PDA

Bekijk Volledige Versie : Stelling; dankzij ophef over AHA is het Rutte geworden



waterfiets
01-06-06, 13:55
Zo is het toch? Verdonk is daar zo onprofessioneel mee omgegaan dat ze door de mand is gevallen.

Wide-O
01-06-06, 14:03
Of was dat juist de opzet ?

mark61
01-06-06, 14:06
Ik dacht dat het Nawijn's opzetje was en Verdonk hetzij geen keus had, hetzij het wel een goed idee vond.

Ik begrijp dan ook niks van de hele affaire, want ik zou ff gewacht hebben tot Verdonk gekozen was. Advies zowel aan haar als Nawijn.

Ik denk dat hij de VVD naar rechts wilde laten kantelen zodat hij in kon stappen, want anders is hij volgend jaar natuurlijk uit beeld.

Vreemde zaak allemaal. Die Nawijn heb ik nooit begrepen, ik vind het een ontstellende griezel, ik kan me niet voorstellen hoe mensen op hem kunnen stemmen, en verder heeft hij een bespottelijke naam. Waar komen zulke aberraties vandaan?

Seif
01-06-06, 14:07
Geplaatst door waterfiets
Zo is het toch? Verdonk is daar zo onprofessioneel mee omgegaan dat ze door de mand is gevallen.

Let wel dat de meerderheid van Nederland achter haar besluit stond.

waterfiets
01-06-06, 14:10
Geplaatst door Seif
Let wel dat de meerderheid van Nederland achter haar besluit stond.

Ja de meerderheid van de VVD stemmers in nederland prefereert ook Verdonk boven Rutte. Maar mensen die dichter bij de partij staan zien haar als een populist en een brokkenpiloot.

Juliette
01-06-06, 14:23
Geplaatst door Seif
Let wel dat de meerderheid van Nederland achter haar besluit stond.

Ik denk dat de meerderheid van de mensen uiteindelijk enkel maar een keihard en meedogenloos uitzetbeleid willen zolang dat geen gezicht krijgt. Of dat gezicht nu meisje Pasic of Ayaan is doet er niet zoveel toe.