PDA

Bekijk Volledige Versie : Wie stuurt zijn kinderen langs ome Ad?



Mark
03-06-06, 18:26
'Oprichter NVD al jaren "verdacht"'
Gepost door Daan (DaanA) - Bron: Algemeen Dagblad
Gepubliceerd: zaterdag 3 juni 2006 @ 12:34
Ad van den Berg, één van de oprichters van de recent opgerichte partij voor Naastenliefde, Vrijheid en Diversiteit (NVD), die onder andere seks met kinderen toe wil staan, blijkt al dertien jaar op recreatiepark Het Kruininger Gors in Oostvoorne te wonen. Hier viel hij al lang op doordat hij altijd jonge jongens om zich heen had. Hij stond in het park bekend al een kindervriend. Veel regelmatige gasten kregen afgelopen week de schrik van hun leven, toen ze ontdekten dat deze kindervriend medeoprichter van een 'pedofielenpartij' is.

"Hij werd altijd omringd door jongetjes," zegt een parkbewoner. "De man vertelde dat hij jongens opving die dreigden te ontsporen. Hij zou in de jeugdhulpverlening werken." Ook andere bewoners zeggen dat ze zijn gedrag al langer "verdacht" vonden, doordat hij zoveel jonge jongens naar zich trok. Toch heeft hij ook medestanders: "Wij geloven er niets van dat hij een pedofiel zou zijn. Hij breekt alleen een lans voor seks op jonge leeftijd. Ik vertrouw hem en zou zo mijn kleine kinderen bij hem achterlaten." Dat is opvallend, want in een recent interview beweert Van den Berg wel degelijk pedofiel te zijn.

Inmiddels heeft Van den Berg zich opgesloten in zijn caravan en doet hij voor niemand de deur open. Een bewoner vertelt dat hij bang is, omdat hij via e-mail bedreigd wordt. Het is wel duidelijk dat hij in zijn caravan zit. De parkeigenaar was overigens niet bereikbaar voor commentaar.

http://images.fok.nl/upload/060603_108939_advandenberg.jpg

Aicha1976
04-06-06, 04:11
Wat een domme vent is dat zeg, hij had dergelijke reacties niet verwacht zeker :moe:

Rourchid
04-06-06, 14:22
http://img134.imageshack.us/img134/222/11b6g5s9my.gif (http://www.skatespots.be/nvd/index.php?page=home)

(Van een andere website)

[img][url]http://www.skatespots.be/nvd/index.php?page=home (http://www.skatespots.be/nvd/index.php?page=home)

MaRiaH
04-06-06, 14:25
gatverde gatver wat een smerige vent.

Maar desondanks.. dat onderschrift vind ik weer way too far..

Rourchid
04-06-06, 14:32
Geplaatst door MaRiaH

Maar desondanks.. dat onderschrift vind ik weer way too far..
Ben ik het mee eens.
De bedoeling van het onderschift is ook dat het als bumpersticker gaat dienen :confused:

_h4T3D_sE7eN
04-06-06, 14:33
Geplaatst door MaRiaH
gatverde gatver wat een smerige vent.

Maar desondanks.. dat onderschrift vind ik weer way too far..

Ik kon een glimlach niet onderdrukken. :hihi:

MaRiaH
04-06-06, 14:36
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Ik kon een glimlach niet onderdrukken. :hihi:

Ik niet.
Iemand doodwensen vind ik zeker zo afkeuringswaardig als pedofilie.

Mark
04-06-06, 16:02
Zo te zien heeft hij zijn tandheelkundig budget verkwanselt aan reizen naar thailand.

Goodnight
04-06-06, 16:07
Oh my god, wat een vreselijke man.

Ik zou bij voorbaat al mijn kind niet toevertrouwen aan zo'n engerd.

Ik begrijp ook niet waar het heen gaat......

Over een aantal decennia ( wellicht eerder) zal pedofilie heel normaal zijn.


In Nederland is men heel erg gevoelig voor alles wat met gevoelens uiten te maken heeft.

Divine_70
04-06-06, 22:43
Geplaatst door Rourchid




http://www.skatespots.be/nvd/index.php?page=home[/center]

Getekend. :duim:

Aicha1976
04-06-06, 22:59
Geplaatst door Mark
Zo te zien heeft hij zijn tandheelkundig budget verkwanselt aan reizen naar thailand.


Mijn god, je zult die vent in een donker steegje tegenkomen :wtf:

Divine_70
04-06-06, 23:51
Geplaatst door Aicha1976
Mijn god, je zult die vent in een donker steegje tegenkomen :wtf:

Dit is inderdaad heel erg, het zou verboden moeten worden zo iemand los te laten op straat, laat staan in het donker. :verward:

Aicha1976
04-06-06, 23:57
Geplaatst door Divine_70
Dit is inderdaad heel erg, het zou verboden moeten worden zo iemand los te laten op straat, laat staan in het donker. :verward:


Tja, je kan je kinderen niet verbieden met lelijke mensen om te gaan maar ik denk dat je als kind je toch ook de touwtyfus schrikt als ome Ad je vraagt op schoot te komen zitten :eek:

Divine_70
05-06-06, 00:02
Geplaatst door Aicha1976
Tja, je kan je kinderen niet verbieden met lelijke mensen om te gaan maar ik denk dat je als kind je toch ook de touwtyfus schrikt als ome Ad je vraagt op schoot te komen zitten :eek:

:schreeuw: Afschuwelijk, en bekijk die allereerste foto eens, zijn hand is wel vreemd verstopt. :vreemd:

David
05-06-06, 00:04
Geplaatst door Goodnight
Over een aantal decennia ( wellicht eerder) zal pedofilie heel normaal zijn.


