Seif :hihi:

tukkersterror
01-06-06, 15:21
Geplaatst door Aicha1976
Luister Fouad, je hebt al zo'n geluk gehad met dat antecedenten onderzoek :student:


Vertel ! ! !

psychische
01-06-06, 15:23
Geplaatst door klaaskop
'k Ben wel benieuwd wat je nu over jezelf gaat zeggen ...

Ik roddel niet. :tik:

Couscousje
01-06-06, 15:26
Geplaatst door Aicha1976
Luister Fouad, ik werk voor mezelf en blijkbaar gaat me dat prima af, ik zou als ik jou maar inderdaad me best doen daar, je hebt al zo'n geluk gehad met dat antecedenten onderzoek :student:

Het is maar goed dat je niet altijd meelas, want dan had je echt kunnen lachen over hoe er over jou geroddeld werd :lachu:

Nou, ik ben weg dus lul maar een eind weg, dat blink je blijkbaar wel in uit :zwaai:

Ik bemerk dat je behoorlijk angstig aan het worden bent.

Je bent zelfs met voornamen aan het smijten. :hihi:

Doe je best, wijffie, maar je weet heel erg goed wat voor vals mormel ik kan zijn.

Vaak heb ik dat toegepast op jouw tegenstandertjes, als je weer eens kwam janken bij mij.

Ik denk dat ik jou maar eens ga laten voelen hoe het is om de tegenstander te zijn.

Dat krijg je ervan als je iemand probeert te naaien, om je eigen hachje te redden.

Cc

P.S.: LOL @ "werk voor mezelf". :haha:

psychische
01-06-06, 15:26
Geplaatst door Aicha1976
Luister Fouad, ik werk voor mezelf en blijkbaar gaat me dat prima af, ik zou als ik jou maar inderdaad me best doen daar, je hebt al zo'n geluk gehad met dat antecedenten onderzoek :student:

Het is maar goed dat je niet altijd meelas, want dan had je echt kunnen lachen over hoe er over jou geroddeld werd :lachu:

Nou, ik ben weg dus lul maar een eind weg, dat blink je blijkbaar wel in uit :zwaai:

Geluk met een antecedentenonderzoek? Bij een objectief onderzoek komt geen geluk kijken. :melig:

Wat leuk dat je over me roddelde. Nog een bevestiging. :staart:

Jij ook veel plezier daar op het eilandje. Met je grote vriendenkring. :tik:

Couscousje
01-06-06, 15:27
Geplaatst door klaaskop
'k Ben wel benieuwd wat je nu over jezelf gaat zeggen ...

psychische roddelt niet.

Hij is immers geen blond naargeestig geval, dat haar eigen roddels anderen in de schoenen schuift.

Nee, laat dat maar aan Aicha1976 over.

Cc

Couscousje
01-06-06, 15:29
Geplaatst door psychische
Met je grote vriendenkring. :tik:

:haha:

Laat haar.

Ik pak het wel op.

De dag moet nog komen dat 1 of ander levenloos mokkel mij kan laten opdraaien voor haar gestook en geroddel.

Het feit dat haar reacties zo spastisch zijn, is een aanduiding dat ze weet met wie ze nu te maken heeft.

Cc

P.S.: Lief dat je het voor me opneemt. Ik weet dat het haar ontzettend steekt, omdat zij niemand heeft die dat voor haar kan doen.

naam
01-06-06, 15:46
Geplaatst door psychische
Ik roddel niet. :tik:

Dat doet niemand hier toch? :blij:

naam
01-06-06, 15:47
Geplaatst door Couscousje
psychische roddelt niet.

Hij is immers geen blond naargeestig geval, dat haar eigen roddels anderen in de schoenen schuift.

Nee, laat dat maar aan Aicha1976 over.

Cc


Dat is roddelen toch en of kwaad spreken. :slaap:

psychische
01-06-06, 15:50
Geplaatst door naam
Dat doet niemand hier toch? :blij:

Luister eens moeder Theresa.

Alle betrokkenen zijn aanwezig hier. Er wordt hier niet achter iemands rug om geroddeld. :tik:

naam
01-06-06, 15:52
Geplaatst door psychische
Luister eens moeder Theresa.

Alle betrokkenen zijn aanwezig hier. Er wordt hier niet achter iemands rug om geroddeld. :tik:


En dus is dat niet zo erg. :)

Couscousje
01-06-06, 15:52
Geplaatst door psychische
Luister eens moeder Theresa.

Alle betrokkenen zijn aanwezig hier. Er wordt hier niet achter iemands rug om geroddeld. :tik:

Dus dat.

Gewoon straight up.

Cc

Couscousje
01-06-06, 15:53
Geplaatst door naam
En dus is dat niet zo erg. :)

Je kan beter vragen of het mij of psychische wat kan schelen of dat "erg" gevonden wordt.

