PDA

Bekijk Volledige Versie : Pervert filmt onder rokjes met 'schoencamera'



Divine_70
03-06-06, 00:54
De politie van Sacramento heeft op een kermis een 45-jarige pervert op heterdaad betrapt. Jeff William Jones filmde met een verborgen camera, vastgeplakt aan zijn schoen, onder de rokken van nietsvermoedende dames en nam foto's van hun intieme delen. Om 'interessante' beelden te hebben, moest de man met zijn voeten dus dicht genoeg bij vrouwen gaan staan. Een voorbijganger merkte zijn vreemd gedrag op en verwittigde de politie.

"Gelukkig waren er agenten in de buurt", vertelt korpschef Robert Craft. "Hij spartelde nog wel wat tegen, maar uiteindelijk konden we hem na een korte achtervolging vrij eenvoudig inrekenen."


31/05/06 18u47

Zo, en nu maar wachten op een Oscar. http://a.oscar.abc.com/images/callouts/home/137x104_hp_statuettes.jpg

Aicha1976
03-06-06, 01:03
Geplaatst door Divine_70
De politie van Sacramento heeft op een kermis een 45-jarige pervert op heterdaad betrapt. Jeff William Jones filmde met een verborgen camera, vastgeplakt aan zijn schoen, onder de rokken van nietsvermoedende dames en nam foto's van hun intieme delen. Om 'interessante' beelden te hebben, moest de man met zijn voeten dus dicht genoeg bij vrouwen gaan staan. Een voorbijganger merkte zijn vreemd gedrag op en verwittigde de politie.
"Gelukkig waren er agenten in de buurt", vertelt korpschef Robert Craft. "Hij spartelde nog wel wat tegen, maar uiteindelijk konden we hem na een korte achtervolging vrij eenvoudig inrekenen."


31/05/06 18u47

Zo, en nu maar wachten op een Oscar. http://a.oscar.abc.com/images/callouts/home/137x104_hp_statuettes.jpg


Dat die vrouwen dat zelf niet merkten, of waren dat dan weer exhibitionisten :cheefbek:

gh.wille
03-06-06, 01:07
Geplaatst door Divine_70
De politie van Sacramento heeft op een kermis een 45-jarige pervert op heterdaad betrapt. Jeff William Jones filmde met een verborgen camera, vastgeplakt aan zijn schoen, onder de rokken van nietsvermoedende dames en nam foto's van hun intieme delen. Om 'interessante' beelden te hebben, moest de man met zijn voeten dus dicht genoeg bij vrouwen gaan staan. Een voorbijganger merkte zijn vreemd gedrag op en verwittigde de politie.

"Gelukkig waren er agenten in de buurt", vertelt korpschef Robert Craft. "Hij spartelde nog wel wat tegen, maar uiteindelijk konden we hem na een korte achtervolging vrij eenvoudig inrekenen."


31/05/06 18u47

Zo, en nu maar wachten op een Oscar. http://a.oscar.abc.com/images/callouts/home/137x104_hp_statuettes.jpg

Nou zeg vraag me alleen af , hoe die foto,s er uit zouden zien ,wat dat betreft kan ie beter een dagje ''strand '' nemen sommige dames lopen daar met uitsluitend een veterin d,r reet kom je beter aan je trekken dunkt mij .Het sloeg bijna op m,n lachspieren bij het idee dat er per ongeluk een tampon op z,n ''camera'' zou vallen .
Wat een gek zeg . :haha:

Divine_70
03-06-06, 01:09
Geplaatst door Aicha1976
Dat die vrouwen dat zelf niet merkten, of waren dat dan weer exhibitionisten :cheefbek:

Tja, wie droomt er niet van 1x iedereen te mogen bedanken in een uren durende bedankbrief, die begint bij Adam en Eva en eindigt bij Steven Spielberg, kortom, de grote doorbraak :hihi: .

Aicha1976
03-06-06, 01:12
Zou die schoenen wel eens willen zien, pf, ik had dat cameraatje aan gort getrapt :mad:

Aicha1976
03-06-06, 01:16
Geplaatst door Divine_70
Tja, wie droomt er niet van 1x iedereen te mogen bedanken in een uren durende bedankbrief, die begint bij Adam en Eva en eindigt bij Steven Spielberg, kortom, de grote doorbraak :hihi: .