In Nederland is men heel erg gevoelig voor alles wat met gevoelens uiten te maken heeft.


Welnee, tegen die tijd is pedofilie achterhaalt en neuken we allemaal de kreupele hond van de overburen. Zo zijn wij Nederlanders: op de gevoelens en de weg kwijt. :moe:

Aicha1976
05-06-06, 00:09
Geplaatst door Divine_70
:schreeuw: Afschuwelijk, en bekijk die allereerste foto eens, zijn hand is wel vreemd verstopt. :vreemd:



Ik zag het ja :auw2:

Wel het prototype ouwe viezelevozelaar, dit is gewoon die vent waar mijn ouders me vroeger voor waarschuwden :o

~Panthera~
05-06-06, 00:13
Geplaatst door Aicha1976
Ik zag het ja :auw2:

Wel het prototype ouwe viezelevozelaar, dit is gewoon die vent waar mijn ouders me vroeger voor waarschuwden :o


Precies.
Al ben je nu wel een male-basher, natuurlijk. :rolleyes:

:melig:

Aicha1976
05-06-06, 00:27
Geplaatst door ~Panthera~
Precies.
Al ben je nu wel een male-basher, natuurlijk. :rolleyes:

:melig:

Niettus, ben gewoon selectief daar is niets mis mee :hihi:

~Panthera~
05-06-06, 00:28
Geplaatst door Aicha1976
Niettus, ben gewoon selectief daar is niets mis mee :hihi:



:haha:

Tomas
05-06-06, 10:04
Laten we hopen dat de petities succes zullen hebben. Anders zie ik geen manier waarop deze stemmentrekker met dit charmante uiterlijk nog gestopt kan worden. We kijken hier dus gewoon naar de onvermijdelijke pm.

Marsipulami
05-06-06, 10:05
Bedreigde ‘pedofiel’ duikt onder

OOSTVOORNE - Oprichter Ad van den Berg van de nieuwe politieke partij Naastenliefde, Vrijheid en Diversiteit is ondergedoken.



Hij is zaterdagnacht met onbekende bestemming vertrokken van vakantiepark het Kruininger Gors in Oostvoorne. Hij vluchtte voor bedreigingen nadat vrijdag onrust op het park uitbrak. Recreanten ontdekten dat de man die afgelopen week veelvuldig in de media pleitte voor het afschaffen van de leeftijdsgrens waarop jongeren seks mogen hebben, hun Ad van den Berg bleek te zijn. Hij stond bekend als de vriendelijke, welbespraakte kindervriend die altijd omringd werd door jonge jongens. In binnen- en buitenland brak een storm van protest los tegen de ‘ziekelijke ideeën’ van wat ook wel wordt genoemd ‘de partij voor pedofielen’. Van den Berg sloot zich vrijdag uit angst op in zijn caravan en deed voor niemand meer open.

Samen met kennissen haalde hij van zaterdagmiddag tot diep in de nacht zijn caravan vol computers, tv’s en andere apparatuur leeg. Hij maakte een aangeslagen, overspannen indruk en was duidelijk bloednerveus, melden parkbewoners. Hoewel zijn uitspraken en gedrag worden veroordeeld, hebben omwonenden toch ook met de alleenstaande man te doen. ,,Hij lijkt in één klap een oude man geworden,’’ stelt een naaste buurvrouw.

De buren zijn opgelucht dat de man is vertrokken. Zij worden zelf lastig gevallen door vervelende jongeren die eikels tegen hun caravan gooien en roepen ‘waar is die pedo?’. De situatie was tot zaterdagavond bedreigend. ,,Ze weten niet precies waar de man woont en vergissen zich in de caravan,’’ vertelt een buurman die de jongens heeft weg gevloekt, maar wel een nacht heeft lopen ijsberen in zijn caravan en de politie waarschuwde. Die surveilleert dit Pinksterweekend vaker op het park. Ook de parkleiding is alert. Van den Berg liet aan zijn buren doorschemeren dat hij hoogstwaarschijnlijk niet meer naar het Kruininger Gors terugkeert.



--------------------------------------------------------------------------------

Door CLAUDIA LANGENDOEN

knuppeltje
05-06-06, 10:06
Geplaatst door David
Welnee, tegen die tijd is pedofilie achterhaalt en neuken we allemaal de kreupele hond van de overburen. Zo zijn wij Nederlanders: op de gevoelens en de weg kwijt. :moe:



Oe, mijn buren hebben niet eens een hond, laat staan een kreupele.

Denk dat ik binnenkort maar eens eentje ga kopen voor hun. Moet ik dan nog naar een bepaald ras vragen?

Marsipulami
05-06-06, 10:07
Ik vraag me af of de regering al voorzien heeft in politiebescherming voor deze politicus die op vlak van provocatie school gelopen heeft bij Ayaan Hirsi.

Marsipulami
05-06-06, 10:10
Deze professionele beveiligingsorganisatie lijkt me wel een geschikte naam te hebben om hem te beschermen. :D ---> www.nvd.nl

Wide-O
05-06-06, 10:14
Geplaatst door knuppeltje
Moet ik dan nog naar een bepaald ras vragen?

http://www.paws4inspiration.co.uk/acatalog/1932617744_front_chihuahua.jpg

Eigen hond eerst trouwens :ego: