PDA

Bekijk Volledige Versie : Voor elke burger 100 euro p/mnd extra !



gh.wille
07-06-06, 23:15
Vandalisme bezorgd de Nederlande Staat zoveel verlies!
Zonder vandalisme zou iedereen van baby tot bejaarde er maar liefst 100 euri er op voor uit gaan per maand !!!
Niet gek als je een groot gezin hebt of als alleenstaande bijstandsmoeder met kind (eren )!!!

Joesoef
07-06-06, 23:28
Lekkere topic.


Burger. Daar kreeg ik honger van.

barfly
07-06-06, 23:31
Geplaatst door gh.wille
Vandalisme bezorgd de Nederlande Staat zoveel verlies!
Zonder vandalisme zou iedereen van baby tot bejaarde er maar liefst 100 euri er op voor uit gaan per maand !!!
Niet gek als je een groot gezin hebt of als alleenstaande bijstandsmoeder met kind (eren )!!!

Dat moet je breed zien George, die 100 euri gaan sowieso op aan werkgelegenheid etc. En trouwens wat moeten die vandalen anders kapot maken?

gh.wille
07-06-06, 23:36
Geplaatst door Joesoef
Lekkere topic.


Burger. Daar kreeg ik honger van.

OKE je hoort toch ook bij de inwoners van Nederland , ff kijken nu in de aanbieding kan je toch 20.kg halen !
eet ze .
Biertje erbij / komt ie :cola: ( bedacht me net ,als goede Moslim mag je geen alcohol drinken ) :blij: ?

gh.wille
07-06-06, 23:46
Geplaatst door barfly
Dat moet je breed zien George, die 100 euri gaan sowieso op aan werkgelegenheid etc. En trouwens wat moeten die vandalen anders kapot maken?

Het laatste vormt natuurlijk het grootste probleem ,je hebt gelijk als er niks kapot gaat valt er ook niks te maken het gevolg is minder werk en dat zou stom zijn !
Heb ik ff niet an gedacht hoor !
:engel: