PDA

Bekijk Volledige Versie : ben op zoek naar een lieve man om te trouwen Inchallah

elisea
03-06-06, 19:19
salam 3alaykoum :)

ik ben vrouw van 26 jaar oud en ben op zoek naar toekomstige man inchallah ....
ik ben ook opzoek naar iemand die meer aan zijn geloof doet ...
inchallah

Wees tevreden,
Ook al heb je soms verdriet geleden,
Wees dankbaar voor wat je allemaal in deze dounja op moet geven,
Heb sabr, met Zijn wil worden Insja Allah je zonden vergeven.
Verricht vijf maal per dag de Shalaat,
Volg het rechte pad van de Islam, tot waar die ook gaat.

Allah schenkt je dan Insja Allah zegeningen,
Om het Paradijs te betreden,
Waar je geen zorgen hebt, zoals nu in het heden.

wa alikoum salaam ...:) ma3asalaama

axxa
04-06-06, 23:38
mooi geschreven

Miroglu
05-06-06, 00:22
Aleykumselam ben Serdar 23 jaar turkse afkomst ik wou altijd al morucaans dame vrouw voor mijn huwlijk

Mijn email is [email protected]

Miroglu
05-06-06, 18:53
Wel heel lief dat je me hebt geblokt hebt...

ali miah
10-06-06, 09:12
salammoalykom. ik ben ali . goede moslim 5 keer bidden . ik zoek ook een goede moslima . kan ik ook meedoen mij gelof
ik heb huis ook faste baan. ik wil ontmoeten met uw .mij E-mail
[email protected] heeft uw msn

anoir2006
16-06-06, 20:36
Ik vind het een mooie oproep...
als ik een goeie moslim zou zijn of weten hoe ik het zou moeten worden dan had ik op een betere manier gereageerd.... mohim dat ben ik dus niet dus aan mij doe jij je tijd teniet sorry...
Maar even goed mooie tekst

thalla frasek.. enigeb beetje marrokaans wat ik kan nou niet enige, maar ben gewoon behoorlijk verkaasd :)

mo_schiedam
18-06-06, 15:26
salaam,
ik ben een jongeman van jouw leeftijd en kom uit de buurt van rdam. Ik heb gestudeerd en ben op zoek naar mijn wederhelft. Als je uit de randstad komt, dan wil je graag leren kennen. je kunt mij emailen.
groetjes

Nassim
18-06-06, 19:58
Beste Elisea,

Uit jouw verhaal begrijp ik dat je op zoek bent naar je wederhelft die ook een goede moslim is..

Gratis advies: een goede moslima hoeft niet via internet haar man te zoeken. ze hoort alleen te vertrouwen op allah en haar voorgeschreven lot. Laat je niet beinvloeden door mooie praatjes op het net, en geloof in de woroden van allah, en de spreuken van zijn laatste profeet Mohammed salla allaho aleihi wa sallem.

Veel succes verder

Een broer

homealone1968
25-07-06, 21:48
assalam alaeikom wa rahmatullah wa barakatuh, ik ben op zoek naar iemand die meer waarde hecht aan het hiernamaals dan dit werldse leven ....mischien ben jij dat? laat het me dan weten.

midaa
14-08-06, 18:40
salaam alikom

Hallo ik wou reageren op je aanzoek ik zou graag met je iets afspreken.
tegenwoordig moet dat kunnen vind ik,ik ben al lang op zoek naar een leuke meid.
me ouders hebben me al en paar keer proberen te koppelen maar het was niet de ware en daar komt bij ik wil niet met famillie trouwen
me email is [email protected]
als je zin hebt het is hier binnekort kermis dan kunne we wat afspreken als je wilt ik hoop dat ik een tegen reactie krijg van je

ik zou zeggen tot gauw

INSALLAH

TURKSE_BERBER
23-08-06, 12:43
he jij BASSIE&ADRIAAN kop dicht jij hollander(VARKEN), wat kom je hier zeuren? ga jij maar hele dag lekker varkensvlees eten oke! ALS JE EEN HEKEL HEBT AAN MOSLIMS DAN MOET JE HIER MAAR NIET KOMEN OKE, IS DAT ZO MOEILIJK TE BEGRIJPEN?? EN NU OPROTTEN JIJ!! NAAR JOU ZAL NIET EENS EEN KIND VAN 3JAAR LUISTEREN, DUS KOM NIET WIJS DOEN HAHAHAH.....DUIDELIJK KAASKOP!!!

TURKSE_BERBER
23-08-06, 13:37
gossie heeft hij je geslagen? net goed, zulke lelijke domme wijfen als jou moet je wel slaan, want anders begrijp je het niet! die gozer wou je een moslim maken,maar jij moest je weer sletterig gedragen.

