PDA

Bekijk Volledige Versie : Turkse genocide!!!



Turkish_mister
05-06-06, 22:28
http://www.armenianreality.com/massacres_in_anatolia/testimonies/testimonies_of_witnesses.html

Ik vind dat Armenie direct excuses moet aanbieden, en ons geld moet betalen als een soort van spijtbetuiging.

SeD
06-06-06, 16:11
Geplaatst door Dorinthe

HET IS TOCH DE WAARHEID DAT DE TURKEN DAT HEBBEN GEDAAN, DUS WAAR MAAK JE JE EIGENLIJK DRUK OVER??


Ðorinthe.

Waarheid is zo'n relatief begrip......

David
06-06-06, 16:22
Geplaatst door SeD
Waarheid is zo'n relatief begrip......


De waarheid is ook maar een mening.

Turkish_mister
06-06-06, 22:58
Geplaatst door Dorinthe
Dat weet ik, maar er zijn documenten en ogengetuigenverklaringen van opgetekend. Misschien heeft het te maken dat een Islamitische meerderheid in Turkije die dit op haar geweten heeft, dat je zo relativeert? Jij denkt dat al die ooggetuigen gelogen hebben en dat de foto's van deze genocide met Photoshop zijn gemaakt.

Dat het al bij wet verboden is in Turkije om er over te praten, zegt al genoeg. En zo'n land wil bij de EU, niet dus. Ik heb niks tegen Turkije bij de EU, maar laten ze eerst maar beter omgaan met minderheden. In Oost en Midden-Europa worden de zigeuners ook vreselijk gediscrimineerd. En in West-Europa, Nederland, de zigeuners, de Allochtonen enz.

Er is een spreekwoord, dat zegt: "Als iets iets wilt weten over een samenleving in een land, kijk dan naar de minderheden in zo'n samenleving." Dan weet je precies wat voor samenleving het is.

Ðorinte.

Jij hypocriet bitch?

Heb je mijn linken niet gelezen? En mijn oogetuichenverslagen dan?

Tellen mijn mensen niet mee als mensen dan?

Steek je EU maar in je diepe ANusgat..

David
06-06-06, 22:59
Geplaatst door Turkish_mister
Jij hypocriet bitch?

Heb je mijn linken niet gelezen? En mijn oogetuichenverslagen dan?

Tellen mijn mensen niet mee als mensen dan?

Steek je EU maar in je diepe ANusgat..


Goede manieren heb je in ieder geval wel. :moe:

Looser.

Turkish_mister
06-06-06, 23:06
Geplaatst door David
Goede manieren heb je in ieder geval wel. :moe:

Looser.

Niks geen lozer, Armeense bronnen geloven en Turkse bronnen niet geloven is loozerachtig, ik heb het hier over massa's vermoorde mensen, bewijstukken en oogetuichenverslagen, Armenen hebben het recht niet om het te ontkennen, eerst maar lullen dat wij ze hebben aangevallen, ik laat niemand zo makkelijk in slachtofferol kruipen!

Die bitch moet opassen met haar woorden, eerst naar de minderheden kijken en dan pas zie je hoe het bevolking is.. Pff wat een stom wijf.

gh.wille
07-06-06, 00:33
Geplaatst door Turkish_mister
Jij hypocriet bitch?

Heb je mijn linken niet gelezen? En mijn oogetuichenverslagen dan?

Tellen mijn mensen niet mee als mensen dan?

Steek je EU maar in je diepe ANusgat..

Nou hier schiet je niks mee op met schelden .
Feit is dat Dorinthe wel degelijk gelijk heeft!
Alleen is het niet te vergelijken met het opzettelijk en willens en wetens uit roeien van een bepaalde bevolking .
Verder kun je mijn mening zien in een topic die al eerder min of meer over dit onderwerp ging .

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=184396&perpage=15&display=show&pagenumber=2

Turkish_mister
07-06-06, 06:14
Geplaatst door Dorinthe
Je bent best grappig, uit Anatolië zeker?

De Eu in mijn anus voelt best goed, bedankt voor de tip. Ik word er helemaal geil van.

Ðorinte

Ja uit oost-Anatolie...

Ik vraag het nog een keer: Waarom gelden wel de Armeense oogetuigenverslagen, en waarom gelden die Turkse verslagen niet?

Nelis70
07-06-06, 08:14
Geplaatst door Turkish_mister
Ja uit oost-Anatolie...

Ik vraag het nog een keer: Waarom gelden wel de Armeense oogetuigenverslagen, en waarom gelden die Turkse verslagen niet?

Alle ooggetuigenverslagen van alle clubs moeten serieus genomen worden.

Net zoals overigens de ooggetuigen die jou domme onmachtige gescheld hebben gelezen.
Je grote bek is irritant en je lijkt er alleen maar dommer door.

blauwwit
07-06-06, 09:30
Sorry hoor.
Lezen jullie wel de links?
Wat Dorinte schrijft slaat nergens op. Turkish_mister post een aantal links waaruit zou moeten blijken dat er een genocide door armenen op turken is gepleegd. Vervolgens reageert Dorinte door in hoofdletters te stellen dat je de genocide van turken op armenen niet kan ontkennen...
Sorry de enige die hier echt de plank misslaat is Dorinte en de luie prikkers daarna die niet doorhebben dat het onderwerp hier niet de misdaden van de turken, maar die van de armenen zijn. Ander onderwerp weet je wel. Logisch dus dat Turkish_mister geirriteerd raakt.