Cc

psychische
01-06-06, 15:55
Geplaatst door naam
En dus is dat niet zo erg. :)

Je meet jezelf nu onterecht een privilege aan waar je geen recht op hebt. Namelijk het veroordelen terwijl je zeker te weten, ik noem maar een voorbeeld, kleding aan hebt die door kinderarbeid is vervaardigd. Wees maar eerst eens 100% de goedheid zelve en kom daarna hier de Ghandi uithangen. :fpiraat:

:tik:

naam
01-06-06, 15:58
Geplaatst door psychische
Je meet jezelf nu onterecht een privilege aan waar je geen recht op hebt. Namelijk het veroordelen terwijl je zeker te weten, ik noem maar een voorbeeld, kleding aan hebt die door kinderarbeid is vervaardigd. Wees maar eerst eens 100% de goedheid zelve en kom daarna hier de Ghandi uithangen. :fpiraat:

:tik:

Ik kan alleen reageren op wat ik lees en dat is dat twee mensen iemand beschuldigen van roddelen en tevens zwart maken waar anderen op dit forum niets te maken hebben.

Dat jij over kleding ineens begint snap ik niet goed.

Couscousje
01-06-06, 15:59
Geplaatst door psychische
Je meet jezelf nu onterecht een privilege aan waar je geen recht op hebt. Namelijk het veroordelen terwijl je zeker te weten, ik noem maar een voorbeeld, kleding aan hebt die door kinderarbeid is vervaardigd. Wees maar eerst eens 100% de goedheid zelve en kom daarna hier de Ghandi uithangen. :fpiraat:

:tik:

Moet jij niet trainen?

Doe dat maar, in plaats van een paar moraalridders (waar dit forum om bekend staat) nog eens inhoudelijk te woord te staan.

Cc

Couscousje
01-06-06, 16:00
Geplaatst door naam
Ik kan alleen reageren op wat ik lees en dat is dat twee mensen iemand beschuldigen van roddelen en tevens zwart maken waar anderen op dit forum niets te maken hebben.

Dat jij over kleding ineens begint snap ik niet goed.

Over niets mee te maken gesproken:

En waar bemoei jij je dan mee?

Of laat me raden: je valt zeker op blond?

:zwaai:

Cc

naam
01-06-06, 16:00
Geplaatst door Couscousje
Dus dat.

Gewoon straight up.

Cc \


Waarom op een forum en niet rechtsteeks met elkaar. :schrik:

Couscousje
01-06-06, 16:02
Geplaatst door naam
\


Waarom op een forum en niet rechtsteeks met elkaar. :schrik:

Omdat ik graag wereldkundig wil maken wat een "fijn" mens Aicha1976 is.

En aangezien ik al 6 jaar op dit forum post, lijkt me dit de beste plek om dat te doen.

Rechtstreeks heb ik een matennaaiend gedrocht als een Aicha1976 vrij weinig meer te melden.

:)

Cc

psychische
01-06-06, 16:02
Geplaatst door naam
Ik kan alleen reageren op wat ik lees en dat is dat twee mensen iemand beschuldigen van roddelen en tevens zwart maken waar anderen op dit forum niets te maken hebben.

Dat jij over kleding ineens begint snap ik niet goed.

Lezen en reageren ben je dus niet goed in.

Voorts begon het bij het woordje 'bagger' en dat kwam niet van onze kant. Maar goed, jij kan niet lezen dus verwacht ik ook dat je dat niet gelezen hebt. :hihi:

:tik:

naam
01-06-06, 16:02
Geplaatst door Couscousje
Over niets mee te maken gesproken:

En waar bemoei jij je dan mee?

Of laat me raden: je valt zeker op blond?

:zwaai:

Cc

Zou zeggen begin een nieuw topic over roddelen en ga daar op een aantal mensen schelden dan heb je ook geen last van mensen die op een topic reageren waar de titel niet op slaat.

Couscousje
01-06-06, 16:07
Geplaatst door naam
Zou zeggen begin een nieuw topic over roddelen en ga daar op een aantal mensen schelden dan heb je ook geen last van mensen die op een topic reageren waar de titel niet op slaat.

Ik was niet degene die "last had" van mensen die exact doen wat ik doe.

Dus neem je eigen advies in ere als je last hebt van een "aantal mensen die schelden" en open een andere topic.

Houdoe, he! :zwaai:

Cc

Couscousje
01-06-06, 16:08
Geplaatst door psychische
Lezen en reageren ben je dus niet goed in.

Voorts begon het bij het woordje 'bagger' en dat kwam niet van onze kant. Maar goed, jij kan niet lezen dus verwacht ik ook dat je dat niet gelezen hebt. :hihi:

:tik:

That's why I love you. ;)

Cc

naam
01-06-06, 16:09
Geplaatst door psychische
Lezen en reageren ben je dus niet goed in.

