PDA

Bekijk Volledige Versie : Glorix heeft weer wat.



~Panthera~
07-06-06, 10:04
Wilders haalt uit naar koningin Beatrix.

DEN HAAG - Tweede Kamerlid Geert Wilders is kwaad op koningin Beatrix en premier Balkenende. Wilders heeft zich „paars“ geërgerd aan het optreden van koningin Beatrix die vorige week bij een bezoek aan een moskee in Den Haag geen handen schudde met moslimmannen, uit respect voor hun geloof.


Wilders: „De koningin en premier Balkenende doen de Nederlandse normen en waarden in de uitverkoop. Zeker nu dat optreden van de koningin ook nog eens door premier Balkenende als voorbeeld van tolerantie is gesteld.”


http://www.cosgan.de/images/smilie/frech/e040.gif

David
07-06-06, 10:06
:moe:

MocroStyle
07-06-06, 10:13
Die Wilders grijpt ook elke aangelegenheid aan om maar de moslims en Islam in een kwaad daglicht te stellen.

Wanneer is het circus weer de stad uit? :maf:

IbnRushd
07-06-06, 10:20
Geplaatst door ~Panthera~
Wilders haalt uit naar koningin Beatrix.

DEN HAAG - Tweede Kamerlid Geert Wilders is kwaad op koningin Beatrix en premier Balkenende. Wilders heeft zich „paars“ geërgerd aan het optreden van koningin Beatrix die vorige week bij een bezoek aan een moskee in Den Haag geen handen schudde met moslimmannen, uit respect voor hun geloof.


Wilders: „De koningin en premier Balkenende doen de Nederlandse normen en waarden in de uitverkoop. Zeker nu dat optreden van de koningin ook nog eens door premier Balkenende als voorbeeld van tolerantie is gesteld.”


http://www.cosgan.de/images/smilie/frech/e040.gif

Wilders is een soort pipi de clown van de Tweede Kamer. Die nemen we dus niet serieus. Hij is hooguit vermakkelijk. :)

http://www.ad.nl/multimedia/archive/00020/xx000wilders_20502b.jpg

Rourchid
07-06-06, 17:51
http://www.unilever.nl/Images/image_06_tcm20-19608.jpg
Glorix Original Bleek, zoals op bovenstaand fotootje, kost momenteel bij C1000: €1.16.

HINDUSTAN
07-06-06, 19:23
Geplaatst door IbnRushd
[B]Wilders is een soort pipi de clown van de Tweede Kamer. Die nemen we dus niet serieus. Hij is hooguit vermakkelijk. :)


Maar hij is tenminste geen sexueel gefrustreerde, schijnheilige trut die op fora zich anders voordoen dan ze in werkelijkheid zijn en zich achter de rug van anderen verschuilen zodra ze zichzelf klemgekletst hebben omdat er nou eenmaal niks zinnigs uitkomt.. :vierkant:
(en daar bedoel ik jou niet mee)

Je hebt liever zo iemand die voor zijn afwijkende mening uitkomt, dan iemand die in je gezicht lacht en je een dolk in de rug steekt.

Pariah
07-06-06, 19:49
Geplaatst door HINDUSTAN
Maar hij is tenminste geen sexueel gefrustreerde, schijnheilige trut die op fora zich anders voordoen dan ze in werkelijkheid zijn en zich achter de rug van anderen verschuilen zodra ze zichzelf klemgekletst hebben omdat er nou eenmaal niks zinnigs uitkomt.. :vierkant:
(en daar bedoel ik jou niet mee)

Je hebt liever zo iemand die voor zijn afwijkende mening uitkomt, dan iemand die in je gezicht lacht en je een dolk in de rug steekt.

Wilders is een gevaarlijke demagoog wiens denkbeelden helemaal los staan van de werkelijkheid. Sinds zijn tienerjaren heeft hij al een haat ontwikkeld tegen de islam en de moslims. Die haat heeft hij na de gebeurtenissen van 11 september vrijuit kunnen spuien.
Hij pleit ervoor om de moslims te winnen voor de democratie en beweert tegelijkertijd dat de islam onvernigbaar is met de democratie. Met andere woorden: De moslims dienen hun geloof te verwerpen willen zij geaccepteerd worden. Hier is maar 1 antwoord op mogelijk: Als de acceptatie hiervan afhangt dan hoeven we niet geaccepteerd te worden. Wij redden ons wel. Met of zonder zijn steun en die van zijn volgelingen.

HINDUSTAN
07-06-06, 21:23
Geplaatst door Pariah
Wilders is een gevaarlijke demagoog wiens denkbeelden helemaal los staan van de werkelijkheid. Sinds zijn tienerjaren heeft hij al een haat ontwikkeld tegen de islam en de moslims. Die haat heeft hij na de gebeurtenissen van 11 september vrijuit kunnen spuien.
Hij pleit ervoor om de moslims te winnen voor de democratie en beweert tegelijkertijd dat de islam onvernigbaar is met de democratie. Met andere woorden: De moslims dienen hun geloof te verwerpen willen zij geaccepteerd worden. Hier is maar 1 antwoord op mogelijk: Als de acceptatie hiervan afhangt dan hoeven we niet geaccepteerd te worden. Wij redden ons wel. Met of zonder zijn steun en die van zijn volgelingen.

Okay, ik vermeld gelijk dat het ook niet mijn favorietje is hoor, die Wilders.
Maar ideeëen die 'helemaal' los staan van de werkelijkheid...dat vind ik zelf niet helemaal.

Maar dat is een andere discussie.

Wat ik wilde zeggen: jij noemt hem gevaarlijk, maar juist de mensen die niet zo openlijk voor hun mening uitkomen, of zelfs zogenaamd wel liberaal en naar de mond van Moslims (of welk andere groep) praten om hun gerust te stellen terwijl er van binnen juist tegenovergestelde gedachten borrelen, DAT zijn de gevaarlijkste mensen.

Geert Wilders die meer aandacht trekt met zijn Coupe Cabriolet dan wat hij zegt, De Klu Klux Klan die lopen te brallen in Jerry Springer vroeger (al was het nep of niet), Londsdale jeugd e.a. domme puistekoppen met een IQ nauwelijks hoger dan de inhoud in cl. van een bierblik, dat zijn zogenaamd de grote rascisten maar vormen geen echt serieus gevaar. Temeer omdat alles wat fatsoenlijk is zich ervan distantiëert.

Het echte gevaar komt van zogenaamd fatsoenlijke mensen met een redelijke intelligentie die precies weten hoe ze hun boodschap kunnen brengen zonder de grenzen te overschrijden.
Geert Wilders zijn boodschap ligt er zo dik bovenop, dat ik me erover verwonder dat er een Moslim is die zich daar druk over maakt: het is echt geen rascist te noemen, maar ik begrijp dat velen natuurlijk op hun teentjes getrapt zijn.
Maar die velen willen ook wel heel snel het D of R woord gebruiken..
Maar juist diegenen die op een verkapte manier écht discrimineren (en daar hebben jij en ik al genoeg van meegemaakt lijkt me zo), die zijn pas gevaarlijk.