PDA

Bekijk Volledige Versie : Marokko: Man een jaar naar de gevangenis wegens trouwen met een tweede vrouw.



Amenzu
03-06-06, 16:31
In Marokko is een man veroordeeld tot een jaar gevangenisstraf omdat hij in het geheim trouwde met een tweede vrouw.

http://www.assabah.press.ma/


Ter jullie informatie:

In SA is pas geleden een wetsvoorstel helemaal afgekraakt. Hwil De man moest volgens het voorstel zijn eerste vrouw op de hoogte te brengen van een tweede huwelijk.

Tomas
03-06-06, 16:33
Geplaatst door Amenzu


In SA is pas geleden een wetsvoorstel helemaal afgekraakt. Hwil De man moest volgens het voorstel zijn eerste vrouw op de hoogte te brengen van een tweede huwelijk.

In nederland heeft je ex daar ook niks mee te maken.

knuppeltje
03-06-06, 17:07
Geplaatst door Tomas
In nederland heeft je ex daar ook niks mee te maken.


Yep, alleen is die dan daarvan wel gescheiden.

Pytaghoras
03-06-06, 22:24
Als het om overdrijven gaat, dan is Marokko nummer een. Waarom 1 jaar gevangenis als iemand stiekem of in het openbaar met tweede vrouw trouwt? Marokko wil zogenaamde laten zien dat ze haar beleid goed toepast, voor de rest pakken de maffia regime en de grote baas alles wat ze te pakken kunnen krijgen. Stelletjes hypocrieten!

Divine_70
03-06-06, 22:43
Geplaatst door Pytaghoras
Als het om overdrijven gaat, dan is Marokko nummer een. Waarom 1 jaar gevangenis als iemand stiekem of in het openbaar met tweede vrouw trouwt? Marokko wil zogenaamde laten zien dat ze haar beleid goed toepast, voor de rest pakken de maffia regime en de grote baas alles wat ze te pakken kunnen krijgen. Stelletjes hypocrieten!

Die man mag nog blij zijn dat er niet een soortgelijke straf op ligt die gelijk staat aan het afkappen van handen als ze hebben gestolen. http://www.cosgan.de/images/midi/frech/a050.gif

Coolassprov MC
04-06-06, 09:25
Geplaatst door knuppeltje
Yep, alleen is die dan daarvan wel gescheiden.

Alssie gewoon was vreemd gegaan zonder een officieel huwelijk in het spel te brengen was er niks aan het handje geweest.

Een bureaucratisch hondgelul dus; daar zijn de Marokkanen vele malen beter in dan wie dan ook!

Je mag als Marokkaan van de Marokkaanse overheid niet eens zelf een naam voor je pasgeboren kind kiezen; je krijgt een namenlijst waarvan je een keuze moet maken.

Coolassprov MC
04-06-06, 09:28
Geplaatst door Divine_70
Die man mag nog blij zijn dat er niet een soortgelijke straf op ligt die gelijk staat aan het afkappen van handen als ze hebben gestolen. http://www.cosgan.de/images/midi/frech/a050.gif

Jij zag natuurlijk graag dat z'n piemeltje afgehakt zou gaan worden?

knuppeltje
04-06-06, 09:45
Geplaatst door Coolassprov MC
Alssie gewoon was vreemd gegaan zonder een officieel huwelijk in het spel te brengen was er niks aan het handje geweest.

Een bureaucratisch hondgelul dus; daar zijn de Marokkanen vele malen beter in dan wie dan ook!

Je mag als Marokkaan van de Marokkaanse overheid niet eens zelf een naam voor je pasgeboren kind kiezen; je krijgt een namenlijst waarvan je een keuze moet maken.


Volgens mij kom je hier ook niet met allerlij zelf bedachtte namen voor je jongste spruit weg.

Divine_70
04-06-06, 11:48
Geplaatst door Coolassprov MC
Jij zag natuurlijk graag dat z'n piemeltje afgehakt zou gaan worden?

Ik ? Welnee, monogamie is achterhaald.

MusicManiac
04-06-06, 12:09
Geplaatst door Divine_70
Ik ? Welnee, monogamie is achterhaald.

Dan ben ik achterlijk.

Divine_70
04-06-06, 12:10
Geplaatst door MusicManiac
Dan ben ik achterlijk.


:handbang:

Coolassprov MC
04-06-06, 16:39
Geplaatst door knuppeltje
Volgens mij kom je hier ook niet met allerlij zelf bedachtte namen voor je jongste spruit weg.

