PDA

Bekijk Volledige Versie : Aanslag op vliegtuig El Al verijdeld



De groeten
08-06-06, 15:46
BERN - Zwitserland heeft een aanslag op een vliegtuig van de Israëlische luchtvaartmaatschappij El Al verijdeld. De verdachten die de aanslag zouden hebben beraamd, zijn Noord-Afrikanen. Zeven personen zijn gearresteerd, maakten de autoriteiten donderdag bekend.

Bron: nu.nl dat ook nog meldt: meer volgt...

De groeten
08-06-06, 16:12
Inmiddels staat er dit:

BERN - Zwitserland heeft een aanslag op een vliegtuig van de Israëlische luchtvaartmaatschappij El Al verijdeld. De verdachten die de aanslag zouden hebben beraamd, zijn Noord-Afrikanen. Zeven personen zijn gearresteerd in verscheidene Zwitserse steden, maakten de autoriteiten donderdag bekend.

Volgens een verklaring van het Zwitserse openbaar ministerie heeft de politie sinds 12 mei een reeks arrestaties verricht. Zeven van de arrestanten zitten nog altijd vast omdat zij "serieuze plannen" zouden hebben gehad voor een aanslag op een El Al-toestel. Er zijn geen wapens of explosieven gevonden.


Zeker een van de leden van de terroristische cel had volgens justitie contacten met de Marokkaan Mohamed Achraf. Zwitserland leverde hem begin vorig jaar uit aan Spanje. Hij zou betrokken zijn geweest bij plannen om het speciale gerechtshof in Madrid, de Audiencia Nacional, op te blazen.

In het onderzoek naar de terreurcel heeft Zwitserland naar eigen zeggen nauw samengewerkt met de autoriteiten in andere Europese landen, met name Spanje en Frankrijk. Ook de Europese organisaties Europol en Eurojust hebben volgens Bern een belangrijke rol gespeeld in het onderzoek.

Joesoef
08-06-06, 16:51
Jaja.


Nu is het makkelijker om met een staaf goud de Nederlandse bank uit te lopen dan om dan oom maar iets uitevreten met een ELAL vliegtuig.

Zeker net zo zorvuldig als die Engelsen en Canadezen de laatste tijd.

Chesed
08-06-06, 16:55
Wie weleens met El Al gevlogen heeft, weet wat voor strenge controle je wel niet hebt.
Als je zulke berichten leest, kan ik dat toch meer waarderen. :tik:

_h4T3D_sE7eN
08-06-06, 22:49
De media liegt. Ik weet zeker dat het fundamentalistische negers uit de Bijlmer waren.

Coolassprov MC
09-06-06, 00:02
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
De media liegt. Ik weet zeker dat het fundamentalistische negers uit de Bijlmer waren.

Ik weet zeker dat El Al zometeen zal moeten concluderen dat het lesbienes waren met in voorbinddildo's geimproviseerde explosieven.

Het kunnen natuurlijk altijd ook wel dezelfde vermeende baardapen zijn die eerder twee Nederlandse treinen wilden opblazen door zich te verschansen in de toiletten van de rijdende treinen.

Coolassprov MC
09-06-06, 00:21
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Het waren in elk geval geen negers uit Sierra Leone, gemartelde Tibetanen of jochies uit de sloppenwijken van Rio. U weet wel, de misdeelden van deze planeet die zich niet gillend gek op de joden focussen als zijnde de bron van alle kwaad.

Geen anti-semitisme; geen feest?

Heb je ooit naar een medicijn gezocht tegen dat anti-semitisme van je?

Coolassprov MC
09-06-06, 00:36
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Je begrijpt het weer eens niet. Maar het zij je vergeven, want je bent nu eenmaal niet gewend om zelf na te denken.

Het ging over een vermeende verijdelde aanslag; laat staan dat er motieven zouden zouden zijn en jij komt met jouw racisme en (beschuldigingen van) anti-semitisme.

Daar hoef je geen Nobelprijswinnaar voor te zijn om dat te begrijpen.

Ik houd natuurlijk rekening met een verzachtende omstandigheid als het feit dat je van voren weet niet hoe dom je van achteren bent.

ronald
09-06-06, 02:05
Geplaatst door Coolassprov MC
Geen anti-semitisme; geen feest?

Heb je ooit naar een medicijn gezocht tegen dat anti-semitisme van je?


Hallo......het ging om een ELAL-vlucht en vermeende daders schijnen misschien mogelijk waarschijnlijk uit Noordafrika te komen.....?? 1+1=2 weet je wel....

Ik geloof dat 151 dat probeerde te zeggen.

Joesoef
09-06-06, 09:40
Geplaatst door ronald
Hallo......het ging om een ELAL-vlucht en vermeende daders schijnen misschien mogelijk waarschijnlijk uit Noordafrika te komen.....?? 1+1=2 weet je wel....

Ik geloof dat 151 dat probeerde te zeggen.


Nou ja logisch. Een aanslag plegen op een ELAL vliegtuig is verre van logisch, meer idioot.

Of het verhaal komt uit het brein van een psychotische veiligheidsdienst met wanen of de terroristen zijn afkomstig uit een nutshouse. Zwitserland staat tenslotte bekend om zijn rustgevende en helende klinieken. Kan zijn dat het een tot elkaida omgebouwde kliniek betrof met trainingskampen op de ontdooide ski-pistes.

