PDA

Bekijk Volledige Versie : lieve man gezocht voor warme en serieuze relatie

yasm78
05-06-06, 00:55
Ik ben op zoek naar een eerlijke, lieve en sterke man (tussen 30j en 40j) voor een warme en serieuze relatie waar communicatie en humor en voedsel!! de basissubstanties zijn.

Ik kan mezelf het best omschrijven als grappig, lief, trouw, zorgzaam, dromerig, luisterend, geloof in de goedheid van de mens, wat melancholisch soms, met eigen mening en ben zeker praktiserend.

Wat ik in een man zoek: eerlijkheid, levenservaring, ééntje met een eigen mening (GEEN SLOEF AUB,ik wil een echte man), trouw!! kortom; mijn rots in de branding waar ik mijn liefde en vreugde mee kan delen...en verdorie ik ben echt loyaal...ik heb natuurlijk ook mijn mindere kantjes....zoals....en .....euh jah...ik wil het hier wat netjes houden...je zal het zelf moeten ontdekken dus.

Verder moet deze man openstaan voor andere meningen en mensen en ze ook respecteren...geen SNOB en roddeltante dus...(alleen tegen mij mag hij wel roddelen als hij zich echt niet kan inhouden...haha..maar toch...hij moet wel genuanceerd blijven)

Vind het verder belangrijk dat hij waarde hecht aan het geloof, hij heeft alle vrijheid om het zelf uit te zoeken, maar bidden elke dag houdt je nu éénmaal (in deze lonkende, weelderige wereld) met je beide voeten stevig op de grond.

Spreekt jou dit aan en ben je bovenal eerlijk dan mag je mij PM'en, ben je opzoek naar een vluggertje, one- nightstand of iets anders van voorbijgaande aard: gelieve zich te onthouden en andere oorden op te zoeken!!

Mischien tot later?

Y.

mousaoui
05-06-06, 02:47
Hoi Yesminik ik ben EL-Mahdi 36 jaar ik wil je beter leren kennen mijn e-mail:[email protected] als je ook geintereseerd bent in een serieus relatie

lahmon
05-06-06, 14:21
salaam aleikoem

ik ben op zoek naar een kamer in eindhoven ik kan tot 250 betalen

wie kan mij daar bij helpen of wil samen een apartement huren

graag je reactie naar het volgende emial adres

[email protected]

salaam aleikoem

ali miah
10-06-06, 09:56
salam, ik ben sterk en goede moslim man ik wil met jou ontmoete
mij e-mail is [email protected] als jij een msn hebt dan
stuur mij toe .dan kan wij verdar praten

mohamed_45900
28-07-06, 18:15
Hoi Yasmin

Ik begin maar met en gok ,maar het moet raar lopen als je niet zo heet.
Ik wil je even laten weten dat je goed weet wat je wil en dat is belangrijk. Ik heb je bericht aandachtig gelezen en in eerste instantie durfte ik je niet eens te schrijven maar ik heb al mijn moed bij elkaar geraapt en hier zit ik dan te schrijven naar een dame die ik niet eens ken maar misschien in de toekomst met gods wil.
Nou ik zal je even wat over me zelf vertellen ik ben een werkende jongeman eerlijk,betrouwbaar ruimdenkend maar ik heb een hekel aan schijnheilige types
ik woon op me zelf ver van mijn familie dat wil niet zeggen dat ik ze liever niet zie nee want familie is bijna alles. Ik kan je verder nog vertellen dat ik op het moment gelukkig ben met mezelf alleen mis ik nog iets op de momenten dat ik thuis kom van mijn werk iemand om mee te kletsen eigenlijk het zonnetje in huis iemand om lief en leed mee te delen als dit je aan spreekt dan hoor ik het wel

ps: ik kan goed koken dus je weet wat ze zeggen liefde gaat door de maag

said1975
17-01-07, 16:35
heeej alles goed met jouw? het lijkt me leuk om je beter te leren kennen en als je dat ook gezellig vind via msn bijvoorbeeld voeg me gauw toe me msn is [email protected] nou hoor je gauw op msn als je msn niet gebruikt laat maar weten hoe je met mij kontakt wilt ok groeten said uit arnhem

hussein786
21-05-07, 14:32
Ik ben een mosslimman 40jr maar geen arabische achtergrond, gewoon een hindoestaan, ben op zoek naar een lieve moslima, achtergrond is voor mij onbelangrijk, eerlijkheid en openheid is heel belangrijk voor mij. Als dit je aanspreekt dan kun je reageren op [email protected]

nordin32
02-06-07, 11:00
lieve jasmin met jou zou ik graag een beschuitje willen eten [email protected]

devran
15-12-08, 03:04
hi ik ben devran ik zal niet veel over me vertellen of ik trouw ben moet je zelf ontdekken als je bericht stuur maar wat ik weet je zal geen spijt krijgen

faris2508
15-12-08, 14:10
Ik ben op zoek naar een eerlijke, lieve en sterke man (tussen 30j en 40j) voor een warme en serieuze relatie waar communicatie en humor en voedsel!! de basissubstanties zijn.

Ik kan mezelf het best omschrijven als grappig, lief, trouw, zorgzaam, dromerig, luisterend, geloof in de goedheid van de mens, wat melancholisch soms, met eigen mening en ben zeker praktiserend.

Wat ik in een man zoek: eerlijkheid, levenservaring, ééntje met een eigen mening (GEEN SLOEF AUB,ik wil een echte man), trouw!! kortom; mijn rots in de branding waar ik mijn liefde en vreugde mee kan delen...en verdorie ik ben echt loyaal...ik heb natuurlijk ook mijn mindere kantjes....zoals....en .....euh jah...ik wil het hier wat netjes houden...je zal het zelf moeten ontdekken dus.

Verder moet deze man openstaan voor andere meningen en mensen en ze ook respecteren...geen SNOB en roddeltante dus...(alleen tegen mij mag hij wel roddelen als hij zich echt niet kan inhouden...haha..maar toch...hij moet wel genuanceerd blijven)

Vind het verder belangrijk dat hij waarde hecht aan het geloof, hij heeft alle vrijheid om het zelf uit te zoeken, maar bidden elke dag houdt je nu éénmaal (in deze lonkende, weelderige wereld) met je beide voeten stevig op de grond.

Spreekt jou dit aan en ben je bovenal eerlijk dan mag je mij PM'en, ben je opzoek naar een vluggertje, one- nightstand of iets anders van voorbijgaande aard: gelieve zich te onthouden en andere oorden op te zoeken!!

Mischien tot later?

Y.
hallo dame mischien ben ik wil mag ik je emailadres om je beter leerekine.
faris

Chamsdean
16-12-08, 09:59
Deze oproep dateert van 2006. Kan me niet voorstellen dat haar oproep nogsteeds geldig is.