En niet 'the academy' vergeten en 'Maroc' en in het bijzonder Angkor :haha:

Aicha1976
03-06-06, 01:18
Geplaatst door gh.wille
Nou zeg vraag me alleen af , hoe die foto,s er uit zouden zien ,wat dat betreft kan ie beter een dagje ''strand '' nemen sommige dames lopen daar met uitsluitend een veterin d,r reet kom je beter aan je trekken dunkt mij .Het dat er sloeg bijna op m,n lachspieren bij het idee dat er per ongeluk een tampon op z,n ''camera'' zou vallen . War een gek zeg . :haha:


Uh, zullen we beginnen bij de bloemetjes en de bijtjes :gniffel:

mark61
03-06-06, 01:25
Doet me denken aan die ouwe rocker, aan lager wal geraakt, die camera's in de dameswc's van zijn motelletje had geïnstalleerd. Hoe heet ie ook weer?

gh.wille
03-06-06, 01:36
Geplaatst door Aicha1976
Uh, zullen we beginnen bij de bloemetjes en de bijtjes :gniffel:

He ja , jij mag beginnen . :koppel:

MaRiaH
03-06-06, 01:43
Oh Goodness, gaan we weer op die toer.... :moe:


:hihi:

MaRiaH
03-06-06, 01:45
Geplaatst door klaaskop
Mmm. Dragen jullie vrouwen vandaag de dag geen ondergoed meer ?



Jazeker wel, maar dat laat voldoende zichtbaar voor perverts..

Volgens mij deden ze het ook toen de onderbroeken nog maat tent waren..

Mannen zijn gewoon zot.. :jeweetog:

Aicha1976
03-06-06, 01:48
Geplaatst door gh.wille
He ja , jij mag beginnen . :koppel:

Nou daar waren meneer en mevrouw Hormoon :o

Divine_70
03-06-06, 01:57
Geplaatst door MaRiaH
Volgens mij deden ze het ook toen de onderbroeken nog maat tent waren..



Hadden ze in die tijd dan ook al schoenen ? :vreemd:


:melig:

Divine_70
03-06-06, 02:01
Geplaatst door klaaskop
Laat staan cams ...
Maar wij zijn er .. dus zó erg was het dus ook weer niet ;)

Toen al ? Jees, hoe oud is iedereen hier dan ? :maf:

MaRiaH
03-06-06, 02:01
Geplaatst door klaaskop
Laat staan cams ...
Maar wij zijn er .. dus zó erg was het dus ook weer niet ;)

Vroeger deden ze dat met spiegeltjes...

cams... pfff :stomp:

Aicha1976
03-06-06, 02:07
Geplaatst door MaRiaH
Vroeger deden ze dat met speigeltjes...

cams... pfff :stomp:



Speigeltjes :cheefbek:

Ook al voor mijn tijd :gniffel:

MaRiaH
03-06-06, 02:12
Geplaatst door Aicha1976
Speigeltjes :cheefbek:

Ook al voor mijn tijd :gniffel:

:stout: wat ben jij wakker zeg..

tijdsverschil?

gh.wille
03-06-06, 02:14
Geplaatst door Aicha1976
Speigeltjes :cheefbek:

Ook al voor mijn tijd :gniffel:

Ik heb het al gezien het wordt nooit wat ,ik kom nog uit de tijd van
'''de bedriegertjes "" !

Aicha1976
03-06-06, 02:16
Geplaatst door klaaskop
Dat was lokken .. met kralen en spiegeltjes ;)

Ghe ghe, jij was er al zo rond de Gouden Eeuw, of niet :hihi:


@Mariah, het is hier 6 uur vroeger :blowen:

~Panthera~
03-06-06, 02:18
Geplaatst door gh.wille
Ik heb het al gezien het wordt nooit wat ,ik kom nog uit de tijd van
'''de bedriegertjes "" !


daar hoort dan wel een hele ---> :droef: smijlie achter, Wille. ;)

Aicha1976
03-06-06, 02:20
Geplaatst door gh.wille
Ik heb het al gezien het wordt nooit wat ,ik kom nog uit de tijd van
'''de bedriegertjes "" !


Man er gaat een wereld voor me open, stelletje fossielen :hihi:

gh.wille
03-06-06, 02:21
Geplaatst door klaaskop
Ik heb wel een (macro)foto voor je :D


(Van een hommel in een hibiscus :hihi: )

He ga ff dimmen jij bent jaloers!
:haha:

Aicha1976
03-06-06, 02:26
Geplaatst door klaaskop
Ik ben dan ook een gouwe .. ..eh ;)
Afijn: het gewicht in goud waard :D


Morgen ga jij enkele reis pandjeshuis :roker:

gh.wille
03-06-06, 02:27
Geplaatst door ~Panthera~
daar hoort dan wel een hele ---> :droef: smijlie achter, Wille. ;)

Je weet niet eens wat de ''bedriegertjes '' zijn denk ik . :p

Aicha1976
03-06-06, 02:29
Geplaatst door klaaskop
Zolang je vannacht het goud dan maar oppoetst :D