Coolassprov MC
09-06-06, 09:50
Geplaatst door ronald
Hallo......het ging om een ELAL-vlucht en vermeende daders schijnen misschien mogelijk waarschijnlijk uit Noordafrika te komen.....?? 1+1=2 weet je wel....

Ik geloof dat 151 dat probeerde te zeggen.

Overbelast die ene hersencel nu ook niet door deze ook nog eens collectief te gaan gebruiken.

Armageddon
09-06-06, 10:38
Geplaatst door Joesoef
Jaja.


Nu is het makkelijker om met een staaf goud de Nederlandse bank uit te lopen dan om dan oom maar iets uitevreten met een ELAL vliegtuig.

Zeker net zo zorvuldig als die Engelsen en Canadezen de laatste tijd.

Ik dacht dat dat geval van de Canadezen toch een echte terreurcel was. Of was dat ook weer een Mossad complot, net als 9/11, Madrid en Londen?

Joesoef
09-06-06, 10:59
Geplaatst door Armageddon
Ik dacht dat dat geval van de Canadezen toch een echte terreurcel was. Of was dat ook weer een Mossad complot, net als 9/11, Madrid en Londen?

Het was niets, loosalarm.


Pleur op met je mossad, ga elders stoken.

Joepie
09-06-06, 12:02
Geplaatst door Chesed
Wie weleens met El Al gevlogen heeft, weet wat voor strenge controle je wel niet hebt.
Als je zulke berichten leest, kan ik dat toch meer waarderen. :tik:

die strengen controles heb je daar met elke vlucht.

Chesed
09-06-06, 15:21
Geplaatst door Joepie
die strengen controles heb je daar met elke vlucht.

In Israel wel ja.
Maar ik had het over Nederland.

ronald
09-06-06, 17:16
Geplaatst door Chesed
In Israel wel ja.
Maar ik had het over Nederland.


Vier Nederlandse Marechaussees met karabijnen of weet ik veel in de aanslag, kogelvrij glas om de in-check balies, tig vragen stellende ElAl beveiligingsbeambten en bij een twijfel nog eens tig vragen erbij, rondgenapparaten die je koffer doorboren, poortjes, foulleren.....vind je dat niet streng? In Israel loop ik meestal zo door.

Chesed
09-06-06, 17:30
Geplaatst door ronald
Vier Nederlandse Marechaussees met karabijnen of weet ik veel in de aanslag, kogelvrij glas om de in-check balies, tig vragen stellende ElAl beveiligingsbeambten en bij een twijfel nog eens tig vragen erbij, rundgenapparaten die je koffer doorboren, poortjes, foulleren.....vind je dat niet streng? In Israel loop ik meestal zo door.


Ja daar doelde ik toch ook op??


Jij misschien wel in Israel, maar ik niet. Ben wel minder streng behandeld dan in Nederland, maar door meer mensen ondervraagt eigelijk.

Al Sawt
09-06-06, 23:48
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Het waren in elk geval geen negers uit Sierra Leone, gemartelde Tibetanen of jochies uit de sloppenwijken van Rio. U weet wel, de misdeelden van deze planeet die zich niet gillend gek op de joden focussen als zijnde de bron van alle kwaad. En die ook niet de doelwit vormen van pro-Israel lobby in VS en wiens leiders niet in de zadel worden gehouden door externe entiteiten.

En ze vormen ook geen slachtoffer van landroof door berooide Europese ghetto bewoners, alleen maar omdat ze brainwashed zijn dat ze beschikking hebben over Semitische genen.

Al Sawt
10-06-06, 00:51
Overigens heb ik een keer meegemaakt dat ik van Amsterdam naar Dubai, door een tussenlanding, luchthaven van Athene aandeed.

In de vertrekhal zat ik samen met passagiers voor de vluchten naar Damascus, Teheran en Tel Aviv.

Kennelijk vonden autoriteiten van Athene het niet nodig om speciale maatregelen te voeren voor de Israeliers.

Armageddon
10-06-06, 05:15
Geplaatst door Al Sawt
Overigens heb ik een keer meegemaakt dat ik van Amsterdam naar Dubai, door een tussenlanding, luchthaven van Athene aandeed.

In de vertrekhal zat ik samen met passagiers voor de vluchten naar Damascus, Teheran en Tel Aviv.

Kennelijk vonden autoriteiten van Athene het niet nodig om speciale maatregelen te voeren voor de Israeliers.

De luchthaven van Athene is berucht onder de Israeliers. Er zijn zelfs een paar keer diplomatieke rellen om geweest.

Al Sawt
10-06-06, 23:10
Geplaatst door Armageddon
De luchthaven van Athene is berucht onder de Israeliers. Er zijn zelfs een paar keer diplomatieke rellen om geweest. Berucht?

Zijn er Israeliers gedood of berucht omdat Athene niet mee wil gaan met overdreven 'terreur'angst dat kunstmatig in het leven wordt gehouden?

ronald
11-06-06, 01:41
Geplaatst door Al Sawt
Berucht?

Zijn er Israeliers gedood of berucht omdat Athene niet mee wil gaan met overdreven 'terreur'angst dat kunstmatig in het leven wordt gehouden?



Kunstmatig? Wees maar niet bang hoor....af en toe zorgen een paar gekken er wel voor dat het allemaal niet zo kunstmatig is. Bovendien wil ElAl niet om laksheid worden veroordeeld. Het leven schijnt er eenmaal meer waard te zijn. Zo ook de bescherming daarvan.