Voorts begon het bij het woordje 'bagger' en dat kwam niet van onze kant. Maar goed, jij kan niet lezen dus verwacht ik ook dat je dat niet gelezen hebt. :hihi:

:tik:

Je reageert op het woord bagger met iemand zwart maken door te verkondigen dat ze roddelt. Heel goed hoor. :lachu:

Couscousje
01-06-06, 16:10
Geplaatst door naam
Heel goed hoor. :lachu:

Boehoe, nu moeten we huilen om je misprijzende opmerking. :rolleyes:

Overigens, van zwart maken is totaal geen sprake.

Eerder van de waarheid vertellen.

Is in veel gevallen ook nooit goed. :hihi:

Cc

naam
01-06-06, 16:11
Geplaatst door Couscousje
Ik was niet degene die "last had" van mensen die exact doen wat ik doe.

Dus neem je eigen advies in ere als je last hebt van een "aantal mensen die schelden" en open een andere topic.

Houdoe, he! :zwaai:

Cc

Ander topic bedoel je zeker.

Couscousje
01-06-06, 16:12
Geplaatst door naam
Ander topic bedoel je zeker.

Ik ben een de-topic-aanhanger.

Cc

naam
01-06-06, 16:12
Geplaatst door Couscousje
Boehoe, nu moeten we huilen om je misprijzende opmerking. :rolleyes:

Overigens, van zwart maken is totaal geen sprake.

Eerder van de waarheid vertellen.

Is in veel gevallen ook nooit goed. :hihi:

Cc

Waarheid is relatief. :tik:

psychische
01-06-06, 16:13
Geplaatst door naam
Je reageert op het woord bagger met iemand zwart maken door te verkondigen dat ze roddelt. Heel goed hoor. :lachu:

Lezen en dingen begrijpen is iets wat je in groep 3 krijgt. Ik ga jou dat niet leren, kwaag me daar niet aan. Klaag je juf van toen maar aan ofzo. :tik:


ps. geef gewoon toe dat je te snel dingen concludeerde en nergens mee moest bemoeien ipv hier krampachtig je 'naam' proberen te redden. dat mag ook. :hihi:

Couscousje
01-06-06, 16:13
Geplaatst door naam
Waarheid is relatief. :tik:

Des te meer dient deze verkondigd te worden.

:duim:

Cc

Couscousje
01-06-06, 16:14
Geplaatst door psychische
ps. geef gewoon toe dat je te snel dingen concludeerde en nergens mee moest bemoeien ipv hier krampachtig je 'naam' proberen te redden. dat mag ook. :hihi:

Don't count on it.

Cc

Couscousje
01-06-06, 16:16
Affijn, ik moet weer aan de teksten.

:blauwkus:-jes!

Cc

psychische
01-06-06, 16:18
Geplaatst door Couscousje
Don't count on it.

Cc

Idd. Zo'n 'naam' heeft hij niet bij mij. :hihi:

:kusgrijs:

:tik:

naam
01-06-06, 16:49
Geplaatst door Red Sonja
Hier heb je een vraag te pakken die ons allen leidt naar de kern van de zaak. :strik:
Kijk, het zit volgens mijn theorie zo: er bivakeren hier aardig wat luitjes die buiten maroc geen leven hebben. Hun hele hebben en houwen gooien ze hier in het openbaar.

Om het gevoel te hebben contact met zichzelf en anderen te hebben, maken zij melding van iedere scheet die ze laten waaien, iedere bak koffie die ze naar binnen gieten en elke teennagel die ze knippen. En dat zijn dan nog de meest belangwekkende zaken die je hier kunt lezen.
Waar zie jij een forum? Ik zie vooral een openbaar toilet voor de geestelijk kreupelen....

....maar het is leuk aapjes kijken, niet? :wink:

Tja, volgende keer maar blijven kijken dus. :engel:

naam
01-06-06, 16:51
Geplaatst door psychische
Lezen en dingen begrijpen is iets wat je in groep 3 krijgt. Ik ga jou dat niet leren, kwaag me daar niet aan. Klaag je juf van toen maar aan ofzo. :tik:


ps. geef gewoon toe dat je te snel dingen concludeerde en nergens mee moest bemoeien ipv hier krampachtig je 'naam' proberen te redden. dat mag ook. :hihi:


Waar trok ik dan te snel mijn conclusie??

Juliette
01-06-06, 21:07
Geplaatst door Red Sonja
Hier heb je een vraag te pakken die ons allen leidt naar de kern van de zaak. :strik:
Kijk, het zit volgens mijn theorie zo: er bivakeren hier aardig wat luitjes die buiten maroc geen leven hebben. Hun hele hebben en houwen gooien ze hier in het openbaar.

Om het gevoel te hebben contact met zichzelf en anderen te hebben, maken zij melding van iedere scheet die ze laten waaien, iedere bak koffie die ze naar binnen gieten en elke teennagel die ze knippen. En dat zijn dan nog de meest belangwekkende zaken die je hier kunt lezen.
Waar zie jij een forum? Ik zie vooral een openbaar toilet voor de geestelijk kreupelen....