TURKSE_BERBER
23-08-06, 13:49
hahahaaahah je bent AFGEWIPT door BUITENLANDERS, en GESLAGEN door BUITENLANDES, hoe voel jij je? heb je lang GEJANKT hollander(VIEZE VARKEN) hahahaha:D ga je FRUSTRATIES ergens anders BOTVIEREN, ga maar naar pim fortyn hahaha:D ga maar bij hem klagen, je zal altijd een goedkope hollandse SNOL blijven!

TURKSE_BERBER
23-08-06, 14:31
HOLLANDER(VIEZE VETTE VARKEN) ECHT TOF DAT DIE GOZER JE HARD HEEFT GESLAGEN HAHAHAH, JIJ LELIJKE BIGGETJE MET JE ROSE HUIDJE, BEN JE AL BEETJE BRUIN GEWORDEN DOOR DE ZON HAHAHAAH...LUISTER JIJ LELIJKE AFGENEUKTE KAASKOP, OVER PAAR JAAR IS NED VAN ONS DUS, OJA TROUWENS MOEST JIJ OOK ZO HUILEN TOEN PIMMETJE EN VAN GOGH DOOD GINGEN HAHAHA:D

TURKSE_BERBER
23-08-06, 16:56
EN WAT DAN NOG DAT IE IN GEVANGENIS ZIT HAHAH:D het gaat erom als een kaaskop grote bek heeft, dan word ie NEERGEKNALD, MAAR JIJ BEGRIJPT HET NIET DOMME LELIJKE KAASKOP MET JE ROSEBBIGGEHUIDJE HAHAHAAH.....ZOALS IK AL ZEI JIJ ZAL EEN LELIJKE AFGENEUKTE HOERTJE ZIJN, MET ALLEMAAL BASTAARD KINDERTJES, LATER GA JE TEGEN JE KIDS ZEGGEN DAT JE BENT AFGENEEUKT DOOR MAROCS HAHAHA:D

IK LACH ME DOOD OM JOU VARKENTJE:D

HOLLANDERS(VARKENS) ZIJN ONZE SPEELGOED, WE DOEN MET ZE WAT WE WILLEN, ALS IK TEGEN HOLLANDER ZEG: KUS ME VOETEN DAN KUST DIE KAASKOP ME VOETEN....

GA JE WEER 1UUR NADENKEN, WAT JE GAAT ZEGGEN HOERTJE HAHAHA

Thermopylae
23-08-06, 16:57
Kan hier geen slotje op? Gaat van kwaad tot erger.

islamia_zuster
23-08-06, 17:21
graag pliesss....!!!
een slotje erop..!! ben het helemaal eens met Thermopylae

islamia_zuster
23-08-06, 17:47
zuster,zou je deze persoon misschien kunnen negeren,want zo horen wij niet met elkaar om te gaan..!!

TURKSE_BERBER
23-08-06, 21:56
Geplaatst door adriaan&hennie
ja ja lach maar dood geitekop ik zal nog een keer wat sturen ik weet zeker dat je gek woord dan schij ik er mee uit want het heeft mijn nu nog sterker gemaakt om lui als jij links te laten ligen geitenneuker de groetjes nu nog een foto en woord maar gek

FOTOSTJES BOEIEN MIJ NIET JIJ LELIJKE AFGENEUKTE HOLLANDSE VARKENTJE HAHAH, IS JOU MOEDER OOK ZO KEIHARD GENEUKT DOOR MAROCS ALS JIJ HAHAH....ZO MOEDER ZO DOCHTER...GOEDZO JIJ MOET LUISTEREN EN DOEN WAT MAROCS JOU OPLEGGEN OKE..GA LIGGEN TEEFJE HAHAH........ZOALS IK AL ZEI; JE BENT AL DOODGENEUKT DOOR MAROCS, WAT KOM JE PRATEN HAHAHAH...

JE ZAL EEN AFGENEUKTE KAASKOP ZIJN......

VERTEL JE KIDS DAT JE EEN GOEDKOPE HOLLANDSE HOERTJE BENT.....

TURKSE_BERBER
23-08-06, 22:01
Geplaatst door Pravoslavac
Whaha nederland van jullie :lachu: En zeker net als in Bosnie allemaal gaan janken als jullie verliezen en dan het onschuldige slachtoffer spelen.
En wat heb je tegen varkens? het is ook maar een schepping van God wat door zogenaamde gelovigen gedomineseerd word.
Gewoon beetje respect voor de nederlanders, wees blij dat je hier mag wonen, in een hoop andere landen hoef je niet zo'n grote bek op te zetten tegen de oorspronkelijke bewoners;)

WAT KOM JE PRATEN HONDJE, HEB IK JOU WAT GEVRAAGD? NEE DUS, GA WEER IN JE HOKJE LIGGEN.

WAT KOMEN JULLIE KAASKOPPEN(VARKENS) EIGELIJK DOEN OP MAROC SITE, ALS JULLIE TEGEN ISLAM EN BUITENLANDERS ZIJN. GA LEKKER NAAR TMF.NL OKE

Thermopylae
23-08-06, 22:04
Is er nog een moderator in de zaal?

TURKSE_BERBER
23-08-06, 22:07
Geplaatst door islamia_zuster
zuster,zou je deze persoon misschien kunnen negeren,want zo horen wij niet met elkaar om te gaan..!!

kan jij nederlands lezen? moeilijk hé, dat WIJF is GEEN ZUSTER van jou, ZE SCHELD ONZE PROFEET UIT, zij is een HOLLANDSE(VARKEN) die TEGEN ISLAM EN MOSLIMS oke!

snap je het nu!

TURKSE_BERBER
23-08-06, 22:29
hoi geitenneuker ga maar gouw naar de moskee om de iman te neuken
zie foto

IK ZIT NU JOU MOEDER TE NEUKEN DIE GORE SLET, EN JE VADER ZIT ME TE PIJPEN HAHAHA,

IK ZEI TOG JOU HELE FAMILIE IS EEN HOERTJE NET ALS JOU HAHAHAH:D

MAAR VOND JE HET LEKKER TOEN JE KEIHARD WERD GENEUKT DOOR EEN MAROKKAAN HAHAH, VERGEET NIET DAT WIJ BAAS ZIJN IN HOLLAND, JIJ GORE VARKENTJE,MAAR JE MAM WIL ME WEER ZUIGEN DUS IK ZIE JE ZO HAHAHAH:D

TURKSE_BERBER
23-08-06, 22:49
he BASSIE jij HOLLANDSE HOERTJE MOET JE WEER 1UUR NADENKEN OVER WAT JE TEGEN MIJ MOET ZEGGEN HAHAHAH, HOLLANDERS ZIJN ZO SIMPEL OM TE DOLLEN, OP STRAAT RENNEN ZE WEG VOOR MAROCS, EN OP CHAT ZIJN ZE OOK NIX HAHAHAH....

TURKSE_BERBER
24-08-06, 02:24
hier een foto van mohamed
kip en geiteneuker ken je kleine pikje wel stijf krijgen ik denk het van niet want die klootzak van mijn ex kon helemaal niet neuken met zijn kleine pikje :engel:

JULLIE HOLLANDSE HOEREN WORDEN ZO VAAK GENEUKT DAT JULLIE KUT NET EEN GROT IS...JIJ BENT ZO DOM, LEES GOED, WIJ GEBRUIKEN JULLIE KAASKOPPEN ALLEEN VOOR SEX SNAP JE DAT NIET, JOU MOEDER WERD OOK VOOR SEX GEBRUIKT, WE TROUWEN TOG UITEINDELIJK MET MAAGD MEISJE........

HEB JE AL AAN JE JINDEREN VERTELD DAT JE KAPOT WORD GENEUKT DOOR MAROKKAANEN:D
HAHAHA, ZO DOM WIJF IK SCHELD HAAR UIT VOOR HOER, MAAR ZIJ IS ER JUIST TROTS OP DAT ZE HOER IS HAHAH:D

KOMT JE EXMAN NOG LANGS OM JE LEKKER TE SLAAN? HAHAHA...

IK HEB NET WEER JE MOEDER GENEUKT DAT VIEZE VARKENTJE, IK MOEST JOU DE GROETEN DOEN, HOEREDOCHTERTJE HAHAHAAHAHAAHAHAH:D

Thermopylae
24-08-06, 10:34
Adriaan&Hennie en Turkse_Berber zouden jullie de overige forummers een plezier willen doen, door het beledigen van elkaar voort te zetten middels de PM? Hartelijk dank!

Thermopylae
24-08-06, 10:55
Geplaatst door nathaliea
Ik zou je mond maar gaan spoelen, en die sardienenkut van je. :laser: :laser: :laser: :laser: :laser: Je bent zeker zo een lelijke mongooltje die elke keer wordt afgewezen door marokanen..vandaar die frustratie. Mocht je willen dat je in mekaar geslagen werd door een marokkaanse man. Jou biggenhoofd is te vies om aan te raken sang, dus WAKE UP, niet zo fantaseren eh lelijke biggenslet.

