PDA

Bekijk Volledige Versie : Wie o Wie?

SaraLeila
04-06-06, 21:44
Hallo allemaal,

hier ben ik dan. nooit van mezelf gedacht om een oproepje te plaatsen.
Sinds een tijdje voel ik een soort leegte in me, een leegte dat ik niet heb kunnen invullen door studie, werk en vrienden. Wellicht dat het met mijn leeftijd te maken heeft en de wens om moeder te worden. Heb mezelf altijd gezien als een zelfstandige en onafhankelijk dame. Heb gestudeerd, leuke job, geweldige vrienden en een familie vol liefde. Wat wil ik nog meer? Heb mijn gevoelens jaren geblokkeerd. Had geen interesse in jongens (al dat gedoe). Heb altijd op Allah vertrouwd. Geloof heilig in Mektab. Maar wat is het dan wat zo aan me knaagt?

Ik weet het nu. Ben op zoek naar de WARE, mijn soulmate.
Een man met wie ik kan lachen, praten en huilen (als het moet)

Zoek een man die zelf ook heeft gestudeerd. Een man die wat wat hij wil. Een man die mij in mijn waarde laat (niet vertelt wat ik wel of niet kan doen), ben immers een grote meid. :wink:

Wie o Wie herkent zich hierin? Wie neemt de gok? Ik een leuke, spontane open meid. Sta open voor veel zaken. Je moet immers over alles kunnen praten. Oja, mijn leeftijd.......Ben net 31 jaar geworden.....
Kom oorspronkelijk uit het noorden van Marokko. Een dorpje in de buurt van Nador. Ben in Amsterdam geboren en getogen.

Ben jij die man die denkt mij aan te kunnen, reageer dan!

Groetjes,
Sara

axxa
04-06-06, 23:46
kan jou soulmate een nederlandse moslim zijn?

Miroglu
05-06-06, 00:18
Geplaatst door SaraLeila
Hallo allemaal,

hier ben ik dan. nooit van mezelf gedacht om een oproepje te plaatsen.
Sinds een tijdje voel ik een soort leegte in me, een leegte dat ik niet heb kunnen invullen door studie, werk en vrienden. Wellicht dat het met mijn leeftijd te maken heeft en de wens om moeder te worden. Heb mezelf altijd gezien als een zelfstandige en onafhankelijk dame. Heb gestudeerd, leuke job, geweldige vrienden en een familie vol liefde. Wat wil ik nog meer? Heb mijn gevoelens jaren geblokkeerd. Had geen interesse in jongens (al dat gedoe). Heb altijd op Allah vertrouwd. Geloof heilig in Mektab. Maar wat is het dan wat zo aan me knaagt?

Ik weet het nu. Ben op zoek naar de WARE, mijn soulmate.
Een man met wie ik kan lachen, praten en huilen (als het moet)

Zoek een man die zelf ook heeft gestudeerd. Een man die wat wat hij wil. Een man die mij in mijn waarde laat (niet vertelt wat ik wel of niet kan doen), ben immers een grote meid. :wink:

Wie o Wie herkent zich hierin? Wie neemt de gok? Ik een leuke, spontane open meid. Sta open voor veel zaken. Je moet immers over alles kunnen praten. Oja, mijn leeftijd.......Ben net 31 jaar geworden.....
Kom oorspronkelijk uit het noorden van Marokko. Een dorpje in de buurt van Nador. Ben in Amsterdam geboren en getogen.

Ben jij die man die denkt mij aan te kunnen, reageer dan!

Groetjes,
Sara
Aantreklijke verhaal is wel leuk dat je hier opgeeft
Welke vrouw zou geen man / vrouw willen waar je levens lang lol hebt met me kaar
Vind zelf ook dat je een Vrouw in waarde moet laten en Respecteren
Studie is natuurlijk ook in Belang Ik zou ook geen oouwe boere Hersene Vrouw willen die niets heeft gezien

Mss ben ik wel wat voor je ik ben turks afkomst 23 jaar en mn mail is [email protected] voor als je verder wil praten

SaraLeila
05-06-06, 21:38
Tuurlijk kan mijn soulmate ook een nederlandse moslim zijn.

ben laatst vergeten mijn emailadres op te geven.
[email protected]

reageer aub alleen als je het echt meent en er voor wilt gaan.

frgf
06-06-06, 14:58
ja je word wanhopig

MoMagic
07-06-06, 13:38
Doe normaal frgf

we moeten onze broeders en zusters ondersteunen.

Miroglu
07-06-06, 19:43
lol

said1975
17-01-07, 16:41
heeej alles goed met jouw? het lijkt me leuk om je beter te leren kennen en als je dat ook gezellig vind via msn bijvoorbeeld voeg me gauw toe me msn is [email protected] nou hoor je gauw op msn als je msn niet gebruikt laat maar weten hoe je met mij kontakt wilt ok groeten said uit arnhem