....maar het is leuk aapjes kijken, niet? :wink:

En jij hebt de tijd om dat allemaal te lezen? :schok:

Crespo
01-06-06, 21:56
denken alle wijven hier dat ze leuk zijn ?

Aicha1976
02-06-06, 05:15
Geplaatst door Couscousje
Omdat ik graag wereldkundig wil maken wat een "fijn" mens Aicha1976 is.

En aangezien ik al 6 jaar op dit forum post, lijkt me dit de beste plek om dat te doen.

Rechtstreeks heb ik een matennaaiend gedrocht als een Aicha1976 vrij weinig meer te melden.

:)

Cc

Ach, kijk eens hoe grappig, Couscous wilt iets wereldbekend maken. Hehe, dit forum is namelijk haar wereld. Trots verkondigt ze dan ook hier al 6 jaar te posten, nou meid, chapeau :fpetaf:

6 jaar lang opent ze topics onder andere over haar ingegroeide haren, haar opgezwollen linkerteen, plaatst ze foto's van haar nieuwe kapsels (oh I just love that Nana Mouskouri look :hihi: ) en verblijdt ze iedereen met haar 'columns' (in werkelijkheid een samenvatting van topics :rolleyes: )

Als er iemand haar 'wereldje' omver schopt of het simpelweg niet met haar eens is, gebruikt ze ook al 6 jaar dezelfde techniek om ze aan te pakken :moe: Al zou ze struikelen over originaliteit of stijl zou ze het niet weten. Ze verzint dingen over de ander, bewerkt naar eigen zeggen MSN- en chatgesprekken, smijt met puberale termen als stuiptrekken, uitkotsen en wonden likken om als uitsmijter de ouders van de ander de beledigen :tik:

Dat ze overkomt als een borderlinertje, merkt ze zelf niet eens. Welnee, ze grinnikt zelfvoldaan achter haar computertje en graait nog wat in die zak chips die naast de computer ligt en gaat daarna tevreden naar bed :D

Dat dit mokkel, dat qua gedrag en omvang zich het best laat omschrijven als een jonge Marokkaanse Xaviera Hollander die iedere keer vergeet af te rekenen, zich niet realiseert dat ze die 6 jaar beter had kunnen benutten door, ik noem maar wat, haar opleiding af te ronden, zodat ze nu niet zwart hoeft te rijden naar werk omdat ze geen 4 euro 50 meer heeft om de bus naar werk te betalen, is natuurlijk diep triest :brozac:

Maar goed, eerlijk is eerlijk, ik heb anderhalf jaar met haar geMSNed en ze heeft haar leuke en goede kanten. Daarbij zal ik de laatste zijn om te beweren dat we tijdens die MSN gesprekken niet geroddeld hebben. Dat hebben we namelijk wel. En hier gaat deze 'ruzie' ook over. Ik ben dat viswijf gedrag meer dan zat. Ze wilde vertrouwelijke info over een vriendin van mij en ik heb geweigerd deze te verstrekken. Cc is bij iedereen gaan vissen en kwam me op MSN melden dat ze lekker toch al wist wat er aan de hand was. Ik gaf aan het stijlloos te vinden en blockete en delete haar sorry fat ass :tik:

En daar is ze nou zo boos over. Had ik geroddeld over die vriendin was er natuurlijk geen probleem geweest nu. Ze lokte me uit op PB door me roddeltante te noemen, terwijl zij degene is die over DS aan het roddelen was op PB, zo zie je maar weer :rolleyes:

Enfin, dit is het verhaal, geloof het of geloof het niet. Voor mij is belangrijk dat ik mijn echte vriendin niet heb laten vallen en dat ik die vriendschap behouden heb. Cc is in weinig dingen goed maar in het liegen blinkt ze uit en ze gaat haar gang maar want ik weet wie ik ben en wie zij is, a nobody for ever :hihi:

Oh en Psychische (toepasselijke nick) dat jij verblind bent door Cc's schoonheid en haar geweldige persoonlijkheid is werkelijk schattig maar please wees een man. Er zijn topics waar men na kan lezen hoe je Cc voor dikke zeekoe uitscheldt dus hang alsjeblieft nu niet haar side kick uit. Oh mannetje, als jij eens wist....grow up en verschuil je toch niet achter die toch al veel te brede rug van 'jouw vriendin'. En dat jij meelas terwijl dat ik met Cc aan het MSNen was, zegt niets over mij maar des te meer over jullie, toedels, acne boy :zwaai:

Goed, ik ga hiermee ophouden. Meer woorden wil ik hier niet aan vuil maken, want dat is dit, vuil en smerig en niet my cup of tea (ik heb nog nooit trash van anderen op PB geknald) maar ja enough is enough en ook mijn geduld raakt wel eens op :regie:

Oh en Cc, dat ik blond ben kunnen mensen zelf zien hoor, plaats maar weer eens een kiekje van jezelf, dan voel je je vast beter :lekpuh:


Aicha :rood:

Aicha1976
02-06-06, 05:29
Geplaatst door tukkersterror
Vertel ! ! !