:lol:

Zie je Adriaan&Hennie en Berber_Turk, nu gaat nathaliea ook al mee in jullie stroomvan berichten van bedenkelijk niveau... :schreeuw:

TURKSE_BERBER
24-08-06, 11:43
Geplaatst door nathaliea
hey bassie , ga effe oranje spul halen voor dat leleijke haar van je. of nee hier pak aan tfoe :kotsen2: !! Ten eerst moet je je $%#$%#$ bek houden over onze profeet sw , en ten tweede wat doe je hier op een site waar marokanen voornamelijk komen, als je ons geitenneukers noemt, origineel btw. Ga ga met je kutje spelen ofzo eh hoertje :auw: :auw: :auw: :auw: :auw: Die MODAFUCKER

:lol: :lol: HAHAHAHAHAHAAHHAAHA OKE DAN, DIE BASSIE EN ADRIAAN IS KAPOT GEWIPT DOOR MAROCS KOMT ZE HIER UITJANKEN DIE AFGENEUKTE DIKKE JA DIKKE VARKEN DAT JE BENT....ZIELIGE KAASKOPPEN OP STRAAT RENNEN JULLIE WEG, EN HIER DURF JE BLA BLA TE DOEN, JULIIE HOLLANDERS(VARKENS) ZIJN NIX......LUISTER GOED VARKENTJE, WIJ BEPALEN WAT ER GEBEURD IN HOLLAND OKE....

TURKSE_BERBER
24-08-06, 11:49
Geplaatst door nathaliea
Ik zou je mond maar gaan spoelen, en die sardienenkut van je. :laser: :laser: :laser: :laser: :laser: Je bent zeker zo een lelijke mongooltje die elke keer wordt afgewezen door marokanen..vandaar die frustratie. Mocht je willen dat je in mekaar geslagen werd door een marokkaanse man. Jou biggenhoofd is te vies om aan te raken sang, dus WAKE UP, niet zo fantaseren eh lelijke biggenslet.

:lol:

:lol: hahahahahahahahahahhhahahah:D

VARKENTJE KNOR KNOR....HE HOLLANDSE DIKKE HOER, IK HEB ME BASKETBAL IN JE KUT VERLOREN, WEET JE HOEVAAK JIJ BENT GENEUKT DOOR EEN BUITTENLANDER HAHAHA....GEBRUIKT...ZOALS JE MAM EN ZOALS JE DOCHTERTJES...IK WEET WIE JIJ BENT JIJ KLEINE HOEREDOCHTERTJE!!!!!

Thermopylae
24-08-06, 18:04
Geplaatst door nathaliea
Hoog Niveau is het voor jou, bemoei je met je eigen zaken trouwens. Wij bepalen inderdaad wat er gebeurt , gesnopen stelletje gedrochten , dit op jullie tabons :kotsen:

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat je ouders ervan zouden vinden als zij wisten, dat jij er teksten uitgooit als: "Ga ga met je kutje spelen ofzo eh hoertje".
Het zou mij verbazen, als zij het niet met mij eens waren dat een dergelijke tekst van een bedenkelijk niveau is.

roudani
27-08-06, 13:57
hij wat een taalgebruik tegen wie heb jij het eigelijk als ik vragen mag?

ieperkaas
28-08-06, 20:23
Ik bedoelde wat doe je hier in nederland als je een hekel aan de nederlandse bevolking hebt die niet islamitisch is.
En ik hang me eigen niet op, zelfmoord is verboden in mijn religie en naar een gaybar ga ik ook niet 1: ik ben tegen homo's en 2: dan kom ik jouw tegen met je verlijpte kop en dan ben ik bang dat ik bang dat ik over me nek ga.
En ik heb een prachtig leven(L)

Moge de nederlandse bevolking jouw en je onbeschofte soortgenoten verpletteren.

Dit bericht is gemeld aan het beheer.

reden: aanzet tot haat

ieperkaas
28-08-06, 20:31
Nee geen aanzet tot haat, het aanzetten van verwijdering van personen die de oorspronkelijke bewoners van dit land haten behalve dan als ze islamitisch zijn.

Dit bericht is gemeld bij beheer

feitcode X278: verzet bij arrestatie
fettcode A615: recidivisme

ieperkaas
28-08-06, 21:23
Het beheer krijgt het druk met je, maar wat heb je gebruikt?

ah, is je onderschrift ineens verdwenen ?

bang voor wat strafpunten zeker ?

ieperkaas
28-08-06, 21:45
nee ik heb niks verwijdert, ik zie het net nu ook nu jij het zegt:)
Waarom zou ik bang moeten zijn voor straf punten?

:D

said1975
17-01-07, 16:25
heeej alles goed met jouw? het lijkt me leuk om je beter te leren kennen en als je dat ook gezellig vind via msn bijvoorbeeld voeg me gauw toe me msn is [email protected] nou hoor je gauw op msn als je msn niet gebruikt laat maar weten hoe je met mij kontakt wilt ok groeten said uit arnhem