En dan m.b.t. het onderwerp: daar weet ik dus echt heel weinig van af. Het zou (als je de documenten waarnaar turkish_mister linkt bekijkt) dus heel wel zo kunnen zijn dat massa's turken door armenen zijn afgemaakt. Als dat idd zo is en als dit gebeurde voordat turken armenen gingen afmaken dan heeft dat inderdaad wel degelijk invloed op hoe je het vermoorden van armenen door turken moet zien. Dat zou dan dus het gevolg van een conflict kunnen zijn, wat het niet meteen goed praat, maar dat is natuurlijk wel iets heel anders dan zonder conflict of aanleiding zomaar een groepering af te slachten.

Nelis70
07-06-06, 09:40
Geplaatst door blauwwit
Sorry hoor.
Lezen jullie wel de links?
Wat Dorinte schrijft slaat nergens op. Turkish_mister post een aantal links waaruit zou moeten blijken dat er een genocide door armenen op turken is gepleegd. Vervolgens reageert Dorinte door in hoofdletters te stellen dat je de genocide van turken op armenen niet kan ontkennen...
Sorry de enige die hier echt de plank misslaat is Dorinte en de luie prikkers daarna die niet doorhebben dat het onderwerp hier niet de misdaden van de turken, maar die van de armenen zijn. Ander onderwerp weet je wel. Logisch dus dat Turkish_mister geirriteerd raakt.

Geïrriteerd zeg jij? Hij begint meteen als iemand die niet een inhoudelijk antwoord heeft grof te schelden. Zijn eerste reactie al.
Ook al heeft Dorinte niet goed gelezen, dan kan je blijkbaar wel erg slecht uit je woorden komen als je zo reageert.
Als alle turken zo weinig controle hebben over zichzelf, dan is wellicht een ongelukkige samenloop van omstandigheden waardoor een enkele turk in een verkeersongeluk met paard en wagen om het leven is gekomen (en 10 armeniërs) al genoeg geweest om een genocide in te zetten.


En dan m.b.t. het onderwerp: daar weet ik dus echt heel weinig van af. Het zou (als je de documenten waarnaar turkish_mister linkt bekijkt) dus heel wel zo kunnen zijn dat massa's turken door armenen zijn afgemaakt. Als dat idd zo is en als dit gebeurde voordat turken armenen gingen afmaken dan heeft dat inderdaad wel degelijk invloed op hoe je het vermoorden van armenen door turken moet zien. Dat zou dan dus het gevolg van een conflict kunnen zijn, wat het niet meteen goed praat, maar dat is natuurlijk wel iets heel anders dan zonder conflict of aanleiding zomaar een groepering af te slachten.

Turkish_boy
07-06-06, 16:49
Geplaatst door Nelis70
Geïrriteerd zeg jij? Hij begint meteen als iemand die niet een inhoudelijk antwoord heeft grof te schelden. Zijn eerste reactie al.
Ook al heeft Dorinte niet goed gelezen, dan kan je blijkbaar wel erg slecht uit je woorden komen als je zo reageert.
Als alle turken zo weinig controle hebben over zichzelf, dan is wellicht een ongelukkige samenloop van omstandigheden waardoor een enkele turk in een verkeersongeluk met paard en wagen om het leven is gekomen (en 10 armeniërs) al genoeg geweest om een genocide in te zetten.

Sorry maat, nu gaan we geen feiten omdraaien, ik zeg iets zij zecht iets totaal anders zonder ook maar het moeite te nemen om mijn link doortenemen.

Waarom gelden mijn bronnen niet?

Omdat mensen zoals jouw HYPOCRIET zijn, waar blijven mijn steunbetuigingen? Die betuigingen hebben de Armeniers wel gekregen, waarom? omdat ze fucking Cristelijk zijn.. jaa ga je cristelijke maatjes maar helpen, Moslims zijn toch geen mensen...

HYpocriet mens dat je bent!

David
07-06-06, 16:54
Geplaatst door Turkish_boy
Sorry maat, nu gaan we geen feiten omdraaien, ik zeg iets zij zecht iets totaal anders zonder ook maar het moeite te nemen om mijn link doortenemen.

Waarom gelden mijn bronnen niet?

Omdat mensen zoals jouw HYPOCRIET zijn, waar blijven mijn steunbetuigingen? Die betuigingen hebben de Armeniers wel gekregen, waarom? omdat ze fucking Cristelijk zijn.. jaa ga je cristelijke maatjes maar helpen, Moslims zijn toch geen mensen...

HYpocriet mens dat je bent!


Dan weer Mister, dan weer Boy. Maar altijd schelden, altijd slachtoffertje spelen. Sneu ventje. En leer spellen.

