PDA

Bekijk Volledige Versie : Morgen, 666, de dag van het beest



Divine_70
05-06-06, 12:15
Voor velen zal morgen, dinsdag 6 juni 2006, hetzelfde zijn als alle dagen van het jaar. Maar voor velen heeft deze dag, 666, ook een speciale betekenis.

Beest
Voor christenen en satanisten bijvoorbeeld. 666 is volgens het Nieuwe Testament Openbaring 13 (vers 18) het getal van het beest, de belichaming van de anti-christ. Satanisten vereren het 'beest' en beschouwen de cijfers als heilig.

Kwaad
Voor veel christenen is morgen de dag om in actie te komen. Zij willen via gebeden tegenwicht geven aan de satanisten, die van de dag een feestdag maken en zo het kwaad oproepen.

http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlnieuws/2005/11_november/22/buitenland/satan_138.jpg

Divine_70
05-06-06, 12:22
AALSMEER - Zeker tweeduizend Nederlandse christenen zullen maandag van 18.00 uur tot en met dinsdag 18.00 uur God aanbidden. De christenen doen dit om op 06-06-06 de kwade krachten van de duisternis een evenwicht te bieden.

Voor satanisten en andere geloven in donkere krachten is 666 het getal van de duivel, en 6 juni 2006 dus de dag om hun plannen in uitvoering te brengen.


Dag van Krachtige Aanbidding

Mathijs Piet van Ambassadors Ministries, de organisatie achter de wereldwijde dag van Krachtige Aanbidding, verwacht dat op zeker vijftig plaatsen in Nederland christenen bij elkaar komen om te bidden tot het goede. "De duisternis gebruikt deze dag om dingen in de wereld te lanceren, zoals The Omen, een film over het duivelskind, die het kwaad dinsdag uitbrengt. Met onze tegenactie willen we wat zij doen niet tot stand laten komen."

Wereldwijd doen 21 landen mee aan de dag van de Krachtige Aanbidding. Aan de gebeden nemen voornamelijk protestanten deel. De actie begint maandag om 18.00 uur omdat volgens de joodse telling de nieuwe dag op dat tijdstip begint.

Plannen Lucifer

Volgens de organisatie is het aannemelijk dat satan dinsdag zijn plannen probeert uit te voeren. "De duivel heeft 6 juni 2006 hoog op zijn agenda van vernietiging staan. De krachtigste machten van de duisternis bijvoorbeeld satanisten, vrijmetselaars, wicca, New Age en heksen zullen proberen om de plannen die Lucifer met de wereld heeft op die dag te verwezenlijken", zo staat op de internetpagina van Ambassadors Ministries te lezen. Volgens hen wil de duivel alle macht op aarde naar zich toetrekken.

Wortel
05-06-06, 12:30
Voor christenen en satanisten bijvoorbeeld. 666 is volgens het Nieuwe Testament Openbaring 13 (vers 18) het getal van het beest, de belichaming van de anti-christ. Satanisten vereren het 'beest' en beschouwen de cijfers als heilig.

Allemaal erg exotisch, hoor. Daar staat ook dat het het getal van een mens is en dat dat getal zich laat berekenen. Een stuk verzetsliteratuur in bezet gebied dat altijd gecodeerd moet worden doorgegeven.
En het gaat over een Romeinse keizer.

Wide-O
05-06-06, 12:37
Huwelijksverjaardag morgen :schok:

Divine_70
05-06-06, 12:39
Geplaatst door Wide-O
Huwelijksverjaardag morgen :schok:


http://www.mainzelahr.de/smile/geschockt/aliena_vampirshrek.gif http://www.cosgan.de/images/more/bigs/c016.gif

Juliette
05-06-06, 12:46
Geplaatst door Wide-O
Huwelijksverjaardag morgen :schok:

http://www.hazelnet.org/icon/misc/burn.gif

Aicha1976
05-06-06, 13:41
Geplaatst door Divine_70
Plannen Lucifer

Volgens de organisatie is het aannemelijk dat satan dinsdag zijn plannen probeert uit te voeren. "De duivel heeft 6 juni 2006 hoog op zijn agenda van vernietiging staan. De krachtigste machten van de duisternis bijvoorbeeld satanisten, vrijmetselaars , wicca, New Age en heksen zullen proberen om de plannen die Lucifer met de wereld heeft op die dag te verwezenlijken", zo staat op de internetpagina van Ambassadors Ministries te lezen. Volgens hen wil de duivel alle macht op aarde naar zich toetrekken.