Nee Tukker, als je alle ins en outs (reken maar op heel veel outs) wilt weten over Psychische Fouad, moet je bij Cc zijn. Door haar geroddel over hem ben ik alles te weten gekomen :student:

Wortel
02-06-06, 06:06
Inmiddels genoeg gegamed?

mark61
02-06-06, 09:56
game over.

H.P.Pas
02-06-06, 10:42
Geplaatst door mark61
game over.

Tilt.

mark61
02-06-06, 10:44
Geplaatst door H.P.Pas
Tilt.

Zeg ouwe lul, niemand hier weet meer wat dat betekent. Maar wel toepasselijk.

Wortel
02-06-06, 10:57
Tilt? Dat was toch nog in de tijd van die visnetten aan het plafond en dat je voor één kwartje vijf ballen kreeg?

Seif
02-06-06, 11:00
Geplaatst door mark61
Zeg ouwe lul, niemand hier weet meer wat dat betekent. Maar wel toepasselijk.

Ik doe ook nog wel eens flipperen hoor. :D

naam
02-06-06, 11:08
Geplaatst door Wortel
Inmiddels genoeg gegamed?

Denk het wel. :zegniets:

naam
02-06-06, 11:09
Geplaatst door Seif
Ik doe ook nog wel eens flipperen hoor. :D

Zo'n kast ging snel op tilt als je op de zijkant ramde. De voorkant kon wel wat hebben.

~Panthera~
02-06-06, 11:47
Geplaatst door mark61
Zeg ouwe lul, niemand hier weet meer wat dat betekent. Maar wel toepasselijk.


:ego: :hihi:

H.P.Pas
02-06-06, 11:50
Geplaatst door Wortel
Tilt? Dat was toch nog in de tijd van die visnetten aan het plafond()

Of een paar fietsstuurtjes aan de muur, al naar gelang de contekst. :)

~Panthera~
02-06-06, 11:53
Geplaatst door Wortel
Tilt? Dat was toch nog in de tijd van die visnetten aan het plafond en dat je voor één kwartje vijf ballen kreeg?


En oranje en paarse gordijnen. :moe:

mark61
02-06-06, 11:55
Geplaatst door Seif
Ik doe ook nog wel eens flipperen hoor. :D

Op je PC zeker.

Juliette
02-06-06, 12:30
Geplaatst door mark61
Zeg ouwe lul, niemand hier weet meer wat dat betekent. Maar wel toepasselijk.

Tilt. Als in Den Tilt.

Legendarisch wielercafé in Mechelen. :tik:

Maurice
02-06-06, 17:22
Geplaatst door Red Sonja
Om het gevoel te hebben contact met zichzelf en anderen te hebben, maken zij melding van iedere scheet die ze laten waaien, iedere bak koffie die ze naar binnen gieten en elke teennagel die ze knippen. En dat zijn dan nog de meest belangwekkende zaken die je hier kunt lezen.

Waar zie jij een forum? Ik zie vooral een openbaar toilet voor de geestelijk kreupelen....



:lol:

tukkersterror
02-06-06, 19:56
Geplaatst door Aicha1976
Ach, kijk eens hoe grappig, Couscous wilt iets wereldbekend maken. Hehe, dit forum is namelijk haar wereld. Trots verkondigt ze dan ook hier al 6 jaar te posten, nou meid, chapeau :fpetaf:

6 jaar lang opent ze topics onder andere over haar ingegroeide haren, haar opgezwollen linkerteen, plaatst ze foto's van haar nieuwe kapsels (oh I just love that Nana Mouskouri look :hihi: ) en verblijdt ze iedereen met haar 'columns' (in werkelijkheid een samenvatting van topics :rolleyes: )

Als er iemand haar 'wereldje' omver schopt of het simpelweg niet met haar eens is, gebruikt ze ook al 6 jaar dezelfde techniek om ze aan te pakken :moe: Al zou ze struikelen over originaliteit of stijl zou ze het niet weten. Ze verzint dingen over de ander, bewerkt naar eigen zeggen MSN- en chatgesprekken, smijt met puberale termen als stuiptrekken, uitkotsen en wonden likken om als uitsmijter de ouders van de ander de beledigen :tik:

Dat ze overkomt als een borderlinertje, merkt ze zelf niet eens. Welnee, ze grinnikt zelfvoldaan achter haar computertje en graait nog wat in die zak chips die naast de computer ligt en gaat daarna tevreden naar bed :D

Dat dit mokkel, dat qua gedrag en omvang zich het best laat omschrijven als een jonge Marokkaanse Xaviera Hollander die iedere keer vergeet af te rekenen, zich niet realiseert dat ze die 6 jaar beter had kunnen benutten door, ik noem maar wat, haar opleiding af te ronden, zodat ze nu niet zwart hoeft te rijden naar werk omdat ze geen 4 euro 50 meer heeft om de bus naar werk te betalen, is natuurlijk diep triest :brozac:

Maar goed, eerlijk is eerlijk, ik heb anderhalf jaar met haar geMSNed en ze heeft haar leuke en goede kanten. Daarbij zal ik de laatste zijn om te beweren dat we tijdens die MSN gesprekken niet geroddeld hebben. Dat hebben we namelijk wel. En hier gaat deze 'ruzie' ook over. Ik ben dat viswijf gedrag meer dan zat. Ze wilde vertrouwelijke info over een vriendin van mij en ik heb geweigerd deze te verstrekken. Cc is bij iedereen gaan vissen en kwam me op MSN melden dat ze lekker toch al wist wat er aan de hand was. Ik gaf aan het stijlloos te vinden en blockete en delete haar sorry fat ass :tik:

En daar is ze nou zo boos over. Had ik geroddeld over die vriendin was er natuurlijk geen probleem geweest nu. Ze lokte me uit op PB door me roddeltante te noemen, terwijl zij degene is die over DS aan het roddelen was op PB, zo zie je maar weer :rolleyes:

Enfin, dit is het verhaal, geloof het of geloof het niet. Voor mij is belangrijk dat ik mijn echte vriendin niet heb laten vallen en dat ik die vriendschap behouden heb. Cc is in weinig dingen goed maar in het liegen blinkt ze uit en ze gaat haar gang maar want ik weet wie ik ben en wie zij is, a nobody for ever :hihi:

Oh en Psychische (toepasselijke nick) dat jij verblind bent door Cc's schoonheid en haar geweldige persoonlijkheid is werkelijk schattig maar please wees een man. Er zijn topics waar men na kan lezen hoe je Cc voor dikke zeekoe uitscheldt dus hang alsjeblieft nu niet haar side kick uit. Oh mannetje, als jij eens wist....grow up en verschuil je toch niet achter die toch al veel te brede rug van 'jouw vriendin'. En dat jij meelas terwijl dat ik met Cc aan het MSNen was, zegt niets over mij maar des te meer over jullie, toedels, acne boy :zwaai:

Goed, ik ga hiermee ophouden. Meer woorden wil ik hier niet aan vuil maken, want dat is dit, vuil en smerig en niet my cup of tea (ik heb nog nooit trash van anderen op PB geknald) maar ja enough is enough en ook mijn geduld raakt wel eens op :regie:

Oh en Cc, dat ik blond ben kunnen mensen zelf zien hoor, plaats maar weer eens een kiekje van jezelf, dan voel je je vast beter :lekpuh:


Aicha :rood:

Er is een schrijfster verloren gegaan, heb vol aandacht in het verhaal gezeten:hihi:

Komt er nog een vervolg?:stout:

Niet dat ik daar op zit te wachten hoor :ego:

Divine_70
02-06-06, 23:23
Geplaatst door Aicha1976
Druk hier, tennis, tennis en nog eens tennis :wohaa:


Waar is Divine, ik zag dat ze zich even onnodig druk maakte om wat bagger maar daarna heb ik haar niet meer gezien :cheefbek:


Hier.
Was druk met ballen rapen, kan het de volgende keer wat rustiger Aicha ? :moe: :hihi:

Wat betreft dat bagger, ik had het gecomposteerd en mijn bloemetjes mee bemest, maar tjonge jonge wat laat het een stank achter. :loens:

Rourchid
03-06-06, 22:11
Geplaatst door mark61
game over.
Op naar de heksenverbranding?

Juliette
03-06-06, 22:29
Geplaatst door Divine_70
Hier.

Wat betreft dat bagger, ik had het gecomposteerd en mijn bloemetjes mee bemest, maar tjonge jonge wat laat het een stank achter. :loens:

Het is maar n PB.

Divine_70
03-06-06, 22:34
Geplaatst door Juliette
Het is maar n PB.

Huh? PB ? Nee hoor, het was toch echt compost en mijn plantjes tieren er welig op :ego:
Was toch duidelijk bagger van hoge kwaliteit. :hihi:

tukkersterror
04-06-06, 11:15
Geplaatst door Divine_70
Huh? PB ? Nee hoor, het was toch echt compost en mijn plantjes tieren er welig op :ego:
Was toch duidelijk bagger van hoge kwaliteit. :hihi:

Wat voor een plantjes heb je er dan in gezet?

Afrikaantjes? :hihi:

Divine_70
04-06-06, 11:50
Geplaatst door tukkersterror
Wat voor een plantjes heb je er dan in gezet?

