PDA

Bekijk Volledige Versie : Wie zit er achter de Doodseskaders in Irak?



Coolassprov MC
06-06-06, 18:12
Neem de tijd om te kijken en, belangrijker!, te laten bezinken:

http://www.cryingwolf.deconstructingiraq.org.uk/index.html

gh.wille
06-06-06, 23:26
Geplaatst door Coolassprov MC
Neem de tijd om te kijken en, belangrijker!, te laten bezinken:

http://www.cryingwolf.deconstructingiraq.org.uk/index.html

Ik hoef niet eens te kijken en ook niet te laten bezinken !
Dit is zo voorspelbaar komt ie :De Zionistische Joden en de Verdervelijke Amerikanen !
Als ik het mis heb hoor ik het nog wel .
:rolleyes:

Coolassprov MC
07-06-06, 06:37
Geplaatst door gh.wille
Ik hoef niet eens te kijken en ook niet te laten bezinken !
Dit is zo voorspelbaar komt ie :De Zionistische Joden en de Verdervelijke Amerikanen !
Als ik het mis heb hoor ik het nog wel .
:rolleyes:

Wie is er bloeddorstiger dan die twee categorie ideologen?


Leslie Stahl on 60 Minutes: "We have heard that half a million [Iraqi] children have died. I mean, that's more children than died in Hiroshima. And, you know, is the price worth it?"
US Secretary of State Madeline Albright: "I think this is a very hard choice, but the price - we think the price is worth it."

tukkersterror
07-06-06, 07:32
Geplaatst door Coolassprov MC
Wie is er bloeddorstiger dan die twee categorie ideologen?

Irakezen, Palestijnse en andere zelfmoord comando's.

Maar zonder te kijken weet ik ook wel dat het wwel weer zal gaan over Israel en Amerika.

Jullie worden voorspelbaar, zelfs het antwoord dat ik hier op al krijgen. ;)

Coolassprov MC
07-06-06, 09:58
Geplaatst door tukkersterror
Irakezen, Palestijnse en andere zelfmoord comando's.

Ze zijn nog steeds minder effectief dan de Amerikanen en Israeliers onder hun respectievelijke brutale millitaire bezettingen.

Bovendien zijn het nog steeds Zionisten die Palestijnen bezetten en Amerikanen die Irakezen bezetten en niet andersom.


Geplaatst door tukkersterror
Maar zonder te kijken weet ik ook wel dat het wwel weer zal gaan over Israel en Amerika.

Lees terug om te lezen wie hier het eerst en het vaakst met mee slingert.

conclusie:

De bedoeling was een discussie over het filmpje maar jullie het te druk met het spuien van jullie vooroordelen.


Geplaatst door tukkersterror
Jullie worden voorspelbaar, zelfs het antwoord dat ik hier op al krijgen. ;)

Vind jullie julliezelf niet ongelofelijk dom dat jullie hier nog aan deelnemen?

tukkersterror
07-06-06, 10:38
Geplaatst door Coolassprov MC
Ze zijn nog steeds minder effectief dan de Amerikanen en Israeliers onder hun respectievelijke brutale millitaire bezettingen.
Bovendien zijn het nog steeds Zionisten die Palestijnen bezetten en Amerikanen die Irakezen bezetten en niet andersom.
Wordt het nu een geen tijd dat je gaat nadenken en of informatie opzoekt waarom dit gaande is en waar dit uitvoortkomt?


conclusie:
De bedoeling was een discussie over het filmpje maar jullie het te druk met het spuien van jullie vooroordelen.

Heb ondertussen het filmpje bekeken en zag er schokkende beelden, maar kon uit dit filmpje niet opmaken wie de daders waren van deze schokkende beelden


Vind jullie julliezelf niet ongelofelijk dom dat jullie hier nog aan deelnemen
Eerlijk antwoord, Neen!
Jij stelt de vraag van waar zijn nu deze massa vernietigings wapens dan???
Onze vraag is waar zijn ze gebleven want dat Irak ze had is zondermeer een feit, dat zij aangaven deze te vernietigen is ook een vaststaand feit, alleen er zijn geen bewijsstukken te vinden wanneer, waar en wie ze heeft vernietigd.

Maar nogmaals de beelden in het filmpje waren schokkend.

Spoetnik
07-06-06, 13:08
Geplaatst door gh.wille
Ik hoef niet eens te kijken en ook niet te laten bezinken !
Dit is zo voorspelbaar komt ie :De Zionistische Joden en de Verdervelijke Amerikanen !
Als ik het mis heb hoor ik het nog wel .
:rolleyes:

Altijd maar weer dat antisemitisme van jou. :jammer:

Coolassprov MC
07-06-06, 17:35
Geplaatst door tukkersterror
Wordt het nu een geen tijd dat je gaat nadenken en of informatie opzoekt waarom dit gaande is en waar dit uitvoortkomt?

Moet dit een inhoudelijke reactie voorstellen op mijn commentaar op jow reactie.

Het lijkt me op z’n zachts gezegd arrogant om moeten stellen dat ik niet ingelicht ben betreffende deze twee bezettingen.

Zoals ik reeds schreef:


Geplaatst door Coolassprov MC
...het nog steeds Zionisten die Palestijnen bezetten en Amerikanen die Irakezen bezetten en niet tweemaal andersom.


Geplaatst door tukkersterror
Heb ondertussen het filmpje bekeken en zag er schokkende beelden, maar kon uit dit filmpje niet opmaken wie de daders waren van deze schokkende beelden.