Geloof dat ik nog ergens een flesje van dat chemische spul heb liggen, laat je daar wel in drijven vannacht :D

Aicha1976
03-06-06, 02:36
Geplaatst door klaaskop
Nee, dat vereist de nodige "elbow-grease" :D



You lost me bro :wtf:

Aicha1976
03-06-06, 02:58
Geplaatst door klaaskop
Poetsen. :D


Doe even rustig ja met je gebiedende wijs, probeer je me te onderdrukken of zo :ego:

Aicha1976
03-06-06, 03:19
Geplaatst door klaaskop
Bij gebiedende wijs had ik wel een uitroepteken gebruikt. :D
Nu was het slechts een verklaring van een eerder onbegrepen opmerking.
Maar goed dat er zoiets als een poetsmachine bestaat .. die huisvrouwen van tegenwoordig ... weten niet eens meer wat poetsen is ...



Niet zoveel kletsen maar stofzuigen :zweep:

Dwaalspoor
03-06-06, 06:07
Geplaatst door Divine_70
De politie van Sacramento heeft op een kermis een 45-jarige pervert op heterdaad betrapt. Jeff William Jones filmde met een verborgen camera, vastgeplakt aan zijn schoen, onder de rokken van nietsvermoedende dames en nam foto's van hun intieme delen. Om 'interessante' beelden te hebben, moest de man met zijn voeten dus dicht genoeg bij vrouwen gaan staan. Een voorbijganger merkte zijn vreemd gedrag op en verwittigde de politie.

"Gelukkig waren er agenten in de buurt", vertelt korpschef Robert Craft. "Hij spartelde nog wel wat tegen, maar uiteindelijk konden we hem na een korte achtervolging vrij eenvoudig inrekenen."


31/05/06 18u47

Zo, en nu maar wachten op een Oscar. http://a.oscar.abc.com/images/callouts/home/137x104_hp_statuettes.jpg

aanvulling op je artikel:

Jones houdt zich professioneel bezig met de opvang van kinderen die misbruikt en verwaarloosd werden, wat de vrees doet ontstaan dat de man nog meer onzedig gedrag op zijn kerfstok heeft. Het kinderopvangtehuis zelf wijst die stelling echter kordaat van de hand. "Geen enkel kind was in gevaar. Hij heeft veel in groepjes gewerkt, maar nooit heeft een medewerker iets verdachts opgemerkt."

http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_215922.html

----------------

Overigens lijkt mij dit blad oude artikelen te recyclen. Dit artikel heb ik denk ik al een hele lange tijd geleden al eerder gelezen, tenzij er meerdere schoen camera-mannetjes actief zijn. Mijn geheugen zegt mij dat dit stuk bijna letterlijk hetzelfde is als wat ik eerder gelezen heb. Volgens mij is het denk ik toen ook hier op maroc.nl gepost, maar dat weet ik niet zeker.

Wide-O
03-06-06, 12:20
Geplaatst door klaaskop
(Van een hommel in een hibiscus :hihi: )

Iris :ego:

Divine_70
03-06-06, 13:18
Geplaatst door Dwaalspoor
aanvulling op je artikel:

Jones houdt zich professioneel bezig met de opvang van kinderen die misbruikt en verwaarloosd werden, wat de vrees doet ontstaan dat de man nog meer onzedig gedrag op zijn kerfstok heeft. Het kinderopvangtehuis zelf wijst die stelling echter kordaat van de hand. "Geen enkel kind was in gevaar. Hij heeft veel in groepjes gewerkt, maar nooit heeft een medewerker iets verdachts opgemerkt."

http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_215922.html

----------------

Overigens lijkt mij dit blad oude artikelen te recyclen. Dit artikel heb ik denk ik al een hele lange tijd geleden al eerder gelezen, tenzij er meerdere schoen camera-mannetjes actief zijn. Mijn geheugen zegt mij dat dit stuk bijna letterlijk hetzelfde is als wat ik eerder gelezen heb. Volgens mij is het denk ik toen ook hier op maroc.nl gepost, maar dat weet ik niet zeker.

Klopt, dat gedeelte stond erbij, maar omdat het slechts vermoedingen zijn had ik het weg gelaten, er zijn al discussies genoeg over dat onderwerp.
Het was gewoon weer eens tijd voor wat luchtigs. :hihi:
Wat betreft die site waar het vandaan komt, geen idee of het oud nieuws is, de site beweert van niet, dus ik ga er van uit dat het gewoon een recent bericht is.
Zo niet, dan hebben we plezier gehad om een oud bericht, who cares, een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.