Krijg je bij de plaatselijke Burgelijke Stand danook een namenlijst waar je uit moet kiezen?

Coolassprov MC
04-06-06, 16:42
Geplaatst door Divine_70
Ik ? Welnee, monogamie is achterhaald.

In dat geval behoeft jouw onderstaande reactie dan toch nog wat uitleg?


Geplaatst door Divine_70
Die man mag nog blij zijn dat er niet een soortgelijke straf op ligt die gelijk staat aan het afkappen van handen als ze hebben gestolen. http://www.cosgan.de/images/midi/frech/a050.gif

Divine_70
04-06-06, 20:18
Geplaatst door Coolassprov MC
In dat geval behoeft jouw onderstaande reactie dan toch nog wat uitleg?

Wat wil je nog voor uitleg, behalve dat het in geen van beide gevallen ergens op slaat, zowel handen kappen als het afkappen van .... what ever, Hij mag gewoon blij zijn dat ze daar toevallig niet dezelfde straf op hebben gezet.

Coolassprov MC
05-06-06, 11:15
Geplaatst door Divine_70
Wat wil je nog voor uitleg, behalve dat het in geen van beide gevallen ergens op slaat, zowel handen kappen als het afkappen van .... what ever, Hij mag gewoon blij zijn dat ze daar toevallig niet dezelfde straf op hebben gezet.

Irrelevante bullshit uitkramen is jouw specialiteit?

Divine_70
05-06-06, 11:42
Geplaatst door Coolassprov MC
Irrelevante bullshit uitkramen is jouw specialiteit?

Yep, en zo hebben we allemaal onze specialiteiten, de 1 zeurt wat in de ronde, de ander neemt z`n taak veel te serieus. :tik:

Coolassprov MC
05-06-06, 19:54
Geplaatst door Divine_70
Yep, en zo hebben we allemaal onze specialiteiten, de 1 zeurt wat in de ronde, de ander neemt z`n taak veel te serieus. :tik:

Waarschuw je in dat geval even wanneer je irrelevante bullshit uitkraamt en wanneer het een poging serieus doen betreft?

Divine_70
05-06-06, 19:59
Geplaatst door Coolassprov MC
Waarschuw je in dat geval even wanneer je irrelevante bullshit uitkraamt en wanneer het een poging serieus doen betreft?

Wahaha :nerveus: het feit dat je het verschil niet zelf zou zien zegt al genoeg. :haha:

Coolassprov MC
05-06-06, 20:04
Geplaatst door Divine_70
Wahaha :nerveus: het feit dat je het verschil niet zelf zou zien zegt al genoeg. :haha:

Zolang je je zelf maar volgt en de belastingbetaler niet in de kosten jaagt. :vlammen:

Divine_70
05-06-06, 20:06
Geplaatst door Coolassprov MC
Zolang je je zelf maar volgt en de belastingbetaler niet in de kosten jaagt. :vlammen:

Ik volg mezelf prima en belasting betaal ik zelf al meer dan genoeg. :ego:

Coolassprov MC
05-06-06, 20:10
Geplaatst door Divine_70
Ik volg mezelf prima en belasting betaal ik zelf al meer dan genoeg. :ego:

Insgelijks.

Kusje om het te sussen?

:koppel:

Divine_70
05-06-06, 20:27
Geplaatst door Coolassprov MC
Insgelijks.

Kusje om het te sussen?

:koppel:

Voor je het weet leest de Fiscus mee en gaan ze dat ook belasten. :argwaan:
Geen strak plan. :jammer:

Coolassprov MC
06-06-06, 17:49
Geplaatst door Divine_70
Voor je het weet leest de Fiscus mee en gaan ze dat ook belasten. :argwaan:
Geen strak plan. :jammer:

Ze kunnen niets belasten zolang je het kostenloos doet; je kunt immers geen belasting innen als er geen geld mee gemoeid is.

De vraag is alleen of ik ermee weg kom.

Divine_70
06-06-06, 18:08
Geplaatst door Coolassprov MC
Ze kunnen niets belasten zolang je het kostenloos doet; je kunt immers geen belasting innen als er geen geld mee gemoeid is.

De vraag is alleen of ik ermee weg kom.

Dat had je nou niet moeten zeggen, de kans is groot dat ze nu zowel jouw als mijn boekhouding overhoop gaan halen. http://www.cosgan.de/images/midi/konfus/a050.gif