Nelis70
07-06-06, 16:58
Geplaatst door Turkish_boy
Sorry maat, nu gaan we geen feiten omdraaien, ik zeg iets zij zecht iets totaal anders zonder ook maar het moeite te nemen om mijn link doortenemen.

Waarom gelden mijn bronnen niet?

Omdat mensen zoals jouw HYPOCRIET zijn, waar blijven mijn steunbetuigingen? Die betuigingen hebben de Armeniers wel gekregen, waarom? omdat ze fucking Cristelijk zijn.. jaa ga je cristelijke maatjes maar helpen, Moslims zijn toch geen mensen...

Jouw moslims hebben nog steeds geen steunbetuigingen gegeven aan de armeniers.
Je liegt dus.


HYpocriet mens dat je bent!

JIJ begint meteen grof te schelden.
Bovendien weet je niet of ik christelijk of moslim ben.
Je lult maar wat in het rondte, en als iemand het heel misschien niet met je eens is, ga je grof doen.
Zo kom je nergens.

Turkish_boy
07-06-06, 16:58
Geplaatst door David
Dan weer Mister, dan weer Boy. Maar altijd schelden, altijd slachtoffertje spelen. Sneu ventje. En leer spellen.


Wat haat ik mensen zoals jij...

weetje wat ik zeg het nog een keer zodat je 's nachts niet kunt slapen.

Armeense genocide is nep!, Turkse genocide is gepleegt door Armeniers... er zijn naar schatting 700.000 tot 1 milioen Turken afgeslacht door de Armeniers in 1914.

Armenie moet zijn excuses aanbieden en dit genocide moet overal worden herdacht en omstreden worden.

Iedereen die dit ontkent moet minimaal 4 jaar het gevangenis in.

David
07-06-06, 17:01
Geplaatst door Turkish_boy
Wat haat ik mensen zoals jij...

weetje wat ik zeg het nog een keer zodat je 's nachts niet kunt slapen.

Armeense genocide is nep!, Turkse genocide is gepleegt door Armeniers... er zijn naar schatting 700.000 tot 1 milioen Turken afgeslacht door de Armeniers in 1914.

Armenie moet zijn excuses aanbieden en dit genocide moet overal worden herdacht en omstreden worden.

Iedereen die dit ontkent moet minimaal 4 jaar het gevangenis in.


Vindt wat je wilt vinden over die Armerniers en die genocide, discusseer met alle argumenten die je kunt vinden. Prima, daar doe ik geen uitspraken over. Maar hou op met dat irritante, onbeschofte gescheld en gehaat.

Turkish_boy
07-06-06, 17:08
Geplaatst door David
Vindt wat je wilt vinden over die Armerniers en die genocide, discusseer met alle argumenten die je kunt vinden. Prima, daar doe ik geen uitspraken over. Maar hou op met dat irritante, onbeschofte gescheld en gehaat.

Lees mijn eerste post en de reacties die ik daarop kreeg, dan zul je snappen waarom ik boos ben.

David
07-06-06, 17:12
Geplaatst door Turkish_boy
Lees mijn eerste post en de reacties die ik daarop kreeg, dan zul je snappen waarom ik boos ben.


Geen enkele reden om zo te keer te gaan. U heeft geen manieren, en geen fatsoen.

Nelis70
07-06-06, 17:18
Geplaatst door Turkish_boy
Lees mijn eerste post en de reacties die ik daarop kreeg, dan zul je snappen waarom ik boos ben.

Nee, het is onlogisch dat je boos bent, tenzij je geen enkele zelfbeheersing hebt, en je even afstand kan nemen van je eigen standpunt. Je hebt onbeschoft gereageerd, en je kan blijkbaar neit tegen een andere mening. Je gaat blijkbaar gelijk al haten dan.
Ik haat jouw stompzinnigheid in deze thread.
Je reageert als een potentieel moordenaar.

Turkish_mister
07-06-06, 17:21
Geplaatst door Dorinthe
Turkish_Boy,

Ik heb me verdiept in de historie van deze zaak en idd. heb ik verkeerd gereageerd, jouw links zijn evenveel waard als de mening van de Armenieërs. Ik heb gelezen dat de Amenieërs die in Anatolië woonde de kant van de Russen hadden gekozen en tegen de Turken vochten. Er zijn ook heel veel Turken omgekomen.

Dat neemt echter niet weg dat de Turken heel veel Amenieërs de dood hebben ingejaagd, met de deportaties van de Armenieërs naar Syrië.

De toenmalige Turkse minister van Binnenlandse Zaken, Talaat Pasha, die de deportaties organiseerde, zei het zo: "Door de voortzetting van de deportatie van de weeskinderen naar hun bestemming gedurende extreme koude, verzekeren wij hun eeuwige rust"

http://nl.wikipedia.org/wiki/Armeense_genocide

Ðorinthe.

Kijk als jij zo tegen mij praat dan praat ik ook rustig tegen jouw.
Ok neem je excuses aan :moe:

Maargoed,

Er zijn deportaties geweest, en dat ontken ik ook niet.. ik wil best mijn excuses aanbieden als Turk voor een moeder en kind die tijdens deportaties zijn omgekomen door honger.

Maar een genocide? No way!