Degene die je vragen zou moeten stellen ben je toch zelf; ik ben niet degene die wat beweerde a.h.v. het filmpje.

Jij daarentegen wist zich reeds raad zonder maar iets gelezen of gezien te hebben met je welwillend aangenomen verroestte vooroordelen die je dagelijks door de hoofdmoot-media in gelepeld krijgt.


Geplaatst door tukkersterror
Eerlijk antwoord, Neen!

Op z’n zachts gezegd tegenstrijdig; zou ik zeggen.


Geplaatst door tukkersterror
Jij stelt de vraag van waar zijn nu deze massa vernietigings wapens dan???
Onze vraag is waar zijn ze gebleven want dat Irak ze had is zondermeer een feit, dat zij aangaven deze te vernietigen is ook een vaststaand feit, alleen er zijn geen bewijsstukken te vinden wanneer, waar en wie ze heeft vernietigd.

Kan bovenstaande niet volgen; sorry


Geplaatst door tukkersterror
Maar nogmaals de beelden in het filmpje waren schokkend.

De terreur van oorlog en bezetting is geen pyjama-feestje.

gh.wille
07-06-06, 19:33
Geplaatst door Spoetnik
Altijd maar weer dat antisemitisme van jou. :jammer:

Ja ik heb indd niet veel op met Joden (ik heb geen Joodse vrienden )maar loop ook niet weg voor de waarheid , en verdedig gewoon mijn standpunt , als een vriend van mij iets fout heeft zeg ik dat ook .
En ik heb de de topic indd NIET GELEZEN !
Blijkbaar is mijn reactie terecht zo te zien .

tukkersterror
07-06-06, 19:39
Geplaatst door Coolassprov MC

Degene die je vragen zou moeten stellen ben je toch zelf; ik ben niet degene die wat beweerde a.h.v. het filmpje.

Jij daarentegen wist zich reeds raad zonder maar iets gelezen of gezien te hebben met je welwillend aangenomen verroestte vooroordelen die je dagelijks door de hoofdmoot-media in gelepeld krijgt.


Je hebt gelijk, hier geef ik ook mijn excusses voor aan jou!!!

duende
07-06-06, 21:14
Weet je ik haal nergens uit dit filmpje dat het een zionistisch complot is.
Wel wordt er duidelijk gemaakt wie er achter deze verdeel en heers politiek zit. Natuurlijk, de heren shiïeten en soenieten laten zich niet onbetuigd en laten zich met gemak voor het karretje van de leiders van de USA spannen. Maar...de grote intrigant is de VS. zoals ze overal elders op deze wereld brandhaarden en een gevoel van onveiligheid creeëren.

Sorry Tukker maar dit vind ik echt totale onzin van je
Eerlijk antwoord, Neen!
Jij stelt de vraag van waar zijn nu deze massa vernietigings wapens dan???
Onze vraag is waar zijn ze gebleven want dat Irak ze had is zondermeer een feit, dat zij aangaven deze te vernietigen is ook een vaststaand feit, alleen er zijn geen bewijsstukken te vinden wanneer, waar en wie ze heeft vernietigd.

Het is beslist geen feit dat Irak massavernietigings wapens had. Je moet wel blind zijn...of alleen de telegraaf lezen om tot deze conclussie te komen.

Wanneer worden wij eens wakker om te zien dat het 4 mansschap dat momenteel de wereld politiek beheerst, Bush, Rice, Rumsfeld, Cheney. zo corrupt als de pest is. De enigen die werkelijk garen spinnen bij alle ellende is de firma Hallyburton en nog wat wapenfabrieken. En sukkels jullie betalen je het leplazerus aan benzine en zien niet dat de shell de grootste winst uit haar geschiedenis afgelopen jaar naar binnen heeft weten te halen.
Dat je kritisch bent jegens de islam daar kan ik inkomen, dat je kritisch bent jegens Iran ook. Maar laat je niet naaien door de propaganda van de laatste jaren. De USA, Groot Brittanie en alle knechtjes van deze 2 landen verblijven niet legitiem in Irak en plegen dus een oorlogs misdaad volgens de normen van het Neuremberg tribunaal. En dat is alleen maar omdat er een paar mensen financieel beter van worden.

tukkersterror
07-06-06, 22:48
Geplaatst door duende
Sorry Tukker maar dit vind ik echt totale onzin van je
Het is beslist geen feit dat Irak massavernietigings wapens had. Je moet wel blind zijn...of alleen de telegraaf lezen om tot deze conclussie te komen.


Het is wel een feit, Irak was in bezit van 32 dums mosterdgas, 10 nucleare koffer-bommen, biologische wapens en nuclear matriaal, dit was in hun bezit en was ook algemeen bekend.
De kofferbommen zijn op 1 na allemaal terug gehaald voordat ze Irak binnenvielen.
Voor de rest was er een VN resolutie dat Irak deze wapens zou vernietigen, hier ging Irak ook mee akkoord, waarnemers hebben gezien dat diverse matrialen die voorkwamen op de lijst verboden wapenen werden weggebracht.
Het probleem is dat Irak niet kan aantonen waar deze wapens zijn heen gegaan voor vernietiging.
Dus de vraag is dan ook niet of Irak deze wapens had of heeft, maar de vraag is waar zijn zij gebleven, nu deze niet zijn vernietigd.
Zijn deze in handen gekomen van terroristische organisaties, zijn ze ergens op een schip zoals heel lang word aangenomen.
Niemand weet waar deze zijn gebleven.