Kut met peren, ik heb morgen een borreltje bij de Lion's Club, die gasten daar zijn bijna allemaal vrijmetselaars :dood:

Mijn uren zijn geteld, niks borreltje, het is een valstrik :schok:

Wortel
05-06-06, 13:48
Volgens de organisatie is het aannemelijk dat satan dinsdag zijn plannen probeert uit te voeren. "De duivel heeft 6 juni 2006 hoog op zijn agenda van vernietiging staan. De krachtigste machten van de duisternis bijvoorbeeld satanisten, vrijmetselaars, wicca, New Age en heksen zullen proberen om de plannen die Lucifer met de wereld heeft op die dag te verwezenlijken", zo staat op de internetpagina van Ambassadors Ministries te lezen. Volgens hen wil de duivel alle macht op aarde naar zich toetrekken.

Ik denk dat ik op 06-06-06 Ghostbusters ga bekijken. De Donald Duck-versie van bovenstaand gedachtengoed.

Good Kahuna
05-06-06, 13:49
Geplaatst door Aicha1976
Kut met peren, ik heb morgen een borreltje bij de Lion's Club, die gasten daar zijn bijna allemaal vrijmetselaars :dood:

Mijn uren zijn geteld, niks borreltje, het is een valstrik :schok:

En we hadden je nog zo gewaarschuwd voor de vrijmetselaars :hihi:

Aicha1976
05-06-06, 13:55
Geplaatst door Good Kahuna
En we hadden je nog zo gewaarschuwd voor de vrijmetselaars :hihi:



Huh :loens:

Oh, bedoel je die topic van me....pff had ik maar geluisterd :roken:

Zal ik ze nu alvast bellen en ze kenbaar maken dat ik ze door heb, dat stelletje wannabe satanisten :ego:

Juliette
05-06-06, 13:57
Geplaatst door Aicha1976
Kut met peren, ik heb morgen een borreltje bij de Lion's Club, die gasten daar zijn bijna allemaal vrijmetselaars :dood:

Mijn uren zijn geteld, niks borreltje, het is een valstrik :schok:

We zullen voor u bidden zuster. http://www.hazelnet.org/icon/character/jobs/bless.gif

Tomas
05-06-06, 14:00
En niemand vindt die 2000 er tussen storend?

Good Kahuna
05-06-06, 14:01
Geplaatst door Aicha1976
Huh :loens:

Oh, bedoel je die topic van me....pff had ik maar geluisterd :roken:

Zal ik ze nu alvast bellen en ze kenbaar maken dat ik ze door heb, dat stelletje wannabe satanisten :ego:

Aan de andere kant, als je het voor je houdt en het spelletje meespeelt, kun je plaatsnemen aan de tafel waaraan alle beslissingen over de wereld in het geniep worden genomen.

Maar je moet het dan natuurlijk niet verder vertellen... behalve aan ons :cool:

Divine_70
05-06-06, 14:03
Geplaatst door Tomas
En niemand vindt die 2000 er tussen storend?

Daar heb ik me ook een tijdje over verbaasd.
:student: Maar in de vorige eeuw hadden we het ook altijd over bijvoorbeeld 86 ipv 1986.

Aicha1976
05-06-06, 14:03
Geplaatst door Juliette
We zullen voor u bidden zuster. http://www.hazelnet.org/icon/character/jobs/bless.gif


Graag, mijn dank is groot :blauwkus:

Kijk, ik kan ook niet gaan, maar die borrels daar zijn zo gezellig :fparty:



Heb wel gewoon alvast een paar teentjes knoflook in mijn tas gegooid en ik ga nog heilig water scoren :duim:

Tomas
05-06-06, 14:05
Geplaatst door Divine_70
Daar heb ik me ook een tijdje over verbaasd.
:student: Maar in de vorige eeuw hadden we het ook altijd over bijvoorbeeld 86 ipv 1986.

En toen was ook achteraf het excuus dat de 1900 ertussen het vergaan van de wereld tegenhield.

Divine_70
05-06-06, 14:07
Geplaatst door Aicha1976
Graag, mijn dank is groot :blauwkus:

Kijk, ik kan ook niet gaan, maar die borrels daar zijn zo gezellig :fparty:



Heb wel gewoon alvast een paar teentjes knoflook in mijn tas gegooid en ik ga nog heilig water scoren :duim:

Rennen dan, als ik me niet vergis is Jomanda zo op de radio, het scheint dat je alleen maar een flesje water voor je muziekbox hoeft te zetten, zij doet de rest. :melig:

Divine_70
05-06-06, 14:09
Geplaatst door Tomas
En toen was ook achteraf het excuus dat de 1900 ertussen het vergaan van de wereld tegenhield.