Afrikaantjes? :hihi:


:eek: :haha: :zegniets:

Couscousje
12-06-06, 23:32
Geplaatst door Aicha1976
Ach, kijk eens hoe grappig, Couscous wilt iets wereldbekend maken. Hehe, dit forum is namelijk haar wereld. Trots verkondigt ze dan ook hier al 6 jaar te posten, nou meid, chapeau :fpetaf:

6 jaar lang opent ze topics onder andere over haar ingegroeide haren, haar opgezwollen linkerteen, plaatst ze foto's van haar nieuwe kapsels (oh I just love that Nana Mouskouri look :hihi: ) en verblijdt ze iedereen met haar 'columns' (in werkelijkheid een samenvatting van topics :rolleyes: )

Als er iemand haar 'wereldje' omver schopt of het simpelweg niet met haar eens is, gebruikt ze ook al 6 jaar dezelfde techniek om ze aan te pakken :moe: Al zou ze struikelen over originaliteit of stijl zou ze het niet weten. Ze verzint dingen over de ander, bewerkt naar eigen zeggen MSN- en chatgesprekken, smijt met puberale termen als stuiptrekken, uitkotsen en wonden likken om als uitsmijter de ouders van de ander de beledigen :tik:

Dat ze overkomt als een borderlinertje, merkt ze zelf niet eens. Welnee, ze grinnikt zelfvoldaan achter haar computertje en graait nog wat in die zak chips die naast de computer ligt en gaat daarna tevreden naar bed :D

Dat dit mokkel, dat qua gedrag en omvang zich het best laat omschrijven als een jonge Marokkaanse Xaviera Hollander die iedere keer vergeet af te rekenen, zich niet realiseert dat ze die 6 jaar beter had kunnen benutten door, ik noem maar wat, haar opleiding af te ronden, zodat ze nu niet zwart hoeft te rijden naar werk omdat ze geen 4 euro 50 meer heeft om de bus naar werk te betalen, is natuurlijk diep triest :brozac:

Maar goed, eerlijk is eerlijk, ik heb anderhalf jaar met haar geMSNed en ze heeft haar leuke en goede kanten. Daarbij zal ik de laatste zijn om te beweren dat we tijdens die MSN gesprekken niet geroddeld hebben. Dat hebben we namelijk wel. En hier gaat deze 'ruzie' ook over. Ik ben dat viswijf gedrag meer dan zat. Ze wilde vertrouwelijke info over een vriendin van mij en ik heb geweigerd deze te verstrekken. Cc is bij iedereen gaan vissen en kwam me op MSN melden dat ze lekker toch al wist wat er aan de hand was. Ik gaf aan het stijlloos te vinden en blockete en delete haar sorry fat ass :tik:

En daar is ze nou zo boos over. Had ik geroddeld over die vriendin was er natuurlijk geen probleem geweest nu. Ze lokte me uit op PB door me roddeltante te noemen, terwijl zij degene is die over DS aan het roddelen was op PB, zo zie je maar weer :rolleyes:

Enfin, dit is het verhaal, geloof het of geloof het niet. Voor mij is belangrijk dat ik mijn echte vriendin niet heb laten vallen en dat ik die vriendschap behouden heb. Cc is in weinig dingen goed maar in het liegen blinkt ze uit en ze gaat haar gang maar want ik weet wie ik ben en wie zij is, a nobody for ever :hihi:

Oh en Psychische (toepasselijke nick) dat jij verblind bent door Cc's schoonheid en haar geweldige persoonlijkheid is werkelijk schattig maar please wees een man. Er zijn topics waar men na kan lezen hoe je Cc voor dikke zeekoe uitscheldt dus hang alsjeblieft nu niet haar side kick uit. Oh mannetje, als jij eens wist....grow up en verschuil je toch niet achter die toch al veel te brede rug van 'jouw vriendin'. En dat jij meelas terwijl dat ik met Cc aan het MSNen was, zegt niets over mij maar des te meer over jullie, toedels, acne boy :zwaai:

Goed, ik ga hiermee ophouden. Meer woorden wil ik hier niet aan vuil maken, want dat is dit, vuil en smerig en niet my cup of tea (ik heb nog nooit trash van anderen op PB geknald) maar ja enough is enough en ook mijn geduld raakt wel eens op :regie:

Oh en Cc, dat ik blond ben kunnen mensen zelf zien hoor, plaats maar weer eens een kiekje van jezelf, dan voel je je vast beter :lekpuh:


Aicha :rood:

LOL, ik werd ff gewezen op bovenstaande zwetsverhaal.

Man, wat heb ik smakelijk gelachen om je gebalk, Aicha.

En dat allemaal omdat ik een vriendje heb en jij niet?

Zink je nu werkelijk waar zo diep?

Nota bene beginnen over mijn "fat ass", terwijl bij jou de vetkwabben eruit hangen, omdat je sinds je ontslag geen vin verroerd hebt? Nota bene beginnen over mijn geldcrisis, terwijl jij een Internetabonnementje hebt gekregen van je vader, leeft op creditcards die je niet kan aflossen, omdat je ontslagen bent en nog minder geld te makken hebt dan ik. En dan ondertussen stoer lopen doen vanuit de Antillen. En dat terwijl je nota bene zelf zegt dat ik topics open over van alles en nog wat, zelfs over mijn geldcrisis. En jij maar net doen of je tot de jet set hoort van Curacao, terwijl je straatarm bent? En jij hebt je opleiding zeker wel afgemaakt? Of kon dat niet meer omdat je werd ontslagen, nadat je betrapt was door een collega toen een foto van je dronken, roodaangelopen bolle kop tijdens een feestje op het Internet geplaatst werd, terwijl je "ziek" gemeld was? Omdat je constant zat te MSNen en nooit werk afleverde? Oh, en nu bewerk ik naar "eigen zeggen" opeens MSN-gesprekken, terwijl dat jouw bloedeigen oplossing was voor het feit dat je bang was dat Rourchid/Joacim wat geheimpjes over jou op Pb zou verklappen? Probeer je je nu maar alvast in te dekken voor het feit dat ik zo een hele riedel van jouw dieptrieste opmerkingen in MSN-logs kan plaatsen, zodat je daarna kan beweren dat ik ze "zelf in elkaar heb gezet"? Succes, het is nog altijd jouw reputatie tegen de mijne. En de mijne is er 1 van keiharde bitch, die niet zo graag een allemansvriendje hoeft te zijn.

Meid, aardig van je dat je nog wat positieve dingen over mij te melden hebt, maar ik heb werkelijk waar geen goed woord voor iets ranzigs en achterbaks als jij. Je bent een walgelijk, roddelend en monsterlijk gedrocht, dat je eigen roddels in mijn schoenen probeerde te schuiven, omdat de dame over wie je roddelde erachter kwam dat er over haar gepraat werd. En je wist niet hoe gauw je mijn naam moest noemen, om jezelf in te dekken. Dieptriest, sneu en misselijk geval. Iedereen kan nota bene lezen hoe je mijn vriend probeert te beinvloeden, terwijl hij je duidelijk heeft aangegeven dat ie volledig op de hoogte is van het feit dat ik mijn relatie met je besprak, dat doe ik namelijk met meer mensen, dus voel je vooral niet speciaal.

Het feit dat je 3 alinea's nodig hebt, om opmerkingen over mijn uiterlijk te maken, zegt al genoeg over je gebrek aan werkelijke argumenten en je hysterie, omdat je "lievige" reputatie op dit forum naar de mallemoer is geholpen. Ga toch werken, wijf. Je hebt geen vrienden, zoals psychische al direct aangaf, je bent verbitterd en eenzaam en toen het enige meisje waar je nog enigszins een goed contact mee had een relatie kreeg, werd het je allemaal te gortig.

Dieptriest, walgelijk en rancuneus gedrocht.

Ik snap werkelijk niet waarom ik ooit enige energie heb gestoken in een backstabbend, roddelend wicht als jij, met je "ik heb nooit trash over anderen op Pb geknald". Nee, dat deed jij lekker achter de schermen, precies zoals in je achterbakse, dellerige natuur ligt.

Nou, mijn deel is ook gepost.

Mocht er nog meer SCHIJT over Aicha1976 bekend gemaakt moeten worden, dan meld ik me vanzelf weer. Ik heb genoeg trash liggen.

Cc

Aicha1976
13-06-06, 00:00
Ja hoor je werd gewezen op bovenstaande feiten. Vast wel hoor, erg geloofwaardig :rolleyes:

Bijna net zo geloofwaardig als die verzinsels hierboven. Je vergeet een ding, ik kom hier voor mijn lol en jij hebt niets anders en kunt niets anders :hihi:

Nou, ik ga weer verder met jaloers zijn op je fantastische leventje en je fantastische vriendje hoor CC, oh en nog mijn complimenten, je stijl is er ietsje op vooruit gegaan :duim:

Aicha1976
13-06-06, 00:02
Nou doeg hoor ik heb je niets meer te melden :zwaai:

Couscousje
13-06-06, 00:03
Geplaatst door Aicha1976
Ja hoor je werd gewezen op bovenstaande feiten. Vast wel hoor, erg geloofwaardig :rolleyes:

Bijna net zo geloofwaardig als die verzinsels hieronder. Je vergeet een ding, ik kom hier voor mijn lol en jij hebt niets anders en kunt niets anders :hihi:

Nou, ik ga weer verder met jaloers zijn op je fantastische leventje en je fantastische vriendje hoor CC, oh en nog mijn complimenten, je stijl is er ietsje op vooruit gegaan :duim:

Het doet er mijns inziens niet toe of het geloofd wordt of niet. Zolang het maar wordt gelezen. Kom jij hier maar fijn voor de "lol", ik verdien er tenminste nog mijn centjes mee en hou er nog een hoop aardige vrienden aan over. Ga jij maar inderdaad verder met jaloers zijn.

Je hebt toch tijd zat, zo zonder werk. :zwaai:

Cc

Couscousje
13-06-06, 00:05
Geplaatst door Aicha1976
Nou doeg hoor ik heb je niets meer te melden :zwaai:

Oh, wat jammer nou...

Bang dat ik "wat MSN-logs ga manipuleren", om te laten zien wat voor trash ik nog meer over je heb?

:haha:

Cc