Hij zat er bijna nooit tussen en de wereld is toch niet vergaan. :wijs:

Aicha1976
05-06-06, 14:16
Geplaatst door Good Kahuna
Aan de andere kant, als je het voor je houdt en het spelletje meespeelt, kun je plaatsnemen aan de tafel waaraan alle beslissingen over de wereld in het geniep worden genomen.

Maar je moet het dan natuurlijk niet verder vertellen... behalve aan ons :cool:



Ah, het lot is in mijn handen :schok:

Ik offer me op, ik ga naar die borrel, allemaal voor jullie mes amis :brozac:

ronald
05-06-06, 14:55
Geplaatst door Divine_70
AALSMEER - Zeker tweeduizend Nederlandse christenen zullen maandag van 18.00 uur tot en met dinsdag 18.00 uur God aanbidden. De christenen doen dit om op 06-06-06 de kwade krachten van de duisternis een evenwicht te bieden.



Wereldwijd doen 21 landen mee aan de dag van de Krachtige Aanbidding. Aan de gebeden nemen voornamelijk protestanten deel. De actie begint maandag om 18.00 uur omdat volgens de joodse telling de nieuwe dag op dat tijdstip begint.




Alleen begint volgens de joodse telling pas om 23.01 uur vandaag de volgende dag aan en die eindigt om 23.02 op dinsdag. Bovendien is het de 10de van de maand Siewan (de 9de maand) in het jaar 5766.... dus....blijven morgen nog heel wat bidloze uurtjes over voor "het kwade" om te donderjagen.


6 Adar (6de maand) 5766 viel op 6 maart j.l. .....iets gemerkt?

Galactic Cowboy
05-06-06, 15:41
Ik offer me op, ik ga naar die borrel, allemaal voor jullie mes amis :brozac: [/B][/QUOTE]


Een moslima aan de borrel..cool..en nog blond ook..hmmm

Mark
05-06-06, 18:33
Geplaatst door Divine_70
Voor velen zal morgen, dinsdag 6 juni 2006, hetzelfde zijn als alle dagen van het jaar. Maar voor velen heeft deze dag, 666, ook een speciale betekenis.

Beest
Voor christenen en satanisten bijvoorbeeld. 666 is volgens het Nieuwe Testament Openbaring 13 (vers 18) het getal van het beest, de belichaming van de anti-christ. Satanisten vereren het 'beest' en beschouwen de cijfers als heilig.

Kwaad
Voor veel christenen is morgen de dag om in actie te komen. Zij willen via gebeden tegenwicht geven aan de satanisten, die van de dag een feestdag maken en zo het kwaad oproepen.

http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlnieuws/2005/11_november/22/buitenland/satan_138.jpg

Ik ben morgen jarig!!!!!!!!!!!! :duim:

Divine_70
05-06-06, 18:37
Geplaatst door Mark
Ik ben morgen jarig!!!!!!!!!!!! :duim:

:nerveus: Echt waar ? http://www.mainzelahr.de/smile/geschockt/aliena_vampirshrek.gif

Wide-O
05-06-06, 18:42
Geplaatst door Mark
Ik ben morgen jarig!!!!!!!!!!!! :duim:

That wraps it up! :roken:

Mark
05-06-06, 18:50
en ik word ook nog eens 33 (3+3=6)

Good Kahuna
05-06-06, 18:53
Geplaatst door Mark
en ik word ook nog eens 33 (3+3=6)

Kavorka!

:schok:

Wortel
05-06-06, 18:53
en ik word ook nog eens 33 (3+3=6)

It's all yours, Damien.

Mark
05-06-06, 18:56
nu nog even mijn "non serviam" terug onder mijn naam en ons eeuwige rijk van het kwade kan beginnen.

Aicha1976
05-06-06, 18:59
Geplaatst door Mark
nu nog even mijn "non serviam" terug onder mijn naam en ons eeuwige rijk van het kwade kan beginnen.



Ga je morgen nog iets speciaals doen :nerveus:

sater
05-06-06, 19:28
Geplaatst door Aicha1976
Kut met peren, ik heb morgen een borreltje bij de Lion's Club, die gasten daar zijn bijna allemaal vrijmetselaars :dood:

Mijn uren zijn geteld, niks borreltje, het is een valstrik :schok:

:boos: mijn zwaveltrein arriveert om 0.00 uur op perron 666

Aicha1976
05-06-06, 20:10
Geplaatst door sater
:boos: mijn zwaveltrein arriveert om 0.00 uur op perron 666

Geitje kopen voor het offerritueel ? :nerveus:

~Panthera~
05-06-06, 20:34
ouija bord ? check.
kaarsen ? check.
pentagram ? check. let's roll. :roker:

~Panthera~
05-06-06, 20:38
Geplaatst door klaaskop
Had je ook niet een ouwe bok nodig ? Met hoorntjes ? :D


Is dit een sollicitatie ? :hihi:

MaRiaH
05-06-06, 20:55
Geplaatst door ~Panthera~
Is dit een sollicitatie ? :hihi:

:haha:

Je bent weer lekker ad rem zeg..
dat beloofd wat vandaag :stout:

~Panthera~
05-06-06, 20:57
Geplaatst door MaRiaH
:haha:

Je bent weer lekker ad rem zeg..
dat beloofd wat vandaag :stout:


Mag wel uitkijken, deze humor ontgaat sommigen. :moe:

Voor je het weet ben je een "wijf". :argwaan:

Jaja, iemand beledigen mag wel. :duim:

Mark
06-06-06, 07:24
Geplaatst door Aicha1976
Ga je morgen nog iets speciaals doen :nerveus:

gewoon werken en uit eten met mijn ouders :)

Divine_70
06-06-06, 12:09
Geplaatst door Mark
gewoon werken en uit eten met mijn ouders :)

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Mark, en op naar de volgende 666 jaar. :fparty:

Tomas
06-06-06, 14:03
Zeker uit eten in r'dam?

http://www.rotterdam666jaar.nl/

duende
06-06-06, 18:49
Geplaatst door Divine_70
Voor velen zal morgen, dinsdag 6 juni 2006, hetzelfde zijn als alle dagen van het jaar. Maar voor velen heeft deze dag, 666, ook een speciale betekenis.

Beest
Voor christenen en satanisten bijvoorbeeld. 666 is volgens het Nieuwe Testament Openbaring 13 (vers 18) het getal van het beest, de belichaming van de anti-christ. Satanisten vereren het 'beest' en beschouwen de cijfers als heilig.

Kwaad
Voor veel christenen is morgen de dag om in actie te komen. Zij willen via gebeden tegenwicht geven aan de satanisten, die van de dag een feestdag maken en zo het kwaad oproepen.

http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlnieuws/2005/11_november/22/buitenland/satan_138.jpg
mafketels

barfly
06-06-06, 20:58
De dag van het beest begint een beetje op te raken en ik vraag me zo een beetje af of er nog es wat gaat gebeuren? Als je toch zolang niet op de aarde hebt mogen rondlopen dan begin je daar om 00:00:01 mee lijkt me zo?

Trouwens die gristenen die zitten te bidden om de duivel weg te houden zijn godslasterlijk bezig. Als je de duivel erkent dan erken je de ware macht van God tenslotte niet.

Wat een teleurstellingen weer vandaag :p

Divine_70
06-06-06, 21:01
Geplaatst door barfly


Trouwens die gristenen die zitten te bidden om de duivel weg te houden zijn godslasterlijk bezig. Als je de duivel erkent dan erken je de ware macht van God tenslotte niet.



Die is scherp :duim:

Good Kahuna
06-06-06, 21:08
Geplaatst door barfly
Trouwens die gristenen die zitten te bidden om de duivel weg te houden zijn godslasterlijk bezig. Als je de duivel erkent dan erken je de ware macht van God tenslotte niet.

Was de duivel niet Gods favoriete underdog? Somebody to kick around?

tr_imparator
06-06-06, 23:56
666...5

MaRiaH
06-06-06, 23:58
tis nu gewoon weer 7-6-6

gh.wille
07-06-06, 01:03
Geplaatst door MaRiaH
tis nu gewoon weer 7-6-6

Enuh niks gebroken geen last gehad van jeuk of haaruitval?

Dan gaan we gewoon weer gezellig verder met de Orde van de Dag .

;)

H.P.Pas
07-06-06, 08:32
Geplaatst door MaRiaH
tis nu gewoon weer 7-6-6

Hebben die biddende christenen toch geholpen.

Wide-O
07-06-06, 08:37
Geplaatst door H.P.Pas
Hebben die biddende christenen toch geholpen.

Misschien zijn ze hierdoor (http://www.ecoenquirer.com/acts-of-God-lawsuit.htm) wakker geschud ?

:hihi:

Hele seit is trouwens de moeite waard.

Good Kahuna
07-06-06, 09:02
Geplaatst door Wide-O
Misschien zijn ze hierdoor (http://www.ecoenquirer.com/acts-of-God-lawsuit.htm) wakker geschud ?

:hihi:

Hele seit is trouwens de moeite waard.

Vond het verhaal daar van die leviterende eilanden in de Bermuda-driehoek ook wel aardig.

:alien: